Hoiquote:
Ben nooit zo goed met TTquote:
Dank je wel!quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoi
Je bouw maakt inderdaad héél veel uit. DaD is van zichzelf best smal gebouwd en als je dan opeens 9 kilo aankomt in korte tijd, snap ik wel dat je een gedeelte van die 9 kilo graag weer kwijt wilt
Dus, wat eventuele anderen ook vinden: als jij lekkerder in je vel wilt zitten ga ik je supporten!
Normaal rond 4 uur, maar hij smste dat hij een vergadering heeft die een kwartiertje kan uitlopen, dus hooguit nog een half uur wachten dusquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:39 schreef Miss_S het volgende:
Hoelaat komt hij thuis Sylvana?
Nou, zijn moeder zeurt niet echt en zijn vader ook niet. Die hebben het zijn hele jeugd geprobeerd en hun is het ook niet gelukt om hem op normaal gewicht te krijgenquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:48 schreef omearos het volgende:
@Freecell, hoe gaan jij en TARA dan om met commentaar op zijn gewicht van bekenden? De moeder van mijn vriend zit ook vaak te zeuren dat hij te licht is en aan moet komen, en dat ik hem meer te eten moet geven. Ik weet niet zo goed hoe ik daar netjes op kan reagerenHij heeft een BMI van 16 a 17 geloof ik.
Spannendquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Normaal rond 4 uur, maar hij smste dat hij een vergadering heeft die een kwartiertje kan uitlopen, dus hooguit nog een half uur wachten dus
Dat is inderdaad een beetje onbeleefd (en raar) om te vragen of iemand anorexia heeft. Ik heb een vriendin die best mager is, soms hoor je mensen (vooral vrouwenquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, zijn moeder zeurt niet echt en zijn vader ook niet. Die hebben het zijn hele jeugd geprobeerd en hun is het ook niet gelukt om hem op normaal gewicht te krijgenZe wéten dat hij hier meer dan genoeg te eten krijgt, dat helpt.
Wat wel lastig is, vreemden en vage kennissen.
Eerst tegen TARA: "wat ben jij dun!Eet je wel genoeg?" en als hij ze dan (geduldig als hij is) heeft uitgelegd dat hij prima eet, dat hij meer eet dan ik en dat hij kerngezond is, komen ze daarna nog wel eens bij mij: "weet je zéker dat hij niet ziek is? Heeft hij niet stiekem anorexia? Weet je zéker dat hij het niet uitkotst?"
Daar word ik wél chagrijnig van![]()
Het gaat bij mij meestal al mis op het moment dat iemand de eerste vraag stelt.
Ik vraag toch ook niet aan iemand die écht dik is: "wat ben jij enorm vet, vreet je soms teveel?" en ik vind het écht hetzelfde!
Betere bekenden pakken het tactischer aan of weten wel hoe het zit, daar kan ik niet zo mee zitten
En mijn moeder is gewoon lief, die probeert hem nog steeds extra slagroom ed te voeren
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Je bouw maakt inderdaad héél veel uit. DaD is van zichzelf best smal gebouwd en als je dan opeens 9 kilo aankomt in korte tijd, snap ik wel dat je een gedeelte van die 9 kilo graag weer kwijt wilt
Dus, wat eventuele anderen ook vinden: als jij lekkerder in je vel wilt zitten ga ik je supporten!
Fijn dat je al zeker weet dat je het gehaald hebquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Yay! Statistiek ging goed.
Ik raakte even in paniek toen ik een belangrijke formule ineens niet meer wist, maar ik bleef koppig zitten en na een tijdje wist ik hem ineens weer.
Ik heb het zéker gehaald. Hopelijk staan de antwoorden snel online, zodat ik kan vergelijken.
Echt welquote:
Gezellig hequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:57 schreef -marz- het volgende:
Wat een knus topic trouwens, een beetje keuvelen over wat je allemaal doet en eet
ik denk dat mijn man boos wordt als ik ze weggooiquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:04 schreef -marz- het volgende:
Paaseitjes weggooien! Niet kopen die dingen!
Nouja.. als je zwanger bent mag het wel stiekem een paar eitjes. Maar niet te veel!
Dat is wel heel verstandig van je, volgens mij zijn er toch veel vrouwen die het excuus aangrijpen om te gaan snoepen danquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef freecell het volgende:
[..]
ik denk dat mijn man boos wordt als ik ze weggooiIk heb er tot nu toe een stuk of 5 gehad en nu een paaseitjesverbod van hem, omdat ik anders misselijk word. Dus nu ben ik weer braaf aan de thee
En als je zwanger bent, kweek je ook gewoon vet van teveel paaseitjes hoorAls ik meer wil eten, zal het toch in gezondere dingen moeten zijn.
Dan is het ergens ingebouwd ofzo want zus en schoonzus zijn 20 kg aangkomen tijdens zwangerschap en een paar maanden na bevallen was het er weer af.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel heel verstandig van je, volgens mij zijn er toch veel vrouwen die het excuus aangrijpen om te gaan snoepen dan
Ik heb niet het idee dat de báby vet wordt van mijn paaseitjesquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Freecell, je bent zwanger, dus je hebt maar 2 1/2 paaseitje gehad!
Geniet ervan lieve meid, je moet een heel nieuw leven 'kweken'
Ik heb 'm achteraf verkapt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
dat was wel een heul niet verkapte tvp
Das wel goed! Ik ging vanmorgen ook gewoon gewoon uit mezelf heel soepel vroeg opstaan en naar de sportschool terwijl ik vrij was. Als je me dat 2 maanden geleden had gezegd had ik je uitgelachen in je gezichtquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:55 schreef -marz- het volgende:
Ben toch wezen fitnessen ook al had ik echt super goede smoezen bedacht om niet te hoeven gaan
dat werkte niet....quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:07 schreef Alcarin het volgende:
Oja, Miss_S: waarom vul je het vorige topic nooit in in de OP? Ik vind het altijd wel handig om daarmee even terug te kijken naar de topics die ik heb gemist. Je hoeft alleen maar de tekst <invullen aub> weg te halen en in plaats daarvan het adres van het vorige topic te plakken
ik vergeet 't meestalquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
huh :p vaag bij mij wel altijd !
1 |
Geen idee, die tekentjes ken ik niet. Ik weet wel dat het grootste probleem meestal de logica zelf is, en niet de tekens...quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[ code verwijderd ]
lang leve logicavolgens mij klopt hij niet, maar komt hij wel in de buurt, deze stelling
Een ook van bruine boterhammen met kaas en muesli met yoghurt en 2000 kcal per dag kun je gigantisch aankomen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef freecell het volgende:
En als je zwanger bent, kweek je ook gewoon vet van teveel paaseitjes hoorAls ik meer wil eten, zal het toch in gezondere dingen moeten zijn.
Oké, ik ben net thuis van wat wezen drinken (waar ik nog een wodkaatje op heb, dus in totaal 2 vandaag,) maar: HUH???quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[tekentjes en dingetjes, Fok! had 'm uit zich zelf verwijderd!! ]
lang leve logicavolgens mij klopt hij niet, maar komt hij wel in de buurt, deze stelling
Balen hè?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:42 schreef YPPY het volgende:
[..]
Een ook van bruine boterhammen met kaas en muesli met yoghurt en 2000 kcal per dag kun je gigantisch aankomen.
En het was meerkeuze? Wat irritant zeg. Op zich heb je dan nog weer geluk dat je al na 2 weken je cijfer weet, hier duurt dat vaak officieel 5 weken en in de praktijk 6.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:*($(#($%*!!!!
De antwoorden van het tentamen van gisteren komen niet online te staan. Nu moet ik dus 2 weken wachten voor ik weet of ik het gehaald heb of niet. Zo stom hè. Kleine moeite om ze even online te zetten, toch?
Fijn is dat he!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik blijf me maar verbazen over hoe goed ik me voel ná het lopen..
Het was idd een meerkeuzetentamen. Heb al mijn antwoorden opgeschrevenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En het was meerkeuze? Wat irritant zeg. Op zich heb je dan nog weer geluk dat je al na 2 weken je cijfer weet, hier duurt dat vaak officieel 5 weken en in de praktijk 6.
Ze vinden het hier ook leuk om een bericht te plaatsen als 'de cijfers zijn bekend', en dan niet de cijfers te publiceren. Die komen dan weer 3 weken laterquote:Op woensdag 2 april 2008 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Het was idd een meerkeuzetentamen. Heb al mijn antwoorden opgeschreven.
Hier is de nakijktermijn 2 weken, geloof ik. 6 weken is echt enorm lang.
Misschien hangen de antwoorden wel op een prikbord, maar ik denk het niet. Heb even gemaild naar de practicumbegeleidster en zij zei daar niks over, dus helaas...
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:57 schreef Viking84 het volgende:
Nee, daar heb ik niet zoveel last van.
Ik weet toch al vrij zeker dat ik het gehaald heb, maar ik wil gewoon weten of ik ook een goed cijfer heb. En welke vragen ik fout had enzo (en ik wil een hoger cijfer hebben dan Mark.
Nee, Mark doet communicatie- en informatiewetenschappenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Doen jullie ook allebei Nederlands?
Ik kijk m'n tentamens niet eens na... Na het tentamen denk ik er amper over na tot ik ineens het excelbestandje zie(meestal zo'n 4 weken na het maken ervan) en dan ben ik even zenuwachtig terwijl ik m'n studentnr. zoek. Heb nooit zin om het hele tentamen uit te zitten zodat ik m'n antwoorden kan meenemen, als ik al eerder klaar ben. Ook weet ik het niet allemaal uit m'n hoofd omdat ik af en toe switch nog.
Heb net m'n koffie omgestoten over m'n bureau en broek(was gelukkig niet zo warm meer). Was vergeten dat het bekertje er nog stond
Dus nu ruik ik helemaal naar koffie
Ik zit vooral van tevoren in de stress en na een tentamen ben ik meestal moe / uitgeblust / chagrijnig, zo ook gisteren, lag om 22 uur al op bed en kon desondanks maar niet in slaap komen.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit altijd vréselijk in de stress na een tentamen. Stom, want gemaakt is gemaakt en dan kun je er toch niets meer aan veranderen.
Wat tof, een markt vlakbij!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:37 schreef freecell het volgende:
* freecell slingert de boel ontopic
Net een heleboel fruit ingeslagen bij de markt. Er was opeens markt vlak bij mijn huis, vanaf nu weer elke woensdag(in de winter zijn ze er niet, het is maar een klein marktje)
Druiven en aardbeien en bloedsinaasappels en lekkere Fuji-appels.
Ik ben al weer lekker aan het eten ook![]()
Ja daar heb ik ook in inquote:Op woensdag 2 april 2008 12:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat tof, een markt vlakbij!
Hoe klein het ook is, als ze fruit hebben is het goed![]()
Ik heb echt zo'n zin in de zomer, lekker fruit eten in de zon
Insinueer je nu iets over haar definitie van griep of de voedingstoestand?quote:
Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat tof, een markt vlakbij!
Hoe klein het ook is, als ze fruit hebben is het goed![]()
Ik heb echt zo'n zin in de zomer, lekker fruit eten in de zon
Je moet eens bevroren banaanschijfjes proberen ipv de ijsklontjes dan krijg je zo'n heerlijk lobbig sapje!!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.
Tara en ik zijn gezond aan het genieten
Lang leve de markt deel 2
Ik krijg hier écht enorme honger vanquote:Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.
Tara en ik zijn gezond aan het genieten
Lang leve de markt deel 2
Klinkt best prima op zich.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O: 250 mL magere yoghurt met 1 lepel light jam
T: ontbijtkoek met boter
L: 1 kaascroissant, 1 kwi, 1 mandarijn, 1 glas melk
Wel redelijk, of niet
Het zal echt niet door mijn voeding komenquote:Op woensdag 2 april 2008 12:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Insinueer je nu iets over haar definitie van griep of de voedingstoestand?
Ik neem er soms ook wel meer hoor, maar ik zit nu op de galerie en dan neem ik meestal iedere 2 uur wat. Dus het kan best zijn dat ik zo nog een cracker neem, of een cup a soepie. Ik vind het wel prettig om alles een beetje te spreiden...quote:Op woensdag 2 april 2008 15:18 schreef freecell het volgende:
Krijg je geen onwijze honger halverwege de middag als je maar één geroosterd broodje als lunch eet?
Ik krijg al honger als ik 1 gewoon broodje eet en die vullen bij mij beter.
Ah, vandaar. Ja, op mijn werk eet ik inderdaad ook wat gespreiderquote:Op woensdag 2 april 2008 15:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik neem er soms ook wel meer hoor, maar ik zit nu op de galerie en dan neem ik meestal iedere 2 uur wat. Dus het kan best zijn dat ik zo nog een cracker neem, of een cup a soepie. Ik vind het wel prettig om alles een beetje te spreiden...
Moet ik dan wel een voldoende halen ... en dat weet ik pas over 3 weken, dus nog even 3 weken wachten met bekijken of ik alles voldoende heb, vast welquote:Op woensdag 2 april 2008 15:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar als je die herkanst dan telt het niet toch
Sterkte!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Heb als ontbijt een appel en een kom melk met muesli op, en net om 3 uur pas geluncht met een bruin pistoletje boerenkruidenkaas en zo'n flesje maaza...en ik ben hartstikke misselijk. Of ik heb te weinig gegeten, of er was iets niet goed met dat pistoletje ofzo, want ik voel me echt niet goed
Als ik kijk naar hoe dat bij mij meestal gaat, zou ik zeggen dat eerste. Word ook altijd erg misselijk van eten, als ik de rest van de dag te weinig heb gegeten. En blijf dan ook de rest van de dag misselijk. Ik op dit moment ook dus, omdat ik anderhalf uur te laat wasquote:Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Heb als ontbijt een appel en een kom melk met muesli op, en net om 3 uur pas geluncht met een bruin pistoletje boerenkruidenkaas en zo'n flesje maaza...en ik ben hartstikke misselijk. Of ik heb te weinig gegeten, of er was iets niet goed met dat pistoletje ofzo, want ik voel me echt niet goed
Een tijdje terug noemde iemand Sylvana 'Conimex Queen', wel goed verzonnenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
@sylvana: eet je dat niet heeeeeeel vaak? is het je lievelingseten?
T2: plake ontbijtkoek met boterquote:Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O: 250 mL magere yoghurt met 1 lepel light jam
T: ontbijtkoek met boter
L: 1 kaascroissant, 1 kiwi, 1 mandarijn, 1 glas melk
Wel redelijk, of niet
Uhm, ik kan het me niet herinneren wanneer ik dit gegeten heb, dus het is al een hele tijd geleden danquote:Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
@sylvana: eet je dat niet heeeeeeel vaak? is het je lievelingseten?
Veel plezierquote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
Heb nog een crackertje met hetzelfde beleg gegeten (ter verdediging: de enige andere keus was Slankie smeerkaas met schimmel of honing)
Zit nu aan m'n welverdiend wodkaatje, ga zo weer een flink bord chinese tomatensoep nemen met naanbrood en dan naar de film. Voor mijn doen eet ik behoorlijk vroeg, want de film begint al om 19h40....
Naar welke film ga je?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
Heb nog een crackertje met hetzelfde beleg gegeten (ter verdediging: de enige andere keus was Slankie smeerkaas met schimmel of honing)
Zit nu aan m'n welverdiend wodkaatje, ga zo weer een flink bord chinese tomatensoep nemen met naanbrood en dan naar de film. Voor mijn doen eet ik behoorlijk vroeg, want de film begint al om 19h40....
Hmm dan zal dat het vast zijn. Ben net nog even wezen liggen dus ik werd wel weer fit wakkerquote:Op woensdag 2 april 2008 16:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe dat bij mij meestal gaat, zou ik zeggen dat eerste. Word ook altijd erg misselijk van eten, als ik de rest van de dag te weinig heb gegeten. En blijf dan ook de rest van de dag misselijk. Ik op dit moment ook dus, omdat ik anderhalf uur te laat was.
Ik heb hem van de week gezien en vond het een mooie film! Veel plezierquote:Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Naar "The Bucket list" Met Jack Nicholson en Morgan Freeman
Zo perfect zijn stevige tieten niet... Toen ik aan de pil was, had ik echt opgeblazen strak staande tieten. En dat doet pijn! Nu zijn ze relaxt en soepel, maar ze hangen nietquote:Op woensdag 2 april 2008 19:23 schreef -marz- het volgende:
Dameshoe groter de tiet, hoe meer hij hangt dat is normaal. Maar wij denken van niet omdat de media ons alleen perfecte stevige tieten laten zien.
ahh ben benieuwd hoe die isquote:Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Naar "The Bucket list" Met Jack Nicholson en Morgan Freeman
Sure. Met een B zou ik ook prima tevreden zijn denk ikquote:Op woensdag 2 april 2008 20:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm marz kun je niet wat langs komen brengen?
dát dusquote:Op woensdag 2 april 2008 20:37 schreef -marz- het volgende:
Hoezo niet thuis? Kan hij toch juist een beetje helpen![]()
Ik doe soms yoga in de woonkamer, op een matje ook echtwordt niet echt serieus genomen hier
ghe ja opdrukken gaat al niet ... heb mn polsen ooit vet gebroken gehad, dus die willen niet veel gewicht meer optillen enzoquote:Op woensdag 2 april 2008 20:34 schreef -marz- het volgende:
Dan zou ik opdrukken proberen.
In de sportschool doe ik het dmv chest press, maar dat is eigenlijk opdrukken omgekeerd.
Het zijn wel hele vervelende en zware oefeningen, allebei.
Oja wat je vaak in van die vrouwenblaadjes ziet staan is: handen tegen elkaar voor je borst, en dan tegen elkaar drukken. Als je dat 1x doet voel je meteen de juiste spieren aan het werk gezet worden dus dat zal vast ook een goede oefening zijn. Alleen minder zwaar.
Ik kijk ook altijd..Bruno en Wendyquote:Op woensdag 2 april 2008 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
en nu zo klaarzitten voor Peking Express
Dat vind ik wel zó'n irritant stel hè... Of haar dan. Ze huilt constant, wil altijd opgeven, en alles is te zwaar. Begin er dan niet aan.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd..Bruno en Wendy
huh...ik had het over je shake?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:22 schreef -marz- het volgende:
Sure. Met een B zou ik ook prima tevreden zijn denk ik![]()
Klopt wel, en ja Wendy is die mollige met dat donkere haar. Maar ik vind ze ook wel weer schattig samen. Die twee huisvrouwen daarentegenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zó'n irritant stel hè... Of haar dan. Ze huilt constant, wil altijd opgeven, en alles is te zwaar. Begin er dan niet aan.
Ik ben slecht met namen, maar ik geloof dat 't wel Wendy is die ik bedoel..
Ja, vind het nog steeds superleukquote:Op woensdag 2 april 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier
Bevalt het zwemmen nog goed?
Klinkt goedquote:Op woensdag 2 april 2008 21:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, vind het nog steeds superleukMet aquarobics vooral buik en benen gedaan vandaag en met aquajogging moesten we tweetallen maken, moesten we achterelkaar in het water, de voorste had een buis om der middel, die ik dan van achteren moest vasthouden, en dan moesten we elkaar zo dus door het water joggen ( steeds elkaar afwisselen als voorste) En dan nog op verschillende manieren, zodat de weerstand steeds anders was, was echt zwaar, maar wel goed dus
échtquote:Op woensdag 2 april 2008 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd..Bruno en Wendy
Dat ruzie maken vond ik juist wel grappig. En ja gewoon toch best een leuk stel, ik vond het ook lief dat Wendy begon te huilen toen ze het over Bruno had, dat ze het toch echt graag haar relatie wilde redden met hem. Maargoed zal wel aan mij liggen want ik ben echt de enige.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
échtwat een nare mensen vind ik dat zeg...! Geen gemis
dat jankwijf de hele tijd, je wéét toch dat het zwaar wordt
en maar zeuren, en maar janken, en maar ruzie maken
Al mogen Loes en Jos ook wel een eindje verdwalen op een koffieplantage zonder riant huis
oeh sorryquote:Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:
hmm zo te zien hoef ik het dus niet meer te kijken
Ik ga niets verklappen, maar ik had er iets meer van verwacht gezien de acteurs. Nee, eigenlijk vond ik het niet zo'n hele goede film. Als hij op tv was gekomen had ik hem zeker wel uitgezien, maar wat mij betreft niet waard om voor naar de bioscoop te gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik kijk dusdanig weinig tv dat ik het misschien een keer of 5 gezien heb. Dan gaat het nog niet echt vervelenquote:Op donderdag 3 april 2008 06:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond House na een tijdje heel veel van hetzelfde
Niet de Amerikaanse?quote:Op donderdag 3 april 2008 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
Dr. Phil en Oprah.. dat vind ik toch wel zo yankerig (amerikaans) dat kan ik echt niet zien zonder misselijk te worden bij wijze van sprekenMaar jouw vrouw, mijn vrouw vind ik wel eens grappig om te zien, maar dan wel de Engelse versie
Hij krijgt ook een goed cijfer op IMDB (ja daar kijk ik altijd als eerste naarquote:Op donderdag 3 april 2008 09:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En lars and the real girl is leukBest grappige film over een man die een realdoll neemt als vriendin.
Wat houdt dat in? 'Ooit' was je er vrij enthousiast over nl.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Oa. "Ken je eigen hoofdmenu" van Patty Harpenau. Wat een miskoop
.
Wel een mooie leeftijdquote:Op donderdag 3 april 2008 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Dank je. Ze wordt 65
. Ik heb vast de oudste moeder van iedereen hier
.
Ik wilde trouwens ook naar The Bucket List, maar dat laat ik nu ook maar even zitten. Dan ga ik wel naar het alternatief: Lars and the real girl. Tenzij jullie daar ook niet onverdeeld positief over zijn
.
Jij onthoudt ook alles wat ik zeg hèquote:Op donderdag 3 april 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? 'Ooit' was je er vrij enthousiast over nl.
Wow, dat is wel weer erg jong! Mijn oma is al lang dood, en ze is 92 gewordenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:56 schreef Miss_S het volgende:
Wel een mooie leeftijd(maar inderdaad wel veel ouder, mijn oma is net 65 geworden)
Das waarquote:Op donderdag 3 april 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
Maar jullie hebben geen broer van 42.
Nee, dat dan weer nietquote:Op donderdag 3 april 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
A good memory can be a bitch tooquote:Op donderdag 3 april 2008 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij onthoudt ook alles wat ik zeg hè.
Ja 'ooit' was vorig jaar januari. Toen was ik net begonnen met afvallen. Ik vind het een veel te zweverig boek. Kan er niks mee. Voor mij werkt de 'Slank de zomer in'-manier het beste.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
inderdaad want die van mij worden alweer 54quote:Op donderdag 3 april 2008 10:36 schreef conleche het volgende:
Mogge! Mijn moeder is 58 en dat is dan weer vrij jong gezien mijn leeftijd.![]()
Gefeliciteerd met de jouwe Renske!
Misschien omdat je weer SB't (wat ik je hier geloof ik nog niet heb zien meldenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O en 0.8 kg er af in 4 dag oid
daarvoor steeg het steeds dus ben wel blij
Hihi, onze eigenste Sherlock in da housequote:Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Misschien omdat je weer SB't (wat ik je hier geloof ik nog niet heb zien melden)
Schande!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Misschien omdat je weer SB't (wat ik je hier geloof ik nog niet heb zien melden)
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, onze eigenste Sherlock in da house
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
Hij was ook niet echt slecht, maar ik had er meer van verwacht. Het was een beetje een kinderfilm, weet niet hoe ik het moet zeggen. En af en toe ook gewoon slecht geacteerd, hoe vreemd dat ook klinkt.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm Parijs..ben jaloers op je Sylvana![]()
Viking gefeliciteerd met je moeder!
Ik vond The Bucket List trouwens niet zo'n slechte film hoor, al is het wel weer typisch hollywood natuurlijk. Maar ik heb zo'n pathe filmpas dus ik ga naar iedere film die me wel wat lijkt, maakt dan ook niet zoveel uit als het dan tegenvalt.
Heb 't wel gezegdquote:Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Tuurlijk laat ik dat wetenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:59 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana laat je ons weten hoe het in Parijs was
Ik moet nog 3 weekjes wachten
Ik ga binnen nu en 10 min ook etenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wel doen anders word je nog zieker
anyways.. beterschap en ik zou misschien een keer bij de dokter informeren als je zo vaak ziek bent.
Das inderdaad iets om op te lettenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
Wel potverdrie. Ik denk toch wel redelijk te kunnen inschatten hoeveel calorieen er in iets zitten, zit er weleens een paar naast, maar over het algemeen klopt het aardig. Zit ik nu net aan een stuk meergranen afbak Boulogne-stokbrood. Denk ik, nadat ik ongeveer een derde op heb (cm of 10), ga toch eens kijken wat er in zit. Bevat dat kreng per 100 gram maar liefst 360 cal. en 16 gram vet. En het smaakt gewoon naar gezond bruin brood. Het hele stokbrood is maar liefst 900 cal En dan heb ik het dus over een stokbroodje hè, ongeveer de helft in lengte van zo'n gewoon Frans geval. Net even 300 cal. aan brood zitten wegwerken zeg....(+ nog 100 aan 30+ kaas)
dat wil ik ook wel wetenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoeveel kcal zitten er in het deeg van die turkse pizza? Dus zonder saus e.d.
hih dat zat dus ook in dat ultiem lekkere receptquote:Op donderdag 3 april 2008 14:22 schreef Faithy het volgende:
focaccia.. dat had ik dus vorige week gehaaldbij de V&D, met mozzarella en pesto
zo vetmaar had er zo'n trek in
Ik heb geen hangborsten, maar ze zijn wel groot. Maar ik speel dan ook valsquote:Op woensdag 2 april 2008 20:11 schreef Jeipod het volgende:
Toch ist vervelend, want mijnes zijn altijd groot geweest, maar nooit hangend. En nu hangen ze dus ... magoed 1 goed vooruitzicht, erger dan dit wordt t niet. Heb nu dezelfde vorm en hanging als mn moeder ... volgens mijn opinieen ik hield nog wel van topless zonnen enzo ...
ze waren ook altijd het sterke punt van mn lichaam ... wat moet ik nu mooi vinden?![]()
Dergelijken zie je normaal toch alleen zonder (goede) bh... Ik neem tenminste aan dat er niet veel mensen zijn die je zo zien.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:08 schreef Miss_S het volgende:
Een borstlift zou ik ook wel willen, maar kennelijk zit het in mijn hoofd want niemand begrijpt waarom ik het zou willen
Hoorde ik trouwens iets over stokbrood
Diegene waar ik het over had zien me ook zonderquote:Op donderdag 3 april 2008 16:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dergelijken zie je normaal toch alleen zonder (goede) bh... Ik neem tenminste aan dat er niet veel mensen zijn die je zo zien.
Die van mij vind ik ok (rond en best stevig), al mogen ze w.b. mijn overige afmetingen wel een cupmaatje groter. Ik zou natuurlijk geen implantaten willen echter, dat is echt heeel anders.
En stokbrood is lekker, maar je verkijkt je idd. gigantisch op de kcal. Daarom neem ik het niet vaak. En afbakbroodjes helemaal niet, want zo'n pak krijg ik toch nooit op alleen!
Die dingen worden verpakt 'onder beschermende atmosfeer', dus als je het pak open maakt, zijn ze veul korter te bewarenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:15 schreef Sylvana het volgende:
Ik had van de week 1 afbak stokbroodje gekocht, gister al een halve opgegeten, en wilde vandaag die andere helft opeten, maar er zat al allemaal schimmel op. Dacht dat ik hem wel gewoon in de kast kon bewaren, omdat hij in de supermarkt ook niet in de koeling ligt, maar de volgende keer toch maar in de koelkast leggen dan. Nu maar tosti's gegeten
René eet er met gemak 3 opquote:Op donderdag 3 april 2008 16:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En stokbrood is lekker, maar je verkijkt je idd. gigantisch op de kcal. Daarom neem ik het niet vaak. En afbakbroodjes helemaal niet, want zo'n pak krijg ik toch nooit op alleen!
Nee, maar ik vond het stokbrood best lekker hoor, maar ik vind een geroosterde volkoren boterham óók lekker en daar zitten maar 70 cal in. Dus voor mij geen afbakstokbrood meerquote:Op donderdag 3 april 2008 16:43 schreef Faithy het volgende:
[..]
René eet er met gemak 3 opIk vroeger ook, maar nu ik gewoon stelselmatig minder eet dan vroeger, zit ik na 2 al echt vol
Dus blijft er meestal één over, en zo duur zijn ze nou ook weer niet (17 cent, Euroshopper) dus ik heb er geen rotgevoel over![]()
Gelukkig Miss_S!quote:Op donderdag 3 april 2008 17:19 schreef Miss_S het volgende:
Na de kippensoep vanmiddag heb ik nu beetje spinazie, aardappelen en een stukje schnitzel op
Mijn keel begint gelukkig al minder pijn te doen
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Gelukkig Miss_S!
Ik eet vanavond venkelsoep, naar een recept van DizzyMissLizzy (al die lange usernamen ook)
Ben benieuwd of ik het lekker vind, want ik eet eigenlijk nooit venkel.....
Ik zweer bij kamillethee of thee met honing. Echt waar, dat is verzachtend bij keelpijn. Honingdrop ook (ik heb zo ongelooflijk vaak keelpijn dat ik de wondermiddeltjes voor mezelf wel gevonden heb zo ondertussen). Ik ben superverkouden, en mijn oren zitten dicht, dus maar eens op zoek naar neusdruppels. Oorontsteking hoef ik er niet ook nog bijquote:Op donderdag 3 april 2008 17:19 schreef Miss_S het volgende:
Na de kippensoep vanmiddag heb ik nu beetje spinazie, aardappelen en een stukje schnitzel op
Mijn keel begint gelukkig al minder pijn te doen
Ja ik zit al veel aan de thee met honing, dat helpt inderdaad echtquote:Op donderdag 3 april 2008 17:57 schreef Chicolate het volgende:
Veel plezier in Parijs! Laat inderdaad horen hoe het is geweest.
[..]
Ik zweer bij kamillethee of thee met honing. Echt waar, dat is verzachtend bij keelpijn. Honingdrop ook (ik heb zo ongelooflijk vaak keelpijn dat ik de wondermiddeltjes voor mezelf wel gevonden heb zo ondertussen). Ik ben superverkouden, en mijn oren zitten dicht, dus maar eens op zoek naar neusdruppels. Oorontsteking hoef ik er niet ook nog bij.
Ananas, vooral verse, lijkt me eigenlijk helemaal niet prettig voor je keel. Sowieso heb ik dan meestal moeite met fruit: sinaasappelsap bijv doet echt heel veel pijn, het prikt en brandt als ik keelpijn heb. Ananas vind ik sowieso heerlijk, maar wel een erg scherpe smaakquote:Op donderdag 3 april 2008 18:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik hoorde ananas sap met honing als tip
maar geen idee of het werkt
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een klotedag, enorme studiedip, zat zowat huilend in de UB.
Ga ff nu trainen.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zeg ff dat ik nu moet gaan trainen
t Was weinig glorieus: ik ben met een denderende migraine in bed gerold, gisteravond. Gelukkig werd ik vanmorgen fris en fruitig (nou ja, nog steeds een beetje grieperig) wakker. Nu wat laatste dingetjes afmaken, wat opdrachten en een artikel, en dan vlieg ik dinsdag naar IJsland voor een weekje vakantiequote:Op donderdag 3 april 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
Sylvana, als je dit nog leest: veel plezier in Paris en vergeet natuurlijk niet om even bij Colette naar binnen te lopen hè!![]()
Ha die CF: weer bekomen van je buluitreiking? Heb je de hele nacht gefeest? En wat ga je nu dan eigenlijk doen?
Soep was erg lekker. Rauw ruikt venkel naar anijs, maar daar is na bereiding niets meer van te proeven. Kijk voor foto hier Dingetjes in het midden, dat is gegrilde portobello paddestoel.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Laat je ons weten hoe de venkelsoep was? Venkel is hier inderdaad ook niet iets dat wij vaak (of ooit) eten....
Paddestoelen zijn altijd lekkerquote:Op donderdag 3 april 2008 19:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Soep was erg lekker. Rauw ruikt venkel naar anijs, maar daar is na bereiding niets meer van te proeven. Kijk voor foto hier Dingetjes in het midden, dat is gegrilde portobello paddestoel.
Het heeft geen sterke smaak meer na bereiding en ik kan het niet zo 1 2 3 met een andere groente vergelijken. Maar ik denk wel dat de meeste mensen het lekker vinden. (rauw denk ik niet)quote:Op donderdag 3 april 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Paddestoelen zijn altijd lekker
Maar waar smaakt venkel dan naar? of is het niet echt te vergelijken
venkel smaakt naar witlof maar dan zonder dat het bitter is en een beetje zoetig naar anijsquote:Op donderdag 3 april 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Paddestoelen zijn altijd lekker
Maar waar smaakt venkel dan naar? of is het niet echt te vergelijken
dat is misschien handigquote:Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
uhm, kan het wel aan m'n m00der vragen
die is speciaal onderwijs lerares dude
Ik heb al iets gevonden namelijk de onderwijsbegeleidingsdienst, maar toch bedankt voor het proberenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ze slaapt al, is morgen ook goed?
Wat bist 'n laiverdquote:Op donderdag 3 april 2008 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, ik ben weer even een beetje uitgestresst. En nu wil ik graag weten hoe het met Vikings statistiektentamen is afgelopen
de beste manier om af te vallen is door die zachte witte broodjes te verwisselen met Knäckenbrot (bevatten maar 28cal).quote:Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef Miss_S het volgende:
hmm misschien en keertje proberen dan
Ik heb na mijn avondeten nog 2 zachte witte broodjes met kaas en komkommer op en net nog een waterijsje voor mijn keel
Dankjewel dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 07:12 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
de beste manier om af te vallen is door die zachte witte broodjes te verwisselen met Knäckenbrot (bevatten maar 28cal).
ik zelf doe dat nu een x aantal maanden en het help echt! je bent namelijk minimaal 2-3 zo langer bezig met zon knackbrotje dan met een wit broodje, het satisfies de kauwbehoeften en het vult goed.
maar dat moet je natuurlijk zelf weten
En hoe denk je dat dat komt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:42 schreef motorbloempje het volgende:
enneh, mercurialje hebt gelijk hoor, tenminste.. je hebt een punt, en als ik al bolletjes eet dan zijn het bruine
![]()
maar ik denk niet dat de persoon aan wie je deze tip geeft het waardeert nodig heeft
Omdat er geen volkorenbroodjes in huis waren?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:02 schreef Miss_S het volgende:
Waarom zou ik toen voor witte broodjes gekozen hebben?
Dat ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Omdat er geen volkorenbroodjes in huis waren?
delen van wijsheden door vreemde die in een topic komen worden meestal niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef Faithy het volgende:
maar mercurial, bedankt voor de tip hoor![]()
je bedoelt het goed, en je kunt ook niet alles van iedereen weten, al wordt dat wel van je verwacht door sommigen blijkbaar
Kom je hier ook posten? Of was dit slechts een 'delen van wijsheden'?
Ik denk dat die details ons wel duidelijk zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef Viking84 het volgende:
Oh mooi, ik eet de laatste tijd ook weer veel knäckebrod, de vezelrijke variant, that is. Ik zal niet in details treden, maar ik merk zeer zeker de invloed van knäckebrod op de stoelgang.
Net bakje vanilleyoghurt op, dan even douchen en om 10 uur even naar een school hier in de buurt. Zeuren of ze meedoen met m'n onderzoek. Als dat gelukt is, heb ik genoeg scholen.
Zo'n 400 á 500 ingevulde vragenlijsten schat ik in totaal en ik moet alles in SPSS zetten, dus daar ben ik wel even zoet mee.
Mercurial post het iig op een normale manier. Kun je van veel anderen die hier komen lurken en advies geven niet zeggen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef Faithy het volgende:
maar mercurial, bedankt voor de tip hoor![]()
je bedoelt het goed, en je kunt ook niet alles van iedereen weten, al wordt dat wel van je verwacht door sommigen blijkbaar
Kom je hier ook posten? Of was dit slechts een 'delen van wijsheden'?
Dat vind ik flauw.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
delen van wijsheden door vreemde die in een topic komen worden meestal niet gewaardeerden dit is niet de eerste keer dan mercurial dat even hier komt doen
en fijn dat je het probeert leuk te houden in het topic
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mercurial post het iig op een normale manier. Kun je van veel anderen die hier komen lurken en advies geven niet zeggen.
In een geval als dit heb ik dan ook geen problemen met bemoeienissen van 'buitenaf'.
Je zou misschien ook kunnen opkomen voor de oude gardequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:16 schreef Faithy het volgende:
rellen? Ik waarschuwde alleenen boven is al gebleken dat het nodig was
vanwege het overtrokken reageren op een nieuweling..
hij bedoelde het goed, en sorry als het zo werd opgevat, maar ik wil geen evt. nieuwe posters wegjagen, want die zijn altjid welkom, nieuwe vaste poster
Aangezien jij vorige week zelf hebt gepropageerd dat je geen reden zag met Faithy mee te leven toen haar katje dood ging, verbaast het me nu dat je wel van Faithy verlangt dat zij wel voor jou opkomt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je zou misschien ook kunnen opkomen voor de oude garde
Je wist dat ik ziek was dus had je kunnen verzinnen waarom ik die keuze maakte
Ipv meteen toespelingen op mij te maken
Nieuwe posters beginnen nooit met advies geven maar komen meestal eerst met hun eigen verhaal
Daarom juist om ze liep te verkondigen hoe ze wel met mij mee zou levenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aangezien jij vorige week zelf hebt gepropageerd dat je geen reden zag met Faithy mee te leven toen haar katje dood ging, verbaast het me nu dat je wel van Faithy verlangt dat zij wel voor jou opkomt.
Ga allebei toch weer lekker in de negeermodus anders.
Ik heb lekker knackebrod () met kaas en een glas melk
.
Als ik een zere keel zou hebben, zou ik ook lekkere zachte witte broodjes eten hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom juist om ze liep te verkondigen hoe ze wel met mij mee zou leven
Maar goed je hebt gelijk negeermodus werkt het beste
Wat ben jij gezond bezig johik ga zo weer witte broodjes eten, wat zal ik toch vet worden
Mijn stoelgang is in de afgelopen jaren wel verbeterd, maar waar het precies aan lag weet ik niet want heb zoveel verandert in die tijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik een zere keel zou hebben, zou ik ook lekkere zachte witte broodjes eten hoor.
En knackebrod is gewoon vet lekker en goed voor de stoelgang, zoals ik vanochtend al opmerkte.
Sinds wanneer is dat een wet van Meden en Perzen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nieuwe posters beginnen nooit met advies geven maar komen meestal eerst met hun eigen verhaal
Hé, doe eens braaf lurken, jij! Wij zijn te dik voor dit topic!quote:
Niet slechtquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lonneke
Zodra ik "it's oh so quiet" hoor of lees, krijg ik die associatie
Tsja, ze boert goed tegenwoordig. Toen ik met 'r omging stond ze nog in de piet kerkhof folderquote:
Ik heb zoiets met Georgina Verbaan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, ze boert goed tegenwoordig. Toen ik met 'r omging stond ze nog in de piet kerkhof folder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |