Dan maar goudvissenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik denk niet dat die in een bakske op mijn bureau past
en om er nou een blikje in te gooien.....
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:49 schreef Pheno het volgende:
Als ze opgegeten worden door de kat moet ik lachen.
ja, ik was in een semi-goede buiquote:
ga je koffie drinken in de trein?quote:
ik zou ook echt heel, heel graag een kat willen, maar dat is niet te doen hierquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:57 schreef BrandX het volgende:
als ik straks terugben van italie en ik heb een nieuw huisje, dan ga ik ook eens kijken wat voor huisdier ik kan nemen. Een aquarium ljkt me ook leuk, maar dat is meer voor de sier. Wordt in mijn geval dan wel een tropisch aquarium
Ik wil daarnaast dan nog wel een ander huisdier. Als de huisruimte het toestaat denk ik aan een kat. Een hond heb ik never nooit tijd voor helaasDat zou ik het liefste willen.
maar ze zien er wel koddig uitquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef Yesse het volgende:
Met guppen moet je ook wel uitkijken want die planten zichzelf zo snel voor dat je binnen een paar weken geen ruimte meer hebt voor guppen... (tenzij ze elkaar gaan opeten..)
een paling in mijn bakquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Palingdromen zijn vette en natte dromen. Maar of ze leuk zijn op je bureau....
daar ben ik nog steeds niet uti eigenlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:03 schreef BrandX het volgende:
Welke vissen ga je nou precies halen, alleen guppen?
vertel vertel!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze zijn leuk!!Maar ik heb ook een raar verleden wat betreft vissen...
Dat weten we nog nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:03 schreef BrandX het volgende:
Welke vissen ga je nou precies halen, alleen guppen?
Ook mooiquote:
gelukkigquote:
awww, beiden heel sneuquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:13 schreef Yesse het volgende:
Heb een uber gup gehad die door ziektes enzo heen kwam van andere guppen (terwijl de rest van de bak met de kont omhoog lag zwom hij er vrolijk tussendoor) en nog veel meer gedoe (ook een keer buiten de kom gesprongen en door mij gered) Toen ik van mn ouders geen nieuwe guppen meer mocht kopen vond ik het zielig zo alleen in de kom en heb ik hem teruggebracht naar de dierenwinkel![]()
En ik heb een sluierstaart gehad die aan de staarten van de andere vissen vrat.. (gevolg=> dode vissen) dus die kon niet met een andere vis samen. Uiteindelijk issie (heel ironisch) doodgegaan omdat ie niet kon eten, hij zoog altijd het eten naar binnen(die vlokken) en spuugde het weer uit en zoog het vervolgens weer naar binnen... (dat werkte op een of andere manier) toen ik ander voedsel had gekocht (korrels) kon hij dus niet meer goed eten en ging hij dood. (Ik was op vakantie en mn ouders wisten ook niet wat er aan de hand was) Ik kwam er helaas net te laat achter
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:14 schreef Muck het volgende:
[..]
gelukkig
ik had hem maar vast mee gesleept bij de welkoop vandaan, dan kan het water op temperatuur komen.
Bij de welkoop hebben ze overigens alles voor vissen, behalve de vissen zelf
We moeten dus even langs de andere dierenwinkel, maar dat is er 100 meter bij vandaan
en hoe moet ik me dat nou voorstellen?quote:
Puckieeeeeeequote:Ik alleen een caaf
houwniequote:
jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus we hoeven alleen nog vissen te adopteren en een waterplantje te kopen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:21 schreef Muck het volgende:
houwnie
ik moest in de trein nog aan jou denken
Een kat kan je prima binnen houden hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou ook echt heel, heel graag een kat willen, maar dat is niet te doen hier
ten eerste mag het niet van mijn hospita, ten tweede woon ik op de 1e verdieping en kan zo'n beestje niet naar buiten en ten derde ben ik ook nog regelmatig een weekend weg, zeker nu mijn moeder een hernia heeft.
Vandaar dat ik we vanmiddag vissen gaan halen
De bak staat al vol water en steentjes op mijn bureau, zodat het water mooi op temperatuur kan komen voor als we de visjes gaan halen
[ afbeelding ]
Volgens mij 's nachtsquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
en hoe moet ik me dat nou voorstellen?
de hele dag dat geneuk op mijn bureau?
of als ik na een weekendje weg geweest te zijn terugkom, staat er ineens een kop op mijn aquarium?
of valt het wel mee?
[..]
ja, het kán ook wel, maar het mag niet en ik vind het gewoon sneu voor zo'n beestje hierquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
Een kat kan je prima binnen houden hoor.
Wij hebben 2 katten die alleen op balkon komen als het lekker weer is. De rest van het jaar zitten ze ook binnen. Nu is het bij mij wel groter dan één kamer...
Gelukkig is er bij ons altijd wel iemand die de katten te eten geeft als we weer eens weg zijn. In april komt mijn broertje zelfs 2 weken in mijn huis wonen!
weet je wat, ik vraag het wel aan de dierenwinkelmevrouwquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij 's nachtsIk heb het nog nooit gezien, ze zijn gewoon opeens zwanger
Geen idee, wordt het in Nederland uitgezonden dan? Ik heb vanochtend even met Amerika meegekekenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
welk seizoen & aflevering is Nederland inmiddels?
quote:
Ik ken het niet eensquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, wordt het in Nederland uitgezonden dan? Ik heb vanochtend even met Amerika meegekeken.
Het is een erg toffe Amerikaanse serie over een stadje vlak na een serie terroristische aanslagen in een totaal ontwricht Amerika.quote:
Thuis maar eens even kijken danquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een erg toffe Amerikaanse serie over een stadje vlak na een serie terroristische aanslagen in een totaal ontwricht Amerika.
...om het even kort samen te vatten.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:25 schreef Pheno het volgende:
Pure pr0n.
Vaag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
Ik zie hier mensen lopen die ik gewoonweg niet ken
You have been hijacked...quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
Mja, je bent er een half jaar uit en je kent meteen een hele zooi mensen niet meerquote:
Waar lopen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
L33t postquote:
Op mijn werk. Ik ben een half jaar uit de roulatie geweest. of iig niet 100% aanwezig geweest.quote:
Ohja op die manier.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, je bent er een half jaar uit en je kent meteen een hele zooi mensen niet meer
Aaah. Ik ben nu een half jaar weg bij mijn oude baan (albert heijn...) en ik ken echt niemand meer...quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op mijn werk. Ik ben een half jaar uit de roulatie geweest. of iig niet 100% aanwezig geweest.
Logisch natuurlijk met al die studenten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Aaah. Ik ben nu een half jaar weg bij mijn oude baan (albert heijn...) en ik ken echt niemand meer...
Bij de AH heb je dan ook wegwerpartikelen en wegwerpmedewerkers.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Aaah. Ik ben nu een half jaar weg bij mijn oude baan (albert heijn...) en ik ken echt niemand meer...
Ik heb er 4,5 jaar gewerkt en dan lijkt het niet zo snel te gaan... Maar als je er eenmaal weg bent is het echt snel weg...quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:44 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk met al die studenten.
Maar jij bent dan ook helemaal gestopt neem ik aan, dan is het ook logisch dat je niemand meer kent.
Heb je aan het Veerplein gewerkt?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb er 4,5 jaar gewerkt en dan lijkt het niet zo snel te gaan... Maar als je er eenmaal weg bent is het echt snel weg...
Holy maar ik heb destijds ook gesolliciteerd bij Veerplein. Was voor mij even ver wegquote:
AHquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Holy maar ik heb destijds ook gesolliciteerd bij Veerplein. Was voor mij even ver weg![]()
Ik ken Holy gewoonquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Holy maar ik heb destijds ook gesolliciteerd bij Veerplein. Was voor mij even ver weg![]()
Veerplein heeft alleen niet alles.. En die bordjes zijn zo irritant. In de holy ook, met kerst, alle kassa's open. Zijn er mensen die zeggen; ja 3 in de rij kassa erbij...quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:13 schreef OA het volgende:
[..]
AH![]()
Ik vind het wel een fijne winkel aan het Veerplein. Alleen het personeel is niet altijd even vriendelijk.
Er hangt zo'n bordje "bij 3 of meer in de rij openen wij een kassa erbij"
Als je ze daar op wijst, kan je alleen maar een leijke blik verwachten...
Nee maar wel bijna. Als je schiedam overslaatquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ken Holy gewoon
Van mensen die zeggen dat het ook Rotterdam is
Ja... en probeerde maar eens vrij te nemen. Heb je vrij gevraagd, zijn ze het 'vergeten'... Mag je zelf een ander zoeken...quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:48 schreef Sjowhan het volgende:
AH
Lieten me na werktijd nog een half uur spiegelen, terwijl ik er niet voor betaald werd![]()
Maar dat komt omdat jij in het oosten des lands woont. Dan moet het eerst vanuit de Rotterdamse haven hélémáál naar het distributiecentrum in Utrecht en daarna moet het weer verder naar Nijmegen, om vervolgens te worden verdeeld over al die dorpjes... Ja, tegen die tijd is niets meer vers...quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef Pheno het volgende:
AH met dat ranzige vlees, groente en fruit van ze
Schiedamquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee maar wel bijna. Als je schiedam overslaat
Ook in de rest van het land is het baggerquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij in het oosten des lands woont. Dan moet het eerst vanuit de Rotterdamse haven hélémáál naar het distributiecentrum in Utrecht en daarna moet het weer verder naar Nijmegen, om vervolgens te worden verdeeld over al die dorpjes... Ja, tegen die tijd is niets meer vers...
Nee, je moet vooral niets inkopen dat goed is, want dat kost meer en drukt de winst...quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook in de rest van het land is het bagger![]()
Uhm, de groenten wordt geteeld in het oosten des lands, prima spul. Maar die koopt de AH niet in.
Aaah een echte Vlaardingerquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:
Dus groenteboer en poelier/slager ftwKost niets meer en is vele malen beter. Ik vind het ook altijd grappig om in recepten te lezen: bv giet na het rullen van het gehakt het vrijgekomen vocht af. Welk fokking vocht? Goedkope meuk als je daar vleesvocht vandaan krijgt
Heb je helemaal gelijk in!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:
Dus groenteboer en poelier/slager ftwKost niets meer en is vele malen beter. Ik vind het ook altijd grappig om in recepten te lezen: bv giet na het rullen van het gehakt het vrijgekomen vocht af. Welk fokking vocht? Goedkope meuk als je daar vleesvocht vandaan krijgt
Mja, eerder Maassluizer. Ben ik Vld geboren en woon er nu weer bijna 2 jaar. Heb ruim 24 jaar in Maassluis gewoond en ik zou eerlijk gezegd veel liever daar wonen, maar de huizen zijn in Vld veel beter betaalbaar...quote:
Rooie oortjes....quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:15 schreef Muck het volgende:
zo, ik heb echt een überdouche
het watert klettert keihard op je hoofd
mijn oren gloein nu helemaal
Das de vriendelijke uitdrukking ervoorquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:24 schreef Pheno het volgende:
Nog een half uurtje, ben er wel doorheen.
Allemaal correct. Schiedamquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de vriendelijke uitdrukking ervoor
Welke?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef Pheno het volgende:
Zo, informatie voor een masteropleiding gevraagd.
ICT, ik ben al bachelor, maar na 7 jaar heb ik weer eens zin om wat extra te doenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
ICT, ik ben al bachelor, maar na 7 jaar heb ik weer eens zin om wat extra te doen
Patserquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
ICT, ik ben al bachelor, maar na 7 jaar heb ik weer eens zin om wat extra te doen
Altijd, maar eens wat lastigers dan het zoveelste frameworkje is ook wel leukquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:50 schreef Yesse het volgende:
[..]Logisch, maar in de ICT kan je ook altijd wel wat bijleren geloof ik.
Ik ga naar huis, pats thatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk danquote:
Ja, ik moest ff een collega naar huis brengen.quote:
Das best eh.. vervelendquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik moest ff een collega naar huis brengen.
Hij was op z'n bek gegaan en kon niet meer fatsoenlijk lopen...
Kan hij best wel even naar een dokter gaan om te checken of zn heup niet gebroken is...quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:00 schreef OA het volgende:
Uitgegleden en met z'n heup op een rand terecht gekomen.
Dat is sowieso niet aan te raden en zeker niet als je 100+ kg weegt...
Oeh, nicequote:
Morgen?quote:
quote:
Nee eigenlijk niet, maar mijn eerste post hier vandaag, had nog geen tijd eerderquote:
Haaiquote:
Hoe is het met kukie?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Ah dat verklaart e.e.a.
Ja wel puick. En met Fruts?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:48 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het met kukie?
Zijn gangetje... erg druk de laatste tijd...quote:
quote:
Mja, eten, werken, slapen. Ik ken het.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:55 schreef Frutsel het volgende:
Zijn gangetje... erg druk de laatste tijd...![]()
Gelukkig vind ik langzaam me draai op me werk en neemt dat wat druk van de ketel ^^
En ach.... verder weinig nieuws hoor... same old story
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Administratieve duizendpoot lijkt het wel... klein familiebedrijf, drukke tijden...
doe eigenlijk de voorraadbeheer, de planning van het wagenpark en chauffeurs, inboeken van verkooporders, boekhouding en bankzaken etc etc etc...
en jij? nieuw gezicht hier?of mis ik iets
![]()
(sorry, laatste tijd niet veel tijd gehad langs te komen
)
Al uitgeklust?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, eten, werken, slapen. Ik ken het.
hehequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Yesse het volgende:
[..]Nieuw ja
Was gisteren eens even komen kijken en nu al besloten dat ik blijf hangen
![]()
Maar werk klinkt herkenbaar, alleen ben de duizendpoot op een reclamebureau dus met chauffeurs heb ik niet te maken maar wel met koeriers, jobs, contacten,telefoons,inboeken en allesZelfs als er stickertjes gemaakt moeten worden komen ze naar me toe
Maar opzich is dat wel lekker om bezig te zijn
Ja, in oktober kwam de nieuwe keuken. Het is echt af, we wonen er in juni alweer een jaar.quote:
Gaat hard!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, in oktober kwam de nieuwe keuken. Het is echt af, we wonen er in juni alweer een jaar.
Kloptquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehezo ben ik er een jaar geleden ook ingerold
![]()
Klinkt wel leuk en afwisselend werk, elke keer wat anders lijkt me
een eigen huis is nooit af hequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, in oktober kwam de nieuwe keuken. Het is echt af, we wonen er in juni alweer een jaar.
Ja hè? Een jaar geleden trok ik bij JD in, in z'n studentenhok. Verbazend hoe snel het gaat.quote:
Vrolijke Fapselquote:
Zit je nu op je werk dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
KloptEn ik heb zo nu en dan tijd om eventjes te Fok!ken
Zo lang geleden dat je het bijna alweer zat zou kunnen zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hè? Een jaar geleden trok ik bij JD in, in z'n studentenhok. Verbazend hoe snel het gaat.
Whehehe. Zou kunnen ja. Het is niet zo gelukkig.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:14 schreef Frutsel het volgende:
Zo lang geleden dat je het bijna alweer zat zou kunnen zijn
Hoezo is het niet zo gelukkig?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Zou kunnen ja. Het is niet zo gelukkig.
Whehequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:21 schreef Frutsel het volgende:
Ow wacht, ik moet de klemtoon anders leggen
Gelukkig dan maar
Op mn werk én nuquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en op je werk zo nu en dan tijd om even te fokken of nu?
Nee joh, doe niet zo gek.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
Ik hier!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:11 schreef BrandX het volgende:![]()
ik zet heel even sbs6 aan zie ik gewoon dat we twee nul achterstaan
![]()
![]()
![]()
Ik krijg elk jaar geld terug, mij hoor je niet klagenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:11 schreef BrandX het volgende:![]()
ik zet heel even sbs6 aan zie ik gewoon dat we twee nul achterstaan
![]()
![]()
![]()
Oh ja, anders is er een deel van de spanning weg als je het later gaat kijkenquote:
Het is gelukkig ook niet zo vol op het middenveldquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, anders is er een deel van de spanning weg als je het later gaat kijken
Sjow: het staat 3-1
het is ook heel gezellig rond de middenstipquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is gelukkig ook niet zo vol op het middenveld
Ik krijg ook altijd geld terug, maar het motiveert toch niet om met een glimlach het biljet in te vullen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg elk jaar geld terug, mij hoor je niet klagen
echt, ik bescheur me hier gewoonquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Yesse het volgende:
Het is echt super saai, ze spelen alsof ze 3-0 voor staan ipv 3-1 achter. Een beetje passen naar elkaar en in het veld staan alsof ze er geen zin in hebben
ik ook, en overmorgen en de dag erna ookquote:
68% balbezit en dan nog 3-1 achterstaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is gelukkig ook niet zo vol op het middenveld
Goed bezigquote:
Zeer zeker waarquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
het is ook heel gezellig rond de middenstip
Zwemmen. Alweer 2 maanden geleden ofzo voor mij. Dat is eigenlijk best wel lekker.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
OH, misschien dat ik zondag nog wel ff ga zwemmen
sowieso, Kraayquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goed commentaar Kraay, dank je wel!
Dat je er naar luistert!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goed commentaar Kraay, dank je wel!
GMTAquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:39 schreef BrandX het volgende:
Echt, hoe presteer je het als bondscoach een De Zeeuw in de basis te zetten en Seedorf aan de kant te houden
Dat dus.quote:
Voetbalquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voetbal
Een stelletje gays die samen gaan douchen na ruim anderhalf uur met een bal te hebben gespeeld
Seedorfquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
De Zeeuw eruit, goeie zaak!
Seedorf moet ik de basis. Wat je nu gaat krijgen, is dat Oranje nog steeds kut blijft spelen, verliest en dan gaat iedereen weer roepen dat Seedorf niets toevoegt
Indah!quote:
Werkwerkwerkwerkquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:25 schreef Kuukske het volgende:
.. Jezus wat een zwaaibladzijde dit.
kuukquote:Op donderdag 27 maart 200807:25 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen allen.
Mquote:
BXquote:
.quote:Op donderdag 27 maart 200807:44 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu
IK ben niet zwangerquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Heeft iemand ook nog meer te melden dan "" ?
.
Ah oké. In jouw geval misschien gefeliciteerd? Zou wat zijn, om een baby door je pinguinsleutertje te moeten drukken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:22 schreef Pheno het volgende:
IK ben niet zwanger
Ik ook al niet!quote:
Ik wilde al bijna gaan gooien met luiers. Maar je zei net op tijd DE.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:29 schreef OA het volgende:
Ik ook al niet!![]()
Een vriendin van mij wel.Een. Niet DE
Weet OAdin hier wel vanquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook al niet!![]()
Een vriendin van mij wel.Een. Niet DE
Zo had ik het nog niet bekekenquote:
Ik merk het jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:35 schreef BrandX het volgende:
mja, ben al de nodige uurtjes op, dus te wakker
quote:Op donderdag 27 maart 200808:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Weet OAdin hier wel van [afbeelding]
Ik ook niet!quote:
Leuk. Babybezoekquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:55 schreef OA het volgende:
Ik ook niet!
Euhm.. ja, ze weet ervan. Sterker nog, we gaan er zaterdag heen!
De baby is er nog niet hoor. Die wordt pas in september verwacht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leuk. Babybezoek. Speaking of which, Zus Kuukske is wél zwanger. Dus ik word weer tante.
Tof. Mijn neefje of nichtje komt in oktober ongeveer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:03 schreef OA het volgende:
De baby is er nog niet hoor. Die wordt pas in september verwacht.![]()
Leuk Kuuk!
quote:Op donderdag 27 maart 200807:25 schreef Kuukske het volgende:
Waardoor je nog minder werk verzetquote:Op donderdag 27 maart 200808:28 schreef OA het volgende:
Rustig op het werk. [afbeelding]
1 collega is naar een klant in Spanje.
1 collega is naar een klant in Oostenrijk.
1 collega heeft een kapotte auto.
1 collega is onderweg naar de collega met pech.
1 collega is vrij.
3 collega's beginnen pas vanmiddag.
Samenvatting: ik zit alleen beneden en boven zitten maar 2 mensen. [afbeelding]
Moet ik ook nog doenquote:Op donderdag 27 maart 200808:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leuk. Babybezoek [afbeelding]. Speaking of which, Zus Kuukske is wél zwanger. Dus ik word weer tante.
Tante worden? Dan moet je nog een hoop laten doen.quote:
Triest he.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:25 schreef Kuukske het volgende:
Ja, het verbaast me. Zo krijgen wij samen ook wel 767 topics vol.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:13 schreef Pheno het volgende:
Triest he.
quote:Op donderdag 27 maart 200809:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tante worden? Dan moet je nog een hoop laten doen.
mag ik mee doen met vullen?quote:Op donderdag 27 maart 200809:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het verbaast me. Zo krijgen wij samen ook wel 767 topics vol.
Nee, babybezoekquote:Op donderdag 27 maart 200809:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tante worden? Dan moet je nog een hoop laten doen.
Ja hoor, natuurlijk. Doe je best.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
mag ik mee doen met vullen?
DP?quote:
Watte?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
DP?
2 dicksquote:
Ow dat. Wat heeft het in godsnaam met het topic van doenquote:
vullenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow dat. Wat heeft het in godsnaam met het topic van doen.
Als jij 2 mensen laat vullenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow dat. Wat heeft het in godsnaam met het topic van doen.
vakkenquote:
wat, je lag te slapen in de trein?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef DaMart het volgende:
Soms heb je van die momenten dat je vanuit het niets over dingen gaat nadenken. Gisterenavond bijvoorbeeld, toen ik in een vrijwel lege trein naar huis reed. Buiten trok het donker van de avond aan me voorbij, en de wereld buiten mijn gedachten hield voor even p te bestaan. Het was een mooi moment van zelfreflectie, waarvan ik jullie de details zal besparen. Maar toch, zulke momenten geven mij weer hele mooie inzichten in wie ik ben en wat ik doe.
Zo zie ik bijvoorbeeld in dat ik nu de zwaaismileys van vanochtend refleclecteer, terwijl ik jullie goedemorgen wens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Mooi verhaal !quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef DaMart het volgende:
Soms heb je van die momenten dat je vanuit het niets over dingen gaat nadenken. Gisterenavond bijvoorbeeld, toen ik in een vrijwel lege trein naar huis reed. Buiten trok het donker van de avond aan me voorbij, en de wereld buiten mijn gedachten hield voor even p te bestaan. Het was een mooi moment van zelfreflectie, waarvan ik jullie de details zal besparen. Maar toch, zulke momenten geven mij weer hele mooie inzichten in wie ik ben en wat ik doe.
Zo zie ik bijvoorbeeld in dat ik nu de zwaaismileys van vanochtend refleclecteer, terwijl ik jullie goedemorgen wens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nee, ik was klaarwakker. Maar ik kan soms wakker zijnde verdwalen in mijn gedachten, zonder acht te slaan op wat er om me heen gebeurtquote:
grapje mart, grapjequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was klaarwakker. Maar ik kan soms wakker zijnde verdwalen in mijn gedachten, zonder acht te slaan op wat er om me heen gebeurt.
Hè? Nou snap ik het niet meer.quote:
O, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ikquote:
ik met mijn twisted little mind welquote:
Wie is wie?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Muck het volgende:
Mag ik jullie even voorstellen:
Suiker en Melk
[ afbeelding ]
Wat, is het hier tegenwoordig niet meer zo stormlopend dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:48 schreef OA het volgende:
De drukte....
Ohhw! Ja. Ik snap.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:49 schreef Muck het volgende:
ik met mijn twisted little mind wel
Indah vraagt: mag ik helpen met vullen
jij vindt dat prima, dus Ph zegt: DP
snap je het nu wel?
die met die witte kop is Suikerquote:
ik mis de koffiequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk
[ afbeelding ]
Bwhehehe!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk
[ afbeelding ]
Ik had het andersom gedaan. Want zwarte koffie kan wel met suiker, maar niet met melk!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:50 schreef Muck het volgende:
[..]
die met die witte kop is Suiker
degene met de zwarte staart en vinnen is Melk
koffie moet gewoon puur. Zonder suiker en melkquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het andersom gedaan. Want zwarte koffie kan wel met suiker, maar niet met melk!
Nee, het wil niet erg vandaag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef BrandX het volgende:
nog steeds niet erg wakker kuuk? Neem nog een bakkie thee
daar zwemmen ze inquote:
dank je!quote:gefeliciteerd met jullie aanwinst
herkenbaar, zo'n momentquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef DaMart het volgende:
Soms heb je van die momenten dat je vanuit het niets over dingen gaat nadenken. Gisterenavond bijvoorbeeld, toen ik in een vrijwel lege trein naar huis reed. Buiten trok het donker van de avond aan me voorbij, en de wereld buiten mijn gedachten hield voor even op te bestaan. Het was een mooi moment van zelfreflectie, waarvan ik jullie de details zal besparen. Maar toch, zulke momenten geven mij weer hele mooie inzichten in wie ik ben en wat ik doe.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
we vonden het ook moeilijk, want suiker en melk zijn allebei wit, maar we hadden een goud/witte en een goud/zwarte vis, dus tja, wie is nou wie...quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het andersom gedaan. Want zwarte koffie kan wel met suiker, maar niet met melk!
Had ik maar eerder mijn suggestie gegeven dan, dan was het een stuk makkelijker geweest voor jullie... aan de andere kant kun je ook zeggen dat omdaqt melk in het aquarium is, de koffie zwart blijftquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
we vonden het ook moeilijk, want suiker en melk zijn allebei wit, maar we hadden een goud/witte en een goud/zwarte vis, dus tja, wie is nou wie...
toen heb ik maar heel hard "Suiker!" geroepen, en de eerste die reageerde heette vanaf dat moment suiker
Je weet dat je het over vissen hebt hè?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
we vonden het ook moeilijk, want suiker en melk zijn allebei wit, maar we hadden een goud/witte en een goud/zwarte vis, dus tja, wie is nou wie...
toen heb ik maar heel hard "Suiker!" geroepen, en de eerste die reageerde heette vanaf dat moment suiker
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je weet dat je het over vissen hebt hè?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk
[ afbeelding ]
Op het werk,quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat, is het hier tegenwoordig niet meer zo stormlopend dan?
Delegerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Op het werk,.
Vanaf half 9 hang ik bijna non-stop aan de telefoon en ben ik in overleg...![]()
Gelukkig ben ik goed in afschuiven, dus alles is weer opgelost!
Daar draait alles toch om?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |