Gewoon een flinke kwast pakken en gewoon een lijn maken, niet strak, geen tape, maar gewoon een dikke lijk met golfen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet zo happy... het nadeel van glazevelbehang... het lekt door bij afplakken.
Ik hoopte nog dat ik met snel verven en snel aftrekken het lekken voor zou zijn, maar helaas...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Jij zou toch gelijk naar huis...
![]()
![]()
![]()
Dirkh, klinkt heel leuk, maar het idee is dat het electriciteitsdraden zijn waar nog meer vogeltjes op komen te zitten.Dus diie lijnen moeten nog een beetje subtiel blijven.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:18 schreef stinkie het volgende:
Snel aftrekken tegen het lekken, ja ja
Lekker biertje in de kroeg trouwens ja
Ik wou al zeggen: niet doen! Maar Duderella (wie is dat?) én OUD riepen dat ook alquote:Op zondag 10 mei 2009 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
en om de cirkel komt nog een zwarte rand, maar ik wilde hem toch even showen.
"Da!"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me nu al verheugen op de vraag 'waar is de muis?' over een tijdje.
Nou, aangezien het nu pas dinsdag is, moet dat makkelijk lukken voor je vakantie, stinkie!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
nu is het wachten op het plafond en de vloer, maar F. gaat vrijdag voor een week naar Kroatie
Als ik die vraag hier stel, dan hoop ik altijd op 'in de val' als antwoordquote:Ik kan me nu al verheugen op de vraag 'waar is de muis?' over een tijdje.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Gek genoeg is de stand van de vogeltjes heel bepalend voor de cute-ness... de 2 boven het raam hangen iets naar voren en zijn op de een of andere manier veel schattiger dan het groepje rechts.
De 2 links heb ik dus ook weer iets verder naar voren laten hellen.
Ik heb wel nog een ander klein vriendje erbij geschilderd.
quote:Muurverven kun je gebruiken om muren en steenachtige materialen te verven. Als je een muur wilt gaan schilderen, kun je verschillende soorten verf gebruiken om te verven. Muurverven komen in de volgende types voor:
- veegvast (goedkope, poederende verf)
- latex (meest voorkomend, goed ademend)
- vinyllatex (licht afneembaar, ademend)
- acryllatex (goed afneembaar, licht ademend)
- synthetische muurverf (meestal op terpentine basis, goed vlekken isolerend)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |