abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57761267

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_S op 01-04-2008 15:13:03 ]
pi_57761295
Oh jeetje, een naamtopic. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57761299
hè, gezellig weer een nieuwe
Ja doei.
pi_57761395
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi

Je bouw maakt inderdaad héél veel uit. DaD is van zichzelf best smal gebouwd en als je dan opeens 9 kilo aankomt in korte tijd, snap ik wel dat je een gedeelte van die 9 kilo graag weer kwijt wilt
Dus, wat eventuele anderen ook vinden: als jij lekkerder in je vel wilt zitten ga ik je supporten!
pi_57761400
tvp
pi_57761414
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben nooit zo goed met TT

Ik denk dat ik zo nog maar komkommer en tomaatjes ga snoepen om 5 uur weer avondeten
pi_57761562
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoi

Je bouw maakt inderdaad héél veel uit. DaD is van zichzelf best smal gebouwd en als je dan opeens 9 kilo aankomt in korte tijd, snap ik wel dat je een gedeelte van die 9 kilo graag weer kwijt wilt
Dus, wat eventuele anderen ook vinden: als jij lekkerder in je vel wilt zitten ga ik je supporten!
Dank je wel! . Dat vind ik lief van je.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57761716
thnx iedereen voor de felicitaties

Ik heb het huis hier opgeruimd, afwas gedaan, overal kaarsjes neergezet en midden op tafel zijn cadeautje ( gouden ketting voor zn Feyenoordhangertje) en een kaart) Nou wachten tot ie thuis komt ( hij weet niet dat ik hier al ben)
pi_57761766
Hoelaat komt hij thuis Sylvana?
pi_57761838
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:39 schreef Miss_S het volgende:
Hoelaat komt hij thuis Sylvana?
Normaal rond 4 uur, maar hij smste dat hij een vergadering heeft die een kwartiertje kan uitlopen, dus hooguit nog een half uur wachten dus
pi_57761918
@Freecell, hoe gaan jij en TARA dan om met commentaar op zijn gewicht van bekenden? De moeder van mijn vriend zit ook vaak te zeuren dat hij te licht is en aan moet komen, en dat ik hem meer te eten moet geven. Ik weet niet zo goed hoe ik daar netjes op kan reageren Hij heeft een BMI van 16 a 17 geloof ik.
pi_57762039
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:48 schreef omearos het volgende:
@Freecell, hoe gaan jij en TARA dan om met commentaar op zijn gewicht van bekenden? De moeder van mijn vriend zit ook vaak te zeuren dat hij te licht is en aan moet komen, en dat ik hem meer te eten moet geven. Ik weet niet zo goed hoe ik daar netjes op kan reageren Hij heeft een BMI van 16 a 17 geloof ik.
Nou, zijn moeder zeurt niet echt en zijn vader ook niet. Die hebben het zijn hele jeugd geprobeerd en hun is het ook niet gelukt om hem op normaal gewicht te krijgen Ze wéten dat hij hier meer dan genoeg te eten krijgt, dat helpt.

Wat wel lastig is, vreemden en vage kennissen.
Eerst tegen TARA: "wat ben jij dun! Eet je wel genoeg?" en als hij ze dan (geduldig als hij is) heeft uitgelegd dat hij prima eet, dat hij meer eet dan ik en dat hij kerngezond is, komen ze daarna nog wel eens bij mij: "weet je zéker dat hij niet ziek is? Heeft hij niet stiekem anorexia? Weet je zéker dat hij het niet uitkotst?"
Daar word ik wél chagrijnig van

Het gaat bij mij meestal al mis op het moment dat iemand de eerste vraag stelt.
Ik vraag toch ook niet aan iemand die écht dik is: "wat ben jij enorm vet, vreet je soms teveel?" en ik vind het écht hetzelfde!

Betere bekenden pakken het tactischer aan of weten wel hoe het zit, daar kan ik niet zo mee zitten
En mijn moeder is gewoon lief, die probeert hem nog steeds extra slagroom ed te voeren
pi_57762072
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Normaal rond 4 uur, maar hij smste dat hij een vergadering heeft die een kwartiertje kan uitlopen, dus hooguit nog een half uur wachten dus
Spannend

Ik zie mijn vriendje weer om 9 uur, heel kort bij elkaar zijn en dan morgenochtend allebei weer verder studeren
pi_57762543
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, zijn moeder zeurt niet echt en zijn vader ook niet. Die hebben het zijn hele jeugd geprobeerd en hun is het ook niet gelukt om hem op normaal gewicht te krijgen Ze wéten dat hij hier meer dan genoeg te eten krijgt, dat helpt.

Wat wel lastig is, vreemden en vage kennissen.
Eerst tegen TARA: "wat ben jij dun! Eet je wel genoeg?" en als hij ze dan (geduldig als hij is) heeft uitgelegd dat hij prima eet, dat hij meer eet dan ik en dat hij kerngezond is, komen ze daarna nog wel eens bij mij: "weet je zéker dat hij niet ziek is? Heeft hij niet stiekem anorexia? Weet je zéker dat hij het niet uitkotst?"
Daar word ik wél chagrijnig van

Het gaat bij mij meestal al mis op het moment dat iemand de eerste vraag stelt.
Ik vraag toch ook niet aan iemand die écht dik is: "wat ben jij enorm vet, vreet je soms teveel?" en ik vind het écht hetzelfde!

Betere bekenden pakken het tactischer aan of weten wel hoe het zit, daar kan ik niet zo mee zitten
En mijn moeder is gewoon lief, die probeert hem nog steeds extra slagroom ed te voeren
Dat is inderdaad een beetje onbeleefd (en raar) om te vragen of iemand anorexia heeft. Ik heb een vriendin die best mager is, soms hoor je mensen (vooral vrouwen ) ook gewoon achter haar rug om zeggen: jeetje zou die anorexia hebben. Heel vervelend ook.
pi_57762760
Ik ben zeker te laat om mensen nog welkom te heten, zeker omdat ik niet meer zeker weet wie ik allemaal vergeten ben en mn internet te traag doet om het terug te zoeken? Welkom DevilsAndDust .
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:13 schreef freecell het volgende:

[..]
Herkenbaar . (dat over problemen hebben met eigen lichaam als het opeens dikker is, al is het voor een 'buitenstaander' nog prima). DaD gaat nog steeds voor een gezond gewicht (met mijn lengte mag ik zelfs nog gezond 57 wegen) en als ze hier gelukkiger van wordt: prima .

@Viking: Untraceable. Heb ergens op pagina 5 in vorige topic de trailer ook gepost, mocht je willen weten waar het over gaat . Kan hem zeker aanraden, vond het erg leuk.

Ik heb mijn vriend vanmorgen wakker gemaakt ('s morgens naar zijn huis gegaan, om 10 uur lag ie nog te slapen en zijn moeder deed de deur open) ... das zooo lief he . Met een slaperige kop en muffe adem even een knuffel geven en je niet meer los willen laten, om vervolgens bijna samen weer in slaap te vallen (wat niet erg was, hoefden pas om 12 uur naar school).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57762913
Spierpijn in bovenbenen, en ook in m'n buik een beetje. Dat geeft wel aan dat buikspieroefeningen echt niet nodig zijn Vanavond eet ik sinds lange tijd weer eens gekookte aardappels met een stukje vlees en groente (sperzieboontjes denk ik).

Chicolate: dat klinkt erg leuk!
Wel het nadeel van trein-afstand vriendjes: zo spontaan iets doen/langskomen wordt toch wat lastiger... Vrijdag pas weer dus voor mij.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57762999
Hier staat een ovenschaaltje klaar voor straks. Die heb ik alvast gemaakt toen de oppasuk lag te slapen
Erg lekker ovenschoteltje met véél groente. En uiteraard kaas er over. Zonder kaas geen toffe ovenschotel
pi_57763017
Geen trein-afstandvriendjes voor mij... 1 x gedaan, was wel leuk, maar ik heb 'm toch liever dichtbij

Welkom DaD

Had vanochtend college van 9:00-11:00 en straks van 18:00-20:00 Over bad timing gesproken
En ik haat Wetenschapsfilosofie
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57763053
muffe adem
romantisch
pi_57763319
Hier wel een redelijk lang afstandvriendje, maar zie hem toch 3 tot 4 dagen per week (meer dan genoeg dus)
En morgen weer samen wakker worden

Ik heb mijn eten alweer op, Teriyaki met kip
  dinsdag 1 april 2008 @ 17:22:48 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57763339
Yay! Statistiek ging goed .
Ik raakte even in paniek toen ik een belangrijke formule ineens niet meer wist, maar ik bleef koppig zitten en na een tijdje wist ik hem ineens weer .
Ik heb het zéker gehaald. Hopelijk staan de antwoorden snel online, zodat ik kan vergelijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57763426
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Yay! Statistiek ging goed .
Ik raakte even in paniek toen ik een belangrijke formule ineens niet meer wist, maar ik bleef koppig zitten en na een tijdje wist ik hem ineens weer .
Ik heb het zéker gehaald. Hopelijk staan de antwoorden snel online, zodat ik kan vergelijken .
Fijn dat je al zeker weet dat je het gehaald heb

Als ik jou zo over statistiek hoor ben ik toch wel erg benieuwd naar volgend jaar
pi_57763564
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:00 schreef Ewelina het volgende:
En ik haat Wetenschapsfilosofie
Niet gewonnen
Het mooi kotsende meisje.
pi_57763649
Nee

Het enige positieve is dat het beter is dan vorig jaar
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57764010
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
muffe adem
romantisch
Echt wel ... en ik had net mn tanden gepoetst
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')