Nou dat zeg ik niet, het kan toch zijn dat dat daadwerkelijk een 'look' is? Ik vind het inderdaad niet zo heel mooi, maar goed, het is HUN keuken, ZIJ moeten er blij mee zijn, en dat zullen ze vast ook zijn ook.quote:Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef Adelante het volgende:
give them a break
was ook maar de eerste keer dat ze hebben getegeld
Haha, je bent de eerste die er iets over zegt, ik had meer geneuzel verwacht eigenlijk!quote:Op maandag 7 april 2008 22:48 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zal wel een hele domme vraag stellen, maar horen die tegeltjes zo? Want zoals ik het zie is het net alsof ze helemaal niet goed zijn geplakt?
Ik hou de vaatwasserquote:
Sinds de motoren zijn verkocht en BE van de opbrengst een kinderkamer gekocht heeftquote:Op woensdag 9 april 2008 10:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een vaatwasser belangrijker dan je motor(en)?
Je hebt je motoren verkocht??quote:Op woensdag 9 april 2008 10:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Sinds de motoren zijn verkocht en BE van de opbrengst een kinderkamer gekocht heeft
Ook een vaatwasser heeft een motorquote:Op woensdag 9 april 2008 10:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een vaatwasser belangrijker dan je motor(en)?
Ik had in de badkamer een stukje met die mozaiekmatjes gedaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ook een vaatwasser heeft een motor![]()
Het is mooi geworden BE
Ik ga begin volgende week voor het eerst tegelen (de badkamer).. Vond jij het erg lastig om zelf te tegelen? Of had jij nu ook zelf de badkamer al gedaan?? (Al die klustopics van iedereen, ik raak confuus)
En de plafond verlichting veranderen. Die gore plasticplaten eruit en spotjes tegen de muur die naar de keuken wijzen.quote:Nu moet er alleen nog 1 lampje bij hebben we besloten, voor de donkere hoek rechts.
stinkie geeft je wel een kontje tochquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wel ja... maar die steiger op is nog een probleempje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |