O jakkes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja... ehm... het zit er al een tijdje.![]()
En het stinkt toch echt wel zeg maar inmiddels.
Er staat een zwembadje onder de bijkeuken en er is een kans dat tegels uit de poort gaan verzakken enzo. En dat vind ik toch wat eng met een hoop mensen die daar fietsen enzo.
Ja en jullie willen altijd je nek verrekken...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Mooi, die foto boven de bank!!
Obli wil altijd de kunst aan de muur ongeveer op navelhoogte![]()
Oh, had het niet eens in de gaten...quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:28 schreef Oblivion het volgende:
Zet je de bank iets naar voren...![]()
Jij spant helemaal de kroon met je schilderijen, Bluezz...
Kan en magquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:44 schreef Oblivion het volgende:
Kan best zijn, maar ik vind het niet mooi.
Kan toch?
"kuis verrot", is dat wat wij in Brabant kei verrot zouden noemen??quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
..., de hele originele gietijzeren pijp is kuis verrot ...
Wat ben je toch een meelevende schatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:59 schreef Adelante het volgende:
Nou ja, die poes is niet de enige die lekt in huize stinkeyes
Ik vind het ook niet mooiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:44 schreef Oblivion het volgende:
Kan best zijn, maar ik vind het niet mooi.
Kan toch?
In mijn vorige (huur)huis heb ik ook een keer een lekkage gehad in de riolering. Het zat vóór het toilet, in de keuken, dus in principe was het alleen water wat er lekte en had ik er dus nooit iets van gemerkt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja... ehm... het zit er al een tijdje.![]()
En het stinkt toch echt wel zeg maar inmiddels.
Er staat een zwembadje onder de bijkeuken en er is een kans dat tegels uit de poort gaan verzakken enzo. En dat vind ik toch wat eng met een hoop mensen die daar fietsen enzo.
traphekje op de baarmoederquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Daarna zijn de kamers op BE, hoe moet dat nou?![]()
Stinkie zegt dat hij een week na de bevalling in het ziekenhuis ligt. En niks een lullig knipje of dichtbranden, gewoon een volle centimeter er tussenuit, alle risico's op weer aangroeien zo klein mogelijk maken!quote:
het kan altijd ongedaan worden hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Stinkie zegt dat hij een week na de bevalling in het ziekenhuis ligt. En niks een lullig knipje of dichtbranden, gewoon een volle centimeter er tussenuit, alle risico's op weer aangroeien zo klein mogelijk maken!![]()
Jammer hoor...Ik zou best nog wel een derde willen. Geloof ik. Denk ik. Zeg ik nu...
das waarquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Dat gaat wel lastig worden als ze er een stuk tussenuit halen. Dan komt de boel wat strak te staan en dat komt het comfort vast niet ten goede!![]()
Ach, het is ook gemeut van mij ook hoor. Als we straks 2 kindjes hebben is het wmb ook prima.Drie was ook leuk geweest, maar 2 is prima.
Ah wat klinkt dat liefquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef stinkie het volgende:
En terwijl mijn badkuipje volstroomt staat mijn zwangere alweer te verven
3 is zoooooo leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Dat gaat wel lastig worden als ze er een stuk tussenuit halen. Dan komt de boel wat strak te staan en dat komt het comfort vast niet ten goede!![]()
Ach, het is ook gemeut van mij ook hoor. Als we straks 2 kindjes hebben is het wmb ook prima.Drie was ook leuk geweest, maar 2 is prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |