Nou dat zeg ik niet, het kan toch zijn dat dat daadwerkelijk een 'look' is? Ik vind het inderdaad niet zo heel mooi, maar goed, het is HUN keuken, ZIJ moeten er blij mee zijn, en dat zullen ze vast ook zijn ook.quote:Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef Adelante het volgende:
give them a break
was ook maar de eerste keer dat ze hebben getegeld
Haha, je bent de eerste die er iets over zegt, ik had meer geneuzel verwacht eigenlijk!quote:Op maandag 7 april 2008 22:48 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zal wel een hele domme vraag stellen, maar horen die tegeltjes zo? Want zoals ik het zie is het net alsof ze helemaal niet goed zijn geplakt?
Ik hou de vaatwasserquote:
Sinds de motoren zijn verkocht en BE van de opbrengst een kinderkamer gekocht heeftquote:Op woensdag 9 april 2008 10:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een vaatwasser belangrijker dan je motor(en)?
Je hebt je motoren verkocht??quote:Op woensdag 9 april 2008 10:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Sinds de motoren zijn verkocht en BE van de opbrengst een kinderkamer gekocht heeft
Ook een vaatwasser heeft een motorquote:Op woensdag 9 april 2008 10:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een vaatwasser belangrijker dan je motor(en)?
Ik had in de badkamer een stukje met die mozaiekmatjes gedaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ook een vaatwasser heeft een motor![]()
Het is mooi geworden BE
Ik ga begin volgende week voor het eerst tegelen (de badkamer).. Vond jij het erg lastig om zelf te tegelen? Of had jij nu ook zelf de badkamer al gedaan?? (Al die klustopics van iedereen, ik raak confuus)
En de plafond verlichting veranderen. Die gore plasticplaten eruit en spotjes tegen de muur die naar de keuken wijzen.quote:Nu moet er alleen nog 1 lampje bij hebben we besloten, voor de donkere hoek rechts.
stinkie geeft je wel een kontje tochquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wel ja... maar die steiger op is nog een probleempje.![]()
O jakkes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja... ehm... het zit er al een tijdje.![]()
En het stinkt toch echt wel zeg maar inmiddels.
Er staat een zwembadje onder de bijkeuken en er is een kans dat tegels uit de poort gaan verzakken enzo. En dat vind ik toch wat eng met een hoop mensen die daar fietsen enzo.
Ja en jullie willen altijd je nek verrekken...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Mooi, die foto boven de bank!!
Obli wil altijd de kunst aan de muur ongeveer op navelhoogte![]()
Oh, had het niet eens in de gaten...quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:28 schreef Oblivion het volgende:
Zet je de bank iets naar voren...![]()
Jij spant helemaal de kroon met je schilderijen, Bluezz...
Kan en magquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:44 schreef Oblivion het volgende:
Kan best zijn, maar ik vind het niet mooi.
Kan toch?
"kuis verrot", is dat wat wij in Brabant kei verrot zouden noemen??quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
..., de hele originele gietijzeren pijp is kuis verrot ...
Wat ben je toch een meelevende schatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:59 schreef Adelante het volgende:
Nou ja, die poes is niet de enige die lekt in huize stinkeyes
Ik vind het ook niet mooiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:44 schreef Oblivion het volgende:
Kan best zijn, maar ik vind het niet mooi.
Kan toch?
In mijn vorige (huur)huis heb ik ook een keer een lekkage gehad in de riolering. Het zat vóór het toilet, in de keuken, dus in principe was het alleen water wat er lekte en had ik er dus nooit iets van gemerkt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja... ehm... het zit er al een tijdje.![]()
En het stinkt toch echt wel zeg maar inmiddels.
Er staat een zwembadje onder de bijkeuken en er is een kans dat tegels uit de poort gaan verzakken enzo. En dat vind ik toch wat eng met een hoop mensen die daar fietsen enzo.
traphekje op de baarmoederquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Daarna zijn de kamers op BE, hoe moet dat nou?![]()
Stinkie zegt dat hij een week na de bevalling in het ziekenhuis ligt. En niks een lullig knipje of dichtbranden, gewoon een volle centimeter er tussenuit, alle risico's op weer aangroeien zo klein mogelijk maken!quote:
het kan altijd ongedaan worden hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Stinkie zegt dat hij een week na de bevalling in het ziekenhuis ligt. En niks een lullig knipje of dichtbranden, gewoon een volle centimeter er tussenuit, alle risico's op weer aangroeien zo klein mogelijk maken!![]()
Jammer hoor...Ik zou best nog wel een derde willen. Geloof ik. Denk ik. Zeg ik nu...
das waarquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Dat gaat wel lastig worden als ze er een stuk tussenuit halen. Dan komt de boel wat strak te staan en dat komt het comfort vast niet ten goede!![]()
Ach, het is ook gemeut van mij ook hoor. Als we straks 2 kindjes hebben is het wmb ook prima.Drie was ook leuk geweest, maar 2 is prima.
Ah wat klinkt dat liefquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef stinkie het volgende:
En terwijl mijn badkuipje volstroomt staat mijn zwangere alweer te verven
3 is zoooooo leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Dat gaat wel lastig worden als ze er een stuk tussenuit halen. Dan komt de boel wat strak te staan en dat komt het comfort vast niet ten goede!![]()
Ach, het is ook gemeut van mij ook hoor. Als we straks 2 kindjes hebben is het wmb ook prima.Drie was ook leuk geweest, maar 2 is prima.
En hier stopte ik met lezen en moest ik heel hard lachenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... het drupt nog steeds. Stinkie moet er nog een keer onder dus.
Weiger ze dan zaadquote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij kun je een hoogzwangere beter niets weigeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef stinkie het volgende:je bent erin getrapt jongen. maar goed, het overkomt de meeste mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.underground forever baby
quote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die stinkie heeft het maar heel zwaar hoor!
Toen hij vorige week lekker onder water naar de guppen lag te kijken stond ik de schuur te schuren. En toen hij vanmiddag motor aan het rijden was, voor de lol, was ik al aan het verven begonnen.![]()
Nog meer tijd voor zichzelf en hij zou zich kunnen gaan vervelen!Arme jongen!
Oh, en bier...
Hij moet nog 1 kratje en dan hebben we genoeg om het bed omhoog te kunnen zetten.
Jij gaat ook graven?quote:
Wil het gezicht van de kraamverzorgster wel zienquote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:Ja, die stinkie heeft het maar heel zwaar hoor!
Toen hij vorige week lekker onder water naar de guppen lag te kijken stond ik de schuur te schuren. En toen hij vanmiddag motor aan het rijden was, voor de lol, was ik al aan het verven begonnen.![]()
Nog meer tijd voor zichzelf en hij zou zich kunnen gaan vervelen!Arme jongen!
Oh, en bier...
Hij moet nog 1 kratje en dan hebben we genoeg om het bed omhoog te kunnen zetten.
Ik doe de hoognodige supervisie!quote:
Hihi sorry ben een beetje babynoob.quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik doe de hoognodige supervisie!
Kom er maar in Dirkh!
ML-etje, wij zijn echt niet de eerste met bierkratten, het is makkelijker dan die steunen bij sommige bedden. En daarnaast ga ik ze heel keurig creabea inpakken met een mooi papiertje. Staat toch wat charmanter. Ik hoef echt niet 2 maanden lang mijn kamer gesponsord te hebben door Grolsch.![]()
Mooi geworden Be! heb nog een tip voor je schrootjes(ahum) plafond, neem wandsatijn van wijzonol. Kost wat meer dan een goede latex, maar hecht als de beste. Smeert lekker weg, is niet te dun , niet te dik. Verder afneembaar met een (ook warme) sopdoek. Idee?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
Klaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!!!
. Helaas is dat gelakt dus we willen eerst kijken of dat wil met een keertje of wat latex eroverheen. Wil dat niet dan gaan we er wrsch gipsplaat overheen zetten en dat latexen. Een plafond met een lakrollertje, inclusief al die messing-en tussen de schrootjes in zeg maar is echt te veel.
Echt? Toen wij voor Sasha's kamertje op zoek waren, zomer 2007 heb ik het nergens gezien... Zal grensgevalletje geweest zijn dan.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:06 schreef Skaai het volgende:
Hormonen stink, hormonen..
Oh en Jan des B. heeft al een tijdje via de Gamma wit laminaat, jaar of 2 al.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef stinkie het volgende:
Geen tijd voor gordijn vanavond. Motor moet uit elkaar :w{
nou iddquote:Op maandag 4 mei 2009 16:29 schreef Lois het volgende:
[..]
Jij durft bij een zwangere vrouw met nesteldrang
Jij staat vanavond gewoon gewoon gordijnen op te hangen, reken maar.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef stinkie het volgende:
Kun je die motor niet beter gewoon uit elkaar láten?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef stinkie het volgende:
Sasha blijf in de grote kamer, dan heeft ie daar ookwat meer ruimte om te spelen en speelgoed op te slaan. En het scheelt mij weer wat sjouwwerkquote:Op maandag 4 mei 2009 20:45 schreef Duderella het volgende:
BE, dat schiet mooi op!![]()
Maar de balken op de zolder zijn wel een bitje slordig geschilderd.![]()
(Of zit daar nog tape langs of zo?)
Wilde je eerst Sasha niet verhuizen naar de kleine kamer? Of ga je dat ook doen?
Ik ben heel benieuwd wat voor creatie je er weer van gaat maken.
Gewoon een flinke kwast pakken en gewoon een lijn maken, niet strak, geen tape, maar gewoon een dikke lijk met golfen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet zo happy... het nadeel van glazevelbehang... het lekt door bij afplakken.
Ik hoopte nog dat ik met snel verven en snel aftrekken het lekken voor zou zijn, maar helaas...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Jij zou toch gelijk naar huis...
![]()
![]()
![]()
Dirkh, klinkt heel leuk, maar het idee is dat het electriciteitsdraden zijn waar nog meer vogeltjes op komen te zitten.Dus diie lijnen moeten nog een beetje subtiel blijven.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:18 schreef stinkie het volgende:
Snel aftrekken tegen het lekken, ja ja
Lekker biertje in de kroeg trouwens ja
Ik wou al zeggen: niet doen! Maar Duderella (wie is dat?) én OUD riepen dat ook alquote:Op zondag 10 mei 2009 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
en om de cirkel komt nog een zwarte rand, maar ik wilde hem toch even showen.
"Da!"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me nu al verheugen op de vraag 'waar is de muis?' over een tijdje.
Nou, aangezien het nu pas dinsdag is, moet dat makkelijk lukken voor je vakantie, stinkie!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
nu is het wachten op het plafond en de vloer, maar F. gaat vrijdag voor een week naar Kroatie
Als ik die vraag hier stel, dan hoop ik altijd op 'in de val' als antwoordquote:Ik kan me nu al verheugen op de vraag 'waar is de muis?' over een tijdje.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Gek genoeg is de stand van de vogeltjes heel bepalend voor de cute-ness... de 2 boven het raam hangen iets naar voren en zijn op de een of andere manier veel schattiger dan het groepje rechts.
De 2 links heb ik dus ook weer iets verder naar voren laten hellen.
Ik heb wel nog een ander klein vriendje erbij geschilderd.
quote:Muurverven kun je gebruiken om muren en steenachtige materialen te verven. Als je een muur wilt gaan schilderen, kun je verschillende soorten verf gebruiken om te verven. Muurverven komen in de volgende types voor:
- veegvast (goedkope, poederende verf)
- latex (meest voorkomend, goed ademend)
- vinyllatex (licht afneembaar, ademend)
- acryllatex (goed afneembaar, licht ademend)
- synthetische muurverf (meestal op terpentine basis, goed vlekken isolerend)
uhuh, en vanmiddag heeft er een pool geholpen de laatste planken vast te zettenquote:
kluskoningquote:Op zondag 7 juni 2009 22:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
uhuh, en vanmiddag heeft er een pool geholpen de laatste planken vast te zetten
een van mijn oude kisten van duikspullen doet nu dienst als zandbak, dat werkt ook primaquote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:
Word je straks ineens weer uitgenodigd op verjaardagen en de jaarlijkse bbq van de vve
Oh, ik zou een afgesloten zandbak maken voor de kids, nu er misschien wat motorolie nog in de onderliggende grond zit.
Maar goed project
Je vraagt het mij natuurlijk niet, maar je kan toch ook zelf beginnen aan de tuin? Of je huurt een mannetje in.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:06 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het wel een prettig idee dat er meer mensen die zo'n bende in de tuin hebben
bij mij is het overigens nog erger dan het bij jou was. ik schaam me echt kapot als hier mensen komen, maar mijn vent is nog niet gemotiveerd genoeg om er definitief iets aan te doen, die sleept nog steeds het ene na het andere project de tuin in.
hoe heb jij stinkie zo ver gekregen om er wat aan te doen? wat was het omslagpunt?
tussen 2012 en 2015 word in onze straat ook de riolering gedaan, dus ik wacht lekker afquote:Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef Duderella het volgende:
Onze bure hebben hetzelfde probleem, met de riolering. Kosten 4000 euro. Maar zij laten het wel doen, al gaat de gemteete over een paar jaar aan de gang met de riolering. Maar je moet maar weer zien hoe lang dat duurt
Je hebt groot gelijk. Het kost een lieve duit.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
tussen 2012 en 2015 word in onze straat ook de riolering gedaan, dus ik wacht lekker af
Chic hoor!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Stenen zijn besteld!
Deze worden het:
[ afbeelding ]
En dan niet aubergine zoals het plaatje heet, maar heel donkergrijs.
We hebben net de even met stokjes en touwtjes de schuur en de stukjes tuin uitgezet, om een beetje een idee te krijgen van hoe het gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duh...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[spoiler]* Bluezz] hoopt stiekum op wat groens en gezellig bloeiends[/spoiler
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Duh...Ik had in mijn vorige huis een piepklein terrasje en een behoorlijke (net beginnende tuin).
Ik ben echt niet zo'n barbaar als jij blijkbaar denkt hoor.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Yeah dit klinkt gezellig![]()
Ik werd bang van die strenge stenenaardbeitjes
Een enorme zandbak, want dan kun je nog tíjden witzand invegen in je bestrating.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Brighteyes het volgende:
Volgende week woensdag komt hij!![]()
Ik ben zo benieuwd hoe het is strakjes als het af is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Blues op 01-07-2009 17:48:49 ]
inderdaad ja, puik plan. Ik zal een foto posten als ze liggen te garen :pquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Schiet eens op, het is tijd voor BBQ met kippenpootjes.
Wat een goed idee, gaaf!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, we wilden ze maken van 60x40 tegels, maar het is wel lastig omdat mooi en netjes te krijgen. Uit deze steentjes gaat ook niet, want er zitten een soort van afstandhouders op de steen, om een gelijkmatige voeg te krijgen en dat ga je zien dus als je ze op zijn kant zet. Het worden nu houten bakken, van hetzelfde hout als de schuttingen met dan bovenop een liggende plank zodat we daar ook nog op kunnen zitten evt. Als het ooit nog eens druk wordt in onze tuin.
ja ik weet het, bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |