Indah!quote:
Werkwerkwerkwerkquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:25 schreef Kuukske het volgende:
.. Jezus wat een zwaaibladzijde dit.
kuukquote:Op donderdag 27 maart 200807:25 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen allen.
Mquote:
BXquote:
.quote:Op donderdag 27 maart 200807:44 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu
IK ben niet zwangerquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Heeft iemand ook nog meer te melden dan "" ?
.
Ah oké. In jouw geval misschien gefeliciteerd? Zou wat zijn, om een baby door je pinguinsleutertje te moeten drukken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:22 schreef Pheno het volgende:
IK ben niet zwanger
Ik ook al niet!quote:
Ik wilde al bijna gaan gooien met luiers. Maar je zei net op tijd DE.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:29 schreef OA het volgende:
Ik ook al niet!![]()
Een vriendin van mij wel.Een. Niet DE
Weet OAdin hier wel vanquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook al niet!![]()
Een vriendin van mij wel.Een. Niet DE
Zo had ik het nog niet bekekenquote:
Ik merk het jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:35 schreef BrandX het volgende:
mja, ben al de nodige uurtjes op, dus te wakker
quote:Op donderdag 27 maart 200808:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Weet OAdin hier wel van [afbeelding]
Ik ook niet!quote:
Leuk. Babybezoekquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:55 schreef OA het volgende:
Ik ook niet!
Euhm.. ja, ze weet ervan. Sterker nog, we gaan er zaterdag heen!
De baby is er nog niet hoor. Die wordt pas in september verwacht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leuk. Babybezoek. Speaking of which, Zus Kuukske is wél zwanger. Dus ik word weer tante.
Tof. Mijn neefje of nichtje komt in oktober ongeveer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:03 schreef OA het volgende:
De baby is er nog niet hoor. Die wordt pas in september verwacht.![]()
Leuk Kuuk!
quote:Op donderdag 27 maart 200807:25 schreef Kuukske het volgende:
Waardoor je nog minder werk verzetquote:Op donderdag 27 maart 200808:28 schreef OA het volgende:
Rustig op het werk. [afbeelding]
1 collega is naar een klant in Spanje.
1 collega is naar een klant in Oostenrijk.
1 collega heeft een kapotte auto.
1 collega is onderweg naar de collega met pech.
1 collega is vrij.
3 collega's beginnen pas vanmiddag.
Samenvatting: ik zit alleen beneden en boven zitten maar 2 mensen. [afbeelding]
Moet ik ook nog doenquote:Op donderdag 27 maart 200808:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leuk. Babybezoek [afbeelding]. Speaking of which, Zus Kuukske is wél zwanger. Dus ik word weer tante.
Tante worden? Dan moet je nog een hoop laten doen.quote:
Triest he.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:25 schreef Kuukske het volgende:
Ja, het verbaast me. Zo krijgen wij samen ook wel 767 topics vol.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:13 schreef Pheno het volgende:
Triest he.
quote:Op donderdag 27 maart 200809:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tante worden? Dan moet je nog een hoop laten doen.
mag ik mee doen met vullen?quote:Op donderdag 27 maart 200809:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het verbaast me. Zo krijgen wij samen ook wel 767 topics vol.
Nee, babybezoekquote:Op donderdag 27 maart 200809:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tante worden? Dan moet je nog een hoop laten doen.
Ja hoor, natuurlijk. Doe je best.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
mag ik mee doen met vullen?
DP?quote:
Watte?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
DP?
2 dicksquote:
Ow dat. Wat heeft het in godsnaam met het topic van doenquote:
vullenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow dat. Wat heeft het in godsnaam met het topic van doen.
Als jij 2 mensen laat vullenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow dat. Wat heeft het in godsnaam met het topic van doen.
vakkenquote:
wat, je lag te slapen in de trein?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef DaMart het volgende:
Soms heb je van die momenten dat je vanuit het niets over dingen gaat nadenken. Gisterenavond bijvoorbeeld, toen ik in een vrijwel lege trein naar huis reed. Buiten trok het donker van de avond aan me voorbij, en de wereld buiten mijn gedachten hield voor even p te bestaan. Het was een mooi moment van zelfreflectie, waarvan ik jullie de details zal besparen. Maar toch, zulke momenten geven mij weer hele mooie inzichten in wie ik ben en wat ik doe.
Zo zie ik bijvoorbeeld in dat ik nu de zwaaismileys van vanochtend refleclecteer, terwijl ik jullie goedemorgen wens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Mooi verhaal !quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef DaMart het volgende:
Soms heb je van die momenten dat je vanuit het niets over dingen gaat nadenken. Gisterenavond bijvoorbeeld, toen ik in een vrijwel lege trein naar huis reed. Buiten trok het donker van de avond aan me voorbij, en de wereld buiten mijn gedachten hield voor even p te bestaan. Het was een mooi moment van zelfreflectie, waarvan ik jullie de details zal besparen. Maar toch, zulke momenten geven mij weer hele mooie inzichten in wie ik ben en wat ik doe.
Zo zie ik bijvoorbeeld in dat ik nu de zwaaismileys van vanochtend refleclecteer, terwijl ik jullie goedemorgen wens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nee, ik was klaarwakker. Maar ik kan soms wakker zijnde verdwalen in mijn gedachten, zonder acht te slaan op wat er om me heen gebeurtquote:
grapje mart, grapjequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was klaarwakker. Maar ik kan soms wakker zijnde verdwalen in mijn gedachten, zonder acht te slaan op wat er om me heen gebeurt.
Hè? Nou snap ik het niet meer.quote:
O, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ikquote:
ik met mijn twisted little mind welquote:
Wie is wie?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Muck het volgende:
Mag ik jullie even voorstellen:
Suiker en Melk
[ afbeelding ]
Wat, is het hier tegenwoordig niet meer zo stormlopend dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:48 schreef OA het volgende:
De drukte....
Ohhw! Ja. Ik snap.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:49 schreef Muck het volgende:
ik met mijn twisted little mind wel
Indah vraagt: mag ik helpen met vullen
jij vindt dat prima, dus Ph zegt: DP
snap je het nu wel?
die met die witte kop is Suikerquote:
ik mis de koffiequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk
[ afbeelding ]
Bwhehehe!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk
[ afbeelding ]
Ik had het andersom gedaan. Want zwarte koffie kan wel met suiker, maar niet met melk!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:50 schreef Muck het volgende:
[..]
die met die witte kop is Suiker
degene met de zwarte staart en vinnen is Melk
koffie moet gewoon puur. Zonder suiker en melkquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het andersom gedaan. Want zwarte koffie kan wel met suiker, maar niet met melk!
Nee, het wil niet erg vandaag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef BrandX het volgende:
nog steeds niet erg wakker kuuk? Neem nog een bakkie thee
daar zwemmen ze inquote:
dank je!quote:gefeliciteerd met jullie aanwinst
herkenbaar, zo'n momentquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef DaMart het volgende:
Soms heb je van die momenten dat je vanuit het niets over dingen gaat nadenken. Gisterenavond bijvoorbeeld, toen ik in een vrijwel lege trein naar huis reed. Buiten trok het donker van de avond aan me voorbij, en de wereld buiten mijn gedachten hield voor even op te bestaan. Het was een mooi moment van zelfreflectie, waarvan ik jullie de details zal besparen. Maar toch, zulke momenten geven mij weer hele mooie inzichten in wie ik ben en wat ik doe.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
we vonden het ook moeilijk, want suiker en melk zijn allebei wit, maar we hadden een goud/witte en een goud/zwarte vis, dus tja, wie is nou wie...quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het andersom gedaan. Want zwarte koffie kan wel met suiker, maar niet met melk!
Had ik maar eerder mijn suggestie gegeven dan, dan was het een stuk makkelijker geweest voor jullie... aan de andere kant kun je ook zeggen dat omdaqt melk in het aquarium is, de koffie zwart blijftquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
we vonden het ook moeilijk, want suiker en melk zijn allebei wit, maar we hadden een goud/witte en een goud/zwarte vis, dus tja, wie is nou wie...
toen heb ik maar heel hard "Suiker!" geroepen, en de eerste die reageerde heette vanaf dat moment suiker
Je weet dat je het over vissen hebt hè?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
we vonden het ook moeilijk, want suiker en melk zijn allebei wit, maar we hadden een goud/witte en een goud/zwarte vis, dus tja, wie is nou wie...
toen heb ik maar heel hard "Suiker!" geroepen, en de eerste die reageerde heette vanaf dat moment suiker
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je weet dat je het over vissen hebt hè?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Muck het volgende:
Suiker en Melk
[ afbeelding ]
Op het werk,quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat, is het hier tegenwoordig niet meer zo stormlopend dan?
Delegerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Op het werk,.
Vanaf half 9 hang ik bijna non-stop aan de telefoon en ben ik in overleg...![]()
Gelukkig ben ik goed in afschuiven, dus alles is weer opgelost!
Daar draait alles toch om?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |