abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57761267

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_S op 01-04-2008 15:13:03 ]
pi_57761295
Oh jeetje, een naamtopic. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57761299
hè, gezellig weer een nieuwe
Ja doei.
pi_57761395
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi

Je bouw maakt inderdaad héél veel uit. DaD is van zichzelf best smal gebouwd en als je dan opeens 9 kilo aankomt in korte tijd, snap ik wel dat je een gedeelte van die 9 kilo graag weer kwijt wilt
Dus, wat eventuele anderen ook vinden: als jij lekkerder in je vel wilt zitten ga ik je supporten!
pi_57761400
tvp
pi_57761414
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben nooit zo goed met TT

Ik denk dat ik zo nog maar komkommer en tomaatjes ga snoepen om 5 uur weer avondeten
pi_57761562
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoi

Je bouw maakt inderdaad héél veel uit. DaD is van zichzelf best smal gebouwd en als je dan opeens 9 kilo aankomt in korte tijd, snap ik wel dat je een gedeelte van die 9 kilo graag weer kwijt wilt
Dus, wat eventuele anderen ook vinden: als jij lekkerder in je vel wilt zitten ga ik je supporten!
Dank je wel! . Dat vind ik lief van je.
pi_57761716
thnx iedereen voor de felicitaties

Ik heb het huis hier opgeruimd, afwas gedaan, overal kaarsjes neergezet en midden op tafel zijn cadeautje ( gouden ketting voor zn Feyenoordhangertje) en een kaart) Nou wachten tot ie thuis komt ( hij weet niet dat ik hier al ben)
pi_57761766
Hoelaat komt hij thuis Sylvana?
pi_57761838
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:39 schreef Miss_S het volgende:
Hoelaat komt hij thuis Sylvana?
Normaal rond 4 uur, maar hij smste dat hij een vergadering heeft die een kwartiertje kan uitlopen, dus hooguit nog een half uur wachten dus
pi_57761918
@Freecell, hoe gaan jij en TARA dan om met commentaar op zijn gewicht van bekenden? De moeder van mijn vriend zit ook vaak te zeuren dat hij te licht is en aan moet komen, en dat ik hem meer te eten moet geven. Ik weet niet zo goed hoe ik daar netjes op kan reageren Hij heeft een BMI van 16 a 17 geloof ik.
pi_57762039
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:48 schreef omearos het volgende:
@Freecell, hoe gaan jij en TARA dan om met commentaar op zijn gewicht van bekenden? De moeder van mijn vriend zit ook vaak te zeuren dat hij te licht is en aan moet komen, en dat ik hem meer te eten moet geven. Ik weet niet zo goed hoe ik daar netjes op kan reageren Hij heeft een BMI van 16 a 17 geloof ik.
Nou, zijn moeder zeurt niet echt en zijn vader ook niet. Die hebben het zijn hele jeugd geprobeerd en hun is het ook niet gelukt om hem op normaal gewicht te krijgen Ze wéten dat hij hier meer dan genoeg te eten krijgt, dat helpt.

Wat wel lastig is, vreemden en vage kennissen.
Eerst tegen TARA: "wat ben jij dun! Eet je wel genoeg?" en als hij ze dan (geduldig als hij is) heeft uitgelegd dat hij prima eet, dat hij meer eet dan ik en dat hij kerngezond is, komen ze daarna nog wel eens bij mij: "weet je zéker dat hij niet ziek is? Heeft hij niet stiekem anorexia? Weet je zéker dat hij het niet uitkotst?"
Daar word ik wél chagrijnig van

Het gaat bij mij meestal al mis op het moment dat iemand de eerste vraag stelt.
Ik vraag toch ook niet aan iemand die écht dik is: "wat ben jij enorm vet, vreet je soms teveel?" en ik vind het écht hetzelfde!

Betere bekenden pakken het tactischer aan of weten wel hoe het zit, daar kan ik niet zo mee zitten
En mijn moeder is gewoon lief, die probeert hem nog steeds extra slagroom ed te voeren
pi_57762072
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Normaal rond 4 uur, maar hij smste dat hij een vergadering heeft die een kwartiertje kan uitlopen, dus hooguit nog een half uur wachten dus
Spannend

Ik zie mijn vriendje weer om 9 uur, heel kort bij elkaar zijn en dan morgenochtend allebei weer verder studeren
pi_57762543
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, zijn moeder zeurt niet echt en zijn vader ook niet. Die hebben het zijn hele jeugd geprobeerd en hun is het ook niet gelukt om hem op normaal gewicht te krijgen Ze wéten dat hij hier meer dan genoeg te eten krijgt, dat helpt.

Wat wel lastig is, vreemden en vage kennissen.
Eerst tegen TARA: "wat ben jij dun! Eet je wel genoeg?" en als hij ze dan (geduldig als hij is) heeft uitgelegd dat hij prima eet, dat hij meer eet dan ik en dat hij kerngezond is, komen ze daarna nog wel eens bij mij: "weet je zéker dat hij niet ziek is? Heeft hij niet stiekem anorexia? Weet je zéker dat hij het niet uitkotst?"
Daar word ik wél chagrijnig van

Het gaat bij mij meestal al mis op het moment dat iemand de eerste vraag stelt.
Ik vraag toch ook niet aan iemand die écht dik is: "wat ben jij enorm vet, vreet je soms teveel?" en ik vind het écht hetzelfde!

Betere bekenden pakken het tactischer aan of weten wel hoe het zit, daar kan ik niet zo mee zitten
En mijn moeder is gewoon lief, die probeert hem nog steeds extra slagroom ed te voeren
Dat is inderdaad een beetje onbeleefd (en raar) om te vragen of iemand anorexia heeft. Ik heb een vriendin die best mager is, soms hoor je mensen (vooral vrouwen ) ook gewoon achter haar rug om zeggen: jeetje zou die anorexia hebben. Heel vervelend ook.
pi_57762760
Ik ben zeker te laat om mensen nog welkom te heten, zeker omdat ik niet meer zeker weet wie ik allemaal vergeten ben en mn internet te traag doet om het terug te zoeken? Welkom DevilsAndDust .
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:13 schreef freecell het volgende:

[..]
Herkenbaar . (dat over problemen hebben met eigen lichaam als het opeens dikker is, al is het voor een 'buitenstaander' nog prima). DaD gaat nog steeds voor een gezond gewicht (met mijn lengte mag ik zelfs nog gezond 57 wegen) en als ze hier gelukkiger van wordt: prima .

@Viking: Untraceable. Heb ergens op pagina 5 in vorige topic de trailer ook gepost, mocht je willen weten waar het over gaat . Kan hem zeker aanraden, vond het erg leuk.

Ik heb mijn vriend vanmorgen wakker gemaakt ('s morgens naar zijn huis gegaan, om 10 uur lag ie nog te slapen en zijn moeder deed de deur open) ... das zooo lief he . Met een slaperige kop en muffe adem even een knuffel geven en je niet meer los willen laten, om vervolgens bijna samen weer in slaap te vallen (wat niet erg was, hoefden pas om 12 uur naar school).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57762913
Spierpijn in bovenbenen, en ook in m'n buik een beetje. Dat geeft wel aan dat buikspieroefeningen echt niet nodig zijn Vanavond eet ik sinds lange tijd weer eens gekookte aardappels met een stukje vlees en groente (sperzieboontjes denk ik).

Chicolate: dat klinkt erg leuk!
Wel het nadeel van trein-afstand vriendjes: zo spontaan iets doen/langskomen wordt toch wat lastiger... Vrijdag pas weer dus voor mij.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57762999
Hier staat een ovenschaaltje klaar voor straks. Die heb ik alvast gemaakt toen de oppasuk lag te slapen
Erg lekker ovenschoteltje met véél groente. En uiteraard kaas er over. Zonder kaas geen toffe ovenschotel
pi_57763017
Geen trein-afstandvriendjes voor mij... 1 x gedaan, was wel leuk, maar ik heb 'm toch liever dichtbij

Welkom DaD

Had vanochtend college van 9:00-11:00 en straks van 18:00-20:00 Over bad timing gesproken
En ik haat Wetenschapsfilosofie
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57763053
muffe adem
romantisch
pi_57763319
Hier wel een redelijk lang afstandvriendje, maar zie hem toch 3 tot 4 dagen per week (meer dan genoeg dus)
En morgen weer samen wakker worden

Ik heb mijn eten alweer op, Teriyaki met kip
  dinsdag 1 april 2008 @ 17:22:48 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57763339
Yay! Statistiek ging goed .
Ik raakte even in paniek toen ik een belangrijke formule ineens niet meer wist, maar ik bleef koppig zitten en na een tijdje wist ik hem ineens weer .
Ik heb het zéker gehaald. Hopelijk staan de antwoorden snel online, zodat ik kan vergelijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57763426
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Yay! Statistiek ging goed .
Ik raakte even in paniek toen ik een belangrijke formule ineens niet meer wist, maar ik bleef koppig zitten en na een tijdje wist ik hem ineens weer .
Ik heb het zéker gehaald. Hopelijk staan de antwoorden snel online, zodat ik kan vergelijken .
Fijn dat je al zeker weet dat je het gehaald heb

Als ik jou zo over statistiek hoor ben ik toch wel erg benieuwd naar volgend jaar
pi_57763564
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:00 schreef Ewelina het volgende:
En ik haat Wetenschapsfilosofie
Niet gewonnen
pi_57763649
Nee

Het enige positieve is dat het beter is dan vorig jaar
pi_57764010
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
muffe adem
romantisch
Echt wel ... en ik had net mn tanden gepoetst
pi_57764786
haai goedenavond al lijkt het eigenlijk goedemiddag zo, met dat nog steeds ontzettend lichte weer buiten

woei!

Net precíés tussen twee ontzettende regenbuien door Evy 4 (Deel 2) gelopen. Daarvoor eerst nog 10 minuten warm-hard-gelopen, dus in totaal 40 minuten hardgelopen, met tussendoor even strekken en een minuutje wandelen (tussen de 10 en de 30 minuten dus) voel me echt heel fijn, nu ik weer even hardgelopen heb en mijn rug houdt zich nog steeds koest

René staat nu onder de douche, en dus ga ik even koken nu. Risotto wordt het vanavond

@freecell: de eerste keer dat ik TARA zag, jaartje of 7 geleden, schrok ik ook wel even van zijn postuur, maargoed.. toen hij eens uitlegde hoe het zat geloofde ik hem wel meteen hoor *grin* heb nooit gedacht 'die heeft anorexia ofzo' en dat jij prima voor 'm zorgt (inmiddels, want toe kende je hem nog niet ) wil ik ook helemaal geloven
Ja doei.
pi_57765802
Vragen of iemand anorexia heeft... beetje hetzelfde als dat iemand mij vraagt of ik soms schizofreen ben

Ook welkom DaD en veel succes!

Vandaag gegeten:

2 bruine bammetjes 1x pindakaas 1x halvajam
1 italiaanse bol, helft kreeftsalade helft tonijnfilet americain (had er ook nog nooit van gehoord)
1 wodka/jus

Nu een bord vol wokgroente met een beetje pasta en een beetje pesto.

Beetje vreemd gegeten: meestal eet ik Brinta als ontbijt maar de melk was vanmorgen op en op het werk hadden we een werklunch (met allemaal lekkere dingetjes). Later op de dag kwam op het werk ook nog eens die fles wodka boven tafel

Laat thuis en helemaal gaar van de honger maar dat gaat gauw weg als het goed is.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_57765845
Wat een knus topic trouwens, een beetje keuvelen over wat je allemaal doet en eet
pi_57765867
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:57 schreef -marz- het volgende:
Wat een knus topic trouwens, een beetje keuvelen over wat je allemaal doet en eet
Gezellig he
pi_57765892
Gezellig hè?
Ik heb weer zo'n bui dat ik niet van de paaseitjes af kan blijven. En dat terwijl ik net gegeten heb. ben al thee aan het zetten, dat helpt vaak wel een beetje.
pi_57765938
Paaseitjes weggooien! Niet kopen die dingen!

Nouja.. als je zwanger bent mag het wel stiekem een paar eitjes. Maar niet te veel!
pi_57765979
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:04 schreef -marz- het volgende:
Paaseitjes weggooien! Niet kopen die dingen!

Nouja.. als je zwanger bent mag het wel stiekem een paar eitjes. Maar niet te veel!
ik denk dat mijn man boos wordt als ik ze weggooi Ik heb er tot nu toe een stuk of 5 gehad en nu een paaseitjesverbod van hem, omdat ik anders misselijk word. Dus nu ben ik weer braaf aan de thee

En als je zwanger bent, kweek je ook gewoon vet van teveel paaseitjes hoor Als ik meer wil eten, zal het toch in gezondere dingen moeten zijn.
pi_57765991
Ik heb zin in iets zoets, maar het enige wat een beetje in de buurt komt van wat ik in huis heb is honing, dus ik maak wel een mok warme melk met honing
pi_57766114
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef freecell het volgende:

[..]

ik denk dat mijn man boos wordt als ik ze weggooi Ik heb er tot nu toe een stuk of 5 gehad en nu een paaseitjesverbod van hem, omdat ik anders misselijk word. Dus nu ben ik weer braaf aan de thee

En als je zwanger bent, kweek je ook gewoon vet van teveel paaseitjes hoor Als ik meer wil eten, zal het toch in gezondere dingen moeten zijn.
Dat is wel heel verstandig van je, volgens mij zijn er toch veel vrouwen die het excuus aangrijpen om te gaan snoepen dan
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:15:02 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57766145
Freecell, je bent zwanger, dus je hebt maar 2 1/2 paaseitje gehad!
Geniet ervan lieve meid, je moet een heel nieuw leven 'kweken'
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:17:27 #36
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57766202
welkom DandD

verder heb ik weinig te melden, voel me dik, ben ongesteld, dus ga ook vooral niet wegen
en ow ja
van ziek zijn en niets doen word je moe.... errrrrg moe ......
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:18:12 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57766213
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is wel heel verstandig van je, volgens mij zijn er toch veel vrouwen die het excuus aangrijpen om te gaan snoepen dan
Dan is het ergens ingebouwd ofzo want zus en schoonzus zijn 20 kg aangkomen tijdens zwangerschap en een paar maanden na bevallen was het er weer af.
Maar ja dat zal met iedereen ook niet gaan... Pffffffffff.. mensen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57766259
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Freecell, je bent zwanger, dus je hebt maar 2 1/2 paaseitje gehad!
Geniet ervan lieve meid, je moet een heel nieuw leven 'kweken'
Ik heb niet het idee dat de báby vet wordt van mijn paaseitjes Ik daarentegen wel
Ik eet sowieso wel wat meer nu hoor Wat ik at was lang niet genoeg om een baby mee op te kweken en ik zit nu op een goede hoeveelheid voedsel.
Al moet ik zeggen dat de gedachte: "och, ik word nu toch wel dik, laat ik nog maar een *insert iets érg ongezonds* eten wel eens door mijn hoofd speelt.

En nu ben ik dus inderdaad misselijk van die 5 eitjes Dus ik blijf verder aan de thee vanavond
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:25:39 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57766344
Ja ik snap het wel maar soms denk je wel eens dat iemand wat te weinig eet... Maar ja, daar komt dan wel een dikke poppe
pi_57766454
Zal ik nou wel of niet nog gaan fitnessen... ik ga meestal rond 1800 uur dan is het heerlijk rustig. Volgens mij staat er nu file bij de crosstrainer.

En ik heb de helft van mijn lekkere avondhapje niet kunnen eten omdat er een poes op/in is gesprongen Kon ze niets aan doen die schat, ze wou lekker komen kroelen maar ze zag mijn bord niet.

Nu heb ik toch maar een schamele 1000kcal gegeten vandaag, als ik het eetmeter geval wil geloven.
pi_57766518
yesss

we hebben een zomervakantie gevonden en gaan die zo boeken als 't goed is

In de Kampioen (van de ANWB jeweetsch) stond een aanbieding, cheap ass 8 dagen Gardameer in Italie

Half pension, dus ontbijt en avondeten inbegrepen, wat perfect uitkomt als je de hele dag op de motor zit! We hebben even gekeken en we kunnen daar ontzettend fijn rijden, het is een geweldig uitgangspunt voor allerlei richtingen (Zwitserland, Dolomieten, rondom het meer zelf) en die 8 dagen kosten ons met z'n tweeen maar 530 euro

Italië
Ja doei.
pi_57766592
Ik meld me weer eens

Wat is het toch raar dat je dunne mensen blijkbaar 'mag' vragen hoe dat komt en of ze niet ziek zijn en of ze niet meer moeten eten en... Terwijl je dikke mensen met rust moet laten, want die kunnen er niets aan doen! Ik snap dat echt niet, en het komt vaak ook van mensen die zichzelf iets te dik voelen. 'Jee, die is echt veel te dun!' kun je dan vertalen als 'dat is te dun he? Zo dun hoef ik niet te worden he? Ik hoef niet af te vallen he?'.

(uitgebreide tvp)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57766619
dat was wel een heul niet verkapte tvp
Ja doei.
pi_57766676
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
dat was wel een heul niet verkapte tvp
Ik heb 'm achteraf verkapt!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57766801
Evy 7 gelopen en 't ging super! . Ik loop alleen al een les of 3 steeds 3 keer 3 minuten, wanneer verandert dat nu eindelijk eens?

Als avondeten rijst gegeten met gewokte groenten (sperzieboontjes, courgette, paprika, prei...). Trots op mezelf. .

Wow, tof, Motorbloempje!

Ook hier een vriendje op afstand, trouwens. Bij de afstand Breda-Groningen reis je niet even op en neer om elkaar te verrassen...
pi_57766946
'Ineens' ga je 4 en 5 minuten lopen hoor

Ik had eerst ook zoiets van 'wheeee, doe's meer!' maar ineens is 't wel veel
Ze laat je gewoon best goed wennen aan die afstanden.. zodat je ook vanzelf wat sneller gaat lopen, zeg maar

Ze verwacht soms heel veel van je, en ben je blij dat je het haalt (de eerste keer 6 minuten was een hel! de eerste keer 3 keer 6 minuten ook ) en de andere keer heb je zoiets van 'ja.. zeg... ik kan wel meer hoor!'

enneh.. ja, tof vond ik ook wel eerste keer Italië buiten Rome, dus ook maar 's wat italiaans gaan leren
Ja doei.
pi_57767033
Oja, Miss_S: waarom vul je het vorige topic nooit in in de OP? Ik vind het altijd wel handig om daarmee even terug te kijken naar de topics die ik heb gemist. Je hoeft alleen maar de tekst <invullen aub> weg te halen en in plaats daarvan het adres van het vorige topic te plakken
pi_57767040
Gegeten vandaag:

3 geroosterde boterhammen met filet Americain en komkommer.
250 gram ananas
1 wodka met bakje light chips.
restje oosterse varkensfiletreepjes van gisteren. Bak met Chinese tomatensoep met koriander en extra groenten erin.

Nu: kopje decafé met 2 crunch chicks sticks. Dus.

Totaal aantal cal. ± 1300

oftewel: een wat verlate TVP
pi_57767755
ik heb een xbox vet cool

haha moest 't even kwijt
pi_57767916
Ik ga ook naar Italie ook nog nooit geweest behalve Rome en Venetie. Wel stoer zeg met de motor... zo stoer zijn wij dan weer niet - we gaan met de auto.

Ben toch wezen fitnessen ook al had ik echt super goede smoezen bedacht om niet te hoeven gaan
pi_57768351
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:55 schreef -marz- het volgende:
Ben toch wezen fitnessen ook al had ik echt super goede smoezen bedacht om niet te hoeven gaan
Das wel goed! Ik ging vanmorgen ook gewoon gewoon uit mezelf heel soepel vroeg opstaan en naar de sportschool terwijl ik vrij was. Als je me dat 2 maanden geleden had gezegd had ik je uitgelachen in je gezicht
pi_57768410
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:07 schreef Alcarin het volgende:
Oja, Miss_S: waarom vul je het vorige topic nooit in in de OP? Ik vind het altijd wel handig om daarmee even terug te kijken naar de topics die ik heb gemist. Je hoeft alleen maar de tekst <invullen aub> weg te halen en in plaats daarvan het adres van het vorige topic te plakken
dat werkte niet....
pi_57768576
huh :p vaag bij mij wel altijd !
pi_57769309
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
huh :p vaag bij mij wel altijd !
ik vergeet 't meestal maar als ik er aan denk werkt het idd ook gewoon altijd
Ja doei.
pi_57769376
1∀ x:LD  ∃ p:M   (isKat x /\ isGroot x /\ ¬isEigenaar p,x) --> isKoning x

lang leve logica :') volgens mij klopt hij niet, maar komt hij wel in de buurt, deze stelling :')
Ja doei.
pi_57770089
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:06 schreef motorbloempje het volgende:

[ code verwijderd ]

lang leve logica volgens mij klopt hij niet, maar komt hij wel in de buurt, deze stelling
Geen idee, die tekentjes ken ik niet. Ik weet wel dat het grootste probleem meestal de logica zelf is, en niet de tekens...
Ik herinner me nog dat mijn medestudenten maar niet konden begrijpen dat niet alle dieren met 4 poten koeien waren, enzo
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:42:47 #57
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57770338
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef freecell het volgende:

Een ook van bruine boterhammen met kaas en muesli met yoghurt en 2000 kcal per dag kun je gigantisch aankomen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57770497
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:06 schreef motorbloempje het volgende:

[tekentjes en dingetjes, Fok! had 'm uit zich zelf verwijderd!! ]

lang leve logica volgens mij klopt hij niet, maar komt hij wel in de buurt, deze stelling
Oké, ik ben net thuis van wat wezen drinken (waar ik nog een wodkaatje op heb, dus in totaal 2 vandaag,) maar: HUH???
pi_57770537
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:42 schreef YPPY het volgende:

[..]

Een ook van bruine boterhammen met kaas en muesli met yoghurt en 2000 kcal per dag kun je gigantisch aankomen.
Balen hè?
Wat mij betreft mogen ze calorievrij brood uitvinden. Kan je de hele dag een beetje op vers warm brood knagen

Tot nu toe doe ik blijkbaar iets goed, want de verloskundige vond mijn gewicht perfect de laatste keer.
  woensdag 2 april 2008 @ 00:02:49 #60
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57770811
Vers brood is zo lekker, alleen al die geur. Ik heb gewoon de pech gehad dat ik een erg efficiënte verbranding heb en van m'n stokje ging als ik minder at. Maar ja, het gaat er wel weer af.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57774327
jeetje, en toen was het stil

goedemorgen dames!!

het zonnetje schijnt, mn zomerjas uit de kast gehaald, en zo naar Nijmegen.. niet heel veel zin, maar mag vanmiddag wél spinnen Dat is dan wel weer heel tof, hopen dat ik dit keer niet eerder hoef af te haken ivm rugpijn, maar dat denk ik niet..

Morgen hardlopen in plaats van zwemmen denk ik, aangezien ik een vergadering heb en ik daar al een tijdje niet geweest ben Maar ik vind het niet rot om het hardlopen wat meer op te pakken, want het ritme van 3 keer per week was helaas teruggegaan naar max. 2 keer, en daar mag verbetering in

en goed nieuws, 75,5 vanochtend Mijn darmen zijn weer wat op gang gekomen
Ja doei.
pi_57774513
Stuur die zon eens hierheen. Ik mocht vanmorgen weer door de regen naar de uni

En mijn plan om na de tentamens ook met Evy te beginnen blijft staan, krijg er steeds meer zin in door alle verhalen erover Alleen jammer dat het rooster nog steeds niet vaststaat terwijl het al over anderhalve week begint. Dan maar ongeveer plannen (tot nu toe is dat grofweg: ma, wo en vr rennen )
pi_57774745
Goedemorgen

Omearos: mijn ervaring is dat je Evy heel makkelijk om je leven heen kan plannen, ook als je het heel druk hebt. Ik heb midden in mijn afstuderen, terwijl ik er nog vanalles bij deed ook braaf 3x per week gelopen.
Het voordeel is dat je gewoon vanuit huis kan beginnen en de enige tijd die je kwijt bent is de tijd dat je ook daadwerkelijk loopt (en even douchen natuurlijk).

Hier beetje laat opgestaan, maar ik hoef ook niet zoveel vandaag, dat scheelt. Zometeen eerst maar eens boodschappen doen.
pi_57775008
Moet je wel thuis zijn. Afgelopen kwartiel ging ik bijv. op maandag om 8 uur 's ochtends de deur uit en kwam pas tegen half 11 's avonds weer thuis.
Het komend kwartiel heb ik niet van die lange dagen , vandaar dat ik het nu op ga pakken. Ik word alleen gek van het rooster, ook ivm andere afspraken die ineens niet meer of alsnog wel weer kunnen op die tijden Gelukkig is het alleen het practicum van 1 vak wat zo moeilijk doet, en dat is alleen de eerste paar weken, dus daarna gaat het sowieso lukken.

Straks krijg ik nog conditie
  woensdag 2 april 2008 @ 10:30:08 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57775116
*($(#($%*!!!!
De antwoorden van het tentamen van gisteren komen niet online te staan. Nu moet ik dus 2 weken wachten voor ik weet of ik het gehaald heb of niet . Zo stom hè. Kleine moeite om ze even online te zetten, toch?
Ik ben ook alweer even wakker. Ben de examenstof Nederlands voor VMBO aan het schrijven. Er is eea veranderd tov vorige jaren en dat maakt het er niet eenvoudiger op, temeer omdat de websites die ik raadpleeg elkaar ook nog eens tegenspreken .

En oh ja, goedemorgen . Het is hier droog, maar niet echt heel zonnig.
Morgen ga ik naar mijn ouders, want mijn moeder is morgen jarig. Ze viert het officieel niet (normaal altijd in het weekend, maar nu drukte ivm kerk). Mijn oudste zus is er dan ook en ik kreeg net een mailtje van m'n jongste zus dat zij en mijn broer als verrassing ook komen, dus mijn moeder krijgt nog een hoop visite over de vloer .
Niet meer actief op Fok!
pi_57775145
Het enige moment waarop Evy tegenwoordig in m'n dagen past is vlak voor het avondeten, maar dan ben ik vaak al hartstikke slap en aan eten toe. Dus om dan de motivatie te vinden is wel eens lastig, maar even een stuk fruit oid van te voren doet wonderen. En ik blijf me maar verbazen over hoe goed ik me voel ná het lopen. .
pi_57775223
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:
*($(#($%*!!!!
De antwoorden van het tentamen van gisteren komen niet online te staan. Nu moet ik dus 2 weken wachten voor ik weet of ik het gehaald heb of niet . Zo stom hè. Kleine moeite om ze even online te zetten, toch?
En het was meerkeuze? Wat irritant zeg. Op zich heb je dan nog weer geluk dat je al na 2 weken je cijfer weet, hier duurt dat vaak officieel 5 weken en in de praktijk 6.
pi_57775270
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik blijf me maar verbazen over hoe goed ik me voel ná het lopen. .
Fijn is dat he!
Maar ik heb nog wel een klein beetje spierpijn in m'n bovenbenen. Toch ga ik vanavond weer, behalve evt. als het dan keihard regent ofzo...
Ik wil het weer van maandag terug
  woensdag 2 april 2008 @ 10:45:26 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57775346
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:36 schreef Alcarin het volgende:

[..]

En het was meerkeuze? Wat irritant zeg. Op zich heb je dan nog weer geluk dat je al na 2 weken je cijfer weet, hier duurt dat vaak officieel 5 weken en in de praktijk 6.
Het was idd een meerkeuzetentamen. Heb al mijn antwoorden opgeschreven .
Hier is de nakijktermijn 2 weken, geloof ik. 6 weken is echt enorm lang .
Misschien hangen de antwoorden wel op een prikbord, maar ik denk het niet. Heb even gemaild naar de practicumbegeleidster en zij zei daar niks over, dus helaas...
Niet meer actief op Fok!
pi_57775462
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Het was idd een meerkeuzetentamen. Heb al mijn antwoorden opgeschreven .
Hier is de nakijktermijn 2 weken, geloof ik. 6 weken is echt enorm lang .
Misschien hangen de antwoorden wel op een prikbord, maar ik denk het niet. Heb even gemaild naar de practicumbegeleidster en zij zei daar niks over, dus helaas...
Ze vinden het hier ook leuk om een bericht te plaatsen als 'de cijfers zijn bekend', en dan niet de cijfers te publiceren. Die komen dan weer 3 weken later
Maar goed, je weet toch al bijna zeker dat je het gehaald hebt? Dan wacht je in elk geval met een redelijk gerust gevoel
pi_57775486
Maar hoe langer je moet wachten hoe slechter het in gedachten ging... bij mij dan.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:57:30 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57775537
Nee, daar heb ik niet zoveel last van.
Ik weet toch al vrij zeker dat ik het gehaald heb, maar ik wil gewoon weten of ik ook een goed cijfer heb. En welke vragen ik fout had enzo (en ik wil een hoger cijfer hebben dan Mark .
Niet meer actief op Fok!
pi_57775879
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:57 schreef Viking84 het volgende:
Nee, daar heb ik niet zoveel last van.
Ik weet toch al vrij zeker dat ik het gehaald heb, maar ik wil gewoon weten of ik ook een goed cijfer heb. En welke vragen ik fout had enzo (en ik wil een hoger cijfer hebben dan Mark .
Doen jullie ook allebei Nederlands?
Ik kijk m'n tentamens niet eens na... Na het tentamen denk ik er amper over na tot ik ineens het excelbestandje zie(meestal zo'n 4 weken na het maken ervan) en dan ben ik even zenuwachtig terwijl ik m'n studentnr. zoek. Heb nooit zin om het hele tentamen uit te zitten zodat ik m'n antwoorden kan meenemen, als ik al eerder klaar ben. Ook weet ik het niet allemaal uit m'n hoofd omdat ik af en toe switch nog.

Heb net m'n koffie omgestoten over m'n bureau en broek (was gelukkig niet zo warm meer). Was vergeten dat het bekertje er nog stond Dus nu ruik ik helemaal naar koffie
pi_57775957
Ik zit altijd vréselijk in de stress na een tentamen. Stom, want gemaakt is gemaakt en dan kun je er toch niets meer aan veranderen.
  woensdag 2 april 2008 @ 11:24:49 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57776055
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Doen jullie ook allebei Nederlands?
Ik kijk m'n tentamens niet eens na... Na het tentamen denk ik er amper over na tot ik ineens het excelbestandje zie(meestal zo'n 4 weken na het maken ervan) en dan ben ik even zenuwachtig terwijl ik m'n studentnr. zoek. Heb nooit zin om het hele tentamen uit te zitten zodat ik m'n antwoorden kan meenemen, als ik al eerder klaar ben. Ook weet ik het niet allemaal uit m'n hoofd omdat ik af en toe switch nog.

Heb net m'n koffie omgestoten over m'n bureau en broek (was gelukkig niet zo warm meer). Was vergeten dat het bekertje er nog stond Dus nu ruik ik helemaal naar koffie
Nee, Mark doet communicatie- en informatiewetenschappen . Voor hem was het een verplicht vak, voor mij niet, maar ik voelde me zo'n halve academicus, dus heb ik besloten om het vak op de valreep nog te doen .
Ik heb alle antwoorden op een kladblaadje genoteerd en dat meegenomen. Mark gaat de practicumdocent ook nog even mailen en ook de docent vd hoorcolleges. Hopelijk doen meer mensen dat, want als er maar voldoende gezeurd wordt, maken ze de antwoorden vast wel openbaar .
We hebben beiden wel het maximale aantal punten voor de SPSS-opdrachten . Als ik het goed begrepen heb, hebben we dan al een 2,5 .

Echt, ik kan zo blij zijn met een hoog cijfer, hahaha.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 april 2008 @ 11:25:53 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57776078
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit altijd vréselijk in de stress na een tentamen. Stom, want gemaakt is gemaakt en dan kun je er toch niets meer aan veranderen.
Ik zit vooral van tevoren in de stress en na een tentamen ben ik meestal moe / uitgeblust / chagrijnig, zo ook gisteren, lag om 22 uur al op bed en kon desondanks maar niet in slaap komen.
En van tevoren stressen heeft ook niet zoveel zin. Je doet je best en meer kun je niet doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57776296
Goeiemorgen

Gister was erg leuk Hij vond het een leuke verrassing dat ik er al was toen hij thuis kwam, allemaal kaarsjes aan had gedaan en hij was erg blij met zn ketting En eten bij de pizzeria was erg lekker, maar erg veel Had van te voren een bakje met champignons in roomsaus, en dat vulde zo erg, dat ik mn pizza ( met van alles erop, kaas, tomaat, paprika, ui, ham, champignons) maar voor de helft opkreeg.

Balen dat de antwoorden van het tentamen niet op internet komen Renske. Succes met in spanning zitten dan.
pi_57776322
* freecell slingert de boel ontopic

Net een heleboel fruit ingeslagen bij de markt. Er was opeens markt vlak bij mijn huis, vanaf nu weer elke woensdag (in de winter zijn ze er niet, het is maar een klein marktje)

Druiven en aardbeien en bloedsinaasappels en lekkere Fuji-appels.
Ik ben al weer lekker aan het eten ook
pi_57776861
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:37 schreef freecell het volgende:
* freecell slingert de boel ontopic

Net een heleboel fruit ingeslagen bij de markt. Er was opeens markt vlak bij mijn huis, vanaf nu weer elke woensdag (in de winter zijn ze er niet, het is maar een klein marktje)

Druiven en aardbeien en bloedsinaasappels en lekkere Fuji-appels.
Ik ben al weer lekker aan het eten ook
Wat tof, een markt vlakbij!
Hoe klein het ook is, als ze fruit hebben is het goed
Ik heb echt zo'n zin in de zomer, lekker fruit eten in de zon
pi_57777135
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:05 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja daar heb ik ook in in Lekker weer meloen en ananas oppeuzelen enzo
pi_57777144
Nou ik voel me weer eens niet lekker het is de laatste paar weken wel erg, lijkt wel of ik nooit echt van mijn griep ben afgekomen
En dus ook geen honger
  woensdag 2 april 2008 @ 12:50:21 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57777662
Jij bent wel erg vaak ziek hè.
Niet meer actief op Fok!
pi_57777689
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Jij bent wel erg vaak ziek hè.
Insinueer je nu iets over haar definitie van griep of de voedingstoestand?
pi_57777831
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:05 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.
Tara en ik zijn gezond aan het genieten
Lang leve de markt deel 2
pi_57777861
Dat is idd erg gezond freecell

Ik heb net 2 sneetjes brood gegeten, 1 met valfrais en 1 met philadelphia paprika en kruiden light Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet, moet nog boodschappen doen.
pi_57777924
Ik heb tot nu toe een bord Brinta met een groot glas sinaasappelsap, 1,5 liter water, 4 bruine boterhammen met kaas en een halve liter Vifit op. Vanavond wordt het 'iets met aardappelen', m'n huisgenootje gaat koken dus dat is nog even afwachten. Het scheelt wel dat zij ook met gezond eten bezig is, dus ik vertrouw erop dat het niet iets dikmakends wordt.

En ik heb met dit zonnetje enorme zin om te gaan hardlopen, maar ik ben gister ook al geweest... Gaan, of toch maar de rustdag nemen?
pi_57777928
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.
Je moet eens bevroren banaanschijfjes proberen ipv de ijsklontjes dan krijg je zo'n heerlijk lobbig sapje!!
pi_57777959
Iedereen heeft het de hele week al over zon en die heb ik echt nau-we-lijks gezien
pi_57778045
Hier is er ook amper zon nu hoor. Hoop dat het zonnetje onderweg naar Parijs is, dat we daar lekker weer hebben vrijdag Als het maar droog is, dat vind ik het belangrijkste. Om de hele dag daar in de regen te rondlopen is ook niet echt wat.
pi_57778357
Conleche: Ik houd niet van dingen met bananesmaak, dus ik denk niet dat ik dat lekker vind

Hier schijnt de zon nu wel En ik zit nu aan een verlate lunch (moest de oppas-uk nog de fles geven).

1 broodje met ijsbergsla, 30+ kaas, een gekookt eite en peper en zout
1 broodje met 30+ kaas en mosterd

En een grote kop thee
pi_57778393
O: 250 mL magere yoghurt met 1 lepel light jam
T: ontbijtkoek met boter
L: 1 kaascroissant, 1 kwi, 1 mandarijn, 1 glas melk

Wel redelijk, of niet
pi_57778501
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik krijg hier écht enorme honger van ... fruit is zo heerlijk (en ik heb nog niet geluncht, mn moeder zat in de huiskamer een boek te lezen met klassieke muziek op de achtergrond ... op zich niets mis mee, maar ik ga dan niet mijn boterhammen zitten eten, geen zin in gepraat tegen me En over een halfuur moet ze ergens heen, eet ik dan wel)

En ik had ook nog helemaal geen honger, want ik ben spontaan opeens enorm verkouden (dus niet de normale chronische verkoudheid van neus dicht en soms een loopneus, maar weer zo'n snotteruitbarsting waarbij je om de minuut moet snuiten ) geworden. Gewoonlijk zie ik het wel aankomen, nacht slecht slapen en dan verkouden ... nu had ik heerlijk geslapen, werd wakker, snotverkouden en keelpijn, zomaar opeens. Na een uurtje op school voelde ik me behoorlijk vaatdoekachtig . Wel gewoon gebleven, ga me niet ziek melden omdat ik moe/keelpijn/verkouden ben ...
pi_57778632
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
L: 1 kaascroissant, 1 kwi, 1 mandarijn, 1 glas melk

Wel redelijk, of niet
Klinkt best prima op zich.
Alleen ik zou niet elke dag een kaascroissant nemen Maar volgens mij doe je dat ook niet
pi_57778673
nee alleen op woensdag middag haalt ons mam een lekker broodje
pi_57780584
Ik mocht een hoepel bestellen van mezelf, als ik voor al mijn vakken een voldoende had gehaald deze periode ... ik kreeg vandaag het laatste cijfer terug ... 5,4 Shit

En thee is echt heerlijk ... was alleen minder dat ik de helft over mijn broek heen gooide toen ik op de bank zat tv te kijken ... Het was nog warm enzo
pi_57780635
maar als je die herkanst dan telt het niet toch
pi_57780789
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Insinueer je nu iets over haar definitie van griep of de voedingstoestand?
Het zal echt niet door mijn voeding komen
En wat het wel is tja, als het nog lang duurt laat ik er wel naar kijken

En ik heb nu trouwens hoofdpijn, ik weet niet of iedereen dat meteen ziek zou noemen maar goed
pi_57780869
O: 1 Snee geroosterd brood met filet americain en komkommer.
T: 1 cracker met hetzelfde
L: zelfde als ontbijt
T: Braeburn appeltje, geschild.

Morgen maar eens wat anders op brood
pi_57780951
Krijg je geen onwijze honger halverwege de middag als je maar één geroosterd broodje als lunch eet?
Ik krijg al honger als ik 1 gewoon broodje eet en die vullen bij mij beter.
pi_57781014
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:18 schreef freecell het volgende:
Krijg je geen onwijze honger halverwege de middag als je maar één geroosterd broodje als lunch eet?
Ik krijg al honger als ik 1 gewoon broodje eet en die vullen bij mij beter.
Ik neem er soms ook wel meer hoor, maar ik zit nu op de galerie en dan neem ik meestal iedere 2 uur wat. Dus het kan best zijn dat ik zo nog een cracker neem, of een cup a soepie. Ik vind het wel prettig om alles een beetje te spreiden...
pi_57781096
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik neem er soms ook wel meer hoor, maar ik zit nu op de galerie en dan neem ik meestal iedere 2 uur wat. Dus het kan best zijn dat ik zo nog een cracker neem, of een cup a soepie. Ik vind het wel prettig om alles een beetje te spreiden...
Ah, vandaar. Ja, op mijn werk eet ik inderdaad ook wat gespreider
pi_57781147
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar als je die herkanst dan telt het niet toch
Moet ik dan wel een voldoende halen ... en dat weet ik pas over 3 weken, dus nog even 3 weken wachten met bekijken of ik alles voldoende heb, vast wel (eigenlijk stom, het is in 6 jaar pas 1x gebeurd dat ik na de herkansingen een onvoldoende overhield, en nu wil ik daar opeens een beloning voor )
pi_57781836
Heb als ontbijt een appel en een kom melk met muesli op, en net om 3 uur pas geluncht met een bruin pistoletje boerenkruidenkaas en zo'n flesje maaza...en ik ben hartstikke misselijk. Of ik heb te weinig gegeten, of er was iets niet goed met dat pistoletje ofzo, want ik voel me echt niet goed
pi_57782119
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Heb als ontbijt een appel en een kom melk met muesli op, en net om 3 uur pas geluncht met een bruin pistoletje boerenkruidenkaas en zo'n flesje maaza...en ik ben hartstikke misselijk. Of ik heb te weinig gegeten, of er was iets niet goed met dat pistoletje ofzo, want ik voel me echt niet goed
Sterkte!

Ik ga vanavond hot ajam eten
  woensdag 2 april 2008 @ 16:27:25 #105
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57782438
@sylvana: eet je dat niet heeeeeeel vaak? is het je lievelingseten?
pi_57782656
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Als ik kijk naar hoe dat bij mij meestal gaat, zou ik zeggen dat eerste. Word ook altijd erg misselijk van eten, als ik de rest van de dag te weinig heb gegeten. En blijf dan ook de rest van de dag misselijk. Ik op dit moment ook dus, omdat ik anderhalf uur te laat was .

Vanavond runderstoofpot . Het klonk heel erg lekker (en deze is slank ). Nu hopen dat ik mijn eetlust tegen die tijd weer terug heb ..
pi_57782729
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
Een tijdje terug noemde iemand Sylvana 'Conimex Queen', wel goed verzonnen
Maar nu zie ik toch vaker andere dingen ertussen hoor Heb zelf ook niet altijd zin om heel uitgebreid te koken na een dag stageonderzoek.

Vanavond eet ik mosterdsoep met brood.
pi_57782815
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
L: 1 kaascroissant, 1 kiwi, 1 mandarijn, 1 glas melk

Wel redelijk, of niet
T2: plake ontbijtkoek met boter

(Hihi, dit is een sonja bakker dag, maar ik heb nu al een kwi en een plakje ontbijtkoek te veel gegeten en ik heb honger )oh dat kaascrossaintje waren trouweens twee boterhammen met kaas, officieel

Dus nu ga ik nog iets eten iets uit de oven Met pizza kruiden.. tomaatjes.. kaas oid
pi_57782902
Ik ga zometeen teryaki opwarmen van gisteren. Niet geweldig maar om nu alleen iets voor mij te maken heb ik ook weinig zin in
pi_57783189
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
Uhm, ik kan het me niet herinneren wanneer ik dit gegeten heb, dus het is al een hele tijd geleden dan

En als bij Peter ben of ik niet zoveel tijd heb om te koken ( bijvoorbeeld vandaag omdat ik moet zwemmen) dan eet ik nog wel van die conimex/knorr/honig gerechten, maar anders dan kook ik nu toch wel regelmatig wat anders hoor

Misschien dat je in de war bent tussen hot ajam ( van de Conimex) en hete kip uit het Fok! kookboek Dat laatste heb ik idd pas nog gehad En als ik eten maak, is het altijd voor 2 dagen, dus heb idd dan pas 2 keer hete kip gehad, en dan deze week wordt het 2 keer hot ajam

[ Bericht 10% gewijzigd door _Hestia_ op 02-04-2008 17:15:26 ]
pi_57784279
Heb nog een crackertje met hetzelfde beleg gegeten (ter verdediging: de enige andere keus was Slankie smeerkaas met schimmel of honing)

Zit nu aan m'n welverdiend wodkaatje, ga zo weer een flink bord chinese tomatensoep nemen met naanbrood en dan naar de film. Voor mijn doen eet ik behoorlijk vroeg, want de film begint al om 19h40....
pi_57784493
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
Heb nog een crackertje met hetzelfde beleg gegeten (ter verdediging: de enige andere keus was Slankie smeerkaas met schimmel of honing)

Zit nu aan m'n welverdiend wodkaatje, ga zo weer een flink bord chinese tomatensoep nemen met naanbrood en dan naar de film. Voor mijn doen eet ik behoorlijk vroeg, want de film begint al om 19h40....
Veel plezier

ik ga zwemmen
pi_57784973
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef conleche het volgende:

Naar welke film ga je?
pi_57784980
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Veel plezier

ik ga zwemmen
Jij ook veel plezier
Bevalt het zwemmen nog goed?
pi_57785010
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Naar welke film ga je?
Naar "The Bucket list" Met Jack Nicholson en Morgan Freeman
pi_57785128
Mn buik is dik =[
Ow en heb mn nieuwe bikini en hij past. Heb trouwens hangtieten .. vindik. Ben 22 en ze hangen ... ze zijn groot en hangen. Dit wil ik niet
Vanavond kip en doperwtjes, boontjes en nog wat dingen met gebakken aardappels gehad.
pi_57785506
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Als ik kijk naar hoe dat bij mij meestal gaat, zou ik zeggen dat eerste. Word ook altijd erg misselijk van eten, als ik de rest van de dag te weinig heb gegeten. En blijf dan ook de rest van de dag misselijk. Ik op dit moment ook dus, omdat ik anderhalf uur te laat was .
Hmm dan zal dat het vast zijn. Ben net nog even wezen liggen dus ik werd wel weer fit wakker
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb hem van de week gezien en vond het een mooie film! Veel plezier
pi_57785810
Ik ben te verkouden om mijn eten te proeven . Kom beneden, en het kleine beetje dat ik nog kan ruiken (1 neusgat doet het nog) rook heerlijk. Neem ik een hapje ... zit er totaal geen smaak aan. De rest van het gezin had daar geen last van. Ik wat extra zout erbij gooien, maar had ook geen effect. En omdat er geen smaak aan zat, besloot ik dat blazen ook niet meer nodig was, dus heb ik mijn tong verbrand . Daarna toetje, was wel toe aan iets kouds, lekker ijsje ... hadden ze alleen maar magnums gehaald, in almond en classic, en daar hou ik al niet van. Dus geen toetje, en ach, ik zou het toch niet proeven dus maar zo gelaten.

Nu ben ik boos, ik wil lékker eten . Sta bijna op het punt om naar de supermarkt te gaan voor een doos cornetto's, zodat ik ook iets kouds heb gegeten (alsof ik dat wel zou proeven). Mén dit is triest , ik ga mijn kranten wel bezorgen ipv ijs kopen. En zakdoekjes zoeken ...
pi_57785842
Jeipod: de mijne hangen ook hoor, zonder beha, en volgens mij hebben nog véél meer mensen van onze leeftijd dat! Zeker als je wat bent afgevallen.
pi_57785872
Bij mij hangen ze ook (steeds erger). En ik ben nog niet eens jullie leeftijd, ik ben 18 .
pi_57786232
Die van mij hangen niet, gna
pi_57786235
Dames hoe groter de tiet, hoe meer hij hangt dat is normaal. Maar wij denken van niet omdat de media ons alleen perfecte stevige tieten laten zien.

O: brinta
L: boterham met kipfilet, boterham met filet americain
T: appel
T: appel
D: paar gebakken aardappeltjes, soja schnitzel, wokgroente

Er waren slagroomsoesjes op mijn werk maar ik heb niets genomen, trots op.

Uiteindelijk een beetje weinig gegeten, eigenlijk moet er nog wat bij maar ik weet niet zo goed wat. Straks nog een bammetje misschien, veel anders is er ook niet in huis.
pi_57786288
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:23 schreef -marz- het volgende:
Dames hoe groter de tiet, hoe meer hij hangt dat is normaal. Maar wij denken van niet omdat de media ons alleen perfecte stevige tieten laten zien.
Zo perfect zijn stevige tieten niet... Toen ik aan de pil was, had ik echt opgeblazen strak staande tieten. En dat doet pijn! Nu zijn ze relaxt en soepel, maar ze hangen niet
Zo, weten jullie meteen ook weer hoe mijn borsten eruit zien
pi_57786625
Die van mij hangen ook
Maarja wat wil je na bijna 30 kilo afgevallen te zijn en te laat aan bh's begonnen
pi_57786835
Die van mij zijn te klein om te kunnen hangen. .
pi_57786848
Te strak is ook niet ok idd!
Om ook nog maar een duit in het zakje te doen die van mij hangen niet echt, ooit 10kg afgevallen en toen zijn ze waarachtig zelfs iets steviger geworden. Vind het wel prima verder.

Net nog ff een bak citroenkwark en biogarde gekocht, kan ik straks nog een lekkere yoghurtsmoothie maken! We hebben nog een hele vriezer vol bevroren vruchtjes, uit enthousiasme toen we de blender net hadden
pi_57787445
Toch ist vervelend, want mijnes zijn altijd groot geweest, maar nooit hangend. En nu hangen ze dus ... magoed 1 goed vooruitzicht, erger dan dit wordt t niet. Heb nu dezelfde vorm en hanging als mn moeder ... volgens mijn opinie en ik hield nog wel van topless zonnen enzo ...

ze waren ook altijd het sterke punt van mn lichaam ... wat moet ik nu mooi vinden?
pi_57787465
Hmm marz kun je niet wat langs komen brengen?
pi_57787684
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef conleche het volgende:

[..]

ahh ben benieuwd hoe die is
pi_57787698
hier ook geen/weinig tieten, dus ook nog niet gaan hangen

Vanmiddag heerlijk gespinned was echt weer in topconditie Geen last van mn rug gehad, en prima mee kunnen doen

Net lekker bami gemaakt en opgegeten, en nu zo klaarzitten voor Peking Express
Had verder vrij weinig op vandaag maar dat kwam vooral omdat de bananen nog groen waren
Ja doei.
pi_57787746
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm marz kun je niet wat langs komen brengen?
Sure. Met een B zou ik ook prima tevreden zijn denk ik

Jeipod, ja wel balen dan zeg.. Hey misschien wil borstspieren trainen nog wat helpen? Ik heb best sterke borstspieren en als ik die aanspan komen mijn borsten flink omhoog en het voelt allemaal flink stevig aan dan.

Je wil natuurlijk niet alleen slank maar ook stevig de zomer in! Jij en ik hebben trouwens bijna dezelfde specs qua lengte en gewicht
pi_57787902
Wat voor oefeningen denk je aan? Liefst thuis als dat kan, ben te lui om helemaal naar sportschool te gaan
pi_57788085
Dan zou ik opdrukken proberen.

In de sportschool doe ik het dmv chest press, maar dat is eigenlijk opdrukken omgekeerd.

Het zijn wel hele vervelende en zware oefeningen, allebei.

Oja wat je vaak in van die vrouwenblaadjes ziet staan is: handen tegen elkaar voor je borst, en dan tegen elkaar drukken. Als je dat 1x doet voel je meteen de juiste spieren aan het werk gezet worden dus dat zal vast ook een goede oefening zijn. Alleen minder zwaar.
pi_57788089
ik heb een Pilatesboek liggen hier, met oefeningen.. Tip gekregen van CF. Het ligt klaar, en ga er echt binnenkort regelmatig mee beginnen, moet alleen nog even zorgen dat René dan niet thuis is want heb alleen in de woonkamer de ruimte om oefeningen te doen en dan moet ik vanalles aan de kant schuiven..
Ja doei.
pi_57788207
Hoezo niet thuis? Kan hij toch juist een beetje helpen

Ik doe soms yoga in de woonkamer, op een matje ook echt wordt niet echt serieus genomen hier
pi_57788256
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:37 schreef -marz- het volgende:
Hoezo niet thuis? Kan hij toch juist een beetje helpen

Ik doe soms yoga in de woonkamer, op een matje ook echt wordt niet echt serieus genomen hier
dát dus

en daarbij wil ik 't wel in wat rust kunnen doen

we hebben écht een klein huisje
Ja doei.
pi_57788580
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:34 schreef -marz- het volgende:
Dan zou ik opdrukken proberen.

In de sportschool doe ik het dmv chest press, maar dat is eigenlijk opdrukken omgekeerd.

Het zijn wel hele vervelende en zware oefeningen, allebei.

Oja wat je vaak in van die vrouwenblaadjes ziet staan is: handen tegen elkaar voor je borst, en dan tegen elkaar drukken. Als je dat 1x doet voel je meteen de juiste spieren aan het werk gezet worden dus dat zal vast ook een goede oefening zijn. Alleen minder zwaar.
ghe ja opdrukken gaat al niet ... heb mn polsen ooit vet gebroken gehad, dus die willen niet veel gewicht meer optillen enzo
magoed, dat armpje tegen elkaar doek wel onder de douche enzo ... wild elaatst ook arm/bene gewichtjes kopen, maar ze waren op =\ die leken me wel handig hiervoor enzo
pi_57788879
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
en nu zo klaarzitten voor Peking Express
Ik kijk ook altijd..Bruno en Wendy
pi_57788964
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Dat vind ik wel zó'n irritant stel hè... Of haar dan. Ze huilt constant, wil altijd opgeven, en alles is te zwaar. Begin er dan niet aan.

Ik ben slecht met namen, maar ik geloof dat 't wel Wendy is die ik bedoel. .
pi_57788981
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:22 schreef -marz- het volgende:
Sure. Met een B zou ik ook prima tevreden zijn denk ik
huh...ik had het over je shake?
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat vind ik wel zó'n irritant stel hè... Of haar dan. Ze huilt constant, wil altijd opgeven, en alles is te zwaar. Begin er dan niet aan.

Ik ben slecht met namen, maar ik geloof dat 't wel Wendy is die ik bedoel. .
Klopt wel, en ja Wendy is die mollige met dat donkere haar. Maar ik vind ze ook wel weer schattig samen. Die twee huisvrouwen daarentegen
pi_57789143
oh lol nee die shake eet ik nu net op
pi_57789412
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jij ook veel plezier
Bevalt het zwemmen nog goed?
Ja, vind het nog steeds superleuk Met aquarobics vooral buik en benen gedaan vandaag en met aquajogging moesten we tweetallen maken, moesten we achterelkaar in het water, de voorste had een buis om der middel, die ik dan van achteren moest vasthouden, en dan moesten we elkaar zo dus door het water joggen ( steeds elkaar afwisselen als voorste) En dan nog op verschillende manieren, zodat de weerstand steeds anders was, was echt zwaar, maar wel goed dus
pi_57789823
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, vind het nog steeds superleuk Met aquarobics vooral buik en benen gedaan vandaag en met aquajogging moesten we tweetallen maken, moesten we achterelkaar in het water, de voorste had een buis om der middel, die ik dan van achteren moest vasthouden, en dan moesten we elkaar zo dus door het water joggen ( steeds elkaar afwisselen als voorste) En dan nog op verschillende manieren, zodat de weerstand steeds anders was, was echt zwaar, maar wel goed dus
Klinkt goed ik heb het in de vakantie ook gedaan en is best zwaar

Ik heb Peking Express opgenomen dus moet het morgen nog kijken

Ga het trouwens vannacht vast moeiijk krijgen want heb twee theepotten vol thee op vanavond
pi_57790915
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

écht wat een nare mensen vind ik dat zeg...! Geen gemis dat jankwijf de hele tijd, je wéét toch dat het zwaar wordt en maar zeuren, en maar janken, en maar ruzie maken

Al mogen Loes en Jos ook wel een eindje verdwalen op een koffieplantage zonder riant huis
Ja doei.
pi_57791130
Programma's als Peking Express vind ik wel leuk Jammer dat ik geen eigen tv heb en het daarom niet volg (waarom ik het niet opzoek op internet weet ik niet, dat bedenk ik me nu pas ) ... zou het ook wel leuk vinden om een keer aan zoiets mee te doen, maar dan nog liever aan bijv Expeditie Robinson. Lekker in de natuur je eigen eten regelen en ruzie/vrienden maken met andere mensen, terwijl je huid steeds bruiner wordt door de tropische zon (ik stel het me ongetwijfeld te rooskleurig voor, maar het lijkt me wel zwaar en stoer om te doen).

En nu maar weer eens een kop thee maken, weg met de verkoudheid.
pi_57791702
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

écht wat een nare mensen vind ik dat zeg...! Geen gemis dat jankwijf de hele tijd, je wéét toch dat het zwaar wordt en maar zeuren, en maar janken, en maar ruzie maken

Al mogen Loes en Jos ook wel een eindje verdwalen op een koffieplantage zonder riant huis
Dat ruzie maken vond ik juist wel grappig. En ja gewoon toch best een leuk stel, ik vond het ook lief dat Wendy begon te huilen toen ze het over Bruno had, dat ze het toch echt graag haar relatie wilde redden met hem. Maargoed zal wel aan mij liggen want ik ben echt de enige.

Loes en Jos zijn echt verschrikkelijk Jos met die rooie kop de hele tijd. Ja die mogen er de volgende week wel uit. Gaan ze toch wel

@ Chicolate: ik zou idd ook wel willen meedoen aan Peking Express of Expeditie Robinson. Ook goed voor de lijn trouwens
pi_57791833
Ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben, ik kijk dat programma's nooit
  woensdag 2 april 2008 @ 22:28:09 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57791976
Ik heb de hele avond zitten chatten met mijn date van woensdag . Erg leuk . Maar ik moet maar oppassen met wat ik hier allemaal zeg, want ze kent Fok! ook. Hoop niet dat ze hier een user is. Iig weet ze mijn username niet, dus dat scheelt .
Zo nog even lekker tv kijken en dan naar bed.

Oh en mij lijkt het ook wel leuk om aan Expeditie Robinson mee te doen, maar ik denk dat ik heel snel ruzie zou hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_57791994
hmm zo te zien hoef ik het dus niet meer te kijken
pi_57792020
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:
hmm zo te zien hoef ik het dus niet meer te kijken
oeh sorry
pi_57792092
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

oeh sorry
Geeft niet denk ik geef het nog ff aan maar kennelijk is daar overheen gelezen
pi_57793941
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ahh ben benieuwd hoe die is
Ik ga niets verklappen, maar ik had er iets meer van verwacht gezien de acteurs. Nee, eigenlijk vond ik het niet zo'n hele goede film. Als hij op tv was gekomen had ik hem zeker wel uitgezien, maar wat mij betreft niet waard om voor naar de bioscoop te gaan.
pi_57794761
Ik heb ook geen idee waar het over gaat, want ik kijk nooit tv
pi_57794948
Ik kijk die programma's ook nooit. Ik kijk alleen House
En www.uitzendiggemist.nl
pi_57795603
ik kijk ook geen peking express. Ik kijk wel Greys Anatomy. (ik had het dus hierboven over the bucket list, een bioscoopfilm....)

Is dat leuk; House?
pi_57795649
Ja echt super! Een hele botte cynische dokter
met kutopmerkingen en zelf problemen
die dan toch elke keer weer mensne beter weet te maken
pi_57797243
House is wel tof inderdaad. Ik kijk maximaal eens per maand een keer tv, maar dan wil het nog wel eens house zijn
pi_57797246
Ik vond House na een tijdje heel veel van hetzelfde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57797262
quote:
Op donderdag 3 april 2008 06:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond House na een tijdje heel veel van hetzelfde
Ik kijk dusdanig weinig tv dat ik het misschien een keer of 5 gezien heb. Dan gaat het nog niet echt vervelen
  donderdag 3 april 2008 @ 08:02:58 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57797497
Ik kijk ook zelden tv.
Eigenlijk alleen naar dr. Phil ( ), Oprah ( ) (beide tijdens het eten) en Jouw vrouw, mijn vrouw en wat series, maar die download ik.
Gisteravond was er een gigantische bitch bij Jouw vrouw, mijn vrouw zeg! . Meer mensen die het gezien hebben? Ze was veganiste en ze liep het zoontje van haar gastgezin vreselijk te betuttelen. Ze haalde me het bloed onder de nagels vandaan. De hele tijd: "ZZ, blijf af". "ZZ, luister naar me, anders krijg je straf!". En ze was gewoon een gastmoeder. Gelukkig kon dat ventje z'n mond wel goed roeren. Op een gegeven moment zei hij dan ook dat ze ontslagen was .

Goedemorgen trouwens .
Vandaag is mijn moeder jarig en daar ga ik aan het eind van de middag naartoe dus . Voor de rest even serieus met de studie bezig .
Niet meer actief op Fok!
pi_57797911
goedemorgen!!!!

vandaag weer een vreemde update, ben 4 keer opnieuw op de weegschaal gestapt, want ik geloofde er geen snars van:

74,3

zal wel weer een flinke downschommeling zijn, maar het is leuk om te zien Zat twee weken geleden even vast, oa door pasen enzo, maar sinds deze week is 't weer lekker dalende en da's fijn!

Zit nu lekker met mn kom cruesli met yoghurt even bij te lezen, en dan snel naar Nijmegen, naar het DE Café (Douwe Egberts, red.) om koffie te drinken met studiegenoten

lekker met de motor, da's ook al bijna een week geleden...

Dr. Phil en Oprah.. dat vind ik toch wel zo yankerig (amerikaans) dat kan ik echt niet zien zonder misselijk te worden bij wijze van spreken Maar jouw vrouw, mijn vrouw vind ik wel eens grappig om te zien, maar dan wel de Engelse versie
Ja doei.
pi_57798026
Goeiemorgen . Ik heb heerlijk geslapen, maar ik ben wel een slappe dweil en zo mogelijk nog erger verkouden. Dat gaat leuk worden vandaag. En gelukkig bijna geen les.

[viesverhaaltje] Ben ook spontaan begonnen met hoesten, nu komen er steeds van die mooie donkerbruine/groene slijmbrokken naar boven [/viesverhaaltje]

En ik zit duidelijk helemaal vol vocht, mijn weegschaal is het niet eens met mijn figuur (en mijn eigen vermoeden). Geen update dus, volgende week komt er dan dus wel weer een grote vermoed ik (want ik eet weer gezond ) ...
pi_57798504
Goedemorgen allemaal

DrPhil staat hier meestal ook aan tijdens het eten
En House vond ik eerst helemaal geweldig maar zou het nu niet zo erg meer vinden om het te missen. Verder kijk ik inderdaad ook Peking Express en Lost

nou Conleche dan ga ik daarvoor maar even niet naar de bios, mijn moeder wil nog een keer naar de bios met mij maar weten nog niet welke film
pi_57798525
Bijna overheen gelezen, Renske gefeliciteerd met je moeder
  donderdag 3 april 2008 @ 09:32:34 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57798550
Dank je . Ze wordt 65 . Ik heb vast de oudste moeder van iedereen hier .
Ik wilde trouwens ook naar The Bucket List, maar dat laat ik nu ook maar even zitten. Dan ga ik wel naar het alternatief: Lars and the real girl . Tenzij jullie daar ook niet onverdeeld positief over zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_57798600
Goedemorgen!

Van the bucket list had ik inderdaad gehoord dat ie veel te cheesy enzo is, dus dan issie niet echt iets voor mij meestal House vind ik ook vooral leuk om zijn botheid, kijk het eigenlijk ook niet zo vaak meer. Ik kijk wel vaak 's nachts comedy central, that '70s show en southpark enzo
Gisteren bleek ik toch te moeten werken (helemaal vergeten, gisteren was echt een vreselijke dag met verslapen, koffie gemorst, te laat op werk en een hele vage brief van huisbaas over huurverhoging), dus kipburger met rijst en groenten op.
Vanmorgen 3 crackers en ik heb een boterham met kaas en een met kipfilet mee, meestal neem ik daar nog soep bij voor de lunch.
  donderdag 3 april 2008 @ 09:35:37 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57798601
quote:
Op donderdag 3 april 2008 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
Dr. Phil en Oprah.. dat vind ik toch wel zo yankerig (amerikaans) dat kan ik echt niet zien zonder misselijk te worden bij wijze van spreken Maar jouw vrouw, mijn vrouw vind ik wel eens grappig om te zien, maar dan wel de Engelse versie
Niet de Amerikaanse?
Ik vind de Nederlandse versie ook geen hol aan. Ik weet dat het hip is om dr Phil fout te vinden, maar ik vind stiekem dat 'ie hele goeie dingen zegt. Hij prikt zó door z'n gasten heen als die de boel zitten te bedonderen.
Oprah is af en toe wel over the top. Laatst was er een Afro-Amerikaanse actrice die vertelde dat ze Oprah jaren geleden toen ze onbekend was al eens had ontmoet en dat Oprah haar zo geïnspireerd had bladiebla. Nou *huil huil* *knuf knuf* *applaus* natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_57798613
En lars and the real girl is leuk Best grappige film over een man die een realdoll neemt als vriendin.
  donderdag 3 april 2008 @ 09:37:44 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57798629
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En lars and the real girl is leuk Best grappige film over een man die een realdoll neemt als vriendin.
Hij krijgt ook een goed cijfer op IMDB (ja daar kijk ik altijd als eerste naar ).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 april 2008 @ 09:41:26 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57798683
Ik doe trouwens goede zaken op Bol.com . Al 6 boeken verkocht in 2 weken . Eigenlijk bleek achteraf dat ik ze voor een iets te lage prijs online had gezet (want Bol.com wil ook commissie en de verzendkosten kunnen nog wel eens oplopen...), maar goed, anders staan ze hier toch maar te verstoffen en nu krijg ik er nog wat voor .
Oa. "Ken je eigen hoofdmenu" van Patty Harpenau . Wat een miskoop .
Niet meer actief op Fok!
pi_57798903
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Oa. "Ken je eigen hoofdmenu" van Patty Harpenau . Wat een miskoop .
Wat houdt dat in? 'Ooit' was je er vrij enthousiast over nl.
pi_57798970
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Dank je . Ze wordt 65 . Ik heb vast de oudste moeder van iedereen hier .
Ik wilde trouwens ook naar The Bucket List, maar dat laat ik nu ook maar even zitten. Dan ga ik wel naar het alternatief: Lars and the real girl . Tenzij jullie daar ook niet onverdeeld positief over zijn .
Wel een mooie leeftijd (maar inderdaad wel veel ouder, mijn oma is net 65 geworden)
Lars and the real girl.....daar heb ik nog niets overgehoord
  donderdag 3 april 2008 @ 10:00:02 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57799028
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Wat houdt dat in? 'Ooit' was je er vrij enthousiast over nl.
Jij onthoudt ook alles wat ik zeg hè .
Ja 'ooit' was vorig jaar januari. Toen was ik net begonnen met afvallen. Ik vind het een veel te zweverig boek. Kan er niks mee. Voor mij werkt de 'Slank de zomer in'-manier het beste .
Niet meer actief op Fok!
pi_57799057
Gefeliciteerd met je moeder Viking!
Mijn moeder is inderdaad 10 jaar jonger
pi_57799079
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:56 schreef Miss_S het volgende:
Wel een mooie leeftijd (maar inderdaad wel veel ouder, mijn oma is net 65 geworden)
Wow, dat is wel weer erg jong! Mijn oma is al lang dood, en ze is 92 geworden
  donderdag 3 april 2008 @ 10:04:00 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57799087
Maar jullie hebben geen broer van 42 .
Niet meer actief op Fok!
pi_57799129
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
Das waar dat zou niet mogelijk zijn met een moeder van 45
En die oma is ook nog de enige die nog leeft van mijn grootouders
pi_57799130
quote:
Nee, dat dan weer niet
pi_57799136
Ik was vorige week vrijdag 66,8 kilo en nu weeg ik 65 kilo, OLEE!!!

En nou maar volhouden. 62 kilo, here I come!
pi_57799186
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij onthoudt ook alles wat ik zeg hè .
Ja 'ooit' was vorig jaar januari. Toen was ik net begonnen met afvallen. Ik vind het een veel te zweverig boek. Kan er niks mee. Voor mij werkt de 'Slank de zomer in'-manier het beste .
A good memory can be a bitch too
En voor mij is dit ook de beste methode
Mijn familieleden hebben allemaal saaie leeftijden volgens verwachting waar ik jullie niet mee zal vermoeien
Ooi: Fijn hoor, gaat goed. En een lekker haalbaar doel!
pi_57799410
Gefeliciteerd met je moeder Viking!
pi_57799458
volgens mij ga ikweinig eten vandaag, mijn keel doet pijn dus maar veel thee drinken
pi_57799665
quote:
Mijn moeder wordt over een maand 64 en mijn broer wordt eind deze maand 43.
Oh en mijn ene oma zou nu 100 zijn geweest, als ze niet 3 jaar geleden was overleden.

Gefeliciteerd met je moeder!

* Levitation keert weer terug in lurkstand.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57799666
Mogge! Mijn moeder is 58 en dat is dan weer vrij jong gezien mijn leeftijd.

Gefeliciteerd met de jouwe Renske!
pi_57800853
Goeiemorgen

Gefeliciteerd met je moeder Renske Mijn moeder is 49, mijn vader is 54 en mn stiefvader is 42

De weegschaal gaf vanmorgen weer 61.7 aan, blijft aardig stabiel de laatste weken. Ben ik allang blij mee, dat ik iig niet meer boven die 62 kom.

Las gister iets over een skeelercursus van 5 weken bij de Scheg ( waar ik ook zwem) dus maar ff wat meer over opzoeken. Aangezien ik dus wil gaan skaten van de zomer, en dan is zo'n cursus misschien ook wel leuk om te doen

Nog 1 dagje en dan zit ik in Parijs, komt wel erg dichtbij nu
pi_57801023
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:36 schreef conleche het volgende:
Mogge! Mijn moeder is 58 en dat is dan weer vrij jong gezien mijn leeftijd.

Gefeliciteerd met de jouwe Renske!
inderdaad want die van mij worden alweer 54
pi_57801048
O en 0.8 kg er af in 4 dag oid
daarvoor steeg het steeds dus ben wel blij
pi_57801049
Hmm Parijs..ben jaloers op je Sylvana

Viking gefeliciteerd met je moeder!

Ik vond The Bucket List trouwens niet zo'n slechte film hoor, al is het wel weer typisch hollywood natuurlijk. Maar ik heb zo'n pathe filmpas dus ik ga naar iedere film die me wel wat lijkt, maakt dan ook niet zoveel uit als het dan tegenvalt.
pi_57801125
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O en 0.8 kg er af in 4 dag oid
daarvoor steeg het steeds dus ben wel blij
Misschien omdat je weer SB't (wat ik je hier geloof ik nog niet heb zien melden )
pi_57801140
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Misschien omdat je weer SB't (wat ik je hier geloof ik nog niet heb zien melden )
Hihi, onze eigenste Sherlock in da house
  donderdag 3 april 2008 @ 11:51:56 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57801182
quote:

[..]

Schande!
Niet meer actief op Fok!
pi_57801210
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Hihi, onze eigenste Sherlock in da house
Ik beken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57801230
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm Parijs..ben jaloers op je Sylvana

Viking gefeliciteerd met je moeder!

Ik vond The Bucket List trouwens niet zo'n slechte film hoor, al is het wel weer typisch hollywood natuurlijk. Maar ik heb zo'n pathe filmpas dus ik ga naar iedere film die me wel wat lijkt, maakt dan ook niet zoveel uit als het dan tegenvalt.
Hij was ook niet echt slecht, maar ik had er meer van verwacht. Het was een beetje een kinderfilm, weet niet hoe ik het moet zeggen. En af en toe ook gewoon slecht geacteerd, hoe vreemd dat ook klinkt.

Op het einde wel nog een traantje weggepinkt hoor, dat dan weer wel...
  donderdag 3 april 2008 @ 11:54:59 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57801269
Brr, het tocht hier vreselijk. Ik moet echt de deur van m'n kamer dicht hebben, maar dan moeten de katjes weer zo nodig naar binnen . En dan heb ik het nog niet eens gehad over de stank uit de kamer van huisgenoot nr 3 die nooit doucht. Van mij mag ze haar deur wel even dicht doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57801337
quote:

[..]

Heb 't wel gezegd
Alleen at ik gister bijv. 1 plake ontbijtkoek, 1 mandarijn, 2 leine milkyways, 1 kleine mars 1 kleinie twix (die dingen zijn niet eens lekker ) en een bruine boterham hawai en een bruine boterham kaas tomaat
en ipv van gezond eten een turkse pizza zonder saus
Dus nee het is niet helemaal officieel sonja bakker
pi_57801369
Sylvana laat je ons weten hoe het in Parijs was
Ik moet nog 3 weekjes wachten

Ik heb trouwens nog steeds niet gegeten vandaag, zometeen iets van soep
pi_57801432
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:59 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana laat je ons weten hoe het in Parijs was
Ik moet nog 3 weekjes wachten
Tuurlijk laat ik dat weten En er komt ook wel een uitgebreid verslag met foto's op mn weblog hoor
pi_57801452
wel doen anders word je nog zieker
anyways.. beterschap en ik zou misschien een keer bij de dokter informeren als je zo vaak ziek bent.
pi_57801514
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wel doen anders word je nog zieker
anyways.. beterschap en ik zou misschien een keer bij de dokter informeren als je zo vaak ziek bent.
Ik ga binnen nu en 10 min ook eten
En ja als het zo blijft ga ik ook wel naar de dokter, heb nu ook vitamine pillen gekocht
Wat eigenlijk niet nodig moet zijn omdat ik toch veel gevarieerd groente en fruit eet maar goed kwaad zal het ook niet kunnen neem ik aan
pi_57801526
Wel potverdrie. Ik denk toch wel redelijk te kunnen inschatten hoeveel calorieen er in iets zitten, zit er weleens een paar naast, maar over het algemeen klopt het aardig. Zit ik nu net aan een stuk meergranen afbak Boulogne-stokbrood. Denk ik, nadat ik ongeveer een derde op heb (cm of 10), ga toch eens kijken wat er in zit. Bevat dat kreng per 100 gram maar liefst 360 cal. en 16 gram vet. En het smaakt gewoon naar gezond bruin brood. Het hele stokbrood is maar liefst 900 cal En dan heb ik het dus over een stokbroodje hè, ongeveer de helft in lengte van zo'n gewoon Frans geval. Net even 300 cal. aan brood zitten wegwerken zeg....(+ nog 100 aan 30+ kaas)
  donderdag 3 april 2008 @ 12:06:22 #201
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57801547
goedemorgen

ik ben 26 (mijn zus 29), mijn moeder is 49 en vader 52
pi_57802470
Hullo

wow conleche
Stokbrood ed is inderdaad veraderlijk ik verkijk me er ook vaak op!

Viking: mijn moeder is 64, mijn zus 41 en mijn zwager 55 Tussen mij en mijn zus zitten dan ook nog eens 5 broers
Dus het komt in de buurt.

Hier lekker aan de thee en zometeen lunchen!
pi_57804121
O: 2 crackers met hagelslag, 1 glas sinaasappelsap light
L: 2 boterhammen met kaas en kruiden uit de oven, 1 met tomaatjes

Ben pas sinds 11 uur wakker of 12 uur.. Dus dan valt het wel mee
T: gaat iets van fruit worden
pi_57804143
stokbrood is zó naar

zo lekker, en zo maarja..

daarom doe ik ook alleen op zaterdag en zondag mee met de afbakbroodjes (ministokbroodjes ) en dan eet ik er 2 in plaats van 3

Mijn moeder is 48, mijn vader 52 en ik ben zelf (bijna) 23.. best jong nog, eigenlijk Als ik 't zo hoor allemaal
Zusje is overigens net 18
Doei.
pi_57804188
Weet iemand lekkere (gezonde dingen) uit de oven ?

Ik heb dit:
boterham/brood met plakje ham, daar over ananas en daaarover 1 of 2 plakjes 30+ kaas + zout
boterham/brood met 2 plakjes 30+ kaas, cherry tomaatjes in hele dunne plakjes, veeeel pizza kruiden, peper, zout

Ik heb ook wel 1 die minder light is
tomaten foccacia door de midden snijden
daarop: verse pesto, en uh... oh godverrr ik ben het vergeten en het was zo lekker
ik moet dat soort dingen echt opschrijven
pi_57804223
Ik had van de week 1 afbak stokbroodje gekocht, gister al een halve opgegeten, en wilde vandaag die andere helft opeten, maar er zat al allemaal schimmel op. Dacht dat ik hem wel gewoon in de kast kon bewaren, omdat hij in de supermarkt ook niet in de koeling ligt, maar de volgende keer toch maar in de koelkast leggen dan. Nu maar tosti's gegeten
pi_57804271
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
Wel potverdrie. Ik denk toch wel redelijk te kunnen inschatten hoeveel calorieen er in iets zitten, zit er weleens een paar naast, maar over het algemeen klopt het aardig. Zit ik nu net aan een stuk meergranen afbak Boulogne-stokbrood. Denk ik, nadat ik ongeveer een derde op heb (cm of 10), ga toch eens kijken wat er in zit. Bevat dat kreng per 100 gram maar liefst 360 cal. en 16 gram vet. En het smaakt gewoon naar gezond bruin brood. Het hele stokbrood is maar liefst 900 cal En dan heb ik het dus over een stokbroodje hè, ongeveer de helft in lengte van zo'n gewoon Frans geval. Net even 300 cal. aan brood zitten wegwerken zeg....(+ nog 100 aan 30+ kaas)
Das inderdaad iets om op te letten Had je net zo goed een overheerlijke tomtaten foccia kunnen nemen

O wacht volgens mij was het
- tomaten foccia doorsnijden
- olijfolie + peper en zout er op doen
- pesto er op smeren
- mozerella
- tijm (die dunne takjes iig?)
- tomaat ??

en dan afbakken in de oven
alleen mis ik volgens mij nog een secret ingredient
pi_57804318
Hoeveel kcal zitten er in het deeg van die turkse pizza? Dus zonder saus e.d.
pi_57804357
focaccia.. dat had ik dus vorige week gehaald bij de V&D, met mozzarella en pesto

zo vet maar had er zo'n trek in
Doei.
pi_57804373
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoeveel kcal zitten er in het deeg van die turkse pizza? Dus zonder saus e.d.
dat wil ik ook wel weten
Doei.
pi_57804505
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:22 schreef Faithy het volgende:
focaccia.. dat had ik dus vorige week gehaald bij de V&D, met mozzarella en pesto

zo vet maar had er zo'n trek in
hih dat zat dus ook in dat ultiem lekkere recept

Dat had ik volgens mij van een biologisch eettentje/drink ding
simply bread
http://www.simply-bread.com/site/index.php

Ik hou er van

O ik had dus een toasted focaccia met pomodoro tomaat, buffalo mozzerella en pesto!

Het zit alleen in Den Haag, Maastricht en Rotterdam dat is wel jammer..
pi_57804687
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:11 schreef Jeipod het volgende:
Toch ist vervelend, want mijnes zijn altijd groot geweest, maar nooit hangend. En nu hangen ze dus ... magoed 1 goed vooruitzicht, erger dan dit wordt t niet. Heb nu dezelfde vorm en hanging als mn moeder ... volgens mijn opinie en ik hield nog wel van topless zonnen enzo ...

ze waren ook altijd het sterke punt van mn lichaam ... wat moet ik nu mooi vinden?
Ik heb geen hangborsten, maar ze zijn wel groot. Maar ik speel dan ook vals

Toen ik afviel werden ze wel een beetje slapper, maar dat is vanzelf bijgetrokken

O, en ik moet vandaag voor het eerst in een hotpants gaan paaldansen. Heb er net 1 gekocht
pi_57804726
Heb jij neptieten
Cool
pi_57805088
Ik heb een borstverkleining gehad en toen zijn ze meteen gelift Ben nog steeds erg blij met het resultaat
pi_57805149
O dat is ook mooi natuurlijk,
dacht dat je een vergroting had gehad,
ik ken niemand met fake boobies hmz
  donderdag 3 april 2008 @ 15:19:20 #216
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57805508
ik wil ook wel een borstlift haha... naja eerlijk gezegd ben ik best tevreden hoor, over mijn borsten, mag niet klagen denk ik, en zolang er een BH omheen zit vind ik ze best mooi en zo erg hangen ze niet eens zonder verpakking

ow ja nog ff weer over die bikini die niet goed zat: ik had een te grote omvang gekocht.... heb me laten opmeten net bij een goede lingeriewinkel en moet dus 75F hebben ipv 80F...
(en toen ik daar was kon ik het natuurlijk niet laten om ook nog ff een tweede nieuwe bikini te kopen )

(Freya Disco Lemonade)
pi_57805562
en het gaat weer over tieten
Doei.
pi_57806557
Een borstlift zou ik ook wel willen, maar kennelijk zit het in mijn hoofd want niemand begrijpt waarom ik het zou willen

Hoorde ik trouwens iets over stokbrood
pi_57806691
OMG

In 2005 ging ik op vakantie naar Turkije, en daar had ik een Duits vakantievriendje, waar ik de hele vakantie mee ben opgeschoten. Daarna nooit meer wat van gehoord, en nou krijg ik opeens net een mailtje van hem of ik hem nog ken, en hoe het nu met me gaat enzo Vet grappig
pi_57806716
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:08 schreef Miss_S het volgende:
Een borstlift zou ik ook wel willen, maar kennelijk zit het in mijn hoofd want niemand begrijpt waarom ik het zou willen

Hoorde ik trouwens iets over stokbrood
Dergelijken zie je normaal toch alleen zonder (goede) bh... Ik neem tenminste aan dat er niet veel mensen zijn die je zo zien.
Die van mij vind ik ok (rond en best stevig), al mogen ze w.b. mijn overige afmetingen wel een cupmaatje groter. Ik zou natuurlijk geen implantaten willen echter, dat is echt heeel anders.
En stokbrood is lekker, maar je verkijkt je idd. gigantisch op de kcal. Daarom neem ik het niet vaak. En afbakbroodjes helemaal niet, want zo'n pak krijg ik toch nooit op alleen!
pi_57806939
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dergelijken zie je normaal toch alleen zonder (goede) bh... Ik neem tenminste aan dat er niet veel mensen zijn die je zo zien.
Die van mij vind ik ok (rond en best stevig), al mogen ze w.b. mijn overige afmetingen wel een cupmaatje groter. Ik zou natuurlijk geen implantaten willen echter, dat is echt heeel anders.
En stokbrood is lekker, maar je verkijkt je idd. gigantisch op de kcal. Daarom neem ik het niet vaak. En afbakbroodjes helemaal niet, want zo'n pak krijg ik toch nooit op alleen!
Diegene waar ik het over had zien me ook zonder maar goed die kunnen natuurlijk ook liegen omdat het naaste familie/vrienden zijn
pi_57806965
Ik wilde vandaag naar 2 lessen, basic step en daarna yoga, maar voel me nog steeds niet lekker na gisteren...maar even kijken hoe ik me zo voel. En heb morgen nog een date ook, waar ik eigenlijk dus niet zo zin in heb
pi_57807286
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:15 schreef Sylvana het volgende:
Ik had van de week 1 afbak stokbroodje gekocht, gister al een halve opgegeten, en wilde vandaag die andere helft opeten, maar er zat al allemaal schimmel op. Dacht dat ik hem wel gewoon in de kast kon bewaren, omdat hij in de supermarkt ook niet in de koeling ligt, maar de volgende keer toch maar in de koelkast leggen dan. Nu maar tosti's gegeten
Die dingen worden verpakt 'onder beschermende atmosfeer', dus als je het pak open maakt, zijn ze veul korter te bewaren
pi_57807305
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

René eet er met gemak 3 op Ik vroeger ook, maar nu ik gewoon stelselmatig minder eet dan vroeger, zit ik na 2 al echt vol

Dus blijft er meestal één over, en zo duur zijn ze nou ook weer niet (17 cent, Euroshopper) dus ik heb er geen rotgevoel over
Doei.
pi_57807654
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:43 schreef Faithy het volgende:

[..]

René eet er met gemak 3 op Ik vroeger ook, maar nu ik gewoon stelselmatig minder eet dan vroeger, zit ik na 2 al echt vol

Dus blijft er meestal één over, en zo duur zijn ze nou ook weer niet (17 cent, Euroshopper) dus ik heb er geen rotgevoel over
Nee, maar ik vond het stokbrood best lekker hoor, maar ik vind een geroosterde volkoren boterham óók lekker en daar zitten maar 70 cal in. Dus voor mij geen afbakstokbrood meer Dan neem ik voor hetzelfde aantal cal. liever iets waarvan je ook proeft dat je die calorieen aan het eten bent
pi_57807817
ik geniet juist extra van zo'n broodje dus voor mij is 't het wel waard
Doei.
pi_57807839
en zo lekker naar de aldi, nog/alvast wat dingen voor mn verjaardag halen, én broodjes, want ik ga straks zelf hamburgers maken (de burgers dus zelf ook met gehakt enzo )
Doei.
pi_57808064
Na de kippensoep vanmiddag heb ik nu beetje spinazie, aardappelen en een stukje schnitzel op
Mijn keel begint gelukkig al minder pijn te doen
pi_57808186
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:19 schreef Miss_S het volgende:
Na de kippensoep vanmiddag heb ik nu beetje spinazie, aardappelen en een stukje schnitzel op
Gelukkig Miss_S!

Ik eet vanavond venkelsoep, naar een recept van DizzyMissLizzy (al die lange usernamen ook )

Ben benieuwd of ik het lekker vind, want ik eet eigenlijk nooit venkel.....
pi_57808431
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Gelukkig Miss_S!

Ik eet vanavond venkelsoep, naar een recept van DizzyMissLizzy (al die lange usernamen ook )

Ben benieuwd of ik het lekker vind, want ik eet eigenlijk nooit venkel.....

Laat je ons weten hoe de venkelsoep was? Venkel is hier inderdaad ook niet iets dat wij vaak (of ooit) eten....
pi_57808537
ik heb niet echt honger, zit nu alleen restje hot ajam te eten, zonder rijst ofzo erbij.

als ik het op heb ga ik naar peter, dus dan ben ik er pas weer als ik uit parijs terug ben

fijn weekend allemaal
pi_57808555
Veel plezier Sylvana
pi_57808635
Veel plezier in Parijs!
pi_57808636
Veel plezier in Parijs!
pi_57808666
Geniet ervan Syl!!
pi_57808688
thnx iedereen
pi_57808902
Veel plezier in Parijs! Laat inderdaad horen hoe het is geweest .
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:19 schreef Miss_S het volgende:
Ik zweer bij kamillethee of thee met honing. Echt waar, dat is verzachtend bij keelpijn. Honingdrop ook (ik heb zo ongelooflijk vaak keelpijn dat ik de wondermiddeltjes voor mezelf wel gevonden heb zo ondertussen). Ik ben superverkouden, en mijn oren zitten dicht, dus maar eens op zoek naar neusdruppels. Oorontsteking hoef ik er niet ook nog bij .
pi_57808923
have fun
en buiten alle eifeltorens, arc de triompen (zijn er 3 ) la fayette, le print temps, les halles, Champsd'Elysées,
zijn er ook vet veel leuke buurten om gewoon in te dwalen en te zien
pi_57808943
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:57 schreef Chicolate het volgende:
Veel plezier in Parijs! Laat inderdaad horen hoe het is geweest .
[..]

Ik zweer bij kamillethee of thee met honing. Echt waar, dat is verzachtend bij keelpijn. Honingdrop ook (ik heb zo ongelooflijk vaak keelpijn dat ik de wondermiddeltjes voor mezelf wel gevonden heb zo ondertussen). Ik ben superverkouden, en mijn oren zitten dicht, dus maar eens op zoek naar neusdruppels. Oorontsteking hoef ik er niet ook nog bij .
Ja ik zit al veel aan de thee met honing, dat helpt inderdaad echt
pi_57808956
ik hoorde ananas sap met honing als tip
maar geen idee of het werkt
pi_57809035
Spuit elf wenst Sylvana ook veel plezier! .

Ik had een klotedag, enorme studiedip, zat zowat huilend in de UB. Ben dus maar naar huis gegaan waar ik de keuken gepoetst heb tot ie blonk (gister ook al, maar dat effect was na een half uur en 1 kokende huisgenoot weer weg...), en daarna les 8 gelopen van Evy. 2 minuten rennen, 1 minuut wandelen. Ik vond 't nog vrij pittig, maar dat ik de laatste lessen wél zweet vat ik maar op als een goed teken! Wat doen jullie trouwens als cooling down, als jullie al iets doen? Het voelt soms zo on-af, vind ik. Daarna heerlijk gedoucht, hele lichaam gescrubd, en ingesmeerd met lekkere bodylotion (met een glittertje ).

Ik heb al sinds zondag geen slechte tussendoortjes gegeten, en ik verbeeld me dat ik mezelf zelfs al mooier vind. .

En afbakbroodjes vind ik echt heel vies. .
pi_57809087
Sylvana, veel plezier! Vergeet niet om af en toe even af te wijken van de toeristische route

Zo, ik ben weer even een beetje uitgestresst. En nu wil ik graag weten hoe het met Vikings statistiektentamen is afgelopen
pi_57809145
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik hoorde ananas sap met honing als tip
maar geen idee of het werkt
Ananas, vooral verse, lijkt me eigenlijk helemaal niet prettig voor je keel. Sowieso heb ik dan meestal moeite met fruit: sinaasappelsap bijv doet echt heel veel pijn, het prikt en brandt als ik keelpijn heb. Ananas vind ik sowieso heerlijk, maar wel een erg scherpe smaak .

Ik ga straks lekker sinaasappeltje persen, heb 's morgens steeds keelpijn, maar 's avonds niet . En fruit heeft een sterke smaak, dat proef ik tenminste nog .
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een klotedag, enorme studiedip, zat zowat huilend in de UB.
pi_57809394
Sylvana, als je dit nog leest: veel plezier in Paris en vergeet natuurlijk niet om even bij Colette naar binnen te lopen hè!

Ha die CF: weer bekomen van je buluitreiking? Heb je de hele nacht gefeest? En wat ga je nu dan eigenlijk doen?
pi_57809494
zeg ff dat ik nu moet gaan trainen
pi_57809510
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zeg ff dat ik nu moet gaan trainen
Ga ff nu trainen.
pi_57809551
Okee ik ga al
pi_57809594
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
Sylvana, als je dit nog leest: veel plezier in Paris en vergeet natuurlijk niet om even bij Colette naar binnen te lopen hè!

Ha die CF: weer bekomen van je buluitreiking? Heb je de hele nacht gefeest? En wat ga je nu dan eigenlijk doen?
t Was weinig glorieus: ik ben met een denderende migraine in bed gerold, gisteravond. Gelukkig werd ik vanmorgen fris en fruitig (nou ja, nog steeds een beetje grieperig) wakker. Nu wat laatste dingetjes afmaken, wat opdrachten en een artikel, en dan vlieg ik dinsdag naar IJsland voor een weekje vakantie
pi_57809608
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Okee ik ga al
Je bent nog online, muts
pi_57809629
Oh, bedacht ik net ... niet teveel thee drinken, dan moet je echt té vaak naar de wc ... (kom erop door gesprek over water en drinken in dieetclub, maar zij zijn alweer met het volgende onderwerp bezig )

In thee zit theophylline en cafeïne, die hebben allebei invloed op de aanmaak van ADH, een hormoon dat waterafgifte regelt, en je nieren gaan meer vocht uitscheiden dan ze binnenkrijgen. Zoiets. Dus veel thee drinken betekent nog meer naar de wc. Dat vergeet ik meestal . (en daarom telt koffie niet mee bij de dagelijkse hoeveelheid vocht die een mens binnenkrijgt)

Zo, straks maar eens een warme kop thee maken, heb het koud .
pi_57809928
Ja ik zit inderdaad ookal veel op de wc
Vruchtensap doe ik maar niet want daar krijg ik juist keelpijn van
pi_57810767
Koffie en thee tellen inmiddels wél gewoon mee met het vocht wat je binnenkrijgt. Nieuwe inzichten enzo
Je gaat er inderdaad wel iets meer vocht van uitscheiden, maar dat is véél minder dan wat je binnenkrijgt.
Dus je mag je kopje koffie er gewoon bij optellen
pi_57810841
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Laat je ons weten hoe de venkelsoep was? Venkel is hier inderdaad ook niet iets dat wij vaak (of ooit) eten....
Soep was erg lekker. Rauw ruikt venkel naar anijs, maar daar is na bereiding niets meer van te proeven. Kijk voor foto hier Dingetjes in het midden, dat is gegrilde portobello paddestoel.
pi_57811714
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Soep was erg lekker. Rauw ruikt venkel naar anijs, maar daar is na bereiding niets meer van te proeven. Kijk voor foto hier Dingetjes in het midden, dat is gegrilde portobello paddestoel.
Paddestoelen zijn altijd lekker
Maar waar smaakt venkel dan naar? of is het niet echt te vergelijken
pi_57811817
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het heeft geen sterke smaak meer na bereiding en ik kan het niet zo 1 2 3 met een andere groente vergelijken. Maar ik denk wel dat de meeste mensen het lekker vinden. (rauw denk ik niet)
pi_57813731
hmm misschien en keertje proberen dan

Ik heb na mijn avondeten nog 2 zachte witte broodjes met kaas en komkommer op en net nog een waterijsje voor mijn keel
pi_57813849
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

venkel smaakt naar witlof maar dan zonder dat het bitter is en een beetje zoetig naar anijs
pastinaak smaakt bijvoorbeeld naar wortel zonder dat het zoet is en naar radijs zonder dat het echt scherp is
pi_57814149
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je bent nog online, muts

Ik ben gegaan
pi_57814339
Zooow

goedenavond

ik ben weer lekker terug bij Cato, die helemaal alleen thuis was hij mistte me wel! Zo nog 'even' wat opdrachten maken, en dan lekker slapen. Vergadering gehad van het racingteam, erg gezellig,en na afloop nog lekker een palm-biertje op

Verder niet veel boeiends gemist hier lees ik, dus ga ik verder ook maar niet veel boeiends proberen te posten, en zo lekker met een pot thee voor mn neus aan de slag

fijne avond allen!
Ja doei.
pi_57816248
Ik ben ook nog steeds bezig met mijn verslag, hier weet zeker niemand toevallig welke instanties leerkachten helpen met het omgaan met kinderen met gedragstoornissen?
pi_57816314
uhm, kan het wel aan m'n m00der vragen
die is speciaal onderwijs lerares dude
pi_57816437
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
uhm, kan het wel aan m'n m00der vragen
die is speciaal onderwijs lerares dude
dat is misschien handig maar ik moet advies geven aan een leerkracht op een normale basisschool
pi_57817042
O ze slaapt al, is morgen ook goed?
pi_57817151
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ze slaapt al, is morgen ook goed?
Ik heb al iets gevonden namelijk de onderwijsbegeleidingsdienst, maar toch bedankt voor het proberen
  donderdag 3 april 2008 @ 23:21:25 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57817952
Biw .
Zo even bij lezen . Ik weet niet of ik al gezegd had dat we m'n moeder zouden gaan verrassen. Ze wist namelijk alleen dat mijn oudste zus en ik zouden komen, terwijl de rest ook zou komen met een cadeautje (haar allereerste mobieltje!). De verrassing is geslaagd . Ik versprak me nog en ze wist dat er iets bijzonders stond te gebeuren (omdat ik zei: "het cadeautje komt later"), maar ze had tot op het allerlaatste moment niet door wát er stond te gebeuren, zelfs niet toen m'n broer en jongste zus met de auto voor het huis stonden . Muts .
Iig was ze wel ontroerd, zei ze .
Wel veel taart gehad . Stond er niet eens bij stil, was zo gezellig allemaal . Pas na het tweede stuk: uh, oeps, nu heb ik oranjekoek op en ook slagroomtaart. En morgen krijg ik alweer gebak, want dan viert Marks zus haar verjaardag. Ach ja. Dat wordt een weekendje balansen dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57818101
Ja had je gezegd Maar mooi dat het leuk was
Van 2 gebakjes kom je echt niet opeens 10kg aan hoor
  donderdag 3 april 2008 @ 23:45:56 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57818680
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, ik ben weer even een beetje uitgestresst. En nu wil ik graag weten hoe het met Vikings statistiektentamen is afgelopen
Wat bist 'n laiverd . Dat ging goed. Het is nog even wachten op de resultaten (ze zetten de antwoorden niet online ), maar ik heb het wel gehaald .
Niet meer actief op Fok!
pi_57821643
Prettig dat je het in ieder geval gehaald hebt Kom je het cijfer wel melden als je het weet? We zijn nu natuurlijk allemaal nieuwsgierig

* freecell knabbelt op ontbijt en gaapt nog wat
pi_57821685
quote:
Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef Miss_S het volgende:
hmm misschien en keertje proberen dan

Ik heb na mijn avondeten nog 2 zachte witte broodjes met kaas en komkommer op en net nog een waterijsje voor mijn keel
de beste manier om af te vallen is door die zachte witte broodjes te verwisselen met Knäckenbrot (bevatten maar 28cal).

ik zelf doe dat nu een x aantal maanden en het help echt! je bent namelijk minimaal 2-3 zo langer bezig met zon knackbrotje dan met een wit broodje, het satisfies de kauwbehoeften en het vult goed.

maar dat moet je natuurlijk zelf weten
errrrrrrrrr.....?
pi_57821692
Goedemorgen !!

Vandaag geen pap als ontbijt maar 2 boterhammen en een restje citroenkwark

Ik moet voor m'n werk naar Schiphol, dus zometeen aansluiten in de file.
pi_57821779
cruesli in yoghurt ziet er soms zo ranzig uit alsof het 5 keer gegeten is voordat het in mijn kom belandde

moet zo weer naar m'n werk, totaaaaaaaaaaaaal geen zin, maarja, het moet maar
René gaat vandaag zijn nieuwe motor ophalen, ben benieuwd, hoe groot het bakbeest wel niet zal zijn hij gaat een nogal grote toermotor kopen

wegen heb ik maar niet gedaan, omdat mn darmen wéér niet meewerken moet eigenlijk naar het toilet, maar 't wil gewoon niet en dat terwijl ik echt genoeg vezels enzo binnen krijg nah ja.. is nooit echt heel simpel geweest hier, dat poepen, maar 't is de laatste tijd wel wat erger geworden.

enneh, mercurial je hebt gelijk hoor, tenminste.. je hebt een punt, en als ik al bolletjes eet dan zijn het bruine maar ik denk niet dat de persoon aan wie je deze tip geeft het waardeert nodig heeft
Ja doei.
pi_57821860
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 07:12 schreef mercurial3 het volgende:

[..]

de beste manier om af te vallen is door die zachte witte broodjes te verwisselen met Knäckenbrot (bevatten maar 28cal).

ik zelf doe dat nu een x aantal maanden en het help echt! je bent namelijk minimaal 2-3 zo langer bezig met zon knackbrotje dan met een wit broodje, het satisfies de kauwbehoeften en het vult goed.

maar dat moet je natuurlijk zelf weten
Dankjewel dat wist ik nog niet
Ben namelijk nog geen bijna 30 kilo afgevallen
En Knackerbrot is vast ook veel prettiger bij keelpijn dan zachte witte broodjes

Goedemorgen allemaal
Goed nieuws mijn keelpijn is bijna over (heb nu alleen een stijve nek )
Ben vroeg opgestaan om maar weer aan verslagen te werken, nog zo'n 7 pagina's dus hoop wel klaar te zijn voor 12 uur en dan kan ik gaan leren
pi_57821867
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 07:42 schreef motorbloempje het volgende:

enneh, mercurial je hebt gelijk hoor, tenminste.. je hebt een punt, en als ik al bolletjes eet dan zijn het bruine maar ik denk niet dat de persoon aan wie je deze tip geeft het waardeert nodig heeft
En hoe denk je dat dat komt?
Waarom zou ik toen voor witte broodjes gekozen hebben?
pi_57821993
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:02 schreef Miss_S het volgende:
Waarom zou ik toen voor witte broodjes gekozen hebben?
Omdat er geen volkorenbroodjes in huis waren?
pi_57822068
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:18 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Omdat er geen volkorenbroodjes in huis waren?
Dat ook maar ook omdat het prettiger leek voor mijn keel
Zelfs water deed pijn dus had liever geen harde korsten en alles en dan zijn die witte kleverige broodjes toch het zachtst
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:31:09 #276
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57822120
maar mercurial, bedankt voor de tip hoor je bedoelt het goed, en je kunt ook niet alles van iedereen weten, al wordt dat wel van je verwacht door sommigen blijkbaar

Kom je hier ook posten? Of was dit slechts een 'delen van wijsheden'?
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:31:26 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57822124
Oh mooi, ik eet de laatste tijd ook weer veel knäckebrod, de vezelrijke variant, that is. Ik zal niet in details treden, maar ik merk zeer zeker de invloed van knäckebrod op de stoelgang .
Net bakje vanilleyoghurt op, dan even douchen en om 10 uur even naar een school hier in de buurt. Zeuren of ze meedoen met m'n onderzoek . Als dat gelukt is, heb ik genoeg scholen.
Zo'n 400 á 500 ingevulde vragenlijsten schat ik in totaal en ik moet alles in SPSS zetten, dus daar ben ik wel even zoet mee .
Niet meer actief op Fok!
pi_57822316
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef Faithy het volgende:
maar mercurial, bedankt voor de tip hoor je bedoelt het goed, en je kunt ook niet alles van iedereen weten, al wordt dat wel van je verwacht door sommigen blijkbaar

delen van wijsheden door vreemde die in een topic komen worden meestal niet gewaardeerd en dit is niet de eerste keer dan mercurial dat even hier komt doen

en fijn dat je het probeert leuk te houden in het topic
pi_57822335
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef Viking84 het volgende:
Oh mooi, ik eet de laatste tijd ook weer veel knäckebrod, de vezelrijke variant, that is. Ik zal niet in details treden, maar ik merk zeer zeker de invloed van knäckebrod op de stoelgang .
Net bakje vanilleyoghurt op, dan even douchen en om 10 uur even naar een school hier in de buurt. Zeuren of ze meedoen met m'n onderzoek . Als dat gelukt is, heb ik genoeg scholen.
Zo'n 400 á 500 ingevulde vragenlijsten schat ik in totaal en ik moet alles in SPSS zetten, dus daar ben ik wel even zoet mee .
Ik denk dat die details ons wel duidelijk zijn
Ik eet vaak 's avonds na het avondeten nog knackerbrod, maar ik vraag me af of ik vanavond zelfs zin heb in stokbrood. Denk dat ik toch nog steeds liever iets vloeibaars heb (en nee geen wijn )

Succes nog met je onderzoek
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:52:53 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57822355
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef Faithy het volgende:

Mercurial post het iig op een normale manier. Kun je van veel anderen die hier komen lurken en advies geven niet zeggen.
In een geval als dit heb ik dan ook geen problemen met bemoeienissen van 'buitenaf' .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:55:00 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57822379
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

delen van wijsheden door vreemde die in een topic komen worden meestal niet gewaardeerd en dit is niet de eerste keer dan mercurial dat even hier komt doen

en fijn dat je het probeert leuk te houden in het topic
Dat vind ik flauw.
Dit topic is voor iedereen toegankelijk, mits je een beetje normaal met elkaar omgaat.
Dat jij je ergert aan vreemden die advies geven, zegt misschien meer over jou dan over die vreemde. Natuurlijk kan zo'n vreemde die hier komt binnenwalsen zelf wel bedenken dat we hier redelijk op de hoogte zijn van alles wat met afvallen te maken heeft, maar hij / zij bedoelt het goed en zolang je het op een normale manier zegt (en niet in de trant van "Jullie dikzakken moeten gewoon minder brood eten"), is er niks aan de hand wmb .
Niet meer actief op Fok!
pi_57822557
Misschien komt het dan omdat die 'vreemde' al in andere topics waar ik post zomaar opduikt en dan 'advies' geeft
En misschien was het hier nog op een normale manier maar meestal is dat dus niet zo

Maar het spijt me als ik verkeerd gereageerd heb, ik probeer mijn best om normaal te doen maar krijg wel steeds meer het gevoel dat ik hier toch niet echt welkom ben en dat alles wat ik zeg fout is
(en nee hier hoeft niet op gereageerd worden maar zo voel ik het gewoon)
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:39:15 #283
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57822992
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mercurial post het iig op een normale manier. Kun je van veel anderen die hier komen lurken en advies geven niet zeggen.
In een geval als dit heb ik dan ook geen problemen met bemoeienissen van 'buitenaf' .

dat bedoel ik
Doei.
pi_57824909
@Faithy: Miss S reageert misschien wat overtrokken, maar jij zit ook weer te rellen met "misschien kunnen bepaalde personen dat niet waarderen" Het lijkt wel of jullie het af en toe gewoon nodig hebben, dat gekut

Ontopic: voor je poepprobleem: probeer, behalve alle extra vezels die je volgens mij al neemt eens de "Supradyn "weight smart" vitamine pillen. Ik heb het idee dat dat wel werkt. (ik had al geen problemen in dat gebied, maar nu al helemaal niet )
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:16:04 #285
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57824991
rellen? Ik waarschuwde alleen en boven is al gebleken dat het nodig was vanwege het overtrokken reageren op een nieuweling..

hij bedoelde het goed, en sorry als het zo werd opgevat, maar ik wil geen evt. nieuwe posters wegjagen, want die zijn altjid welkom, nieuwe vaste poster

[ Bericht 12% gewijzigd door Faithy op 04-04-2008 11:22:16 ]
Doei.
pi_57825217
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:16 schreef Faithy het volgende:
rellen? Ik waarschuwde alleen en boven is al gebleken dat het nodig was vanwege het overtrokken reageren op een nieuweling..

hij bedoelde het goed, en sorry als het zo werd opgevat, maar ik wil geen evt. nieuwe posters wegjagen, want die zijn altjid welkom, nieuwe vaste poster
Je zou misschien ook kunnen opkomen voor de oude garde
Je wist dat ik ziek was dus had je kunnen verzinnen waarom ik die keuze maakte
Ipv meteen toespelingen op mij te maken

Nieuwe posters beginnen nooit met advies geven maar komen meestal eerst met hun eigen verhaal
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:30:42 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57825308
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je zou misschien ook kunnen opkomen voor de oude garde
Je wist dat ik ziek was dus had je kunnen verzinnen waarom ik die keuze maakte
Ipv meteen toespelingen op mij te maken

Nieuwe posters beginnen nooit met advies geven maar komen meestal eerst met hun eigen verhaal
Aangezien jij vorige week zelf hebt gepropageerd dat je geen reden zag met Faithy mee te leven toen haar katje dood ging, verbaast het me nu dat je wel van Faithy verlangt dat zij wel voor jou opkomt.
Ga allebei toch weer lekker in de negeermodus anders .

Ik heb lekker knackebrod ( ) met kaas en een glas melk .
Niet meer actief op Fok!
pi_57825348
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aangezien jij vorige week zelf hebt gepropageerd dat je geen reden zag met Faithy mee te leven toen haar katje dood ging, verbaast het me nu dat je wel van Faithy verlangt dat zij wel voor jou opkomt.
Ga allebei toch weer lekker in de negeermodus anders .

Ik heb lekker knackebrod ( ) met kaas en een glas melk .
Daarom juist om ze liep te verkondigen hoe ze wel met mij mee zou leven
Maar goed je hebt gelijk negeermodus werkt het beste

Wat ben jij gezond bezig joh ik ga zo weer witte broodjes eten, wat zal ik toch vet worden
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:37:56 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57825481
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daarom juist om ze liep te verkondigen hoe ze wel met mij mee zou leven
Maar goed je hebt gelijk negeermodus werkt het beste

Wat ben jij gezond bezig joh ik ga zo weer witte broodjes eten, wat zal ik toch vet worden
Als ik een zere keel zou hebben, zou ik ook lekkere zachte witte broodjes eten hoor .
En knackebrod is gewoon vet lekker en goed voor de stoelgang, zoals ik vanochtend al opmerkte .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:38:40 #290
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57825500
wat een vergelijking

een dood katje of opkomen voor iemand die iemand ontzettend naar ontvangt in een topic, daar valt niets bij mee te leven

het lef! om dan om 'steun' te vragen

Doei.
pi_57825526
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik een zere keel zou hebben, zou ik ook lekkere zachte witte broodjes eten hoor .
En knackebrod is gewoon vet lekker en goed voor de stoelgang, zoals ik vanochtend al opmerkte .
Mijn stoelgang is in de afgelopen jaren wel verbeterd, maar waar het precies aan lag weet ik niet want heb zoveel verandert in die tijd
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:40:25 #292
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57825541
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]
Sinds wanneer is dat een wet van Meden en Perzen?

er zijn genoeg mensen die eens een tip komen geven na wat lurken, en daarna denken 'goh. misschien is het leuk om eens mee te posten'
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:40:40 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57825545
Ssttt! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57825636
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Ssttt! .

It's oh so quiet..
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:46:52 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_57825684
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

It's oh so quiet..
Lonneke
disclaimer
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:49:35 #296
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57825756
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lonneke
Hé, doe eens braaf lurken, jij! Wij zijn te dik voor dit topic!
***Levi was here***
pi_57825758
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lonneke
Lonneke?
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:50:19 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_57825774
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Lonneke?

lonneke

Zodra ik "it's oh so quiet" hoor of lees, krijg ik die associatie
disclaimer
pi_57825793
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
lonneke

Zodra ik "it's oh so quiet" hoor of lees, krijg ik die associatie
Niet slecht
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:51:50 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_57825807
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niet slecht
Tsja, ze boert goed tegenwoordig. Toen ik met 'r omging stond ze nog in de piet kerkhof folder
disclaimer
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:52:27 #301
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57825817
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tsja, ze boert goed tegenwoordig. Toen ik met 'r omging stond ze nog in de piet kerkhof folder
Ik heb zoiets met Georgina Verbaan.

Nee, hè, gooi ik jullie topic op slot.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')