abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:43:27 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67367848
Tussenstand foto's!

En met verf en half latex. De latjes zijn om straks alle randjes af te werken langs het plafond enzo.

† In Memoriam † dinsdag 24 maart 2009 @ 20:33:35 #102
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_67369609
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... het drupt nog steeds. Stinkie moet er nog een keer onder dus.
En hier stopte ik met lezen en moest ik heel hard lachen .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_67373002
Wat een balzaal wordt het

Ik vind het zo tof dat jullie (zodra de gang er eenmaal in is) een klus altijd zo snel afronden. Gipsplaten, afsmeren, behangen, latexen en zelfs de afdeklatjes (hihi) staan al klaar!

Chapeau
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:21:58 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67374054
Haha, idd dat 'als de gang er eenmaal in zit'. Maar dan zijn we ook allebei niet echt te stoppen nee. Ik kan nu ook echt niet wachten tot het klaar is en we de studeerzooi daarheen kunnen verhuizen.
  maandag 13 april 2009 @ 20:42:42 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67985384
Ik heb vandaag zomaar spontaan de zijkant van de schuur/bijkeuken geschuurd! Ik wil al heel lang van die vieze bruine beits af, maar het was er steeds niet van gekomen. Nu dus wel! Nu nog weer een keertje tijd vinden om te gaan schilderen. Moet tijdens de tukkies-tijd van kindlief zeg maar.

F. heeft afgelopen zaterdag het laminaat besteld. Ze hadden niet genoeg en dus komt het nu as. donderdag binnen. Aardig meedenkende medewerker heeft de bestelbon op vandaag gezet zodat we ook nog 10% paaskorting krijgen naast de aanbiedingsprijs. Scheelt weer! F. gaat dus dit weekend de vloer op zolder leggen en dan kunnen we de studeerkamer gaan verhuizen naar zolder!
pi_68029783
Gaat goed BE!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 15 april 2009 @ 21:35:53 #107
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_68053585
Meedenkende medewerkers zijn
En ook de extra paaskorting op lopende aanbiedingen is erg fijn. Zo hebben wij nu ook een complete laminaatvloer voor woonkamer, keuken en hal al binnen
Alleen moeten we nog anderhalve week wachten op de sleutel en maanden klussen voor dat de vloer er in kan...
Maaaaaaaar... wel een mooie vloer met leuke korting
  zondag 19 april 2009 @ 15:57:36 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68170977

Stinkie kwam helpen en toen ging het superhard!
En het is echt een enorm verschil joh!
Heel licht nu ineens op het terras, alsof je een afdakje weg hebt gehaald ofzo, of alvast de luifel van je tent eraf.
En het oogt ook nog eens breder.

Morgen de 2e laag grondverf. Kindlief is bij Opa en Oma dus ik kan me de hele middag uitleven ipv dat het tijdens slaapjes moet.

God wat ben ik hier blij mee!
Ik heb ook gelijk helemaal zin in een paar zinken bakken onder de raampjes met leuke plantjes erin enzo.
pi_68171397
ziet er al super goed uit BE!!
wat een verschil!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68175222
Hee wat een verbetering, ja lekker licht he
pi_68176162
Jezus stinkie, je bent echt de hele tijd aan het werk. Ga eens op je kont zitten en laat je niet opnaaien door BE die in een keer bedenkt een hele schuur wit te gaan verven. Doe normaal!
Oh, ik zag ook een foto van jullie woonkamer... er is iets aan de wand gehangen. En wat zie ik? Ja, een tafel zonder lege bierflesjes maar met een baby-drinkflesje
Geen afstandbedieningen maar een telefoon. He, mannen hebben bier en een stapel afstandbedieningen nodig.
  zondag 19 april 2009 @ 18:03:37 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_68176295
Volgens mij kun je een hoogzwangere beter niets weigeren
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_68176766
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij kun je een hoogzwangere beter niets weigeren
Weiger ze dan zaad
  zondag 19 april 2009 @ 22:05:43 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68185445
Ja, die stinkie heeft het maar heel zwaar hoor!
Toen hij vorige week lekker onder water naar de guppen lag te kijken stond ik de schuur te schuren. En toen hij vanmiddag motor aan het rijden was, voor de lol, was ik al aan het verven begonnen.

Nog meer tijd voor zichzelf en hij zou zich kunnen gaan vervelen! Arme jongen!

Oh, en bier...
Hij moet nog 1 kratje en dan hebben we genoeg om het bed omhoog te kunnen zetten.
  zondag 19 april 2009 @ 22:11:25 #115
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_68185647
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_68185681
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef stinkie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent erin getrapt jongen. maar goed, het overkomt de meeste mannen.
underground forever baby
pi_68185885
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Toen hij vorige week lekker onder water naar de guppen lag te kijken stond ik de schuur te schuren. En toen hij vanmiddag motor aan het rijden was, voor de lol, was ik al aan het verven begonnen.

Oh, en bier...
Hij moet nog 1 kratje en dan hebben we genoeg om het bed omhoog te kunnen zetten.
Ah, het was weer een gezellig weekend.
  maandag 20 april 2009 @ 18:35:46 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68210939
Tuinhuis/schuur is besteld!

]https://www.praxisshop.nl/files/prodimg/blokhuttype022_2.gif

We moeten eerst nog tegels ingraven zodat we de tuin een cm of 30 kunnen ophogen. Dan moet er nog een schutting geplaatst worden. En dan.... kunnen we het schuurtje neer gaan zetten.
Maar goed, aanbiedinkje enzo, en je kan wel wachten of hopen op nog een aanbieding, maar vooruit, je kan hem maar hebben staan. Iets met stokken, of in dit geval een stapel planken achter de deur.

Bijkeuken heb ik vanmiddag voor het grootste deel voor de 2e keer in de grond gezet, toen was de tijd en zin op.
Morgen of donderdagmiddag verder.
  † In Memoriam † maandag 20 april 2009 @ 19:53:39 #119
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_68213568
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef Brighteyes het volgende:

We
Jij gaat ook graven?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_68215284
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:

Oh, en bier...
Wil het gezicht van de kraamverzorgster wel zien
Maar hulde hoor!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68215526
Is mooi geworden BE, en wat je zegt het ziet er veel groter uit zo in het wit.

(jeetje ik heb wel heel veel gemist......nog een beebje op komst zeg, straks groeien jullie nog uit het huisje)
  maandag 20 april 2009 @ 20:48:07 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68215680
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Skaai het volgende:

[..]

Jij gaat ook graven?
Ik doe de hoognodige supervisie!
Kom er maar in Dirkh!

ML-etje, wij zijn echt niet de eerste met bierkratten, het is makkelijker dan die steunen bij sommige bedden. En daarnaast ga ik ze heel keurig creabea inpakken met een mooi papiertje. Staat toch wat charmanter. Ik hoef echt niet 2 maanden lang mijn kamer gesponsord te hebben door Grolsch.
pi_68215785

pi_68215892
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik doe de hoognodige supervisie!
Kom er maar in Dirkh!

ML-etje, wij zijn echt niet de eerste met bierkratten, het is makkelijker dan die steunen bij sommige bedden. En daarnaast ga ik ze heel keurig creabea inpakken met een mooi papiertje. Staat toch wat charmanter. Ik hoef echt niet 2 maanden lang mijn kamer gesponsord te hebben door Grolsch.
Hihi sorry ben een beetje babynoob.
Vandaar dat ik bij 2 maanden ook dacht euhhh langg!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 20 april 2009 @ 21:03:47 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68216458
Neuh, valt wel mee. Je kan ze bij de thuiszorg pas meekrijgen met 37 weken, je kindje kan geboren worden tot een week of 42, da's dus 5 weken, en gezien het feit dat de meeste vrouwen zich voelen alsof ze door een vrachtwagen overreden zijn is het best lekker om hem ook na de kraamweek nog een tijdje hoog te houden.
Wij hadden het zelfs al eerder dan die 37 weken gedaan omdat het best een eind omhoog is met zo'n dikke pens.

Bluezz!
Nah... toch niet. Ik denk gewoon iets van donkerblauwe beits ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')