Nee, ze hebben het plaatje gewoon verkeerd genoemd.

Even heel provisorisch getekend, dit gaat het ongeveer worden:
![]()
Rechts bovenin is de schuur.
De zwarte vlakken worden tuin, het kleinste stukje echt maar 1 x 0,50 voor aardbeitjes en kruiden oid. Dat is tegen de bijkeukenwand aan en daar wil ik ook nog zinken bakken onder de ramen hangen.
Dan het vlak rechts is 1 x 2m en het vlak links is 1,80 x 1,50 oid.
Tussen de bijkeuken en het vlak rechts komen de containers te staan. Dat punt is het punt met de meeste schaduw en dan hoop ik eindelijk eens van de maden in mijn bakken af te zijn.

Brrr...
We willen dan ook bij dat perk een rek/gaas/iets maken met iets van een latyrus

ofzo ertegenaan.
Het is niet heel veel tuin, maar voor nu is dat wel voldoende. Er zijn straks 2 jongetjes die de tuin als speelplaats gaan gebruiken dus daar houden we nu alvast maar rekening mee.

En wat ik echt heel mooi vind is een tuin die de vrije hand krijgt, maar daar leent de combinatie met 2 kleine jongetjes zich niet voor, dus dan maar een wat strakker alternatief. Als er maar iig iets van plantjes kunnen zijn. Ik wil nog kijken of ik boven de containers iets van een druif kan laten groeien ofzo, als overspanning naar de bijkeuken. Maar ik weet niet of het ochtendzonnetje daar genoeg voor is.

De 2 grote perken worden verhoogd, een cm of 20-30 boven de grond uit en het hele kleine perkje zal ook ietsje verhoogd zijn, maar hooguit een cm of 10.
En er moet natuurlijk wel genoeg ruimte zijn voor dat opblaasbad waar ik tijdens mijn verlof verkoeling in moet gaan zoeken he.