Soep was erg lekker. Rauw ruikt venkel naar anijs, maar daar is na bereiding niets meer van te proeven. Kijk voor foto hier Dingetjes in het midden, dat is gegrilde portobello paddestoel.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Laat je ons weten hoe de venkelsoep was? Venkel is hier inderdaad ook niet iets dat wij vaak (of ooit) eten....
Paddestoelen zijn altijd lekkerquote:Op donderdag 3 april 2008 19:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Soep was erg lekker. Rauw ruikt venkel naar anijs, maar daar is na bereiding niets meer van te proeven. Kijk voor foto hier Dingetjes in het midden, dat is gegrilde portobello paddestoel.
Het heeft geen sterke smaak meer na bereiding en ik kan het niet zo 1 2 3 met een andere groente vergelijken. Maar ik denk wel dat de meeste mensen het lekker vinden. (rauw denk ik niet)quote:Op donderdag 3 april 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Paddestoelen zijn altijd lekker
Maar waar smaakt venkel dan naar? of is het niet echt te vergelijken
venkel smaakt naar witlof maar dan zonder dat het bitter is en een beetje zoetig naar anijsquote:Op donderdag 3 april 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Paddestoelen zijn altijd lekker
Maar waar smaakt venkel dan naar? of is het niet echt te vergelijken
dat is misschien handigquote:Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
uhm, kan het wel aan m'n m00der vragen
die is speciaal onderwijs lerares dude
Ik heb al iets gevonden namelijk de onderwijsbegeleidingsdienst, maar toch bedankt voor het proberenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ze slaapt al, is morgen ook goed?
Wat bist 'n laiverdquote:Op donderdag 3 april 2008 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, ik ben weer even een beetje uitgestresst. En nu wil ik graag weten hoe het met Vikings statistiektentamen is afgelopen
de beste manier om af te vallen is door die zachte witte broodjes te verwisselen met Knäckenbrot (bevatten maar 28cal).quote:Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef Miss_S het volgende:
hmm misschien en keertje proberen dan
Ik heb na mijn avondeten nog 2 zachte witte broodjes met kaas en komkommer op en net nog een waterijsje voor mijn keel
Dankjewel dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 07:12 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
de beste manier om af te vallen is door die zachte witte broodjes te verwisselen met Knäckenbrot (bevatten maar 28cal).
ik zelf doe dat nu een x aantal maanden en het help echt! je bent namelijk minimaal 2-3 zo langer bezig met zon knackbrotje dan met een wit broodje, het satisfies de kauwbehoeften en het vult goed.
maar dat moet je natuurlijk zelf weten
En hoe denk je dat dat komt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:42 schreef motorbloempje het volgende:
enneh, mercurialje hebt gelijk hoor, tenminste.. je hebt een punt, en als ik al bolletjes eet dan zijn het bruine
![]()
maar ik denk niet dat de persoon aan wie je deze tip geeft het waardeert nodig heeft
Omdat er geen volkorenbroodjes in huis waren?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:02 schreef Miss_S het volgende:
Waarom zou ik toen voor witte broodjes gekozen hebben?
Dat ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Omdat er geen volkorenbroodjes in huis waren?
delen van wijsheden door vreemde die in een topic komen worden meestal niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef Faithy het volgende:
maar mercurial, bedankt voor de tip hoor![]()
je bedoelt het goed, en je kunt ook niet alles van iedereen weten, al wordt dat wel van je verwacht door sommigen blijkbaar
Kom je hier ook posten? Of was dit slechts een 'delen van wijsheden'?
Ik denk dat die details ons wel duidelijk zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef Viking84 het volgende:
Oh mooi, ik eet de laatste tijd ook weer veel knäckebrod, de vezelrijke variant, that is. Ik zal niet in details treden, maar ik merk zeer zeker de invloed van knäckebrod op de stoelgang.
Net bakje vanilleyoghurt op, dan even douchen en om 10 uur even naar een school hier in de buurt. Zeuren of ze meedoen met m'n onderzoek. Als dat gelukt is, heb ik genoeg scholen.
Zo'n 400 á 500 ingevulde vragenlijsten schat ik in totaal en ik moet alles in SPSS zetten, dus daar ben ik wel even zoet mee.
Mercurial post het iig op een normale manier. Kun je van veel anderen die hier komen lurken en advies geven niet zeggen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef Faithy het volgende:
maar mercurial, bedankt voor de tip hoor![]()
je bedoelt het goed, en je kunt ook niet alles van iedereen weten, al wordt dat wel van je verwacht door sommigen blijkbaar
Kom je hier ook posten? Of was dit slechts een 'delen van wijsheden'?
Dat vind ik flauw.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
delen van wijsheden door vreemde die in een topic komen worden meestal niet gewaardeerden dit is niet de eerste keer dan mercurial dat even hier komt doen
en fijn dat je het probeert leuk te houden in het topic
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mercurial post het iig op een normale manier. Kun je van veel anderen die hier komen lurken en advies geven niet zeggen.
In een geval als dit heb ik dan ook geen problemen met bemoeienissen van 'buitenaf'.
Je zou misschien ook kunnen opkomen voor de oude gardequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:16 schreef Faithy het volgende:
rellen? Ik waarschuwde alleenen boven is al gebleken dat het nodig was
vanwege het overtrokken reageren op een nieuweling..
hij bedoelde het goed, en sorry als het zo werd opgevat, maar ik wil geen evt. nieuwe posters wegjagen, want die zijn altjid welkom, nieuwe vaste poster
Aangezien jij vorige week zelf hebt gepropageerd dat je geen reden zag met Faithy mee te leven toen haar katje dood ging, verbaast het me nu dat je wel van Faithy verlangt dat zij wel voor jou opkomt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je zou misschien ook kunnen opkomen voor de oude garde
Je wist dat ik ziek was dus had je kunnen verzinnen waarom ik die keuze maakte
Ipv meteen toespelingen op mij te maken
Nieuwe posters beginnen nooit met advies geven maar komen meestal eerst met hun eigen verhaal
Daarom juist om ze liep te verkondigen hoe ze wel met mij mee zou levenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aangezien jij vorige week zelf hebt gepropageerd dat je geen reden zag met Faithy mee te leven toen haar katje dood ging, verbaast het me nu dat je wel van Faithy verlangt dat zij wel voor jou opkomt.
Ga allebei toch weer lekker in de negeermodus anders.
Ik heb lekker knackebrod () met kaas en een glas melk
.
Als ik een zere keel zou hebben, zou ik ook lekkere zachte witte broodjes eten hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom juist om ze liep te verkondigen hoe ze wel met mij mee zou leven
Maar goed je hebt gelijk negeermodus werkt het beste
Wat ben jij gezond bezig johik ga zo weer witte broodjes eten, wat zal ik toch vet worden
Mijn stoelgang is in de afgelopen jaren wel verbeterd, maar waar het precies aan lag weet ik niet want heb zoveel verandert in die tijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik een zere keel zou hebben, zou ik ook lekkere zachte witte broodjes eten hoor.
En knackebrod is gewoon vet lekker en goed voor de stoelgang, zoals ik vanochtend al opmerkte.
Sinds wanneer is dat een wet van Meden en Perzen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nieuwe posters beginnen nooit met advies geven maar komen meestal eerst met hun eigen verhaal
Hé, doe eens braaf lurken, jij! Wij zijn te dik voor dit topic!quote:
Niet slechtquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lonneke
Zodra ik "it's oh so quiet" hoor of lees, krijg ik die associatie
Tsja, ze boert goed tegenwoordig. Toen ik met 'r omging stond ze nog in de piet kerkhof folderquote:
Ik heb zoiets met Georgina Verbaan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, ze boert goed tegenwoordig. Toen ik met 'r omging stond ze nog in de piet kerkhof folder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |