Ah, vandaar. Ja, op mijn werk eet ik inderdaad ook wat gespreiderquote:Op woensdag 2 april 2008 15:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik neem er soms ook wel meer hoor, maar ik zit nu op de galerie en dan neem ik meestal iedere 2 uur wat. Dus het kan best zijn dat ik zo nog een cracker neem, of een cup a soepie. Ik vind het wel prettig om alles een beetje te spreiden...
Moet ik dan wel een voldoende halen ... en dat weet ik pas over 3 weken, dus nog even 3 weken wachten met bekijken of ik alles voldoende heb, vast welquote:Op woensdag 2 april 2008 15:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar als je die herkanst dan telt het niet toch
Sterkte!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Heb als ontbijt een appel en een kom melk met muesli op, en net om 3 uur pas geluncht met een bruin pistoletje boerenkruidenkaas en zo'n flesje maaza...en ik ben hartstikke misselijk. Of ik heb te weinig gegeten, of er was iets niet goed met dat pistoletje ofzo, want ik voel me echt niet goed
Als ik kijk naar hoe dat bij mij meestal gaat, zou ik zeggen dat eerste. Word ook altijd erg misselijk van eten, als ik de rest van de dag te weinig heb gegeten. En blijf dan ook de rest van de dag misselijk. Ik op dit moment ook dus, omdat ik anderhalf uur te laat wasquote:Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Heb als ontbijt een appel en een kom melk met muesli op, en net om 3 uur pas geluncht met een bruin pistoletje boerenkruidenkaas en zo'n flesje maaza...en ik ben hartstikke misselijk. Of ik heb te weinig gegeten, of er was iets niet goed met dat pistoletje ofzo, want ik voel me echt niet goed
Een tijdje terug noemde iemand Sylvana 'Conimex Queen', wel goed verzonnenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
@sylvana: eet je dat niet heeeeeeel vaak? is het je lievelingseten?
T2: plake ontbijtkoek met boterquote:Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O: 250 mL magere yoghurt met 1 lepel light jam
T: ontbijtkoek met boter
L: 1 kaascroissant, 1 kiwi, 1 mandarijn, 1 glas melk
Wel redelijk, of niet
Uhm, ik kan het me niet herinneren wanneer ik dit gegeten heb, dus het is al een hele tijd geleden danquote:Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
@sylvana: eet je dat niet heeeeeeel vaak? is het je lievelingseten?
Veel plezierquote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
Heb nog een crackertje met hetzelfde beleg gegeten (ter verdediging: de enige andere keus was Slankie smeerkaas met schimmel of honing)
Zit nu aan m'n welverdiend wodkaatje, ga zo weer een flink bord chinese tomatensoep nemen met naanbrood en dan naar de film. Voor mijn doen eet ik behoorlijk vroeg, want de film begint al om 19h40....
Naar welke film ga je?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
Heb nog een crackertje met hetzelfde beleg gegeten (ter verdediging: de enige andere keus was Slankie smeerkaas met schimmel of honing)
Zit nu aan m'n welverdiend wodkaatje, ga zo weer een flink bord chinese tomatensoep nemen met naanbrood en dan naar de film. Voor mijn doen eet ik behoorlijk vroeg, want de film begint al om 19h40....
Hmm dan zal dat het vast zijn. Ben net nog even wezen liggen dus ik werd wel weer fit wakkerquote:Op woensdag 2 april 2008 16:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe dat bij mij meestal gaat, zou ik zeggen dat eerste. Word ook altijd erg misselijk van eten, als ik de rest van de dag te weinig heb gegeten. En blijf dan ook de rest van de dag misselijk. Ik op dit moment ook dus, omdat ik anderhalf uur te laat was.
Ik heb hem van de week gezien en vond het een mooie film! Veel plezierquote:Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Naar "The Bucket list" Met Jack Nicholson en Morgan Freeman
Zo perfect zijn stevige tieten niet... Toen ik aan de pil was, had ik echt opgeblazen strak staande tieten. En dat doet pijn! Nu zijn ze relaxt en soepel, maar ze hangen nietquote:Op woensdag 2 april 2008 19:23 schreef -marz- het volgende:
Dameshoe groter de tiet, hoe meer hij hangt dat is normaal. Maar wij denken van niet omdat de media ons alleen perfecte stevige tieten laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |