De tuin... eindelijk zijn we met de tuin begonnen!

Toen we dit huis bezichtigden voor we het kochten zeiden we al tegen elkaar dat er iets aan de tuin moest gebeuren, en zie daar... zo'n 3,5 jaar later gaat het dan toch eindelijk gebeuren.

Voor:
![]()
![]()
Ik schaam me gewoon voor deze foto's.

Wat een achenebbis(j) zooitje zeg.

Anyway.... Slopen maar!

![]()
Er komt volgende week zo'n 25m3 zand en om er voor te zorgen dat dat niet zomaar weg spoelt hebben we dus de hele tuin omringt met 60x40 tegels, de helft in de grond en de helft erboven. De hele tuin komt dus als het goed is zo'n 20-30cm omhoog.
![]()
En daarna dus het opbouwen van de nieuwe schutting. We hebben de deur gelijk verplaatst. Die hing nu direct achter de bijkeuken, maar daar willen we de containers neerzetten aangezien dat het stuk met het minste zon is en dus hopelijk iets minder vaak stank en b**stjes.

![]()
![]()
Helaas ging het te hard regenen om de deur nog even af te maken en op te hangen, maar vooralsnog is de boel weer dicht.
Ik vond het best eng, slapen met een half open tuin zeg maar. 
Op de eerste foto is nog een afdakje te zien, op die plaats komt straks een schuur te staan, zo'n blokhut.
Aangezien we zelf lichtelijk verblind worden door de witte grondverf van de bijkeuken denken we erover om zowel de bijkeuken als de blokhut lichtgrijs te maken. Niet standaard hout, ook niet te donker maar ook niet te uitgesproken. Maar goed, daar denken we dus nog even over na.
De bestrating wordt donkergrijs.