abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57809928
Ja ik zit inderdaad ookal veel op de wc
Vruchtensap doe ik maar niet want daar krijg ik juist keelpijn van
pi_57810767
Koffie en thee tellen inmiddels wél gewoon mee met het vocht wat je binnenkrijgt. Nieuwe inzichten enzo
Je gaat er inderdaad wel iets meer vocht van uitscheiden, maar dat is véél minder dan wat je binnenkrijgt.
Dus je mag je kopje koffie er gewoon bij optellen
pi_57810841
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Laat je ons weten hoe de venkelsoep was? Venkel is hier inderdaad ook niet iets dat wij vaak (of ooit) eten....
Soep was erg lekker. Rauw ruikt venkel naar anijs, maar daar is na bereiding niets meer van te proeven. Kijk voor foto hier Dingetjes in het midden, dat is gegrilde portobello paddestoel.
pi_57811714
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Soep was erg lekker. Rauw ruikt venkel naar anijs, maar daar is na bereiding niets meer van te proeven. Kijk voor foto hier Dingetjes in het midden, dat is gegrilde portobello paddestoel.
Paddestoelen zijn altijd lekker
Maar waar smaakt venkel dan naar? of is het niet echt te vergelijken
pi_57811817
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het heeft geen sterke smaak meer na bereiding en ik kan het niet zo 1 2 3 met een andere groente vergelijken. Maar ik denk wel dat de meeste mensen het lekker vinden. (rauw denk ik niet)
pi_57813731
hmm misschien en keertje proberen dan

Ik heb na mijn avondeten nog 2 zachte witte broodjes met kaas en komkommer op en net nog een waterijsje voor mijn keel
pi_57813849
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

venkel smaakt naar witlof maar dan zonder dat het bitter is en een beetje zoetig naar anijs
pastinaak smaakt bijvoorbeeld naar wortel zonder dat het zoet is en naar radijs zonder dat het echt scherp is
pi_57814149
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je bent nog online, muts

Ik ben gegaan
pi_57814339
Zooow

goedenavond

ik ben weer lekker terug bij Cato, die helemaal alleen thuis was hij mistte me wel! Zo nog 'even' wat opdrachten maken, en dan lekker slapen. Vergadering gehad van het racingteam, erg gezellig,en na afloop nog lekker een palm-biertje op

Verder niet veel boeiends gemist hier lees ik, dus ga ik verder ook maar niet veel boeiends proberen te posten, en zo lekker met een pot thee voor mn neus aan de slag

fijne avond allen!
Ja doei.
pi_57816248
Ik ben ook nog steeds bezig met mijn verslag, hier weet zeker niemand toevallig welke instanties leerkachten helpen met het omgaan met kinderen met gedragstoornissen?
pi_57816314
uhm, kan het wel aan m'n m00der vragen
die is speciaal onderwijs lerares dude
pi_57816437
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
uhm, kan het wel aan m'n m00der vragen
die is speciaal onderwijs lerares dude
dat is misschien handig maar ik moet advies geven aan een leerkracht op een normale basisschool
pi_57817042
O ze slaapt al, is morgen ook goed?
pi_57817151
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ze slaapt al, is morgen ook goed?
Ik heb al iets gevonden namelijk de onderwijsbegeleidingsdienst, maar toch bedankt voor het proberen
  donderdag 3 april 2008 @ 23:21:25 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57817952
Biw .
Zo even bij lezen . Ik weet niet of ik al gezegd had dat we m'n moeder zouden gaan verrassen. Ze wist namelijk alleen dat mijn oudste zus en ik zouden komen, terwijl de rest ook zou komen met een cadeautje (haar allereerste mobieltje!). De verrassing is geslaagd . Ik versprak me nog en ze wist dat er iets bijzonders stond te gebeuren (omdat ik zei: "het cadeautje komt later"), maar ze had tot op het allerlaatste moment niet door wát er stond te gebeuren, zelfs niet toen m'n broer en jongste zus met de auto voor het huis stonden . Muts .
Iig was ze wel ontroerd, zei ze .
Wel veel taart gehad . Stond er niet eens bij stil, was zo gezellig allemaal . Pas na het tweede stuk: uh, oeps, nu heb ik oranjekoek op en ook slagroomtaart. En morgen krijg ik alweer gebak, want dan viert Marks zus haar verjaardag. Ach ja. Dat wordt een weekendje balansen dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57818101
Ja had je gezegd Maar mooi dat het leuk was
Van 2 gebakjes kom je echt niet opeens 10kg aan hoor
  donderdag 3 april 2008 @ 23:45:56 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57818680
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, ik ben weer even een beetje uitgestresst. En nu wil ik graag weten hoe het met Vikings statistiektentamen is afgelopen
Wat bist 'n laiverd . Dat ging goed. Het is nog even wachten op de resultaten (ze zetten de antwoorden niet online ), maar ik heb het wel gehaald .
Niet meer actief op Fok!
pi_57821643
Prettig dat je het in ieder geval gehaald hebt Kom je het cijfer wel melden als je het weet? We zijn nu natuurlijk allemaal nieuwsgierig

* freecell knabbelt op ontbijt en gaapt nog wat
pi_57821685
quote:
Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef Miss_S het volgende:
hmm misschien en keertje proberen dan

Ik heb na mijn avondeten nog 2 zachte witte broodjes met kaas en komkommer op en net nog een waterijsje voor mijn keel
de beste manier om af te vallen is door die zachte witte broodjes te verwisselen met Knäckenbrot (bevatten maar 28cal).

ik zelf doe dat nu een x aantal maanden en het help echt! je bent namelijk minimaal 2-3 zo langer bezig met zon knackbrotje dan met een wit broodje, het satisfies de kauwbehoeften en het vult goed.

maar dat moet je natuurlijk zelf weten
errrrrrrrrr.....?
pi_57821692
Goedemorgen !!

Vandaag geen pap als ontbijt maar 2 boterhammen en een restje citroenkwark

Ik moet voor m'n werk naar Schiphol, dus zometeen aansluiten in de file.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_57821779
cruesli in yoghurt ziet er soms zo ranzig uit alsof het 5 keer gegeten is voordat het in mijn kom belandde

moet zo weer naar m'n werk, totaaaaaaaaaaaaal geen zin, maarja, het moet maar
René gaat vandaag zijn nieuwe motor ophalen, ben benieuwd, hoe groot het bakbeest wel niet zal zijn hij gaat een nogal grote toermotor kopen

wegen heb ik maar niet gedaan, omdat mn darmen wéér niet meewerken moet eigenlijk naar het toilet, maar 't wil gewoon niet en dat terwijl ik echt genoeg vezels enzo binnen krijg nah ja.. is nooit echt heel simpel geweest hier, dat poepen, maar 't is de laatste tijd wel wat erger geworden.

enneh, mercurial je hebt gelijk hoor, tenminste.. je hebt een punt, en als ik al bolletjes eet dan zijn het bruine maar ik denk niet dat de persoon aan wie je deze tip geeft het waardeert nodig heeft
Ja doei.
pi_57821860
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 07:12 schreef mercurial3 het volgende:

[..]

de beste manier om af te vallen is door die zachte witte broodjes te verwisselen met Knäckenbrot (bevatten maar 28cal).

ik zelf doe dat nu een x aantal maanden en het help echt! je bent namelijk minimaal 2-3 zo langer bezig met zon knackbrotje dan met een wit broodje, het satisfies de kauwbehoeften en het vult goed.

maar dat moet je natuurlijk zelf weten
Dankjewel dat wist ik nog niet
Ben namelijk nog geen bijna 30 kilo afgevallen
En Knackerbrot is vast ook veel prettiger bij keelpijn dan zachte witte broodjes

Goedemorgen allemaal
Goed nieuws mijn keelpijn is bijna over (heb nu alleen een stijve nek )
Ben vroeg opgestaan om maar weer aan verslagen te werken, nog zo'n 7 pagina's dus hoop wel klaar te zijn voor 12 uur en dan kan ik gaan leren
pi_57821867
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 07:42 schreef motorbloempje het volgende:

enneh, mercurial je hebt gelijk hoor, tenminste.. je hebt een punt, en als ik al bolletjes eet dan zijn het bruine maar ik denk niet dat de persoon aan wie je deze tip geeft het waardeert nodig heeft
En hoe denk je dat dat komt?
Waarom zou ik toen voor witte broodjes gekozen hebben?
pi_57821993
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:02 schreef Miss_S het volgende:
Waarom zou ik toen voor witte broodjes gekozen hebben?
Omdat er geen volkorenbroodjes in huis waren?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57822068
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:18 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Omdat er geen volkorenbroodjes in huis waren?
Dat ook maar ook omdat het prettiger leek voor mijn keel
Zelfs water deed pijn dus had liever geen harde korsten en alles en dan zijn die witte kleverige broodjes toch het zachtst
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:31:09 #276
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57822120
maar mercurial, bedankt voor de tip hoor je bedoelt het goed, en je kunt ook niet alles van iedereen weten, al wordt dat wel van je verwacht door sommigen blijkbaar

Kom je hier ook posten? Of was dit slechts een 'delen van wijsheden'?
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:31:26 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57822124
Oh mooi, ik eet de laatste tijd ook weer veel knäckebrod, de vezelrijke variant, that is. Ik zal niet in details treden, maar ik merk zeer zeker de invloed van knäckebrod op de stoelgang .
Net bakje vanilleyoghurt op, dan even douchen en om 10 uur even naar een school hier in de buurt. Zeuren of ze meedoen met m'n onderzoek . Als dat gelukt is, heb ik genoeg scholen.
Zo'n 400 á 500 ingevulde vragenlijsten schat ik in totaal en ik moet alles in SPSS zetten, dus daar ben ik wel even zoet mee .
Niet meer actief op Fok!
pi_57822316
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef Faithy het volgende:
maar mercurial, bedankt voor de tip hoor je bedoelt het goed, en je kunt ook niet alles van iedereen weten, al wordt dat wel van je verwacht door sommigen blijkbaar

delen van wijsheden door vreemde die in een topic komen worden meestal niet gewaardeerd en dit is niet de eerste keer dan mercurial dat even hier komt doen

en fijn dat je het probeert leuk te houden in het topic
pi_57822335
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef Viking84 het volgende:
Oh mooi, ik eet de laatste tijd ook weer veel knäckebrod, de vezelrijke variant, that is. Ik zal niet in details treden, maar ik merk zeer zeker de invloed van knäckebrod op de stoelgang .
Net bakje vanilleyoghurt op, dan even douchen en om 10 uur even naar een school hier in de buurt. Zeuren of ze meedoen met m'n onderzoek . Als dat gelukt is, heb ik genoeg scholen.
Zo'n 400 á 500 ingevulde vragenlijsten schat ik in totaal en ik moet alles in SPSS zetten, dus daar ben ik wel even zoet mee .
Ik denk dat die details ons wel duidelijk zijn
Ik eet vaak 's avonds na het avondeten nog knackerbrod, maar ik vraag me af of ik vanavond zelfs zin heb in stokbrood. Denk dat ik toch nog steeds liever iets vloeibaars heb (en nee geen wijn )

Succes nog met je onderzoek
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:52:53 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57822355
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef Faithy het volgende:

Mercurial post het iig op een normale manier. Kun je van veel anderen die hier komen lurken en advies geven niet zeggen.
In een geval als dit heb ik dan ook geen problemen met bemoeienissen van 'buitenaf' .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:55:00 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57822379
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

delen van wijsheden door vreemde die in een topic komen worden meestal niet gewaardeerd en dit is niet de eerste keer dan mercurial dat even hier komt doen

en fijn dat je het probeert leuk te houden in het topic
Dat vind ik flauw.
Dit topic is voor iedereen toegankelijk, mits je een beetje normaal met elkaar omgaat.
Dat jij je ergert aan vreemden die advies geven, zegt misschien meer over jou dan over die vreemde. Natuurlijk kan zo'n vreemde die hier komt binnenwalsen zelf wel bedenken dat we hier redelijk op de hoogte zijn van alles wat met afvallen te maken heeft, maar hij / zij bedoelt het goed en zolang je het op een normale manier zegt (en niet in de trant van "Jullie dikzakken moeten gewoon minder brood eten"), is er niks aan de hand wmb .
Niet meer actief op Fok!
pi_57822557
Misschien komt het dan omdat die 'vreemde' al in andere topics waar ik post zomaar opduikt en dan 'advies' geeft
En misschien was het hier nog op een normale manier maar meestal is dat dus niet zo

Maar het spijt me als ik verkeerd gereageerd heb, ik probeer mijn best om normaal te doen maar krijg wel steeds meer het gevoel dat ik hier toch niet echt welkom ben en dat alles wat ik zeg fout is
(en nee hier hoeft niet op gereageerd worden maar zo voel ik het gewoon)
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:39:15 #283
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57822992
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mercurial post het iig op een normale manier. Kun je van veel anderen die hier komen lurken en advies geven niet zeggen.
In een geval als dit heb ik dan ook geen problemen met bemoeienissen van 'buitenaf' .

dat bedoel ik
Doei.
pi_57824909
@Faithy: Miss S reageert misschien wat overtrokken, maar jij zit ook weer te rellen met "misschien kunnen bepaalde personen dat niet waarderen" Het lijkt wel of jullie het af en toe gewoon nodig hebben, dat gekut

Ontopic: voor je poepprobleem: probeer, behalve alle extra vezels die je volgens mij al neemt eens de "Supradyn "weight smart" vitamine pillen. Ik heb het idee dat dat wel werkt. (ik had al geen problemen in dat gebied, maar nu al helemaal niet )
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:16:04 #285
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57824991
rellen? Ik waarschuwde alleen en boven is al gebleken dat het nodig was vanwege het overtrokken reageren op een nieuweling..

hij bedoelde het goed, en sorry als het zo werd opgevat, maar ik wil geen evt. nieuwe posters wegjagen, want die zijn altjid welkom, nieuwe vaste poster

[ Bericht 12% gewijzigd door Faithy op 04-04-2008 11:22:16 ]
Doei.
pi_57825217
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:16 schreef Faithy het volgende:
rellen? Ik waarschuwde alleen en boven is al gebleken dat het nodig was vanwege het overtrokken reageren op een nieuweling..

hij bedoelde het goed, en sorry als het zo werd opgevat, maar ik wil geen evt. nieuwe posters wegjagen, want die zijn altjid welkom, nieuwe vaste poster
Je zou misschien ook kunnen opkomen voor de oude garde
Je wist dat ik ziek was dus had je kunnen verzinnen waarom ik die keuze maakte
Ipv meteen toespelingen op mij te maken

Nieuwe posters beginnen nooit met advies geven maar komen meestal eerst met hun eigen verhaal
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:30:42 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57825308
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je zou misschien ook kunnen opkomen voor de oude garde
Je wist dat ik ziek was dus had je kunnen verzinnen waarom ik die keuze maakte
Ipv meteen toespelingen op mij te maken

Nieuwe posters beginnen nooit met advies geven maar komen meestal eerst met hun eigen verhaal
Aangezien jij vorige week zelf hebt gepropageerd dat je geen reden zag met Faithy mee te leven toen haar katje dood ging, verbaast het me nu dat je wel van Faithy verlangt dat zij wel voor jou opkomt.
Ga allebei toch weer lekker in de negeermodus anders .

Ik heb lekker knackebrod ( ) met kaas en een glas melk .
Niet meer actief op Fok!
pi_57825348
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aangezien jij vorige week zelf hebt gepropageerd dat je geen reden zag met Faithy mee te leven toen haar katje dood ging, verbaast het me nu dat je wel van Faithy verlangt dat zij wel voor jou opkomt.
Ga allebei toch weer lekker in de negeermodus anders .

Ik heb lekker knackebrod ( ) met kaas en een glas melk .
Daarom juist om ze liep te verkondigen hoe ze wel met mij mee zou leven
Maar goed je hebt gelijk negeermodus werkt het beste

Wat ben jij gezond bezig joh ik ga zo weer witte broodjes eten, wat zal ik toch vet worden
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:37:56 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57825481
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daarom juist om ze liep te verkondigen hoe ze wel met mij mee zou leven
Maar goed je hebt gelijk negeermodus werkt het beste

Wat ben jij gezond bezig joh ik ga zo weer witte broodjes eten, wat zal ik toch vet worden
Als ik een zere keel zou hebben, zou ik ook lekkere zachte witte broodjes eten hoor .
En knackebrod is gewoon vet lekker en goed voor de stoelgang, zoals ik vanochtend al opmerkte .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:38:40 #290
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57825500
wat een vergelijking

een dood katje of opkomen voor iemand die iemand ontzettend naar ontvangt in een topic, daar valt niets bij mee te leven

het lef! om dan om 'steun' te vragen

Doei.
pi_57825526
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik een zere keel zou hebben, zou ik ook lekkere zachte witte broodjes eten hoor .
En knackebrod is gewoon vet lekker en goed voor de stoelgang, zoals ik vanochtend al opmerkte .
Mijn stoelgang is in de afgelopen jaren wel verbeterd, maar waar het precies aan lag weet ik niet want heb zoveel verandert in die tijd
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:40:25 #292
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57825541
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]
Sinds wanneer is dat een wet van Meden en Perzen?

er zijn genoeg mensen die eens een tip komen geven na wat lurken, en daarna denken 'goh. misschien is het leuk om eens mee te posten'
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:40:40 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57825545
Ssttt! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57825636
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Ssttt! .

It's oh so quiet..
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:46:52 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_57825684
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

It's oh so quiet..
Lonneke
disclaimer
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:49:35 #296
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57825756
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lonneke
Hé, doe eens braaf lurken, jij! Wij zijn te dik voor dit topic!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57825758
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lonneke
Lonneke?
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:50:19 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_57825774
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Lonneke?

lonneke

Zodra ik "it's oh so quiet" hoor of lees, krijg ik die associatie
disclaimer
pi_57825793
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
lonneke

Zodra ik "it's oh so quiet" hoor of lees, krijg ik die associatie
Niet slecht
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:51:50 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_57825807
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niet slecht
Tsja, ze boert goed tegenwoordig. Toen ik met 'r omging stond ze nog in de piet kerkhof folder
disclaimer
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:52:27 #301
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57825817
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tsja, ze boert goed tegenwoordig. Toen ik met 'r omging stond ze nog in de piet kerkhof folder
Ik heb zoiets met Georgina Verbaan.

Nee, hè, gooi ik jullie topic op slot.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')