Gezellig hequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:57 schreef -marz- het volgende:
Wat een knus topic trouwens, een beetje keuvelen over wat je allemaal doet en eet
ik denk dat mijn man boos wordt als ik ze weggooiquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:04 schreef -marz- het volgende:
Paaseitjes weggooien! Niet kopen die dingen!
Nouja.. als je zwanger bent mag het wel stiekem een paar eitjes. Maar niet te veel!
Dat is wel heel verstandig van je, volgens mij zijn er toch veel vrouwen die het excuus aangrijpen om te gaan snoepen danquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef freecell het volgende:
[..]
ik denk dat mijn man boos wordt als ik ze weggooiIk heb er tot nu toe een stuk of 5 gehad en nu een paaseitjesverbod van hem, omdat ik anders misselijk word. Dus nu ben ik weer braaf aan de thee
En als je zwanger bent, kweek je ook gewoon vet van teveel paaseitjes hoorAls ik meer wil eten, zal het toch in gezondere dingen moeten zijn.
Dan is het ergens ingebouwd ofzo want zus en schoonzus zijn 20 kg aangkomen tijdens zwangerschap en een paar maanden na bevallen was het er weer af.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel heel verstandig van je, volgens mij zijn er toch veel vrouwen die het excuus aangrijpen om te gaan snoepen dan
Ik heb niet het idee dat de báby vet wordt van mijn paaseitjesquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Freecell, je bent zwanger, dus je hebt maar 2 1/2 paaseitje gehad!
Geniet ervan lieve meid, je moet een heel nieuw leven 'kweken'
Ik heb 'm achteraf verkapt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
dat was wel een heul niet verkapte tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |