Hoiquote:
Ben nooit zo goed met TTquote:
Dank je wel!quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoi
Je bouw maakt inderdaad héél veel uit. DaD is van zichzelf best smal gebouwd en als je dan opeens 9 kilo aankomt in korte tijd, snap ik wel dat je een gedeelte van die 9 kilo graag weer kwijt wilt
Dus, wat eventuele anderen ook vinden: als jij lekkerder in je vel wilt zitten ga ik je supporten!
Normaal rond 4 uur, maar hij smste dat hij een vergadering heeft die een kwartiertje kan uitlopen, dus hooguit nog een half uur wachten dusquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:39 schreef Miss_S het volgende:
Hoelaat komt hij thuis Sylvana?
Nou, zijn moeder zeurt niet echt en zijn vader ook niet. Die hebben het zijn hele jeugd geprobeerd en hun is het ook niet gelukt om hem op normaal gewicht te krijgenquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:48 schreef omearos het volgende:
@Freecell, hoe gaan jij en TARA dan om met commentaar op zijn gewicht van bekenden? De moeder van mijn vriend zit ook vaak te zeuren dat hij te licht is en aan moet komen, en dat ik hem meer te eten moet geven. Ik weet niet zo goed hoe ik daar netjes op kan reagerenHij heeft een BMI van 16 a 17 geloof ik.
Spannendquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Normaal rond 4 uur, maar hij smste dat hij een vergadering heeft die een kwartiertje kan uitlopen, dus hooguit nog een half uur wachten dus
Dat is inderdaad een beetje onbeleefd (en raar) om te vragen of iemand anorexia heeft. Ik heb een vriendin die best mager is, soms hoor je mensen (vooral vrouwenquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, zijn moeder zeurt niet echt en zijn vader ook niet. Die hebben het zijn hele jeugd geprobeerd en hun is het ook niet gelukt om hem op normaal gewicht te krijgenZe wéten dat hij hier meer dan genoeg te eten krijgt, dat helpt.
Wat wel lastig is, vreemden en vage kennissen.
Eerst tegen TARA: "wat ben jij dun!Eet je wel genoeg?" en als hij ze dan (geduldig als hij is) heeft uitgelegd dat hij prima eet, dat hij meer eet dan ik en dat hij kerngezond is, komen ze daarna nog wel eens bij mij: "weet je zéker dat hij niet ziek is? Heeft hij niet stiekem anorexia? Weet je zéker dat hij het niet uitkotst?"
Daar word ik wél chagrijnig van![]()
Het gaat bij mij meestal al mis op het moment dat iemand de eerste vraag stelt.
Ik vraag toch ook niet aan iemand die écht dik is: "wat ben jij enorm vet, vreet je soms teveel?" en ik vind het écht hetzelfde!
Betere bekenden pakken het tactischer aan of weten wel hoe het zit, daar kan ik niet zo mee zitten
En mijn moeder is gewoon lief, die probeert hem nog steeds extra slagroom ed te voeren
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Je bouw maakt inderdaad héél veel uit. DaD is van zichzelf best smal gebouwd en als je dan opeens 9 kilo aankomt in korte tijd, snap ik wel dat je een gedeelte van die 9 kilo graag weer kwijt wilt
Dus, wat eventuele anderen ook vinden: als jij lekkerder in je vel wilt zitten ga ik je supporten!
Fijn dat je al zeker weet dat je het gehaald hebquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Yay! Statistiek ging goed.
Ik raakte even in paniek toen ik een belangrijke formule ineens niet meer wist, maar ik bleef koppig zitten en na een tijdje wist ik hem ineens weer.
Ik heb het zéker gehaald. Hopelijk staan de antwoorden snel online, zodat ik kan vergelijken.
Echt welquote:
Gezellig hequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:57 schreef -marz- het volgende:
Wat een knus topic trouwens, een beetje keuvelen over wat je allemaal doet en eet
ik denk dat mijn man boos wordt als ik ze weggooiquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:04 schreef -marz- het volgende:
Paaseitjes weggooien! Niet kopen die dingen!
Nouja.. als je zwanger bent mag het wel stiekem een paar eitjes. Maar niet te veel!
Dat is wel heel verstandig van je, volgens mij zijn er toch veel vrouwen die het excuus aangrijpen om te gaan snoepen danquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef freecell het volgende:
[..]
ik denk dat mijn man boos wordt als ik ze weggooiIk heb er tot nu toe een stuk of 5 gehad en nu een paaseitjesverbod van hem, omdat ik anders misselijk word. Dus nu ben ik weer braaf aan de thee
En als je zwanger bent, kweek je ook gewoon vet van teveel paaseitjes hoorAls ik meer wil eten, zal het toch in gezondere dingen moeten zijn.
Dan is het ergens ingebouwd ofzo want zus en schoonzus zijn 20 kg aangkomen tijdens zwangerschap en een paar maanden na bevallen was het er weer af.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel heel verstandig van je, volgens mij zijn er toch veel vrouwen die het excuus aangrijpen om te gaan snoepen dan
Ik heb niet het idee dat de báby vet wordt van mijn paaseitjesquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Freecell, je bent zwanger, dus je hebt maar 2 1/2 paaseitje gehad!
Geniet ervan lieve meid, je moet een heel nieuw leven 'kweken'
Ik heb 'm achteraf verkapt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
dat was wel een heul niet verkapte tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |