abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57781096
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik neem er soms ook wel meer hoor, maar ik zit nu op de galerie en dan neem ik meestal iedere 2 uur wat. Dus het kan best zijn dat ik zo nog een cracker neem, of een cup a soepie. Ik vind het wel prettig om alles een beetje te spreiden...
Ah, vandaar. Ja, op mijn werk eet ik inderdaad ook wat gespreider
pi_57781147
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar als je die herkanst dan telt het niet toch
Moet ik dan wel een voldoende halen ... en dat weet ik pas over 3 weken, dus nog even 3 weken wachten met bekijken of ik alles voldoende heb, vast wel (eigenlijk stom, het is in 6 jaar pas 1x gebeurd dat ik na de herkansingen een onvoldoende overhield, en nu wil ik daar opeens een beloning voor )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57781836
Heb als ontbijt een appel en een kom melk met muesli op, en net om 3 uur pas geluncht met een bruin pistoletje boerenkruidenkaas en zo'n flesje maaza...en ik ben hartstikke misselijk. Of ik heb te weinig gegeten, of er was iets niet goed met dat pistoletje ofzo, want ik voel me echt niet goed
pi_57782119
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Heb als ontbijt een appel en een kom melk met muesli op, en net om 3 uur pas geluncht met een bruin pistoletje boerenkruidenkaas en zo'n flesje maaza...en ik ben hartstikke misselijk. Of ik heb te weinig gegeten, of er was iets niet goed met dat pistoletje ofzo, want ik voel me echt niet goed
Sterkte!

Ik ga vanavond hot ajam eten
  woensdag 2 april 2008 @ 16:27:25 #105
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57782438
@sylvana: eet je dat niet heeeeeeel vaak? is het je lievelingseten?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57782656
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Als ik kijk naar hoe dat bij mij meestal gaat, zou ik zeggen dat eerste. Word ook altijd erg misselijk van eten, als ik de rest van de dag te weinig heb gegeten. En blijf dan ook de rest van de dag misselijk. Ik op dit moment ook dus, omdat ik anderhalf uur te laat was .

Vanavond runderstoofpot . Het klonk heel erg lekker (en deze is slank ). Nu hopen dat ik mijn eetlust tegen die tijd weer terug heb ..
pi_57782729
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
Een tijdje terug noemde iemand Sylvana 'Conimex Queen', wel goed verzonnen
Maar nu zie ik toch vaker andere dingen ertussen hoor Heb zelf ook niet altijd zin om heel uitgebreid te koken na een dag stageonderzoek.

Vanavond eet ik mosterdsoep met brood.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57782815
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O: 250 mL magere yoghurt met 1 lepel light jam
T: ontbijtkoek met boter
L: 1 kaascroissant, 1 kiwi, 1 mandarijn, 1 glas melk

Wel redelijk, of niet
T2: plake ontbijtkoek met boter

(Hihi, dit is een sonja bakker dag, maar ik heb nu al een kwi en een plakje ontbijtkoek te veel gegeten en ik heb honger )oh dat kaascrossaintje waren trouweens twee boterhammen met kaas, officieel

Dus nu ga ik nog iets eten iets uit de oven Met pizza kruiden.. tomaatjes.. kaas oid
pi_57782902
Ik ga zometeen teryaki opwarmen van gisteren. Niet geweldig maar om nu alleen iets voor mij te maken heb ik ook weinig zin in
pi_57783189
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
Uhm, ik kan het me niet herinneren wanneer ik dit gegeten heb, dus het is al een hele tijd geleden dan

En als bij Peter ben of ik niet zoveel tijd heb om te koken ( bijvoorbeeld vandaag omdat ik moet zwemmen) dan eet ik nog wel van die conimex/knorr/honig gerechten, maar anders dan kook ik nu toch wel regelmatig wat anders hoor

Misschien dat je in de war bent tussen hot ajam ( van de Conimex) en hete kip uit het Fok! kookboek Dat laatste heb ik idd pas nog gehad En als ik eten maak, is het altijd voor 2 dagen, dus heb idd dan pas 2 keer hete kip gehad, en dan deze week wordt het 2 keer hot ajam

[ Bericht 10% gewijzigd door _Hestia_ op 02-04-2008 17:15:26 ]
pi_57784279
Heb nog een crackertje met hetzelfde beleg gegeten (ter verdediging: de enige andere keus was Slankie smeerkaas met schimmel of honing)

Zit nu aan m'n welverdiend wodkaatje, ga zo weer een flink bord chinese tomatensoep nemen met naanbrood en dan naar de film. Voor mijn doen eet ik behoorlijk vroeg, want de film begint al om 19h40....
pi_57784493
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
Heb nog een crackertje met hetzelfde beleg gegeten (ter verdediging: de enige andere keus was Slankie smeerkaas met schimmel of honing)

Zit nu aan m'n welverdiend wodkaatje, ga zo weer een flink bord chinese tomatensoep nemen met naanbrood en dan naar de film. Voor mijn doen eet ik behoorlijk vroeg, want de film begint al om 19h40....
Veel plezier

ik ga zwemmen
pi_57784973
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef conleche het volgende:

Naar welke film ga je?
pi_57784980
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Veel plezier

ik ga zwemmen
Jij ook veel plezier
Bevalt het zwemmen nog goed?
pi_57785010
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Naar welke film ga je?
Naar "The Bucket list" Met Jack Nicholson en Morgan Freeman
pi_57785128
Mn buik is dik =[
Ow en heb mn nieuwe bikini en hij past. Heb trouwens hangtieten .. vindik. Ben 22 en ze hangen ... ze zijn groot en hangen. Dit wil ik niet
Vanavond kip en doperwtjes, boontjes en nog wat dingen met gebakken aardappels gehad.
pi_57785506
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Als ik kijk naar hoe dat bij mij meestal gaat, zou ik zeggen dat eerste. Word ook altijd erg misselijk van eten, als ik de rest van de dag te weinig heb gegeten. En blijf dan ook de rest van de dag misselijk. Ik op dit moment ook dus, omdat ik anderhalf uur te laat was .
Hmm dan zal dat het vast zijn. Ben net nog even wezen liggen dus ik werd wel weer fit wakker
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Naar "The Bucket list" Met Jack Nicholson en Morgan Freeman
Ik heb hem van de week gezien en vond het een mooie film! Veel plezier
pi_57785810
Ik ben te verkouden om mijn eten te proeven . Kom beneden, en het kleine beetje dat ik nog kan ruiken (1 neusgat doet het nog) rook heerlijk. Neem ik een hapje ... zit er totaal geen smaak aan. De rest van het gezin had daar geen last van. Ik wat extra zout erbij gooien, maar had ook geen effect. En omdat er geen smaak aan zat, besloot ik dat blazen ook niet meer nodig was, dus heb ik mijn tong verbrand . Daarna toetje, was wel toe aan iets kouds, lekker ijsje ... hadden ze alleen maar magnums gehaald, in almond en classic, en daar hou ik al niet van. Dus geen toetje, en ach, ik zou het toch niet proeven dus maar zo gelaten.

Nu ben ik boos, ik wil lékker eten . Sta bijna op het punt om naar de supermarkt te gaan voor een doos cornetto's, zodat ik ook iets kouds heb gegeten (alsof ik dat wel zou proeven). Mén dit is triest , ik ga mijn kranten wel bezorgen ipv ijs kopen. En zakdoekjes zoeken ...
pi_57785842
Jeipod: de mijne hangen ook hoor, zonder beha, en volgens mij hebben nog véél meer mensen van onze leeftijd dat! Zeker als je wat bent afgevallen.
pi_57785872
Bij mij hangen ze ook (steeds erger). En ik ben nog niet eens jullie leeftijd, ik ben 18 .
pi_57786232
Die van mij hangen niet, gna
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57786235
Dames hoe groter de tiet, hoe meer hij hangt dat is normaal. Maar wij denken van niet omdat de media ons alleen perfecte stevige tieten laten zien.

O: brinta
L: boterham met kipfilet, boterham met filet americain
T: appel
T: appel
D: paar gebakken aardappeltjes, soja schnitzel, wokgroente

Er waren slagroomsoesjes op mijn werk maar ik heb niets genomen, trots op.

Uiteindelijk een beetje weinig gegeten, eigenlijk moet er nog wat bij maar ik weet niet zo goed wat. Straks nog een bammetje misschien, veel anders is er ook niet in huis.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_57786288
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:23 schreef -marz- het volgende:
Dames hoe groter de tiet, hoe meer hij hangt dat is normaal. Maar wij denken van niet omdat de media ons alleen perfecte stevige tieten laten zien.
Zo perfect zijn stevige tieten niet... Toen ik aan de pil was, had ik echt opgeblazen strak staande tieten. En dat doet pijn! Nu zijn ze relaxt en soepel, maar ze hangen niet
Zo, weten jullie meteen ook weer hoe mijn borsten eruit zien
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57786625
Die van mij hangen ook
Maarja wat wil je na bijna 30 kilo afgevallen te zijn en te laat aan bh's begonnen
pi_57786835
Die van mij zijn te klein om te kunnen hangen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')