ik mis de koffiequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Muck het volgende:
Mag ik jullie even voorstellen:
Suiker en Melk
[ afbeelding ]
Bwhehehe!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk
[ afbeelding ]
Ik had het andersom gedaan. Want zwarte koffie kan wel met suiker, maar niet met melk!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:50 schreef Muck het volgende:
[..]
die met die witte kop is Suiker
degene met de zwarte staart en vinnen is Melk
koffie moet gewoon puur. Zonder suiker en melkquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het andersom gedaan. Want zwarte koffie kan wel met suiker, maar niet met melk!
Nee, het wil niet erg vandaag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef BrandX het volgende:
nog steeds niet erg wakker kuuk? Neem nog een bakkie thee
daar zwemmen ze inquote:
dank je!quote:gefeliciteerd met jullie aanwinst
herkenbaar, zo'n momentquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef DaMart het volgende:
Soms heb je van die momenten dat je vanuit het niets over dingen gaat nadenken. Gisterenavond bijvoorbeeld, toen ik in een vrijwel lege trein naar huis reed. Buiten trok het donker van de avond aan me voorbij, en de wereld buiten mijn gedachten hield voor even op te bestaan. Het was een mooi moment van zelfreflectie, waarvan ik jullie de details zal besparen. Maar toch, zulke momenten geven mij weer hele mooie inzichten in wie ik ben en wat ik doe.
Zo zie ik bijvoorbeeld in dat ik nu de zwaaismileys van vanochtend refleclecteer, terwijl ik jullie goedemorgen wens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
we vonden het ook moeilijk, want suiker en melk zijn allebei wit, maar we hadden een goud/witte en een goud/zwarte vis, dus tja, wie is nou wie...quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het andersom gedaan. Want zwarte koffie kan wel met suiker, maar niet met melk!
Had ik maar eerder mijn suggestie gegeven dan, dan was het een stuk makkelijker geweest voor jullie... aan de andere kant kun je ook zeggen dat omdaqt melk in het aquarium is, de koffie zwart blijftquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
we vonden het ook moeilijk, want suiker en melk zijn allebei wit, maar we hadden een goud/witte en een goud/zwarte vis, dus tja, wie is nou wie...
toen heb ik maar heel hard "Suiker!" geroepen, en de eerste die reageerde heette vanaf dat moment suiker
Je weet dat je het over vissen hebt hè?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
we vonden het ook moeilijk, want suiker en melk zijn allebei wit, maar we hadden een goud/witte en een goud/zwarte vis, dus tja, wie is nou wie...
toen heb ik maar heel hard "Suiker!" geroepen, en de eerste die reageerde heette vanaf dat moment suiker
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je weet dat je het over vissen hebt hè?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk
[ afbeelding ]
Op het werk,quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat, is het hier tegenwoordig niet meer zo stormlopend dan?
Delegerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Op het werk,.
Vanaf half 9 hang ik bijna non-stop aan de telefoon en ben ik in overleg...![]()
Gelukkig ben ik goed in afschuiven, dus alles is weer opgelost!
Daar draait alles toch om?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |