Ik ga niets verklappen, maar ik had er iets meer van verwacht gezien de acteurs. Nee, eigenlijk vond ik het niet zo'n hele goede film. Als hij op tv was gekomen had ik hem zeker wel uitgezien, maar wat mij betreft niet waard om voor naar de bioscoop te gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik kijk dusdanig weinig tv dat ik het misschien een keer of 5 gezien heb. Dan gaat het nog niet echt vervelenquote:Op donderdag 3 april 2008 06:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond House na een tijdje heel veel van hetzelfde
Niet de Amerikaanse?quote:Op donderdag 3 april 2008 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
Dr. Phil en Oprah.. dat vind ik toch wel zo yankerig (amerikaans) dat kan ik echt niet zien zonder misselijk te worden bij wijze van sprekenMaar jouw vrouw, mijn vrouw vind ik wel eens grappig om te zien, maar dan wel de Engelse versie
Hij krijgt ook een goed cijfer op IMDB (ja daar kijk ik altijd als eerste naarquote:Op donderdag 3 april 2008 09:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En lars and the real girl is leukBest grappige film over een man die een realdoll neemt als vriendin.
Wat houdt dat in? 'Ooit' was je er vrij enthousiast over nl.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Oa. "Ken je eigen hoofdmenu" van Patty Harpenau. Wat een miskoop
.
Wel een mooie leeftijdquote:Op donderdag 3 april 2008 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Dank je. Ze wordt 65
. Ik heb vast de oudste moeder van iedereen hier
.
Ik wilde trouwens ook naar The Bucket List, maar dat laat ik nu ook maar even zitten. Dan ga ik wel naar het alternatief: Lars and the real girl. Tenzij jullie daar ook niet onverdeeld positief over zijn
.
Jij onthoudt ook alles wat ik zeg hèquote:Op donderdag 3 april 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? 'Ooit' was je er vrij enthousiast over nl.
Wow, dat is wel weer erg jong! Mijn oma is al lang dood, en ze is 92 gewordenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:56 schreef Miss_S het volgende:
Wel een mooie leeftijd(maar inderdaad wel veel ouder, mijn oma is net 65 geworden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |