abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57764786
haai goedenavond al lijkt het eigenlijk goedemiddag zo, met dat nog steeds ontzettend lichte weer buiten

woei!

Net precíés tussen twee ontzettende regenbuien door Evy 4 (Deel 2) gelopen. Daarvoor eerst nog 10 minuten warm-hard-gelopen, dus in totaal 40 minuten hardgelopen, met tussendoor even strekken en een minuutje wandelen (tussen de 10 en de 30 minuten dus) voel me echt heel fijn, nu ik weer even hardgelopen heb en mijn rug houdt zich nog steeds koest

René staat nu onder de douche, en dus ga ik even koken nu. Risotto wordt het vanavond

@freecell: de eerste keer dat ik TARA zag, jaartje of 7 geleden, schrok ik ook wel even van zijn postuur, maargoed.. toen hij eens uitlegde hoe het zat geloofde ik hem wel meteen hoor *grin* heb nooit gedacht 'die heeft anorexia ofzo' en dat jij prima voor 'm zorgt (inmiddels, want toe kende je hem nog niet ) wil ik ook helemaal geloven
Ja doei.
pi_57765802
Vragen of iemand anorexia heeft... beetje hetzelfde als dat iemand mij vraagt of ik soms schizofreen ben

Ook welkom DaD en veel succes!

Vandaag gegeten:

2 bruine bammetjes 1x pindakaas 1x halvajam
1 italiaanse bol, helft kreeftsalade helft tonijnfilet americain (had er ook nog nooit van gehoord)
1 wodka/jus

Nu een bord vol wokgroente met een beetje pasta en een beetje pesto.

Beetje vreemd gegeten: meestal eet ik Brinta als ontbijt maar de melk was vanmorgen op en op het werk hadden we een werklunch (met allemaal lekkere dingetjes). Later op de dag kwam op het werk ook nog eens die fles wodka boven tafel

Laat thuis en helemaal gaar van de honger maar dat gaat gauw weg als het goed is.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_57765845
Wat een knus topic trouwens, een beetje keuvelen over wat je allemaal doet en eet
pi_57765867
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:57 schreef -marz- het volgende:
Wat een knus topic trouwens, een beetje keuvelen over wat je allemaal doet en eet
Gezellig he
pi_57765892
Gezellig hè?
Ik heb weer zo'n bui dat ik niet van de paaseitjes af kan blijven. En dat terwijl ik net gegeten heb. ben al thee aan het zetten, dat helpt vaak wel een beetje.
pi_57765938
Paaseitjes weggooien! Niet kopen die dingen!

Nouja.. als je zwanger bent mag het wel stiekem een paar eitjes. Maar niet te veel!
pi_57765979
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:04 schreef -marz- het volgende:
Paaseitjes weggooien! Niet kopen die dingen!

Nouja.. als je zwanger bent mag het wel stiekem een paar eitjes. Maar niet te veel!
ik denk dat mijn man boos wordt als ik ze weggooi Ik heb er tot nu toe een stuk of 5 gehad en nu een paaseitjesverbod van hem, omdat ik anders misselijk word. Dus nu ben ik weer braaf aan de thee

En als je zwanger bent, kweek je ook gewoon vet van teveel paaseitjes hoor Als ik meer wil eten, zal het toch in gezondere dingen moeten zijn.
pi_57765991
Ik heb zin in iets zoets, maar het enige wat een beetje in de buurt komt van wat ik in huis heb is honing, dus ik maak wel een mok warme melk met honing
pi_57766114
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef freecell het volgende:

[..]

ik denk dat mijn man boos wordt als ik ze weggooi Ik heb er tot nu toe een stuk of 5 gehad en nu een paaseitjesverbod van hem, omdat ik anders misselijk word. Dus nu ben ik weer braaf aan de thee

En als je zwanger bent, kweek je ook gewoon vet van teveel paaseitjes hoor Als ik meer wil eten, zal het toch in gezondere dingen moeten zijn.
Dat is wel heel verstandig van je, volgens mij zijn er toch veel vrouwen die het excuus aangrijpen om te gaan snoepen dan
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:15:02 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57766145
Freecell, je bent zwanger, dus je hebt maar 2 1/2 paaseitje gehad!
Geniet ervan lieve meid, je moet een heel nieuw leven 'kweken'
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:17:27 #36
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57766202
welkom DandD

verder heb ik weinig te melden, voel me dik, ben ongesteld, dus ga ook vooral niet wegen
en ow ja
van ziek zijn en niets doen word je moe.... errrrrg moe ......
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:18:12 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57766213
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is wel heel verstandig van je, volgens mij zijn er toch veel vrouwen die het excuus aangrijpen om te gaan snoepen dan
Dan is het ergens ingebouwd ofzo want zus en schoonzus zijn 20 kg aangkomen tijdens zwangerschap en een paar maanden na bevallen was het er weer af.
Maar ja dat zal met iedereen ook niet gaan... Pffffffffff.. mensen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57766259
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Freecell, je bent zwanger, dus je hebt maar 2 1/2 paaseitje gehad!
Geniet ervan lieve meid, je moet een heel nieuw leven 'kweken'
Ik heb niet het idee dat de báby vet wordt van mijn paaseitjes Ik daarentegen wel
Ik eet sowieso wel wat meer nu hoor Wat ik at was lang niet genoeg om een baby mee op te kweken en ik zit nu op een goede hoeveelheid voedsel.
Al moet ik zeggen dat de gedachte: "och, ik word nu toch wel dik, laat ik nog maar een *insert iets érg ongezonds* eten wel eens door mijn hoofd speelt.

En nu ben ik dus inderdaad misselijk van die 5 eitjes Dus ik blijf verder aan de thee vanavond
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:25:39 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57766344
Ja ik snap het wel maar soms denk je wel eens dat iemand wat te weinig eet... Maar ja, daar komt dan wel een dikke poppe
pi_57766454
Zal ik nou wel of niet nog gaan fitnessen... ik ga meestal rond 1800 uur dan is het heerlijk rustig. Volgens mij staat er nu file bij de crosstrainer.

En ik heb de helft van mijn lekkere avondhapje niet kunnen eten omdat er een poes op/in is gesprongen Kon ze niets aan doen die schat, ze wou lekker komen kroelen maar ze zag mijn bord niet.

Nu heb ik toch maar een schamele 1000kcal gegeten vandaag, als ik het eetmeter geval wil geloven.
pi_57766518
yesss

we hebben een zomervakantie gevonden en gaan die zo boeken als 't goed is

In de Kampioen (van de ANWB jeweetsch) stond een aanbieding, cheap ass 8 dagen Gardameer in Italie

Half pension, dus ontbijt en avondeten inbegrepen, wat perfect uitkomt als je de hele dag op de motor zit! We hebben even gekeken en we kunnen daar ontzettend fijn rijden, het is een geweldig uitgangspunt voor allerlei richtingen (Zwitserland, Dolomieten, rondom het meer zelf) en die 8 dagen kosten ons met z'n tweeen maar 530 euro

Italië
Ja doei.
pi_57766592
Ik meld me weer eens

Wat is het toch raar dat je dunne mensen blijkbaar 'mag' vragen hoe dat komt en of ze niet ziek zijn en of ze niet meer moeten eten en... Terwijl je dikke mensen met rust moet laten, want die kunnen er niets aan doen! Ik snap dat echt niet, en het komt vaak ook van mensen die zichzelf iets te dik voelen. 'Jee, die is echt veel te dun!' kun je dan vertalen als 'dat is te dun he? Zo dun hoef ik niet te worden he? Ik hoef niet af te vallen he?'.

(uitgebreide tvp)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57766619
dat was wel een heul niet verkapte tvp
Ja doei.
pi_57766676
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
dat was wel een heul niet verkapte tvp
Ik heb 'm achteraf verkapt!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57766801
Evy 7 gelopen en 't ging super! . Ik loop alleen al een les of 3 steeds 3 keer 3 minuten, wanneer verandert dat nu eindelijk eens?

Als avondeten rijst gegeten met gewokte groenten (sperzieboontjes, courgette, paprika, prei...). Trots op mezelf. .

Wow, tof, Motorbloempje!

Ook hier een vriendje op afstand, trouwens. Bij de afstand Breda-Groningen reis je niet even op en neer om elkaar te verrassen...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57766946
'Ineens' ga je 4 en 5 minuten lopen hoor

Ik had eerst ook zoiets van 'wheeee, doe's meer!' maar ineens is 't wel veel
Ze laat je gewoon best goed wennen aan die afstanden.. zodat je ook vanzelf wat sneller gaat lopen, zeg maar

Ze verwacht soms heel veel van je, en ben je blij dat je het haalt (de eerste keer 6 minuten was een hel! de eerste keer 3 keer 6 minuten ook ) en de andere keer heb je zoiets van 'ja.. zeg... ik kan wel meer hoor!'

enneh.. ja, tof vond ik ook wel eerste keer Italië buiten Rome, dus ook maar 's wat italiaans gaan leren
Ja doei.
pi_57767033
Oja, Miss_S: waarom vul je het vorige topic nooit in in de OP? Ik vind het altijd wel handig om daarmee even terug te kijken naar de topics die ik heb gemist. Je hoeft alleen maar de tekst <invullen aub> weg te halen en in plaats daarvan het adres van het vorige topic te plakken
pi_57767040
Gegeten vandaag:

3 geroosterde boterhammen met filet Americain en komkommer.
250 gram ananas
1 wodka met bakje light chips.
restje oosterse varkensfiletreepjes van gisteren. Bak met Chinese tomatensoep met koriander en extra groenten erin.

Nu: kopje decafé met 2 crunch chicks sticks. Dus.

Totaal aantal cal. ± 1300

oftewel: een wat verlate TVP
pi_57767755
ik heb een xbox vet cool

haha moest 't even kwijt
pi_57767916
Ik ga ook naar Italie ook nog nooit geweest behalve Rome en Venetie. Wel stoer zeg met de motor... zo stoer zijn wij dan weer niet - we gaan met de auto.

Ben toch wezen fitnessen ook al had ik echt super goede smoezen bedacht om niet te hoeven gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')