Ah, vandaar. Ja, op mijn werk eet ik inderdaad ook wat gespreiderquote:Op woensdag 2 april 2008 15:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik neem er soms ook wel meer hoor, maar ik zit nu op de galerie en dan neem ik meestal iedere 2 uur wat. Dus het kan best zijn dat ik zo nog een cracker neem, of een cup a soepie. Ik vind het wel prettig om alles een beetje te spreiden...
Moet ik dan wel een voldoende halen ... en dat weet ik pas over 3 weken, dus nog even 3 weken wachten met bekijken of ik alles voldoende heb, vast welquote:Op woensdag 2 april 2008 15:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar als je die herkanst dan telt het niet toch
Sterkte!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Heb als ontbijt een appel en een kom melk met muesli op, en net om 3 uur pas geluncht met een bruin pistoletje boerenkruidenkaas en zo'n flesje maaza...en ik ben hartstikke misselijk. Of ik heb te weinig gegeten, of er was iets niet goed met dat pistoletje ofzo, want ik voel me echt niet goed
Als ik kijk naar hoe dat bij mij meestal gaat, zou ik zeggen dat eerste. Word ook altijd erg misselijk van eten, als ik de rest van de dag te weinig heb gegeten. En blijf dan ook de rest van de dag misselijk. Ik op dit moment ook dus, omdat ik anderhalf uur te laat wasquote:Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Heb als ontbijt een appel en een kom melk met muesli op, en net om 3 uur pas geluncht met een bruin pistoletje boerenkruidenkaas en zo'n flesje maaza...en ik ben hartstikke misselijk. Of ik heb te weinig gegeten, of er was iets niet goed met dat pistoletje ofzo, want ik voel me echt niet goed
Een tijdje terug noemde iemand Sylvana 'Conimex Queen', wel goed verzonnenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
@sylvana: eet je dat niet heeeeeeel vaak? is het je lievelingseten?
T2: plake ontbijtkoek met boterquote:Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O: 250 mL magere yoghurt met 1 lepel light jam
T: ontbijtkoek met boter
L: 1 kaascroissant, 1 kiwi, 1 mandarijn, 1 glas melk
Wel redelijk, of niet
Uhm, ik kan het me niet herinneren wanneer ik dit gegeten heb, dus het is al een hele tijd geleden danquote:Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
@sylvana: eet je dat niet heeeeeeel vaak? is het je lievelingseten?
Veel plezierquote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
Heb nog een crackertje met hetzelfde beleg gegeten (ter verdediging: de enige andere keus was Slankie smeerkaas met schimmel of honing)
Zit nu aan m'n welverdiend wodkaatje, ga zo weer een flink bord chinese tomatensoep nemen met naanbrood en dan naar de film. Voor mijn doen eet ik behoorlijk vroeg, want de film begint al om 19h40....
Naar welke film ga je?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
Heb nog een crackertje met hetzelfde beleg gegeten (ter verdediging: de enige andere keus was Slankie smeerkaas met schimmel of honing)
Zit nu aan m'n welverdiend wodkaatje, ga zo weer een flink bord chinese tomatensoep nemen met naanbrood en dan naar de film. Voor mijn doen eet ik behoorlijk vroeg, want de film begint al om 19h40....
Hmm dan zal dat het vast zijn. Ben net nog even wezen liggen dus ik werd wel weer fit wakkerquote:Op woensdag 2 april 2008 16:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe dat bij mij meestal gaat, zou ik zeggen dat eerste. Word ook altijd erg misselijk van eten, als ik de rest van de dag te weinig heb gegeten. En blijf dan ook de rest van de dag misselijk. Ik op dit moment ook dus, omdat ik anderhalf uur te laat was.
Ik heb hem van de week gezien en vond het een mooie film! Veel plezierquote:Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Naar "The Bucket list" Met Jack Nicholson en Morgan Freeman
Zo perfect zijn stevige tieten niet... Toen ik aan de pil was, had ik echt opgeblazen strak staande tieten. En dat doet pijn! Nu zijn ze relaxt en soepel, maar ze hangen nietquote:Op woensdag 2 april 2008 19:23 schreef -marz- het volgende:
Dameshoe groter de tiet, hoe meer hij hangt dat is normaal. Maar wij denken van niet omdat de media ons alleen perfecte stevige tieten laten zien.
ahh ben benieuwd hoe die isquote:Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Naar "The Bucket list" Met Jack Nicholson en Morgan Freeman
Sure. Met een B zou ik ook prima tevreden zijn denk ikquote:Op woensdag 2 april 2008 20:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm marz kun je niet wat langs komen brengen?
dát dusquote:Op woensdag 2 april 2008 20:37 schreef -marz- het volgende:
Hoezo niet thuis? Kan hij toch juist een beetje helpen![]()
Ik doe soms yoga in de woonkamer, op een matje ook echtwordt niet echt serieus genomen hier
ghe ja opdrukken gaat al niet ... heb mn polsen ooit vet gebroken gehad, dus die willen niet veel gewicht meer optillen enzoquote:Op woensdag 2 april 2008 20:34 schreef -marz- het volgende:
Dan zou ik opdrukken proberen.
In de sportschool doe ik het dmv chest press, maar dat is eigenlijk opdrukken omgekeerd.
Het zijn wel hele vervelende en zware oefeningen, allebei.
Oja wat je vaak in van die vrouwenblaadjes ziet staan is: handen tegen elkaar voor je borst, en dan tegen elkaar drukken. Als je dat 1x doet voel je meteen de juiste spieren aan het werk gezet worden dus dat zal vast ook een goede oefening zijn. Alleen minder zwaar.
Ik kijk ook altijd..Bruno en Wendyquote:Op woensdag 2 april 2008 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
en nu zo klaarzitten voor Peking Express
Dat vind ik wel zó'n irritant stel hè... Of haar dan. Ze huilt constant, wil altijd opgeven, en alles is te zwaar. Begin er dan niet aan.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd..Bruno en Wendy
huh...ik had het over je shake?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:22 schreef -marz- het volgende:
Sure. Met een B zou ik ook prima tevreden zijn denk ik![]()
Klopt wel, en ja Wendy is die mollige met dat donkere haar. Maar ik vind ze ook wel weer schattig samen. Die twee huisvrouwen daarentegenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zó'n irritant stel hè... Of haar dan. Ze huilt constant, wil altijd opgeven, en alles is te zwaar. Begin er dan niet aan.
Ik ben slecht met namen, maar ik geloof dat 't wel Wendy is die ik bedoel..
Ja, vind het nog steeds superleukquote:Op woensdag 2 april 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier
Bevalt het zwemmen nog goed?
Klinkt goedquote:Op woensdag 2 april 2008 21:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, vind het nog steeds superleukMet aquarobics vooral buik en benen gedaan vandaag en met aquajogging moesten we tweetallen maken, moesten we achterelkaar in het water, de voorste had een buis om der middel, die ik dan van achteren moest vasthouden, en dan moesten we elkaar zo dus door het water joggen ( steeds elkaar afwisselen als voorste) En dan nog op verschillende manieren, zodat de weerstand steeds anders was, was echt zwaar, maar wel goed dus
échtquote:Op woensdag 2 april 2008 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd..Bruno en Wendy
Dat ruzie maken vond ik juist wel grappig. En ja gewoon toch best een leuk stel, ik vond het ook lief dat Wendy begon te huilen toen ze het over Bruno had, dat ze het toch echt graag haar relatie wilde redden met hem. Maargoed zal wel aan mij liggen want ik ben echt de enige.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
échtwat een nare mensen vind ik dat zeg...! Geen gemis
dat jankwijf de hele tijd, je wéét toch dat het zwaar wordt
en maar zeuren, en maar janken, en maar ruzie maken
Al mogen Loes en Jos ook wel een eindje verdwalen op een koffieplantage zonder riant huis
oeh sorryquote:Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:
hmm zo te zien hoef ik het dus niet meer te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |