En hier stopte ik met lezen en moest ik heel hard lachenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... het drupt nog steeds. Stinkie moet er nog een keer onder dus.
Weiger ze dan zaadquote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij kun je een hoogzwangere beter niets weigeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef stinkie het volgende:je bent erin getrapt jongen. maar goed, het overkomt de meeste mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.underground forever baby
quote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die stinkie heeft het maar heel zwaar hoor!
Toen hij vorige week lekker onder water naar de guppen lag te kijken stond ik de schuur te schuren. En toen hij vanmiddag motor aan het rijden was, voor de lol, was ik al aan het verven begonnen.![]()
Nog meer tijd voor zichzelf en hij zou zich kunnen gaan vervelen!Arme jongen!
Oh, en bier...
Hij moet nog 1 kratje en dan hebben we genoeg om het bed omhoog te kunnen zetten.
Jij gaat ook graven?quote:
Wil het gezicht van de kraamverzorgster wel zienquote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:Ja, die stinkie heeft het maar heel zwaar hoor!
Toen hij vorige week lekker onder water naar de guppen lag te kijken stond ik de schuur te schuren. En toen hij vanmiddag motor aan het rijden was, voor de lol, was ik al aan het verven begonnen.![]()
Nog meer tijd voor zichzelf en hij zou zich kunnen gaan vervelen!Arme jongen!
Oh, en bier...
Hij moet nog 1 kratje en dan hebben we genoeg om het bed omhoog te kunnen zetten.
Ik doe de hoognodige supervisie!quote:
Hihi sorry ben een beetje babynoob.quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik doe de hoognodige supervisie!
Kom er maar in Dirkh!
ML-etje, wij zijn echt niet de eerste met bierkratten, het is makkelijker dan die steunen bij sommige bedden. En daarnaast ga ik ze heel keurig creabea inpakken met een mooi papiertje. Staat toch wat charmanter. Ik hoef echt niet 2 maanden lang mijn kamer gesponsord te hebben door Grolsch.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |