Ik zit vooral van tevoren in de stress en na een tentamen ben ik meestal moe / uitgeblust / chagrijnig, zo ook gisteren, lag om 22 uur al op bed en kon desondanks maar niet in slaap komen.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit altijd vréselijk in de stress na een tentamen. Stom, want gemaakt is gemaakt en dan kun je er toch niets meer aan veranderen.
Wat tof, een markt vlakbij!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:37 schreef freecell het volgende:
* freecell slingert de boel ontopic
Net een heleboel fruit ingeslagen bij de markt. Er was opeens markt vlak bij mijn huis, vanaf nu weer elke woensdag(in de winter zijn ze er niet, het is maar een klein marktje)
Druiven en aardbeien en bloedsinaasappels en lekkere Fuji-appels.
Ik ben al weer lekker aan het eten ook![]()
Ja daar heb ik ook in inquote:Op woensdag 2 april 2008 12:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat tof, een markt vlakbij!
Hoe klein het ook is, als ze fruit hebben is het goed![]()
Ik heb echt zo'n zin in de zomer, lekker fruit eten in de zon
Insinueer je nu iets over haar definitie van griep of de voedingstoestand?quote:
Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat tof, een markt vlakbij!
Hoe klein het ook is, als ze fruit hebben is het goed![]()
Ik heb echt zo'n zin in de zomer, lekker fruit eten in de zon
Je moet eens bevroren banaanschijfjes proberen ipv de ijsklontjes dan krijg je zo'n heerlijk lobbig sapje!!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.
Tara en ik zijn gezond aan het genieten
Lang leve de markt deel 2
Ik krijg hier écht enorme honger vanquote:Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.
Tara en ik zijn gezond aan het genieten
Lang leve de markt deel 2
Klinkt best prima op zich.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O: 250 mL magere yoghurt met 1 lepel light jam
T: ontbijtkoek met boter
L: 1 kaascroissant, 1 kwi, 1 mandarijn, 1 glas melk
Wel redelijk, of niet
Het zal echt niet door mijn voeding komenquote:Op woensdag 2 april 2008 12:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Insinueer je nu iets over haar definitie van griep of de voedingstoestand?
Ik neem er soms ook wel meer hoor, maar ik zit nu op de galerie en dan neem ik meestal iedere 2 uur wat. Dus het kan best zijn dat ik zo nog een cracker neem, of een cup a soepie. Ik vind het wel prettig om alles een beetje te spreiden...quote:Op woensdag 2 april 2008 15:18 schreef freecell het volgende:
Krijg je geen onwijze honger halverwege de middag als je maar één geroosterd broodje als lunch eet?
Ik krijg al honger als ik 1 gewoon broodje eet en die vullen bij mij beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |