abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2008 @ 11:25:53 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57776078
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit altijd vréselijk in de stress na een tentamen. Stom, want gemaakt is gemaakt en dan kun je er toch niets meer aan veranderen.
Ik zit vooral van tevoren in de stress en na een tentamen ben ik meestal moe / uitgeblust / chagrijnig, zo ook gisteren, lag om 22 uur al op bed en kon desondanks maar niet in slaap komen.
En van tevoren stressen heeft ook niet zoveel zin. Je doet je best en meer kun je niet doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57776296
Goeiemorgen

Gister was erg leuk Hij vond het een leuke verrassing dat ik er al was toen hij thuis kwam, allemaal kaarsjes aan had gedaan en hij was erg blij met zn ketting En eten bij de pizzeria was erg lekker, maar erg veel Had van te voren een bakje met champignons in roomsaus, en dat vulde zo erg, dat ik mn pizza ( met van alles erop, kaas, tomaat, paprika, ui, ham, champignons) maar voor de helft opkreeg.

Balen dat de antwoorden van het tentamen niet op internet komen Renske. Succes met in spanning zitten dan.
pi_57776322
* freecell slingert de boel ontopic

Net een heleboel fruit ingeslagen bij de markt. Er was opeens markt vlak bij mijn huis, vanaf nu weer elke woensdag (in de winter zijn ze er niet, het is maar een klein marktje)

Druiven en aardbeien en bloedsinaasappels en lekkere Fuji-appels.
Ik ben al weer lekker aan het eten ook
pi_57776861
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:37 schreef freecell het volgende:
* freecell slingert de boel ontopic

Net een heleboel fruit ingeslagen bij de markt. Er was opeens markt vlak bij mijn huis, vanaf nu weer elke woensdag (in de winter zijn ze er niet, het is maar een klein marktje)

Druiven en aardbeien en bloedsinaasappels en lekkere Fuji-appels.
Ik ben al weer lekker aan het eten ook
Wat tof, een markt vlakbij!
Hoe klein het ook is, als ze fruit hebben is het goed
Ik heb echt zo'n zin in de zomer, lekker fruit eten in de zon
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57777135
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:05 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja daar heb ik ook in in Lekker weer meloen en ananas oppeuzelen enzo
pi_57777144
Nou ik voel me weer eens niet lekker het is de laatste paar weken wel erg, lijkt wel of ik nooit echt van mijn griep ben afgekomen
En dus ook geen honger
  woensdag 2 april 2008 @ 12:50:21 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57777662
Jij bent wel erg vaak ziek hè.
Niet meer actief op Fok!
pi_57777689
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Jij bent wel erg vaak ziek hè.
Insinueer je nu iets over haar definitie van griep of de voedingstoestand?
Het mooi kotsende meisje.
pi_57777831
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:05 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.
Tara en ik zijn gezond aan het genieten
Lang leve de markt deel 2
pi_57777861
Dat is idd erg gezond freecell

Ik heb net 2 sneetjes brood gegeten, 1 met valfrais en 1 met philadelphia paprika en kruiden light Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet, moet nog boodschappen doen.
pi_57777924
Ik heb tot nu toe een bord Brinta met een groot glas sinaasappelsap, 1,5 liter water, 4 bruine boterhammen met kaas en een halve liter Vifit op. Vanavond wordt het 'iets met aardappelen', m'n huisgenootje gaat koken dus dat is nog even afwachten. Het scheelt wel dat zij ook met gezond eten bezig is, dus ik vertrouw erop dat het niet iets dikmakends wordt.

En ik heb met dit zonnetje enorme zin om te gaan hardlopen, maar ik ben gister ook al geweest... Gaan, of toch maar de rustdag nemen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57777928
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb net bloedsinaasappels geperst, een handvol aardbeien in de blender, ijsklontjes in de blender, handvol druiven in de blender. Sap van de bloedsinaasappels erbij.... Poosje blenden. IN 2 glazen stoppen.
Je moet eens bevroren banaanschijfjes proberen ipv de ijsklontjes dan krijg je zo'n heerlijk lobbig sapje!!
pi_57777959
Iedereen heeft het de hele week al over zon en die heb ik echt nau-we-lijks gezien
pi_57778045
Hier is er ook amper zon nu hoor. Hoop dat het zonnetje onderweg naar Parijs is, dat we daar lekker weer hebben vrijdag Als het maar droog is, dat vind ik het belangrijkste. Om de hele dag daar in de regen te rondlopen is ook niet echt wat.
pi_57778357
Conleche: Ik houd niet van dingen met bananesmaak, dus ik denk niet dat ik dat lekker vind

Hier schijnt de zon nu wel En ik zit nu aan een verlate lunch (moest de oppas-uk nog de fles geven).

1 broodje met ijsbergsla, 30+ kaas, een gekookt eite en peper en zout
1 broodje met 30+ kaas en mosterd

En een grote kop thee
pi_57778393
O: 250 mL magere yoghurt met 1 lepel light jam
T: ontbijtkoek met boter
L: 1 kaascroissant, 1 kwi, 1 mandarijn, 1 glas melk

Wel redelijk, of niet
pi_57778501
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik krijg hier écht enorme honger van ... fruit is zo heerlijk (en ik heb nog niet geluncht, mn moeder zat in de huiskamer een boek te lezen met klassieke muziek op de achtergrond ... op zich niets mis mee, maar ik ga dan niet mijn boterhammen zitten eten, geen zin in gepraat tegen me En over een halfuur moet ze ergens heen, eet ik dan wel)

En ik had ook nog helemaal geen honger, want ik ben spontaan opeens enorm verkouden (dus niet de normale chronische verkoudheid van neus dicht en soms een loopneus, maar weer zo'n snotteruitbarsting waarbij je om de minuut moet snuiten ) geworden. Gewoonlijk zie ik het wel aankomen, nacht slecht slapen en dan verkouden ... nu had ik heerlijk geslapen, werd wakker, snotverkouden en keelpijn, zomaar opeens. Na een uurtje op school voelde ik me behoorlijk vaatdoekachtig . Wel gewoon gebleven, ga me niet ziek melden omdat ik moe/keelpijn/verkouden ben ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57778632
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O: 250 mL magere yoghurt met 1 lepel light jam
T: ontbijtkoek met boter
L: 1 kaascroissant, 1 kwi, 1 mandarijn, 1 glas melk

Wel redelijk, of niet
Klinkt best prima op zich.
Alleen ik zou niet elke dag een kaascroissant nemen Maar volgens mij doe je dat ook niet
pi_57778673
nee alleen op woensdag middag haalt ons mam een lekker broodje
pi_57780584
Ik mocht een hoepel bestellen van mezelf, als ik voor al mijn vakken een voldoende had gehaald deze periode ... ik kreeg vandaag het laatste cijfer terug ... 5,4 Shit

En thee is echt heerlijk ... was alleen minder dat ik de helft over mijn broek heen gooide toen ik op de bank zat tv te kijken ... Het was nog warm enzo
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57780635
maar als je die herkanst dan telt het niet toch
pi_57780789
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Insinueer je nu iets over haar definitie van griep of de voedingstoestand?
Het zal echt niet door mijn voeding komen
En wat het wel is tja, als het nog lang duurt laat ik er wel naar kijken

En ik heb nu trouwens hoofdpijn, ik weet niet of iedereen dat meteen ziek zou noemen maar goed
pi_57780869
O: 1 Snee geroosterd brood met filet americain en komkommer.
T: 1 cracker met hetzelfde
L: zelfde als ontbijt
T: Braeburn appeltje, geschild.

Morgen maar eens wat anders op brood
pi_57780951
Krijg je geen onwijze honger halverwege de middag als je maar één geroosterd broodje als lunch eet?
Ik krijg al honger als ik 1 gewoon broodje eet en die vullen bij mij beter.
pi_57781014
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:18 schreef freecell het volgende:
Krijg je geen onwijze honger halverwege de middag als je maar één geroosterd broodje als lunch eet?
Ik krijg al honger als ik 1 gewoon broodje eet en die vullen bij mij beter.
Ik neem er soms ook wel meer hoor, maar ik zit nu op de galerie en dan neem ik meestal iedere 2 uur wat. Dus het kan best zijn dat ik zo nog een cracker neem, of een cup a soepie. Ik vind het wel prettig om alles een beetje te spreiden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')