Het is een erg toffe Amerikaanse serie over een stadje vlak na een serie terroristische aanslagen in een totaal ontwricht Amerika.quote:
Thuis maar eens even kijken danquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een erg toffe Amerikaanse serie over een stadje vlak na een serie terroristische aanslagen in een totaal ontwricht Amerika.
...om het even kort samen te vatten.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:25 schreef Pheno het volgende:
Pure pr0n.
Vaag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
Ik zie hier mensen lopen die ik gewoonweg niet ken
You have been hijacked...quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
Mja, je bent er een half jaar uit en je kent meteen een hele zooi mensen niet meerquote:
Waar lopen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
L33t postquote:
Op mijn werk. Ik ben een half jaar uit de roulatie geweest. of iig niet 100% aanwezig geweest.quote:
Ohja op die manier.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, je bent er een half jaar uit en je kent meteen een hele zooi mensen niet meer
Aaah. Ik ben nu een half jaar weg bij mijn oude baan (albert heijn...) en ik ken echt niemand meer...quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op mijn werk. Ik ben een half jaar uit de roulatie geweest. of iig niet 100% aanwezig geweest.
Logisch natuurlijk met al die studenten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Aaah. Ik ben nu een half jaar weg bij mijn oude baan (albert heijn...) en ik ken echt niemand meer...
Bij de AH heb je dan ook wegwerpartikelen en wegwerpmedewerkers.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Aaah. Ik ben nu een half jaar weg bij mijn oude baan (albert heijn...) en ik ken echt niemand meer...
Ik heb er 4,5 jaar gewerkt en dan lijkt het niet zo snel te gaan... Maar als je er eenmaal weg bent is het echt snel weg...quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:44 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk met al die studenten.
Maar jij bent dan ook helemaal gestopt neem ik aan, dan is het ook logisch dat je niemand meer kent.
Heb je aan het Veerplein gewerkt?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb er 4,5 jaar gewerkt en dan lijkt het niet zo snel te gaan... Maar als je er eenmaal weg bent is het echt snel weg...
Holy maar ik heb destijds ook gesolliciteerd bij Veerplein. Was voor mij even ver wegquote:
AHquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Holy maar ik heb destijds ook gesolliciteerd bij Veerplein. Was voor mij even ver weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |