Das wel goed! Ik ging vanmorgen ook gewoon gewoon uit mezelf heel soepel vroeg opstaan en naar de sportschool terwijl ik vrij was. Als je me dat 2 maanden geleden had gezegd had ik je uitgelachen in je gezichtquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:55 schreef -marz- het volgende:
Ben toch wezen fitnessen ook al had ik echt super goede smoezen bedacht om niet te hoeven gaan
dat werkte niet....quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:07 schreef Alcarin het volgende:
Oja, Miss_S: waarom vul je het vorige topic nooit in in de OP? Ik vind het altijd wel handig om daarmee even terug te kijken naar de topics die ik heb gemist. Je hoeft alleen maar de tekst <invullen aub> weg te halen en in plaats daarvan het adres van het vorige topic te plakken
ik vergeet 't meestalquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
huh :p vaag bij mij wel altijd !
| 1 |
Geen idee, die tekentjes ken ik niet. Ik weet wel dat het grootste probleem meestal de logica zelf is, en niet de tekens...quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[ code verwijderd ]
lang leve logicavolgens mij klopt hij niet, maar komt hij wel in de buurt, deze stelling
Een ook van bruine boterhammen met kaas en muesli met yoghurt en 2000 kcal per dag kun je gigantisch aankomen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef freecell het volgende:
En als je zwanger bent, kweek je ook gewoon vet van teveel paaseitjes hoorAls ik meer wil eten, zal het toch in gezondere dingen moeten zijn.
Oké, ik ben net thuis van wat wezen drinken (waar ik nog een wodkaatje op heb, dus in totaal 2 vandaag,) maar: HUH???quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[tekentjes en dingetjes, Fok! had 'm uit zich zelf verwijderd!! ]
lang leve logicavolgens mij klopt hij niet, maar komt hij wel in de buurt, deze stelling
Balen hè?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:42 schreef YPPY het volgende:
[..]
Een ook van bruine boterhammen met kaas en muesli met yoghurt en 2000 kcal per dag kun je gigantisch aankomen.
En het was meerkeuze? Wat irritant zeg. Op zich heb je dan nog weer geluk dat je al na 2 weken je cijfer weet, hier duurt dat vaak officieel 5 weken en in de praktijk 6.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:*($(#($%*!!!!
De antwoorden van het tentamen van gisteren komen niet online te staan. Nu moet ik dus 2 weken wachten voor ik weet of ik het gehaald heb of niet. Zo stom hè. Kleine moeite om ze even online te zetten, toch?
Fijn is dat he!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik blijf me maar verbazen over hoe goed ik me voel ná het lopen..
Het was idd een meerkeuzetentamen. Heb al mijn antwoorden opgeschrevenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En het was meerkeuze? Wat irritant zeg. Op zich heb je dan nog weer geluk dat je al na 2 weken je cijfer weet, hier duurt dat vaak officieel 5 weken en in de praktijk 6.
Ze vinden het hier ook leuk om een bericht te plaatsen als 'de cijfers zijn bekend', en dan niet de cijfers te publiceren. Die komen dan weer 3 weken laterquote:Op woensdag 2 april 2008 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Het was idd een meerkeuzetentamen. Heb al mijn antwoorden opgeschreven.
Hier is de nakijktermijn 2 weken, geloof ik. 6 weken is echt enorm lang.
Misschien hangen de antwoorden wel op een prikbord, maar ik denk het niet. Heb even gemaild naar de practicumbegeleidster en zij zei daar niks over, dus helaas...
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:57 schreef Viking84 het volgende:
Nee, daar heb ik niet zoveel last van.
Ik weet toch al vrij zeker dat ik het gehaald heb, maar ik wil gewoon weten of ik ook een goed cijfer heb. En welke vragen ik fout had enzo (en ik wil een hoger cijfer hebben dan Mark.
Nee, Mark doet communicatie- en informatiewetenschappenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Doen jullie ook allebei Nederlands?
Ik kijk m'n tentamens niet eens na... Na het tentamen denk ik er amper over na tot ik ineens het excelbestandje zie(meestal zo'n 4 weken na het maken ervan) en dan ben ik even zenuwachtig terwijl ik m'n studentnr. zoek. Heb nooit zin om het hele tentamen uit te zitten zodat ik m'n antwoorden kan meenemen, als ik al eerder klaar ben. Ook weet ik het niet allemaal uit m'n hoofd omdat ik af en toe switch nog.
Heb net m'n koffie omgestoten over m'n bureau en broek(was gelukkig niet zo warm meer). Was vergeten dat het bekertje er nog stond
Dus nu ruik ik helemaal naar koffie
Ik zit vooral van tevoren in de stress en na een tentamen ben ik meestal moe / uitgeblust / chagrijnig, zo ook gisteren, lag om 22 uur al op bed en kon desondanks maar niet in slaap komen.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit altijd vréselijk in de stress na een tentamen. Stom, want gemaakt is gemaakt en dan kun je er toch niets meer aan veranderen.
Wat tof, een markt vlakbij!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:37 schreef freecell het volgende:
* freecell slingert de boel ontopic
Net een heleboel fruit ingeslagen bij de markt. Er was opeens markt vlak bij mijn huis, vanaf nu weer elke woensdag(in de winter zijn ze er niet, het is maar een klein marktje)
Druiven en aardbeien en bloedsinaasappels en lekkere Fuji-appels.
Ik ben al weer lekker aan het eten ook![]()
Ja daar heb ik ook in inquote:Op woensdag 2 april 2008 12:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat tof, een markt vlakbij!
Hoe klein het ook is, als ze fruit hebben is het goed![]()
Ik heb echt zo'n zin in de zomer, lekker fruit eten in de zon
Insinueer je nu iets over haar definitie van griep of de voedingstoestand?quote:
Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat tof, een markt vlakbij!
Hoe klein het ook is, als ze fruit hebben is het goed![]()
Ik heb echt zo'n zin in de zomer, lekker fruit eten in de zon
Je moet eens bevroren banaanschijfjes proberen ipv de ijsklontjes dan krijg je zo'n heerlijk lobbig sapje!!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.
Tara en ik zijn gezond aan het genieten
Lang leve de markt deel 2
Ik krijg hier écht enorme honger vanquote:Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.
Tara en ik zijn gezond aan het genieten
Lang leve de markt deel 2
Klinkt best prima op zich.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O: 250 mL magere yoghurt met 1 lepel light jam
T: ontbijtkoek met boter
L: 1 kaascroissant, 1 kwi, 1 mandarijn, 1 glas melk
Wel redelijk, of niet
Het zal echt niet door mijn voeding komenquote:Op woensdag 2 april 2008 12:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Insinueer je nu iets over haar definitie van griep of de voedingstoestand?
Ik neem er soms ook wel meer hoor, maar ik zit nu op de galerie en dan neem ik meestal iedere 2 uur wat. Dus het kan best zijn dat ik zo nog een cracker neem, of een cup a soepie. Ik vind het wel prettig om alles een beetje te spreiden...quote:Op woensdag 2 april 2008 15:18 schreef freecell het volgende:
Krijg je geen onwijze honger halverwege de middag als je maar één geroosterd broodje als lunch eet?
Ik krijg al honger als ik 1 gewoon broodje eet en die vullen bij mij beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |