abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57792092
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

oeh sorry
Geeft niet denk ik geef het nog ff aan maar kennelijk is daar overheen gelezen
pi_57793941
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ahh ben benieuwd hoe die is
Ik ga niets verklappen, maar ik had er iets meer van verwacht gezien de acteurs. Nee, eigenlijk vond ik het niet zo'n hele goede film. Als hij op tv was gekomen had ik hem zeker wel uitgezien, maar wat mij betreft niet waard om voor naar de bioscoop te gaan.
pi_57794761
Ik heb ook geen idee waar het over gaat, want ik kijk nooit tv
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57794948
Ik kijk die programma's ook nooit. Ik kijk alleen House
En www.uitzendiggemist.nl
pi_57795603
ik kijk ook geen peking express. Ik kijk wel Greys Anatomy. (ik had het dus hierboven over the bucket list, een bioscoopfilm....)

Is dat leuk; House?
pi_57795649
Ja echt super! Een hele botte cynische dokter
met kutopmerkingen en zelf problemen
die dan toch elke keer weer mensne beter weet te maken
pi_57797243
House is wel tof inderdaad. Ik kijk maximaal eens per maand een keer tv, maar dan wil het nog wel eens house zijn
pi_57797246
Ik vond House na een tijdje heel veel van hetzelfde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57797262
quote:
Op donderdag 3 april 2008 06:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond House na een tijdje heel veel van hetzelfde
Ik kijk dusdanig weinig tv dat ik het misschien een keer of 5 gezien heb. Dan gaat het nog niet echt vervelen
  donderdag 3 april 2008 @ 08:02:58 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57797497
Ik kijk ook zelden tv.
Eigenlijk alleen naar dr. Phil ( ), Oprah ( ) (beide tijdens het eten) en Jouw vrouw, mijn vrouw en wat series, maar die download ik.
Gisteravond was er een gigantische bitch bij Jouw vrouw, mijn vrouw zeg! . Meer mensen die het gezien hebben? Ze was veganiste en ze liep het zoontje van haar gastgezin vreselijk te betuttelen. Ze haalde me het bloed onder de nagels vandaan. De hele tijd: "ZZ, blijf af". "ZZ, luister naar me, anders krijg je straf!". En ze was gewoon een gastmoeder. Gelukkig kon dat ventje z'n mond wel goed roeren. Op een gegeven moment zei hij dan ook dat ze ontslagen was .

Goedemorgen trouwens .
Vandaag is mijn moeder jarig en daar ga ik aan het eind van de middag naartoe dus . Voor de rest even serieus met de studie bezig .
Niet meer actief op Fok!
pi_57797911
goedemorgen!!!!

vandaag weer een vreemde update, ben 4 keer opnieuw op de weegschaal gestapt, want ik geloofde er geen snars van:

74,3

zal wel weer een flinke downschommeling zijn, maar het is leuk om te zien Zat twee weken geleden even vast, oa door pasen enzo, maar sinds deze week is 't weer lekker dalende en da's fijn!

Zit nu lekker met mn kom cruesli met yoghurt even bij te lezen, en dan snel naar Nijmegen, naar het DE Café (Douwe Egberts, red.) om koffie te drinken met studiegenoten

lekker met de motor, da's ook al bijna een week geleden...

Dr. Phil en Oprah.. dat vind ik toch wel zo yankerig (amerikaans) dat kan ik echt niet zien zonder misselijk te worden bij wijze van spreken Maar jouw vrouw, mijn vrouw vind ik wel eens grappig om te zien, maar dan wel de Engelse versie
Ja doei.
pi_57798026
Goeiemorgen . Ik heb heerlijk geslapen, maar ik ben wel een slappe dweil en zo mogelijk nog erger verkouden. Dat gaat leuk worden vandaag. En gelukkig bijna geen les.

[viesverhaaltje] Ben ook spontaan begonnen met hoesten, nu komen er steeds van die mooie donkerbruine/groene slijmbrokken naar boven [/viesverhaaltje]

En ik zit duidelijk helemaal vol vocht, mijn weegschaal is het niet eens met mijn figuur (en mijn eigen vermoeden). Geen update dus, volgende week komt er dan dus wel weer een grote vermoed ik (want ik eet weer gezond ) ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57798504
Goedemorgen allemaal

DrPhil staat hier meestal ook aan tijdens het eten
En House vond ik eerst helemaal geweldig maar zou het nu niet zo erg meer vinden om het te missen. Verder kijk ik inderdaad ook Peking Express en Lost

nou Conleche dan ga ik daarvoor maar even niet naar de bios, mijn moeder wil nog een keer naar de bios met mij maar weten nog niet welke film
pi_57798525
Bijna overheen gelezen, Renske gefeliciteerd met je moeder
  donderdag 3 april 2008 @ 09:32:34 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57798550
Dank je . Ze wordt 65 . Ik heb vast de oudste moeder van iedereen hier .
Ik wilde trouwens ook naar The Bucket List, maar dat laat ik nu ook maar even zitten. Dan ga ik wel naar het alternatief: Lars and the real girl . Tenzij jullie daar ook niet onverdeeld positief over zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_57798600
Goedemorgen!

Van the bucket list had ik inderdaad gehoord dat ie veel te cheesy enzo is, dus dan issie niet echt iets voor mij meestal House vind ik ook vooral leuk om zijn botheid, kijk het eigenlijk ook niet zo vaak meer. Ik kijk wel vaak 's nachts comedy central, that '70s show en southpark enzo
Gisteren bleek ik toch te moeten werken (helemaal vergeten, gisteren was echt een vreselijke dag met verslapen, koffie gemorst, te laat op werk en een hele vage brief van huisbaas over huurverhoging), dus kipburger met rijst en groenten op.
Vanmorgen 3 crackers en ik heb een boterham met kaas en een met kipfilet mee, meestal neem ik daar nog soep bij voor de lunch.
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 3 april 2008 @ 09:35:37 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57798601
quote:
Op donderdag 3 april 2008 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
Dr. Phil en Oprah.. dat vind ik toch wel zo yankerig (amerikaans) dat kan ik echt niet zien zonder misselijk te worden bij wijze van spreken Maar jouw vrouw, mijn vrouw vind ik wel eens grappig om te zien, maar dan wel de Engelse versie
Niet de Amerikaanse?
Ik vind de Nederlandse versie ook geen hol aan. Ik weet dat het hip is om dr Phil fout te vinden, maar ik vind stiekem dat 'ie hele goeie dingen zegt. Hij prikt zó door z'n gasten heen als die de boel zitten te bedonderen.
Oprah is af en toe wel over the top. Laatst was er een Afro-Amerikaanse actrice die vertelde dat ze Oprah jaren geleden toen ze onbekend was al eens had ontmoet en dat Oprah haar zo geïnspireerd had bladiebla. Nou *huil huil* *knuf knuf* *applaus* natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_57798613
En lars and the real girl is leuk Best grappige film over een man die een realdoll neemt als vriendin.
  donderdag 3 april 2008 @ 09:37:44 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57798629
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En lars and the real girl is leuk Best grappige film over een man die een realdoll neemt als vriendin.
Hij krijgt ook een goed cijfer op IMDB (ja daar kijk ik altijd als eerste naar ).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 april 2008 @ 09:41:26 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57798683
Ik doe trouwens goede zaken op Bol.com . Al 6 boeken verkocht in 2 weken . Eigenlijk bleek achteraf dat ik ze voor een iets te lage prijs online had gezet (want Bol.com wil ook commissie en de verzendkosten kunnen nog wel eens oplopen...), maar goed, anders staan ze hier toch maar te verstoffen en nu krijg ik er nog wat voor .
Oa. "Ken je eigen hoofdmenu" van Patty Harpenau . Wat een miskoop .
Niet meer actief op Fok!
pi_57798903
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Oa. "Ken je eigen hoofdmenu" van Patty Harpenau . Wat een miskoop .
Wat houdt dat in? 'Ooit' was je er vrij enthousiast over nl.
pi_57798970
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Dank je . Ze wordt 65 . Ik heb vast de oudste moeder van iedereen hier .
Ik wilde trouwens ook naar The Bucket List, maar dat laat ik nu ook maar even zitten. Dan ga ik wel naar het alternatief: Lars and the real girl . Tenzij jullie daar ook niet onverdeeld positief over zijn .
Wel een mooie leeftijd (maar inderdaad wel veel ouder, mijn oma is net 65 geworden)
Lars and the real girl.....daar heb ik nog niets overgehoord
  donderdag 3 april 2008 @ 10:00:02 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57799028
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Wat houdt dat in? 'Ooit' was je er vrij enthousiast over nl.
Jij onthoudt ook alles wat ik zeg hè .
Ja 'ooit' was vorig jaar januari. Toen was ik net begonnen met afvallen. Ik vind het een veel te zweverig boek. Kan er niks mee. Voor mij werkt de 'Slank de zomer in'-manier het beste .
Niet meer actief op Fok!
pi_57799057
Gefeliciteerd met je moeder Viking!
Mijn moeder is inderdaad 10 jaar jonger
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57799079
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:56 schreef Miss_S het volgende:
Wel een mooie leeftijd (maar inderdaad wel veel ouder, mijn oma is net 65 geworden)
Wow, dat is wel weer erg jong! Mijn oma is al lang dood, en ze is 92 geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')