abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57768351
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:55 schreef -marz- het volgende:
Ben toch wezen fitnessen ook al had ik echt super goede smoezen bedacht om niet te hoeven gaan
Das wel goed! Ik ging vanmorgen ook gewoon gewoon uit mezelf heel soepel vroeg opstaan en naar de sportschool terwijl ik vrij was. Als je me dat 2 maanden geleden had gezegd had ik je uitgelachen in je gezicht
pi_57768410
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:07 schreef Alcarin het volgende:
Oja, Miss_S: waarom vul je het vorige topic nooit in in de OP? Ik vind het altijd wel handig om daarmee even terug te kijken naar de topics die ik heb gemist. Je hoeft alleen maar de tekst <invullen aub> weg te halen en in plaats daarvan het adres van het vorige topic te plakken
dat werkte niet....
pi_57768576
huh :p vaag bij mij wel altijd !
pi_57769309
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
huh :p vaag bij mij wel altijd !
ik vergeet 't meestal maar als ik er aan denk werkt het idd ook gewoon altijd
Ja doei.
pi_57769376
1∀ x:LD  ∃ p:M   (isKat x /\ isGroot x /\ ¬isEigenaar p,x) --> isKoning x

lang leve logica :') volgens mij klopt hij niet, maar komt hij wel in de buurt, deze stelling :')
Ja doei.
pi_57770089
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:06 schreef motorbloempje het volgende:

[ code verwijderd ]

lang leve logica volgens mij klopt hij niet, maar komt hij wel in de buurt, deze stelling
Geen idee, die tekentjes ken ik niet. Ik weet wel dat het grootste probleem meestal de logica zelf is, en niet de tekens...
Ik herinner me nog dat mijn medestudenten maar niet konden begrijpen dat niet alle dieren met 4 poten koeien waren, enzo
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:42:47 #57
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57770338
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef freecell het volgende:

En als je zwanger bent, kweek je ook gewoon vet van teveel paaseitjes hoor Als ik meer wil eten, zal het toch in gezondere dingen moeten zijn.
Een ook van bruine boterhammen met kaas en muesli met yoghurt en 2000 kcal per dag kun je gigantisch aankomen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57770497
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:06 schreef motorbloempje het volgende:

[tekentjes en dingetjes, Fok! had 'm uit zich zelf verwijderd!! ]

lang leve logica volgens mij klopt hij niet, maar komt hij wel in de buurt, deze stelling
Oké, ik ben net thuis van wat wezen drinken (waar ik nog een wodkaatje op heb, dus in totaal 2 vandaag,) maar: HUH???
pi_57770537
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:42 schreef YPPY het volgende:

[..]

Een ook van bruine boterhammen met kaas en muesli met yoghurt en 2000 kcal per dag kun je gigantisch aankomen.
Balen hè?
Wat mij betreft mogen ze calorievrij brood uitvinden. Kan je de hele dag een beetje op vers warm brood knagen

Tot nu toe doe ik blijkbaar iets goed, want de verloskundige vond mijn gewicht perfect de laatste keer.
  woensdag 2 april 2008 @ 00:02:49 #60
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57770811
Vers brood is zo lekker, alleen al die geur. Ik heb gewoon de pech gehad dat ik een erg efficiënte verbranding heb en van m'n stokje ging als ik minder at. Maar ja, het gaat er wel weer af.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57774327
jeetje, en toen was het stil

goedemorgen dames!!

het zonnetje schijnt, mn zomerjas uit de kast gehaald, en zo naar Nijmegen.. niet heel veel zin, maar mag vanmiddag wél spinnen Dat is dan wel weer heel tof, hopen dat ik dit keer niet eerder hoef af te haken ivm rugpijn, maar dat denk ik niet..

Morgen hardlopen in plaats van zwemmen denk ik, aangezien ik een vergadering heb en ik daar al een tijdje niet geweest ben Maar ik vind het niet rot om het hardlopen wat meer op te pakken, want het ritme van 3 keer per week was helaas teruggegaan naar max. 2 keer, en daar mag verbetering in

en goed nieuws, 75,5 vanochtend Mijn darmen zijn weer wat op gang gekomen
Ja doei.
pi_57774513
Stuur die zon eens hierheen. Ik mocht vanmorgen weer door de regen naar de uni

En mijn plan om na de tentamens ook met Evy te beginnen blijft staan, krijg er steeds meer zin in door alle verhalen erover Alleen jammer dat het rooster nog steeds niet vaststaat terwijl het al over anderhalve week begint. Dan maar ongeveer plannen (tot nu toe is dat grofweg: ma, wo en vr rennen )
pi_57774745
Goedemorgen

Omearos: mijn ervaring is dat je Evy heel makkelijk om je leven heen kan plannen, ook als je het heel druk hebt. Ik heb midden in mijn afstuderen, terwijl ik er nog vanalles bij deed ook braaf 3x per week gelopen.
Het voordeel is dat je gewoon vanuit huis kan beginnen en de enige tijd die je kwijt bent is de tijd dat je ook daadwerkelijk loopt (en even douchen natuurlijk).

Hier beetje laat opgestaan, maar ik hoef ook niet zoveel vandaag, dat scheelt. Zometeen eerst maar eens boodschappen doen.
pi_57775008
Moet je wel thuis zijn. Afgelopen kwartiel ging ik bijv. op maandag om 8 uur 's ochtends de deur uit en kwam pas tegen half 11 's avonds weer thuis.
Het komend kwartiel heb ik niet van die lange dagen , vandaar dat ik het nu op ga pakken. Ik word alleen gek van het rooster, ook ivm andere afspraken die ineens niet meer of alsnog wel weer kunnen op die tijden Gelukkig is het alleen het practicum van 1 vak wat zo moeilijk doet, en dat is alleen de eerste paar weken, dus daarna gaat het sowieso lukken.

Straks krijg ik nog conditie
  woensdag 2 april 2008 @ 10:30:08 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57775116
*($(#($%*!!!!
De antwoorden van het tentamen van gisteren komen niet online te staan. Nu moet ik dus 2 weken wachten voor ik weet of ik het gehaald heb of niet . Zo stom hè. Kleine moeite om ze even online te zetten, toch?
Ik ben ook alweer even wakker. Ben de examenstof Nederlands voor VMBO aan het schrijven. Er is eea veranderd tov vorige jaren en dat maakt het er niet eenvoudiger op, temeer omdat de websites die ik raadpleeg elkaar ook nog eens tegenspreken .

En oh ja, goedemorgen . Het is hier droog, maar niet echt heel zonnig.
Morgen ga ik naar mijn ouders, want mijn moeder is morgen jarig. Ze viert het officieel niet (normaal altijd in het weekend, maar nu drukte ivm kerk). Mijn oudste zus is er dan ook en ik kreeg net een mailtje van m'n jongste zus dat zij en mijn broer als verrassing ook komen, dus mijn moeder krijgt nog een hoop visite over de vloer .
Niet meer actief op Fok!
pi_57775145
Het enige moment waarop Evy tegenwoordig in m'n dagen past is vlak voor het avondeten, maar dan ben ik vaak al hartstikke slap en aan eten toe. Dus om dan de motivatie te vinden is wel eens lastig, maar even een stuk fruit oid van te voren doet wonderen. En ik blijf me maar verbazen over hoe goed ik me voel ná het lopen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57775223
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:
*($(#($%*!!!!
De antwoorden van het tentamen van gisteren komen niet online te staan. Nu moet ik dus 2 weken wachten voor ik weet of ik het gehaald heb of niet . Zo stom hè. Kleine moeite om ze even online te zetten, toch?
En het was meerkeuze? Wat irritant zeg. Op zich heb je dan nog weer geluk dat je al na 2 weken je cijfer weet, hier duurt dat vaak officieel 5 weken en in de praktijk 6.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57775270
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik blijf me maar verbazen over hoe goed ik me voel ná het lopen. .
Fijn is dat he!
Maar ik heb nog wel een klein beetje spierpijn in m'n bovenbenen. Toch ga ik vanavond weer, behalve evt. als het dan keihard regent ofzo...
Ik wil het weer van maandag terug
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:45:26 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57775346
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:36 schreef Alcarin het volgende:

[..]

En het was meerkeuze? Wat irritant zeg. Op zich heb je dan nog weer geluk dat je al na 2 weken je cijfer weet, hier duurt dat vaak officieel 5 weken en in de praktijk 6.
Het was idd een meerkeuzetentamen. Heb al mijn antwoorden opgeschreven .
Hier is de nakijktermijn 2 weken, geloof ik. 6 weken is echt enorm lang .
Misschien hangen de antwoorden wel op een prikbord, maar ik denk het niet. Heb even gemaild naar de practicumbegeleidster en zij zei daar niks over, dus helaas...
Niet meer actief op Fok!
pi_57775462
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Het was idd een meerkeuzetentamen. Heb al mijn antwoorden opgeschreven .
Hier is de nakijktermijn 2 weken, geloof ik. 6 weken is echt enorm lang .
Misschien hangen de antwoorden wel op een prikbord, maar ik denk het niet. Heb even gemaild naar de practicumbegeleidster en zij zei daar niks over, dus helaas...
Ze vinden het hier ook leuk om een bericht te plaatsen als 'de cijfers zijn bekend', en dan niet de cijfers te publiceren. Die komen dan weer 3 weken later
Maar goed, je weet toch al bijna zeker dat je het gehaald hebt? Dan wacht je in elk geval met een redelijk gerust gevoel
pi_57775486
Maar hoe langer je moet wachten hoe slechter het in gedachten ging... bij mij dan.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:57:30 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57775537
Nee, daar heb ik niet zoveel last van.
Ik weet toch al vrij zeker dat ik het gehaald heb, maar ik wil gewoon weten of ik ook een goed cijfer heb. En welke vragen ik fout had enzo (en ik wil een hoger cijfer hebben dan Mark .
Niet meer actief op Fok!
pi_57775879
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:57 schreef Viking84 het volgende:
Nee, daar heb ik niet zoveel last van.
Ik weet toch al vrij zeker dat ik het gehaald heb, maar ik wil gewoon weten of ik ook een goed cijfer heb. En welke vragen ik fout had enzo (en ik wil een hoger cijfer hebben dan Mark .
Doen jullie ook allebei Nederlands?
Ik kijk m'n tentamens niet eens na... Na het tentamen denk ik er amper over na tot ik ineens het excelbestandje zie(meestal zo'n 4 weken na het maken ervan) en dan ben ik even zenuwachtig terwijl ik m'n studentnr. zoek. Heb nooit zin om het hele tentamen uit te zitten zodat ik m'n antwoorden kan meenemen, als ik al eerder klaar ben. Ook weet ik het niet allemaal uit m'n hoofd omdat ik af en toe switch nog.

Heb net m'n koffie omgestoten over m'n bureau en broek (was gelukkig niet zo warm meer). Was vergeten dat het bekertje er nog stond Dus nu ruik ik helemaal naar koffie
pi_57775957
Ik zit altijd vréselijk in de stress na een tentamen. Stom, want gemaakt is gemaakt en dan kun je er toch niets meer aan veranderen.
  woensdag 2 april 2008 @ 11:24:49 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57776055
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Doen jullie ook allebei Nederlands?
Ik kijk m'n tentamens niet eens na... Na het tentamen denk ik er amper over na tot ik ineens het excelbestandje zie(meestal zo'n 4 weken na het maken ervan) en dan ben ik even zenuwachtig terwijl ik m'n studentnr. zoek. Heb nooit zin om het hele tentamen uit te zitten zodat ik m'n antwoorden kan meenemen, als ik al eerder klaar ben. Ook weet ik het niet allemaal uit m'n hoofd omdat ik af en toe switch nog.

Heb net m'n koffie omgestoten over m'n bureau en broek (was gelukkig niet zo warm meer). Was vergeten dat het bekertje er nog stond Dus nu ruik ik helemaal naar koffie
Nee, Mark doet communicatie- en informatiewetenschappen . Voor hem was het een verplicht vak, voor mij niet, maar ik voelde me zo'n halve academicus, dus heb ik besloten om het vak op de valreep nog te doen .
Ik heb alle antwoorden op een kladblaadje genoteerd en dat meegenomen. Mark gaat de practicumdocent ook nog even mailen en ook de docent vd hoorcolleges. Hopelijk doen meer mensen dat, want als er maar voldoende gezeurd wordt, maken ze de antwoorden vast wel openbaar .
We hebben beiden wel het maximale aantal punten voor de SPSS-opdrachten . Als ik het goed begrepen heb, hebben we dan al een 2,5 .

Echt, ik kan zo blij zijn met een hoog cijfer, hahaha.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 april 2008 @ 11:25:53 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57776078
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit altijd vréselijk in de stress na een tentamen. Stom, want gemaakt is gemaakt en dan kun je er toch niets meer aan veranderen.
Ik zit vooral van tevoren in de stress en na een tentamen ben ik meestal moe / uitgeblust / chagrijnig, zo ook gisteren, lag om 22 uur al op bed en kon desondanks maar niet in slaap komen.
En van tevoren stressen heeft ook niet zoveel zin. Je doet je best en meer kun je niet doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57776296
Goeiemorgen

Gister was erg leuk Hij vond het een leuke verrassing dat ik er al was toen hij thuis kwam, allemaal kaarsjes aan had gedaan en hij was erg blij met zn ketting En eten bij de pizzeria was erg lekker, maar erg veel Had van te voren een bakje met champignons in roomsaus, en dat vulde zo erg, dat ik mn pizza ( met van alles erop, kaas, tomaat, paprika, ui, ham, champignons) maar voor de helft opkreeg.

Balen dat de antwoorden van het tentamen niet op internet komen Renske. Succes met in spanning zitten dan.
pi_57776322
* freecell slingert de boel ontopic

Net een heleboel fruit ingeslagen bij de markt. Er was opeens markt vlak bij mijn huis, vanaf nu weer elke woensdag (in de winter zijn ze er niet, het is maar een klein marktje)

Druiven en aardbeien en bloedsinaasappels en lekkere Fuji-appels.
Ik ben al weer lekker aan het eten ook
pi_57776861
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:37 schreef freecell het volgende:
* freecell slingert de boel ontopic

Net een heleboel fruit ingeslagen bij de markt. Er was opeens markt vlak bij mijn huis, vanaf nu weer elke woensdag (in de winter zijn ze er niet, het is maar een klein marktje)

Druiven en aardbeien en bloedsinaasappels en lekkere Fuji-appels.
Ik ben al weer lekker aan het eten ook
Wat tof, een markt vlakbij!
Hoe klein het ook is, als ze fruit hebben is het goed
Ik heb echt zo'n zin in de zomer, lekker fruit eten in de zon
pi_57777135
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:05 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja daar heb ik ook in in Lekker weer meloen en ananas oppeuzelen enzo
pi_57777144
Nou ik voel me weer eens niet lekker het is de laatste paar weken wel erg, lijkt wel of ik nooit echt van mijn griep ben afgekomen
En dus ook geen honger
  woensdag 2 april 2008 @ 12:50:21 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57777662
Jij bent wel erg vaak ziek hè.
Niet meer actief op Fok!
pi_57777689
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Jij bent wel erg vaak ziek hè.
Insinueer je nu iets over haar definitie van griep of de voedingstoestand?
pi_57777831
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:05 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.
Tara en ik zijn gezond aan het genieten
Lang leve de markt deel 2
pi_57777861
Dat is idd erg gezond freecell

Ik heb net 2 sneetjes brood gegeten, 1 met valfrais en 1 met philadelphia paprika en kruiden light Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet, moet nog boodschappen doen.
pi_57777924
Ik heb tot nu toe een bord Brinta met een groot glas sinaasappelsap, 1,5 liter water, 4 bruine boterhammen met kaas en een halve liter Vifit op. Vanavond wordt het 'iets met aardappelen', m'n huisgenootje gaat koken dus dat is nog even afwachten. Het scheelt wel dat zij ook met gezond eten bezig is, dus ik vertrouw erop dat het niet iets dikmakends wordt.

En ik heb met dit zonnetje enorme zin om te gaan hardlopen, maar ik ben gister ook al geweest... Gaan, of toch maar de rustdag nemen?
pi_57777928
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.
Je moet eens bevroren banaanschijfjes proberen ipv de ijsklontjes dan krijg je zo'n heerlijk lobbig sapje!!
pi_57777959
Iedereen heeft het de hele week al over zon en die heb ik echt nau-we-lijks gezien
pi_57778045
Hier is er ook amper zon nu hoor. Hoop dat het zonnetje onderweg naar Parijs is, dat we daar lekker weer hebben vrijdag Als het maar droog is, dat vind ik het belangrijkste. Om de hele dag daar in de regen te rondlopen is ook niet echt wat.
pi_57778357
Conleche: Ik houd niet van dingen met bananesmaak, dus ik denk niet dat ik dat lekker vind

Hier schijnt de zon nu wel En ik zit nu aan een verlate lunch (moest de oppas-uk nog de fles geven).

1 broodje met ijsbergsla, 30+ kaas, een gekookt eite en peper en zout
1 broodje met 30+ kaas en mosterd

En een grote kop thee
pi_57778393
O: 250 mL magere yoghurt met 1 lepel light jam
T: ontbijtkoek met boter
L: 1 kaascroissant, 1 kwi, 1 mandarijn, 1 glas melk

Wel redelijk, of niet
pi_57778501
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik krijg hier écht enorme honger van ... fruit is zo heerlijk (en ik heb nog niet geluncht, mn moeder zat in de huiskamer een boek te lezen met klassieke muziek op de achtergrond ... op zich niets mis mee, maar ik ga dan niet mijn boterhammen zitten eten, geen zin in gepraat tegen me En over een halfuur moet ze ergens heen, eet ik dan wel)

En ik had ook nog helemaal geen honger, want ik ben spontaan opeens enorm verkouden (dus niet de normale chronische verkoudheid van neus dicht en soms een loopneus, maar weer zo'n snotteruitbarsting waarbij je om de minuut moet snuiten ) geworden. Gewoonlijk zie ik het wel aankomen, nacht slecht slapen en dan verkouden ... nu had ik heerlijk geslapen, werd wakker, snotverkouden en keelpijn, zomaar opeens. Na een uurtje op school voelde ik me behoorlijk vaatdoekachtig . Wel gewoon gebleven, ga me niet ziek melden omdat ik moe/keelpijn/verkouden ben ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57778632
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O: 250 mL magere yoghurt met 1 lepel light jam
T: ontbijtkoek met boter
L: 1 kaascroissant, 1 kwi, 1 mandarijn, 1 glas melk

Wel redelijk, of niet
Klinkt best prima op zich.
Alleen ik zou niet elke dag een kaascroissant nemen Maar volgens mij doe je dat ook niet
pi_57778673
nee alleen op woensdag middag haalt ons mam een lekker broodje
pi_57780584
Ik mocht een hoepel bestellen van mezelf, als ik voor al mijn vakken een voldoende had gehaald deze periode ... ik kreeg vandaag het laatste cijfer terug ... 5,4 Shit

En thee is echt heerlijk ... was alleen minder dat ik de helft over mijn broek heen gooide toen ik op de bank zat tv te kijken ... Het was nog warm enzo
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57780635
maar als je die herkanst dan telt het niet toch
pi_57780789
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Insinueer je nu iets over haar definitie van griep of de voedingstoestand?
Het zal echt niet door mijn voeding komen
En wat het wel is tja, als het nog lang duurt laat ik er wel naar kijken

En ik heb nu trouwens hoofdpijn, ik weet niet of iedereen dat meteen ziek zou noemen maar goed
pi_57780869
O: 1 Snee geroosterd brood met filet americain en komkommer.
T: 1 cracker met hetzelfde
L: zelfde als ontbijt
T: Braeburn appeltje, geschild.

Morgen maar eens wat anders op brood
pi_57780951
Krijg je geen onwijze honger halverwege de middag als je maar één geroosterd broodje als lunch eet?
Ik krijg al honger als ik 1 gewoon broodje eet en die vullen bij mij beter.
pi_57781014
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:18 schreef freecell het volgende:
Krijg je geen onwijze honger halverwege de middag als je maar één geroosterd broodje als lunch eet?
Ik krijg al honger als ik 1 gewoon broodje eet en die vullen bij mij beter.
Ik neem er soms ook wel meer hoor, maar ik zit nu op de galerie en dan neem ik meestal iedere 2 uur wat. Dus het kan best zijn dat ik zo nog een cracker neem, of een cup a soepie. Ik vind het wel prettig om alles een beetje te spreiden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')