Das waarquote:Op donderdag 3 april 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
Maar jullie hebben geen broer van 42.
Nee, dat dan weer nietquote:Op donderdag 3 april 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
A good memory can be a bitch tooquote:Op donderdag 3 april 2008 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij onthoudt ook alles wat ik zeg hè.
Ja 'ooit' was vorig jaar januari. Toen was ik net begonnen met afvallen. Ik vind het een veel te zweverig boek. Kan er niks mee. Voor mij werkt de 'Slank de zomer in'-manier het beste.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
inderdaad want die van mij worden alweer 54quote:Op donderdag 3 april 2008 10:36 schreef conleche het volgende:
Mogge! Mijn moeder is 58 en dat is dan weer vrij jong gezien mijn leeftijd.![]()
Gefeliciteerd met de jouwe Renske!
Misschien omdat je weer SB't (wat ik je hier geloof ik nog niet heb zien meldenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O en 0.8 kg er af in 4 dag oid
daarvoor steeg het steeds dus ben wel blij
Hihi, onze eigenste Sherlock in da housequote:Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Misschien omdat je weer SB't (wat ik je hier geloof ik nog niet heb zien melden)
Schande!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Misschien omdat je weer SB't (wat ik je hier geloof ik nog niet heb zien melden)
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, onze eigenste Sherlock in da house
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
Hij was ook niet echt slecht, maar ik had er meer van verwacht. Het was een beetje een kinderfilm, weet niet hoe ik het moet zeggen. En af en toe ook gewoon slecht geacteerd, hoe vreemd dat ook klinkt.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm Parijs..ben jaloers op je Sylvana![]()
Viking gefeliciteerd met je moeder!
Ik vond The Bucket List trouwens niet zo'n slechte film hoor, al is het wel weer typisch hollywood natuurlijk. Maar ik heb zo'n pathe filmpas dus ik ga naar iedere film die me wel wat lijkt, maakt dan ook niet zoveel uit als het dan tegenvalt.
Heb 't wel gezegdquote:Op donderdag 3 april 2008 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Tuurlijk laat ik dat wetenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:59 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana laat je ons weten hoe het in Parijs was
Ik moet nog 3 weekjes wachten
Ik ga binnen nu en 10 min ook etenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wel doen anders word je nog zieker
anyways.. beterschap en ik zou misschien een keer bij de dokter informeren als je zo vaak ziek bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |