Das inderdaad iets om op te lettenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
Wel potverdrie. Ik denk toch wel redelijk te kunnen inschatten hoeveel calorieen er in iets zitten, zit er weleens een paar naast, maar over het algemeen klopt het aardig. Zit ik nu net aan een stuk meergranen afbak Boulogne-stokbrood. Denk ik, nadat ik ongeveer een derde op heb (cm of 10), ga toch eens kijken wat er in zit. Bevat dat kreng per 100 gram maar liefst 360 cal. en 16 gram vet. En het smaakt gewoon naar gezond bruin brood. Het hele stokbrood is maar liefst 900 cal En dan heb ik het dus over een stokbroodje hè, ongeveer de helft in lengte van zo'n gewoon Frans geval. Net even 300 cal. aan brood zitten wegwerken zeg....(+ nog 100 aan 30+ kaas)
dat wil ik ook wel wetenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoeveel kcal zitten er in het deeg van die turkse pizza? Dus zonder saus e.d.
hih dat zat dus ook in dat ultiem lekkere receptquote:Op donderdag 3 april 2008 14:22 schreef Faithy het volgende:
focaccia.. dat had ik dus vorige week gehaaldbij de V&D, met mozzarella en pesto
zo vetmaar had er zo'n trek in
Ik heb geen hangborsten, maar ze zijn wel groot. Maar ik speel dan ook valsquote:Op woensdag 2 april 2008 20:11 schreef Jeipod het volgende:
Toch ist vervelend, want mijnes zijn altijd groot geweest, maar nooit hangend. En nu hangen ze dus ... magoed 1 goed vooruitzicht, erger dan dit wordt t niet. Heb nu dezelfde vorm en hanging als mn moeder ... volgens mijn opinieen ik hield nog wel van topless zonnen enzo ...
ze waren ook altijd het sterke punt van mn lichaam ... wat moet ik nu mooi vinden?![]()
Dergelijken zie je normaal toch alleen zonder (goede) bh... Ik neem tenminste aan dat er niet veel mensen zijn die je zo zien.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:08 schreef Miss_S het volgende:
Een borstlift zou ik ook wel willen, maar kennelijk zit het in mijn hoofd want niemand begrijpt waarom ik het zou willen
Hoorde ik trouwens iets over stokbrood
Diegene waar ik het over had zien me ook zonderquote:Op donderdag 3 april 2008 16:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dergelijken zie je normaal toch alleen zonder (goede) bh... Ik neem tenminste aan dat er niet veel mensen zijn die je zo zien.
Die van mij vind ik ok (rond en best stevig), al mogen ze w.b. mijn overige afmetingen wel een cupmaatje groter. Ik zou natuurlijk geen implantaten willen echter, dat is echt heeel anders.
En stokbrood is lekker, maar je verkijkt je idd. gigantisch op de kcal. Daarom neem ik het niet vaak. En afbakbroodjes helemaal niet, want zo'n pak krijg ik toch nooit op alleen!
Die dingen worden verpakt 'onder beschermende atmosfeer', dus als je het pak open maakt, zijn ze veul korter te bewarenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:15 schreef Sylvana het volgende:
Ik had van de week 1 afbak stokbroodje gekocht, gister al een halve opgegeten, en wilde vandaag die andere helft opeten, maar er zat al allemaal schimmel op. Dacht dat ik hem wel gewoon in de kast kon bewaren, omdat hij in de supermarkt ook niet in de koeling ligt, maar de volgende keer toch maar in de koelkast leggen dan. Nu maar tosti's gegeten
René eet er met gemak 3 opquote:Op donderdag 3 april 2008 16:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En stokbrood is lekker, maar je verkijkt je idd. gigantisch op de kcal. Daarom neem ik het niet vaak. En afbakbroodjes helemaal niet, want zo'n pak krijg ik toch nooit op alleen!
Nee, maar ik vond het stokbrood best lekker hoor, maar ik vind een geroosterde volkoren boterham óók lekker en daar zitten maar 70 cal in. Dus voor mij geen afbakstokbrood meerquote:Op donderdag 3 april 2008 16:43 schreef Faithy het volgende:
[..]
René eet er met gemak 3 opIk vroeger ook, maar nu ik gewoon stelselmatig minder eet dan vroeger, zit ik na 2 al echt vol
Dus blijft er meestal één over, en zo duur zijn ze nou ook weer niet (17 cent, Euroshopper) dus ik heb er geen rotgevoel over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |