quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:24 schreef Pheno het volgende:
Nog een half uurtje, ben er wel doorheen.
Allemaal correct. Schiedamquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de vriendelijke uitdrukking ervoor
Welke?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef Pheno het volgende:
Zo, informatie voor een masteropleiding gevraagd.
ICT, ik ben al bachelor, maar na 7 jaar heb ik weer eens zin om wat extra te doenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
ICT, ik ben al bachelor, maar na 7 jaar heb ik weer eens zin om wat extra te doen
Patserquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
ICT, ik ben al bachelor, maar na 7 jaar heb ik weer eens zin om wat extra te doen
Altijd, maar eens wat lastigers dan het zoveelste frameworkje is ook wel leukquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:50 schreef Yesse het volgende:
[..]Logisch, maar in de ICT kan je ook altijd wel wat bijleren geloof ik.
Ik ga naar huis, pats thatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk danquote:
Ja, ik moest ff een collega naar huis brengen.quote:
Das best eh.. vervelendquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik moest ff een collega naar huis brengen.
Hij was op z'n bek gegaan en kon niet meer fatsoenlijk lopen...
Kan hij best wel even naar een dokter gaan om te checken of zn heup niet gebroken is...quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:00 schreef OA het volgende:
Uitgegleden en met z'n heup op een rand terecht gekomen.
Dat is sowieso niet aan te raden en zeker niet als je 100+ kg weegt...
Oeh, nicequote:
Morgen?quote:
quote:
Nee eigenlijk niet, maar mijn eerste post hier vandaag, had nog geen tijd eerderquote:
Haaiquote:
Hoe is het met kukie?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Ah dat verklaart e.e.a.
Ja wel puick. En met Fruts?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:48 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het met kukie?
Zijn gangetje... erg druk de laatste tijd...quote:
quote:
Mja, eten, werken, slapen. Ik ken het.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:55 schreef Frutsel het volgende:
Zijn gangetje... erg druk de laatste tijd...![]()
Gelukkig vind ik langzaam me draai op me werk en neemt dat wat druk van de ketel ^^
En ach.... verder weinig nieuws hoor... same old story
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Administratieve duizendpoot lijkt het wel... klein familiebedrijf, drukke tijden...
doe eigenlijk de voorraadbeheer, de planning van het wagenpark en chauffeurs, inboeken van verkooporders, boekhouding en bankzaken etc etc etc...
en jij? nieuw gezicht hier?of mis ik iets
![]()
(sorry, laatste tijd niet veel tijd gehad langs te komen
)
Al uitgeklust?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, eten, werken, slapen. Ik ken het.
hehequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Yesse het volgende:
[..]Nieuw ja
Was gisteren eens even komen kijken en nu al besloten dat ik blijf hangen
![]()
Maar werk klinkt herkenbaar, alleen ben de duizendpoot op een reclamebureau dus met chauffeurs heb ik niet te maken maar wel met koeriers, jobs, contacten,telefoons,inboeken en allesZelfs als er stickertjes gemaakt moeten worden komen ze naar me toe
Maar opzich is dat wel lekker om bezig te zijn
Ja, in oktober kwam de nieuwe keuken. Het is echt af, we wonen er in juni alweer een jaar.quote:
Gaat hard!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, in oktober kwam de nieuwe keuken. Het is echt af, we wonen er in juni alweer een jaar.
Kloptquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehezo ben ik er een jaar geleden ook ingerold
![]()
Klinkt wel leuk en afwisselend werk, elke keer wat anders lijkt me
een eigen huis is nooit af hequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, in oktober kwam de nieuwe keuken. Het is echt af, we wonen er in juni alweer een jaar.
Ja hè? Een jaar geleden trok ik bij JD in, in z'n studentenhok. Verbazend hoe snel het gaat.quote:
Vrolijke Fapselquote:
Zit je nu op je werk dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
KloptEn ik heb zo nu en dan tijd om eventjes te Fok!ken
Zo lang geleden dat je het bijna alweer zat zou kunnen zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hè? Een jaar geleden trok ik bij JD in, in z'n studentenhok. Verbazend hoe snel het gaat.
Whehehe. Zou kunnen ja. Het is niet zo gelukkig.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:14 schreef Frutsel het volgende:
Zo lang geleden dat je het bijna alweer zat zou kunnen zijn
Hoezo is het niet zo gelukkig?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Zou kunnen ja. Het is niet zo gelukkig.
Whehequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:21 schreef Frutsel het volgende:
Ow wacht, ik moet de klemtoon anders leggen
Gelukkig dan maar
Op mn werk én nuquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en op je werk zo nu en dan tijd om even te fokken of nu?
Nee joh, doe niet zo gek.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
Ik hier!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:11 schreef BrandX het volgende:![]()
ik zet heel even sbs6 aan zie ik gewoon dat we twee nul achterstaan
![]()
![]()
![]()
Ik krijg elk jaar geld terug, mij hoor je niet klagenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:11 schreef BrandX het volgende:![]()
ik zet heel even sbs6 aan zie ik gewoon dat we twee nul achterstaan
![]()
![]()
![]()
Oh ja, anders is er een deel van de spanning weg als je het later gaat kijkenquote:
Het is gelukkig ook niet zo vol op het middenveldquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, anders is er een deel van de spanning weg als je het later gaat kijken
Sjow: het staat 3-1
het is ook heel gezellig rond de middenstipquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is gelukkig ook niet zo vol op het middenveld
Ik krijg ook altijd geld terug, maar het motiveert toch niet om met een glimlach het biljet in te vullen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg elk jaar geld terug, mij hoor je niet klagen
echt, ik bescheur me hier gewoonquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Yesse het volgende:
Het is echt super saai, ze spelen alsof ze 3-0 voor staan ipv 3-1 achter. Een beetje passen naar elkaar en in het veld staan alsof ze er geen zin in hebben
ik ook, en overmorgen en de dag erna ookquote:
68% balbezit en dan nog 3-1 achterstaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is gelukkig ook niet zo vol op het middenveld
Goed bezigquote:
Zeer zeker waarquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
het is ook heel gezellig rond de middenstip
Zwemmen. Alweer 2 maanden geleden ofzo voor mij. Dat is eigenlijk best wel lekker.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
OH, misschien dat ik zondag nog wel ff ga zwemmen
sowieso, Kraayquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goed commentaar Kraay, dank je wel!
Dat je er naar luistert!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goed commentaar Kraay, dank je wel!
GMTAquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:39 schreef BrandX het volgende:
Echt, hoe presteer je het als bondscoach een De Zeeuw in de basis te zetten en Seedorf aan de kant te houden
Dat dus.quote:
Voetbalquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voetbal
Een stelletje gays die samen gaan douchen na ruim anderhalf uur met een bal te hebben gespeeld
Seedorfquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
De Zeeuw eruit, goeie zaak!
Seedorf moet ik de basis. Wat je nu gaat krijgen, is dat Oranje nog steeds kut blijft spelen, verliest en dan gaat iedereen weer roepen dat Seedorf niets toevoegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |