Ow.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:07 schreef sigme het volgende:
Nee, dat lijkt me geen goede nieuwe naam. Verkeerde associaties enzo.
Ik dacht het al te merken ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:08 schreef sigme het volgende:
Ik drink en fok gewoonlijk niet tegelijkertijd - hieruit volgt dat ik niet veel drink.
Ik heb nu een kanon op, godskolere wat gaat dat ten koste van type- en spelvaardigheid.
Met jouw spelvaardigheid? Lijkt me stugquote:
Vloeken op god? En schrijf god met een hoofdletter, jij lasteraar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:14 schreef Autodidact het volgende:
Ik wil dat je stopt met vloeken op god, sigme. Je kwetst.
Ik kwam wel op plaatsen met politie afzettingen...alhoewel dat zijn geen agenten he. Dat is de gendarmarie, die hebben van die grijze pakken en grijs-witte jeeps. Maar die afzettingen waren niet meer dan lichte controles waarbij je 1 sec bij een stopbord moet stoppen om vervolgens weer verder te kunnen rijden. En die afzettingen zijn er nu nog trouwens. Er werd alleen nooit iets genoteerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:25 schreef sigme het volgende:
Oh ja Mutant, kwam jij in Marokko vroeger op plaatsen met politieafzettingen? Zo een waar ze je naam, paspoortnummer, naam van je ouders noteerden in een groot schrift?
DIG, nerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
SOS
Wie helpt me:
Ik heb een computer tweedehands gekocht. Zonder Windows. Niets.
Ik wil XP installeren. Dat lukt maar niet. Ik wil XP vanaf USB stick installeren, daar systeem geen optische drive heeft.
Jemig, nooit geweten dat dat zo onmogelijk lijkt....
Ik heb usb-stick bootable gemaakt. Booten lukt. Verder staat I386 directory op stick vanwaaruit ik wil installeren.
Wat gebeurt er: setup ziet steeds de stick als hardisk.
Hoe los ik dat op?
Toen ik iets meer dan tien jaar geleden in Marokko was, waren die afzettingen er véél vaker dan nu. En werd er trouwens ook serieus notitie gemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kwam wel op plaatsen met politie afzettingen...alhoewel dat zijn geen agenten he. Dat is de gendarmarie, die hebben van die grijze pakken en grijs-witte jeeps. Maar die afzettingen waren niet meer dan lichte controles waarbij je 1 sec bij een stopbord moet stoppen om vervolgens weer verder te kunnen rijden. En die afzettingen zijn er nu nog trouwens. Er werd alleen nooit iets genoteerd.
LOLquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Toen ik iets meer dan tien jaar geleden in Marokko was, waren die afzettingen er véél vaker dan nu. En werd er trouwens ook serieus notitie gemaakt.
Wat me toen juist zo opviel was dat overal, altijd, al die heren ook mij de hand wilden schudden. Ik probeerde me dan nog beleefd wat op de achtergrond te houden, maar geen sprake van.
En altijd, altijd, een preek over dat we niet getrouwd waren. Want dat komt dan natuurlijk steeds ter sprake. 'Burgelijke staat? ..'
Zijn ze nors tegen Marokkanen? Maar ja, dat ze tegen toeristen altijd extra vriendelijk zijn was steeds duidelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
LOL.
Ja de afzettingen zijn er nu veel minder en noteren doen ze dus ook al voor zover ik mij kan herinneren al jaren niet. Maar tegen mij zijn ze altijd heel nors, zullen dan toch wel je vrouwelijke charmes zijn Sigme. Maar goed, toeristen worden natuurlijk altijd beter behandelt he
Vertel eens wat nieuws....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
Naja nors, ze zijn tough. En corrupt. Als de neten.
Hihi, ja, ik heb er wel eens eentje een kofferbak zien openen waarop er twee volmaakt onschuldig kijkende schapen opdoken. Een kleine handschudding en het kon weer verder.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
Naja nors, ze zijn tough. En corrupt. Als de neten.
Wat ben jij dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar goed, toeristen worden natuurlijk altijd beter behandelt he
Mijn ochtendspits sinds vandaag dik 5 minuten fietsen en als ik pech heb even wachten bij een verkeerslichtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geloof dat ik deze ochtendspits maar even oversla...![]()
Nee want die punten van hun boeien de kiezers niet. Rechts conservatief kan prima terecht bij een van de confessionele partijen of desnoods de van Baalen kant van de VVD.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:19 schreef Picchia het volgende:
Zou de PVV een groter succes zijn als rechts-conservatieve partij als ze niet op Moslims zouden hameren?
Mutant heeft zo'n bewijs dat 'ie Marokkaan is - je weet wel, die onverliesbare nationaliteit.quote:
Oh, ik ben in Marokko ook wel diep ongelukkige Nederlands-Marokkaanse toeristenjochies tegengekomen. Dolblij weer eens een gewone kaaskop te treffenquote:Het laatste boek van Paul Scheffer begint met zo'n scene. Een Nederlands-Marokkaanse jongen introduceert hem door trots te zeggen 'welkom in mijn land' en vervolgens wordt hij door iedereen zelf als toerist gezien.
Hoe is de nieuwe baan? (Afgezien van 'dichtbij')quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn ochtendspits sinds vandaag dik 5 minuten fietsen en als ik pech heb even wachten bij een verkeerslicht
Ach net een dagje bezig maar het lijkt me zeker leuk. Inhoudelijk uitdagend enzoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe is de nieuwe baan? (Afgezien van 'dichtbij')
Mijn ochtendspits momenteel: de kachel, blatende schapen en katten die naar binnen willen.
Ik heb zo'n mooi pasje, een carte national. Tis geen paspoort, maar een identiteitskaart. Voor de lokale bevolking aldaar ben ik eveneens een toerist.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat ben jij dan?
Het laatste boek van Paul Scheffer begint met zo'n scene. Een Nederlands-Marokkaanse jongen introduceert hem door trots te zeggen 'welkom in mijn land' en vervolgens wordt hij door iedereen zelf als toerist gezien.
En in Stad? Of ben je al verhuisd naar Meppel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach net een dagje bezig maar het lijkt me zeker leuk. Inhoudelijk uitdagend enzo.
Klopt ik ben er zeker blij meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:31 schreef sigme het volgende:
Huisje in Meppel én daar leuk nieuw werk, je bent niks te beklagen.
Jij wel he?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:33 schreef Monidique het volgende:
Nee, du_ke niet!
Wanneer ga jij met de grotemensenwereld meedoen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:33 schreef Monidique het volgende:
Nee, du_ke niet!
Ja , loopt daar al een topic van me. Wel iets vooruit. Ik dreig het op te geven.quote:
Van een Nederlandse Marrokaan begreep ik dat Marokkanen een 'bloedhekel' hebben aan hun Nederlandse nationaliteitsgenoten, omdat ze zich enorm asociaal gedragen in Marokko..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mooi pasje, een carte national. Tis geen paspoort, maar een identiteitskaart. Voor de lokale bevolking aldaar ben ik eveneens een toerist.
Ik krijg soms echt de neiging om naar het Noorden te verhuizen. Het is hier NIET meer te doen met het verkeer.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn ochtendspits sinds vandaag dik 5 minuten fietsen en als ik pech heb even wachten bij een verkeerslicht
Tweede baan alweer?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach net een dagje bezig maar het lijkt me zeker leuk. Inhoudelijk uitdagend enzo.
Als je verkleed ben als Captain Kirk wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:49 schreef Monidique het volgende:
Ik download automatisch elk uur de Astronomy Picture of the Day, voor mijn startpagina. Is dat nerdish?
Jij zit toch in de IT?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je verkleed ben als Captain Kirk wel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je verkleed ben als Captain Kirk wel.
Eerst iets bootables op de harde schijf prutsen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
SOS
Wie helpt me:
Ik heb een computer tweedehands gekocht. Zonder Windows. Niets.
Ik wil XP installeren. Dat lukt maar niet. Ik wil XP vanaf USB stick installeren, daar systeem geen optische drive heeft.
Jemig, nooit geweten dat dat zo onmogelijk lijkt....
Ik heb usb-stick bootable gemaakt. Booten lukt. Verder staat I386 directory op stick vanwaaruit ik wil installeren.
Wat gebeurt er: setup ziet steeds de stick als hardisk.
Hoe los ik dat op?
Hee, ik hoef het verder niet te weten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja , loopt daar al een topic van me. Wel iets vooruit. Ik dreig het op te geven.
Ik ga het nog proberen met PartPe en Norton Ghost.
En dan weet ik het niet meer
Oh, maar vanochtend hagelde het hier ook en daar doet de politiek óók niks aanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik krijg soms echt de neiging om naar het Noorden te verhuizen. Het is hier NIET meer te doen met het verkeer.
Politiek doet NIKS.![]()
Heb me es uit de brand man!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee, ik hoef het verder niet te weten.![]()
Nerdish!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb een poster van Darth Vader, telt dat?
Ja, het is toch een godgeklaag, paar sneeuwvlokken en bijna heel Nederland staat vast.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, maar vanochtend hagelde het hier ook en daar doet de politiek óók niks aan.
ALLES!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heb me es uit de brand man!![]()
Wat doe ik fout?
Of je past woon- en werkplaats een beetje op elkaar afquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik krijg soms echt de neiging om naar het Noorden te verhuizen. Het is hier NIET meer te doen met het verkeer.
Politiek doet NIKS.![]()
Usquert, wanspeller!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, het is toch een godgeklaag, paar sneeuwvlokken en bijna heel Nederland staat vast.![]()
Ik wordt jaloer op jou, daar ergens in de buurt van Usqeurt.
En dan in Meppel moeten wonen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of je past woon- en werkplaats een beetje op elkaar af.
Tja je kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dan in Meppel moeten wonen.![]()
![]()
![]()
Is het echt zo erg?quote:
Klopt. USB is niet het probleem. BIos ondersteunt dit nl. Booten lukt dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef sigme het volgende:
BIOS Basic input output system.
USB is geen basic, al is het standaard. Eerst een (mini)OS op de HD.
Ik heb zo ongeveer het hel internet afgestruind, maar dank, ik ga het bestuderenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:01 schreef MrX1982 het volgende:
Heb je google al geprobeerd EchtGaaf om te kijken hoe je moet installeren vanaf een USB stick?
http://www.vandomburg.net(...)from-usb/#disclaimer
Zucht...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. USB is niet het probleem. BIos ondersteunt dit nl. Booten lukt dus.
USB stick heb ik bootable gemaakt WIN98bootfiles dmv een HP tooltje waarbij je stick laat gedragen als de vroegere opstart systeem diskette....Werkt voortreffelijk.
Verder heb ik de I386 directory van de Windows installatieCD op de stick gekopieerd.
Vervolgens
Xcopy32 C:\i386 d:\i386 (d is na Fdisk de harde schijf; c is usb drive)
Dan blijkt datniet de hele directory wordt gekopieerd, maar slechts "de dos bestanden""
Installatie direct vanuit de stick lukt ook niet; de setup ziet de stick dan als harddrive.
Daar zit het geneuk.
Was een testcase.quote:
Daar wordt je anders wel gevormdquote:Ik zat in Usquert op de crèche.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:05 schreef MrX1982 het volgende:
Je komt toch uit die regio du_ke? Terug naar die Heimat.
Succes.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb zo ongeveer het hel internet afgestruind, maar dank, ik ga het bestuderen
quote:Terwijl Arabieren ook van de Semieten afstammen.
Blijven doorademenquote:
Ik heb eerst Fdisk uitgevoerd en inderdaad een primary dos partition aangemaakt. Vervolgens het ik Format D: uitgevoerd. ik neem aan dat het FAT 32 is.quote:Volgens mij moet je eerst de harddisk op de juiste manier voorzien van een filesystem, ik vermoed dat je nu een dos-partitie hebt waar win xp geen raad meer mee weet.
Het probleem is dat de installatieprogramma (Winnt) dus niet met mogelijkheid komt om je drive te kiezen.quote:Installatie vanuit stick kan wel, maar dan geef je als lokatie je harddisk aan (d: of zo).
Twee borden zuurkool hebben het kanon onschadelijk gemaaktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Was een testcase.Het valt wel mee met de drank bij je
![]()
Jaha, en weet je: ik werd al toen ik nog maar een half jaar was naar een crèche gebracht. Crèches waren toen vrij nieuw, en mijn ouders waren principieel vóór. Mijn moeder werkte en mijn ouders waren ongetrouwd.quote:[..]
Daar wordt je anders wel gevormd
Zuur freet allez aanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Twee borden zuurkool hebben het kanon onschadelijk gemaakt.
En toch ben je liefquote:Jaha, en weet je: ik werd al toen ik nog maar een half jaar was naar een crèche gebracht. Crèches waren toen vrij nieuw, en mijn ouders waren principieel vóór. Mijn moeder werkte en mijn ouders waren ongetrouwd.
Ik ben een baarlijke duivel.
Niet! Hoewel, 't is beter dan "schattig"quote:
Dit krijg je toch wel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Blijven doorademen![]()
[..]
Ik heb eerst Fdisk uitgevoerd en inderdaad een primary dos partition aangemaakt. Vervolgens het ik Format D: uitgevoerd. ik neem aan dat het FAT 32 is.
Concreet: wat moet ik dan nu doen?
[..]
Het probleem is dat de installatieprogramma (Winnt) dus niet met mogelijkheid komt om je drive te kiezen.![]()
Terwijl de setup normaal eerst met een scherm komt waarbij je partities kan maken. Slaat dat dus over, hij begin direct de files te kopieren en wel naar dezelfde Usb stick.
Wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet! Hoewel, 't is beter dan "schattig".
Nee, dit krijg ik dus ook nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dit krijg je toch wel?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, dit krijg ik dus ook niet![]()
Wat is er aan de hand? Hoe komt het toch?![]()
![]()
![]()
Heb je een idee, waarom is dat *focking* scherm niet krijg ?
quote:MIAMI - Een oma in Florida is zwaargewond geraakt toen een van de vijf kinderen waar ze op paste een explosie veroorzaakte.
Het kind zette twee spuitbussen in de hete oven. Deze explodeerden, waarbij de oma vlam vatte aan haar benen, armen en borst.
De oude dame overleefde de aanslag maar ligt zwaargewond in het ziekenhuis, meldt Foxnews.
De brandweer is een onderzoek gestart. Wie van de vijf de spuitbussen liet exploderen is niet duidelijk. Uit voorzorg zijn alle kinderen naar een jeugddetentiecentrum gestuurd. Daar krijgen ze les over de gevaren van vuur.
klopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:29 schreef MrX1982 het volgende:
Staan de installatie bestanden wel op je c: schijf? Je moet volgens mij de bestanden van je usb stick op je harde schijf zetten en dan de installatie starten van je harde schijf.
Die kleuter kan het shakenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kleuter pleegt aanslag op babysitter
[..]
![]()
![]()
En bij xcopy/e?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
klopt.
Ik heb inderdaad de I386 directory van Windows gekopieerd naar de harde schijf. Met behulp van Xcopy32, dat normaal gesproken ook de onderliggende mappenstructuur meeneemt.
Als je daarna d:\I386\ dir geeft, dan blijkt dat er een heleboel bestanden niet zijn meegekopieerd. Sterker nog van de negen onderliggende mappen zijn er 7 niet meegekopieerd
Ik vermoedt dat slechts de "dos bestanden zijn gekopieerd![]()
ps omdat de USB stick de letter C heeft gekregen, heeft de harddisk de letter D gekregen na FDisk.
Tussen [] is van mijzelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is het niet wat om deze [zelfmoord]gids actief te gaan promoten onder zieken, verslaafden en uitkeringstrekkers. Wellicht dat een deel van deze mensen er wel wat in ziet, het kan op die manier de kosten van allerlei sociale regelingen drukken en wellicht kan ook de ziektenkostenpremie omlaag.
Als ik jou was zou ik aangifte doen van aanzetten tot moord & doodslag.quote:
Zover is de mens dus al afgegleden. Het is hier Sodom en Gomorra. Elke dag vraag ik me af tot hoever de genade van het Opperwezen, indien die bestaat, nog reikt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik aangifte doen van aanzetten tot moord & doodslag.
Nieuwe BIOS(s?)en kennen en kunnen het wel, volgens mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef sigme het volgende:
BIOS Basic input output system.
USB is geen basic, al is het standaard. Eerst een (mini)OS op de HD.
Ik zou zeggen, lees het verhaal er nog maar eens op na - de enige man die gered werd was die hufter dien z'n maagdelijke dochters aan de losgeslagen bende aanbood.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zover is de mens dus al afgegleden. Het is hier Sodom en Gomorra. Elke dag vraag ik me af tot hoever de genade van het Opperwezen, indien die bestaat, nog reikt.
http://www.refdag.nl/arti(...)+vergoeding+aan.htmlquote:Buitenlandse Zaken bood Herfkens vergoeding aan
HILVERSUM (ANP) – De permanente vertegenwoordiger van Nederland in New York heeft zelf in 2002 voorgesteld aan het ministerie van Buitenlandse Zaken om oud-minister Herfkens de omstreden vergoeding voor de huur van haar woning in New York te geven.
Dat blijkt uit een intern memo dat de SP in handen kreeg. Zowel de SP als de VVD wil opheldering van minister Verhagen (Buitenlandse Zaken), zeiden zij dinsdag in televisieprogramma Eenvandaag. Verhagen schreef eerder twee keer aan de Kamer dat niet te achterhalen valt wie het initiatief nam tot de verboden vergoeding.
Herfkens raakte vorig jaar in opspraak toen bleek dat zij tijdens haar baan bij de VN-organisatie UNDP jarenlang een vergoeding van het ministerie van Buitenlandse Zaken had gekregen, die in strijd is met de regels van de Verenigde Naties. Vooral haar partijgenoot PvdA-leider Bos viel haar zwaar af en stelde dat zij niet alleen zichzelf en Nederland, maar ook de PvdA schade had toegebracht.
Verhagen schreef in februari dit jaar dat behalve Herfkens, nog zeven andere Nederlanders een vergoeding hebben gekregen die in strijd was met de regels van de Verenigde Naties.
Herfkens heeft zelf altijd gezegd dat ze niet om het geld vroeg, maar dat het haar was aangeboden toen zij vroeg om hulp bij het zoeken naar een appartement. De memo uit oktober 2002 bevestigt dat beeld en suggereert dat de Kamer tot twee keer toe verkeerd is geïnformeerd. „Een politieke doodzonde”, stellen SP en VVD. Beide partijen vinden overigens wel dat Herfkens en de andere Nederlanders het geld moeten terugbetalen.
In de memo staat dat Herfkens „gelet op de hoogte van het inkomen” (8224,63 dollar bij een baan van 80 procent) en de kosten van levensonderhoud in New York, het „duidelijk” zal zijn „dat de huurkosten niet uit het VN-salaris” kunnen worden betaald. Het twee slaapkamerappartement kostte 6000 dollar per maand in het eerste jaar, oplopend tot 7000 dollar in het derde jaar. Volgens de opsteller van de memo is dat naar New Yorkse maatstaven redelijk geprijsd. Hij stelt voor Herfkens een vergoeding te geven.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:14 schreef Monidique het volgende:
Losgeslagen bende? Halve engelen.
quote:1 En die twee engelen kwamen te Sodom in den avond; en Lot zat in de poort te Sodom; en als Lot hen zag, stond hij op hun tegemoet, en boog zich met het aangezicht ter aarde.
2 En hij zeide: Ziet nu, mijne heren! keert toch in ten huize van uw knecht, en vernacht, en wast uw voeten; en gij zult vroeg opstaan, en gaan uws weegs. En zij zeiden: Neen, maar wij zullen op de straat vernachten.
3 En hij hield bij hen zeer aan, zodat zij tot hem inkeerden, en kwamen in zijn huis; en hij maakte hun een maaltijd, en bakte ongezuurde koeken, en zij aten.
4 Eer zij zich te slapen leiden, zo hebben de mannen dier stad, de mannen van Sodom, van den jongste tot den oudste toe, dat huis omsingeld, het ganse volk, van het uiterste einde af.
5 En zij riepen Lot toe, en zeiden tot hem: Waar zijn die mannen, die deze nacht tot u gekomen zijn? breng hen uit tot ons, opdat wij ze bekennen.
6 Toen ging Lot uit tot hen aan de deur, en hij sloot de deur achter zich toe;
7 En hij zeide: Mijn broeders! doet toch geen kwaad!
8 Ziet toch, ik heb twee dochters, die geen man bekend hebben; ik zal haar nu tot u uitbrengen, en doet haar, zoals het goed is in uw ogen; alleenlijk doet dezen mannen niets; want daarom zijn zij onder de schaduw mijns daks ingegaan.
quote:[4] Maar nog voordat Lot en zijn gasten konden gaan slapen, liepen alle mannen van Sodom bij Lots huis te hoop, jong en oud, niemand uitgezonderd. [5] ‘Waar zijn die mannen die bij je overnachten?’ riepen ze Lot toe. ‘Breng ze naar buiten, we willen ze nemen!’ [6] Lot ging naar buiten en deed de deur achter zich dicht. [7] ‘Maar vrienden, zoiets kunnen jullie toch niet doen!’ zei hij. [8] ‘Luister, ik heb twee dochters die nog nooit met een man geslapen hebben. Die zal ik bij jullie brengen, doe met hen wat jullie willen. Maar laat die mannen met rust, ik heb hun niet voor niets een veilig onderkomen geboden.’
Oh ja - de bijbel is meestal gruwelijker dan je onthoudt. Zo raar, een boek vol gruwel dat dan als toonbeeld van mooie verhalen en liefde wordt voorgesteld.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef Monidique het volgende:
Dan had ik dat verkeerd.
Toonbeeld. Liefde. Job.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja - de bijbel is meestal gruwelijker dan je onthoudt. Zo raar, een boek vol gruwel dat dan als toonbeeld van mooie verhalen en liefde wordt voorgesteld.
Je doet het met opzetquote:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6958854quote:2-delige Documentaire
over de klimaatsverandering op aarde, de gevolgen en de oplossingen.
Al in 1979 zei David Attenborough dat de mens een ongekende invloed op de natuur had. Inmiddels is die voorspelling helemaal uitgekomen. Wat is het verband tussen de recente natuurrampen en de klimaatverandering?.
Nog zo'n vréselijk bijbelverhaal aanhalen. Het wanstaltige verhaal Job, vol ellende, dood en verderf. Ben ik toch al wel eens over uitgevaren?quote:
Dat kan,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog zo'n vréselijk bijbelverhaal aanhalen. Het wanstaltige verhaal Job, vol ellende, dood en verderf. Ben ik toch al wel eens over uitgevaren?
toch schattig je ontkenning....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet! Hoewel, 't is beter dan "schattig".
quote:TS:Job is een man die destijds gruwelijk veel had en rijk was. Gelukkig gezin enz. En verloor alles maar alsnog bleef hij bij God en daardoor kreeg hij ook alles weer terug!
sigme: Weliswaar wordt Job na zijn beproeving weer rijk & gelukkig, om hem te beproeven zijn wel zijn herders afgeslacht en zijn kinderen verpletterd. Na de beproeving krijgt hij nieuwe zoons en dochters, maar toch, die eersten zijn wel dood. En dat omdat god zich door satan liet uitlokken om een goed, rechtvaardig en gelukkig man in het ongeluk te storten, en-passant vallen wat dodelijke slachtoffers. Ik hou niet van een god die op die wijze, en met die reden, mensen doodt en laat lijden.
TS: Hij krijgt gewoon weer alles terug wat hij ervoor had. Dus alles wordt weer hersteld zoals het was. Niet dat er onschuldige mensen worden afgeslacht ofzo.. Weet niet hoe je daar aankomt.
sigme: <stukje Job (Job 1, 17-19)>
TS: Ja enIk bedoel hij kreeg ze allemaal terug.... Waar wil je heen dan
Dat geintje was al een vervolg op een geintje van een jaar ervoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
toch schattig je ontkenning....![]()
is dit een vervolg op een geintje van 2 jaar geleden ?
Nee. Wel aan Franse Marokkanen. Bovendien krijg je de kans niet om asociaal te gedragen, tenzij je een knuppel op je hoofd wil.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Van een Nederlandse Marrokaan begreep ik dat Marokkanen een 'bloedhekel' hebben aan hun Nederlandse nationaliteitsgenoten, omdat ze zich enorm asociaal gedragen in Marokko..
Daarmee wil ik niet insinueren dat jij asociaal bent, maar klopt het dat veel 'autochtone Marokkanen' dit beeld hebben?
Verklaar je nader?quote:
Nou, sommigen daarvan worden gezien als arrogante, smerige, armzalige mensen. O en ze praten altijd Frans...tegen iedereen. En als je geen Frans kan, dan kan je de pot op. En luidruchtig, net Engelse wijven.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
yipp... kun je je voorstellen mijn ontdekking dat je er uitzag als de vrouw van die fishermansfriend-commercial.
quote:Sigme en 'dom blondje' wilde niet riijmen..
Okee rood haar, krullend, lang, plattelands of kustvrouwe... rechtop in de wind staand .. geen traantje.. doe me denk aan ht vrouwtje van Stavoren maar dan in Ierland..
Ook daar worden vaak goed & kwaad verminkt. De bijbel, en zeker het oude testament, is natuurlijk ook gewoon een geschiedenisboek. De historie van een volk en hun god.quote:btw de geschiedenis is net als de bijbel... ook was de werkelijkheid gruwelijker dan je wilt onthouden en ook valt er een moraal bij te winnen..
Licht dat eens toe.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:00 schreef Monolith het volgende:
Hugo Borst was ook lekker op dreef in DWDD vandaag.
Zat een vrouw met een kind die haar gezin op een of ander rauw voedsel dieet had gezet. Hij beschuldigde haar zo ongeveer van kindermishandeling en zei dat ze eens naar een psychiater moest. Toen mevrouw zei dat zij het voorbeeld was van het feit dat een dergelijk dieet gezond was, zei hij dat hij het ook geloofd had als iemand hem had verteld dat ze terminaal ziek was.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zat een vrouw met een kind die haar gezin op een of ander rauw voedsel dieet had gezet. Hij beschuldigde haar zo ongeveer van kindermishandeling en zei dat ze eens naar een psychiater moest. Toen mevrouw zei dat zij het voorbeeld was van het feit dat een dergelijk dieet gezond was, zei hij dat hij het ook geloofd had als iemand hem had verteld dat ze terminaal ziek was.
Kijk, het grote Voorbij Fok!-wedstrijdje 'Ik kan niet achterblijven bij mijn gebande broeders' vangt aan,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[Op dinsdag 25 maart 2008 23:11 schreef sigme het volgende:
Daar geldt de wet meer? Strenger? Vaker?]
Ben je echt zo dom? (...) Snappen die lijers zoals Marokko-aanhangers als jij misschien niet....
Kan ik me voorstellen, gezien onze discussies.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:01 schreef sigme het volgende:
Môgge!
[..]
Jij moest je ook maar eens op een POLmeet vertonen. Ben zeer benieuwd.
Nou, geschiedenis? Het oude testament nou juist niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:00 schreef sigme het volgende:
Ook daar worden vaak goed & kwaad verminkt. De bijbel, en zeker het oude testament, is natuurlijk ook gewoon een geschiedenisboek. De historie van een volk en hun god.
Oh, het zijn meer de overeenstemmingen die me nieuwsgierig makenquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:06 schreef Kees22 het volgende:
Zo dit gaat wel hard zeg.
[..]
Kan ik me voorstellen, gezien onze discussies.
hihihi,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kijk, het grote Voorbij Fok!-wedstrijdje 'Ik kan niet achterblijven bij mijn gebande broeders' vangt aan,.
.
klopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nieuwe BIOS(s?)en kennen en kunnen het wel, volgens mij.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kijk, het grote Voorbij Fok!-wedstrijdje 'Ik kan niet achterblijven bij mijn gebande broeders' vangt aan,.
.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
hihihi,
zeg, ze zoeken bij de Tros nog een volwaardige vervanger van André van Duin, niks voor jou??
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Iedere vaderlandse geschiedenis staat vol moord en doodslag en het volk/vaderland baseert zijn zelfbeeld slechts ten dele op die geschiedenis.. Het is maar net hoe men die geschiedenis leest... wat men selectief belicht als waarheid en als moraal. En het is ook maar net hoe een buitenstaander selectief de verhouding geschiedenis-volk beoordeelt...quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:19 schreef Kees22 het volgende:
Het volk dat op deze grondslag zijn zelfbeeld baseert, heeft het niet bepaald gemakkelijk in de wereld.
Jezusquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, in coffeeshops mag straks wel gerookt worden, MITS je jointje geen tabak bevat. Iedereen aan de pure jointje, waterpijpen en vaporizers.
Mij beschaamt het nog steeds dat Jeroen Bosch mij een zweem van neoromantiek deed indenken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:29 schreef Monidique het volgende:
Ik had twee van de twintig vragen fout. Eén mocht... Ik bedoel, kunstenaars. Maar die andere was wat meer beschamend.
Ik ken het... wist ik veel...quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn beschaamt het nog steeds dat Jeroen Bosch mij een zweem van neoromantiek deed indenken.
Dat mag dan toch ook gewoon op werk/kroeg/theater/enz ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, in coffeeshops mag straks wel gerookt worden, MITS je jointje geen tabak bevat. Iedereen aan de pure jointje, waterpijpen en vaporizers.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/198741/index.htmlquote:De Winter en EAJG vinden dat de twee genoemde weblogs van Ellian onder meer ‘blijk geven van een gekunstelde redeneertrant, gezochte, ongefundeerde en leugenachtige beschuldigingen’ en ‘tot in het absurde verdraaide weergave van opvattingen van anderen’.
quote:Elseviers hoofdredacteur Arendo Joustra is niet onder de indruk van de brief. ‘Net als columnisten hebben webloggers een zekere vrijheid van uitdrukken in een fel debat. Harry de Winter en Een Ander Joods Geluid hebben ook een scherpe positie ingenomen in hun advertentie op de voorpagina van de Volkskrant. Wie kaatst kan de bal verwachten.’
Wat een jankbal. Hij lijkt Wilders wel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:02 schreef MrX1982 het volgende:
Wat laat Harry de Winter zich kennen.
[..].
Flikker toch op met die onzin, je gaat geen vergiftigd voedsel eten om je amerika-gezindheid te laten blijken.quote:Chloorkip keert mogelijk terug in Europa
Van onze verslaggever Wouter Keuning
gepubliceerd op 26 maart 2008 11:30, bijgewerkt op 26 maart 2008 13:11
AMSTERDAM - De Europese pluimveesector is in rep en roer, omdat het ernaar uitziet dat Amerikaanse ´chloorkippen´ binnenkort weer in Europa mogen worden ingevoerd.
Sinds 1997 geldt een verbod op de invoer van de kippen, die door de Amerikanen aan het eind van de slachtlijn met chloor worden behandeld om ze te desinfecteren. Eurocommissaris Verheugen (Industrie) pleit nu voor afschaffing van het importverbod.
Dat blijkt uit een brief van Verheugen aan Jose Manuel Barroso, voorzitter van de Europese Commissie, die persbureau Reuters vorige week onderschepte. In de brief pleit de Eurocommissaris voor afschaffing van het importverbod met het oog op de economische relaties tussen de Verenigde Staten en de EU.
´De VS zien de kippenkwestie als een proef voor de Amerika-gezindheid van de Europese Unie´, schrijft Verheugen in zijn brief.
Volgens het Productschap Pluimvee en eieren zou een opheffing van het verbod leiden tot oneerlijke concurrentie. Europese kippenboeren moeten veel maatregelen nemen om de veiligheid van het kippenvlees te garanderen.
De afgelopen tien jaar stond Europa op het standpunt dat de met chloor behandelde kip niet veilig genoeg zou zijn. Desinfectie aan het eind van het slachtproces zou leiden tot laksheid op het gebied van hygiëne in alle voorgaande stappen in het proces.
De Europese voedselautoriteit Efsa doet momenteel onderzoek naar de veiligheid van met chloor behandelde kip. Zelfs als uit dat onderzoek blijkt dat de chloorbehandeling schade oplevert, wil Verheugen het importverbod afschaffen, zo stel hij in zijn brief aan Barroso.
Ja, want niemand weet inhoudelijk zijn vergelijking onderuit te halen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:13 schreef MrX1982 het volgende:
Alsof het statement van Harry de Winter uitblinkt qua intellect.
Als dan.
Waarom begint het filmpje niet bij het begin? Toen Jansen met een bek vol tanden stond en alleen maar ehh ehh wist te zeggen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Harry de Winter, erg gelachen dankzij die man -->
Al kent iedereen hier het filmpje vast wel. Blijft leuk om te kijken.
Ik zie het inhoudelijke van zijn statement niet hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, want niemand weet inhoudelijk zijn vergelijking onderuit te halen.
http://www.koelman.com/2008/als-wilders-dan/quote:Als Louis van Gaal "ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?; tegen Joodse overlevenden van de Holocaust gezegd zou hebben, dan was hij allang afgeserveerd en veroordeeld wegens antisemitisme.
Als Sophie Hilbrand in Zomerhitte niet zou zeggen;ik vinger me wel eens voor hem; maar;ik vinger mezelf niet voor een Jood;, dan was ze allang afgeserveerd en veroordeeld wegens antisemitisme.
Ik heb de hele uitzending gezien en moet toch echt concluderen dat Jansen veel sterker was dan Harry de Winter die uit zwakte zich keer op keer moest beroepen op persoonlijke aanvallen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom begint het filmpje niet bij het begin? Toen Jansen met een bek vol tanden stond en alleen maar ehh ehh wist te zeggen?
Nee, je moet natuurlijk wel zelf kunnen nadenken. En niet wachten totdat Koelman dat voor je doet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie het inhoudelijke van zijn statement niet hoor.
[..]
http://www.koelman.com/2008/als-wilders-dan/
Dat zal best, maar de stilte van Janssen aan het begin was formidabel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb de hele uitzending gezien en moet toch echt concluderen dat Jansen veel sterker was dan Harry de Winter die uit zwakte zich keer op keer moest beroepen op persoonlijke aanvallen.
Nominatie voor tv-moment van het jaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Harry de Winter, erg gelachen dankzij die man -->
Al kent iedereen hier het filmpje vast wel. Blijft leuk om te kijken.
Ik zie niet zo wat daar zo formidabel aan is. Als iemand twijfelt en dat laat zien pleit dat w.m.b voor hem.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar de stilte van Janssen aan het begin was formidabel.
Mijnsinsziens niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik zie niet zo wat daar zo formidabel aan is. Als iemand twijfelt en dat laat zien pleit dat w.m.b voor hem.
Een mooiere illustratie dan die column is er bijna niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, je moet natuurlijk wel zelf kunnen nadenken. En niet wachten totdat Koelman dat voor je doet.
Had ik onlangs niet een soortgelijke discussie met jou over het wegzetten van je discussiepartner als "extreem", wat dat betreft lijk je wel wat op Ellian.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
Sorry, maar de redenering van Afshin Ellian was van kleuterniveau. Jij zegt dat DUS ben je een holocaustontkenner wtf..
Ik ga helemaal niet aan de haal met het stament van Harry. Hij heeft duidelijk gezegd wat hij bedoelde tijdens P&W en dat was gewoon een duidelijk punt. Dat Koelman daar anders over denkt, moet hij zelf weten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een mooiere illustratie dan die column is er bijna niet.
Je gaat zelf aan de haal met het statement van Harry de Winter. Je bent Harry de Winter himself?
Ik denk dat die column een mooie illustratie is van columnist Koelman die net iets te intelligent wil overkomen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een mooiere illustratie dan die column is er bijna niet.
Want?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Had ik onlangs niet een soortgelijke discussie met jou over het wegzetten van je discussiepartner als "extreem", wat dat betreft lijk je wel wat op Ellian.
slowchat van vorige week. Voorbeeld die jij hier neerzette van Ellian is exact hetzelfde als wat jij vorige week probeerde te doen. Ellian zet hier (in jouw voorbeeld) iemand neer als extremist.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want?En dat moet een discussie zijn die ik mij niet kan herinneren.
Ja, en? Extremisten bestaan, hoor. Bin Laden, bijvoorbeeld. Dick Cheney. Geert Wilders.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:46 schreef Chewie het volgende:
Ellian zet hier (in jouw voorbeeld) iemand neer als extremist.
Standaardvraag bij een erkende IQ test: Noem een aantal redenen waarom je je eten kooktquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
Over extremisme gesproken.
Hugo Borst vs Veganist.
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_haar_kiezen.html
Dat is dan het punt ook niet, extremisten bestaan zeker maar iemand wegzetten als extremist omdat je denkt dat het de discussie voor je gemakkelijker maakt is niet erg slim.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, en? Extremisten bestaan, hoor. Bin Laden, bijvoorbeeld. Dick Cheney. Geert Wilders.
Dat was wel wat erg lomp. Volgens mij is een dergelijk dieet niet eens zo slecht als je er een beetje verstandig mee omgaat. Roken in huis, minstens 2 keer per week fastfood, etcetera zijn volgens mij zeker zo slecht voor de gezondheid van kinderen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
Over extremisme gesproken.
Hugo Borst vs Veganist.
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_haar_kiezen.html
Klopt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is dan het punt ook niet, extremisten bestaan zeker maar iemand wegzetten als extremist omdat je denkt dat het de discussie voor je gemakkelijker maakt is niet erg slim.
Kom op, M. Hij vertelt op kalme en duidelijke wijze wat er mis is met haar levensstijl. En dat valt te prijzen, ze brengt de gezondheid van dat jongetje in gevaar. Dat mens zegt zelf nota bene dat ze hem klein wil houden door hem bouwstoffen te ontzeggenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:53 schreef Monidique het volgende:
Hugo Borst is ook al zo'n teleurstellende commentator. Bij Studio Sport moet-ie altijd weer een of andere controverse bedenken. Beetje jammer allemaal.
quote:Orthorexia nervosa
Orthorexia nervosa is een eetstoornis die verwant is aan Anorexia nervosa. Hoewel de aandoening regelmatig aandacht krijgt, bijvoorbeeld op medische websites en in medische literatuur, is orthorexia nog geen erkend ziektebeeld.
Het belangrijkste kenmerk van de aandoening is dat de persoon die eraan lijdt, een preoccupatie of zelfs obsessie heeft voor gezond eten. Als gevolg hiervan mijdt de persoon bepaalde soorten voedsel, met name voedsel dat vet of conserveringsmiddelen bevat. Vaak gaat de persoon over op vegetarisme en eindigt het traject erbij dat de persoon alleen nog biologisch geteelde rauwe groente en fruit eet.
Door te kritisch over voedsel te zijn, eet de persoon te weinig, is de voeding te weinig gevarieerd en kan de persoon gevaarlijk mager worden, wat ook bij anorexia het geval is. In sommige gevallen kan het obsessieve gedrag ook tot problemen in de sociale omgang leiden.
Een verschil met anorexia is dat de persoon op het eerste gezicht niet te kampen heeft met een gebrek aan eigenwaarde, maar zich eerder superieur voelt door zijn verantwoorde eetgewoonten. De kwaliteit van het eten staat voor de kwaliteit van het leven.
De aandoening is voor het eerst beschreven door Steven Bratman, een Amerikaanse arts en expert op het gebied van alternatieve geneeswijzen. Het woord is afkomstig uit het Grieks: orthos betekent correct en orexis eetlust.
Overeenkomst met andere eetstoornissen
De overeenkomst met boulimia en anorexia is dat het ontstaat uit verschillende factoren. Dat zijn zowel omgevingsfactoren als psychologische. De samenstelling van het gezin kan een aanleiding zijn, net als de mate van kwetsbaarheid van een kind. Ook kunnen traumatische gebeurtenissen een aanleiding zijn voor de ontwikkeling van een eetstoornis.
Orthorexia heeft onder andere te maken met de angst om de grip op de wereld om je heen kwijt te raken, het gaat net als bij anorexia en boulimia om een gevoel van controle op de wereld. Het zijn vaak mensen die alles erg goed willen doen en daar juist door hun hoge eisen aan zichzelf en de wereld niet in slagen om het zo te doen als zij vinden dat het zou moeten.
Er zijn verschillende eetpatronen binnen dit ziektebeeld, dat maakt het moeilijk te herkennen. Veel mensen schrappen eerst vlees en vis uit hun eten, maar sommigen stoppen in eerste instantie met koolhydraatrijke voedingsstoffen als witbrood en aardappels. En de ene groep eet alleen nog rauwe groenten waar de andere groep juist gekookte groenten eet
en het beste rauw van het varkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:04 schreef Autodidact het volgende:
Vlees is wel degelijk gezond, en niet eens 'op zijn tijd'. Elke dag. Veel.
Wat zei ik toen over Ellian?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
slowchat van vorige week. Voorbeeld die jij hier neerzette van Ellian is exact hetzelfde als wat jij vorige week probeerde te doen. Ellian zet hier (in jouw voorbeeld) iemand neer als extremist.
Niks jij probeerde je discussiepartner weg te zetten als "extremist", iets wat Ellian met zulke uitspraken ook doet.quote:
Klopt en dergelijke dieten zijn ook al helemaal niet best als je ervanuit gaat dat het per definitie goed is, zoals mevrouw leek te doen. Volgens mij zijn dergelijke dieten mogelijk als je erg goed kijkt naar wat je eet en zeker ook genoeg calorieën binnenkrijgt. Met name een tekort aan vitamine B12 schijnt een aardig risico te zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:08 schreef Aoristus het volgende:
Er staat trouwens wel een hoop waarheid in dat stukje over Orthorexia Nervosa, de meeste vegetariers of het exponent daarvan, de veganisten, hebben een superioriteitsgevoel. Zulke types vind je vooral bij groenlinks of de partij voor de dieren. Het is jammer voor die mensen dat ze nooit tevreden kunnen worden over iets.
Dus dat betekend dat Ellian(net als ik) dom is. Alleen ik ben een reluser op het forum en hij is een zogenaamde geleerde die schrijft voor een blad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niks jij probeerde je discussiepartner weg te zetten als "extremist", iets wat Ellian met zulke uitspraken ook doet.
O, maar daar gaan die lui ook prat op hoor, daar heb je voedingssuplementen voor. Ze willen alleen de herkomst niet van die vitamines niet weten. IJzertekort is ook zo'n probleem.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt en dergelijke dieten zijn ook al helemaal niet best als je ervanuit gaat dat het per definitie goed is, zoals mevrouw leek te doen. Volgens mij zijn dergelijke dieten mogelijk als je erg goed kijkt naar wat je eet en zeker ook genoeg calorieën binnenkrijgt. Met name een tekort aan vitamine B12 schijnt een aardig risico te zijn.
Ik heb eigenlijk maar met een half oor geluisterd naar wat dat mens allemaal neuzelde, dus ik heb niet meegekregen of ze ook daadwerkelijk op een verantwoorde manier omging met dat soort zaken. Volgens mij stak ze nog een of ander verhaaltje af over het feit dat de mens vroeger ook prima op een dergelijk dieet kon leven en dat soort onwetendheid kan toch aardig gevaarlijk zijn. Nog wat langer terug konden we bijvoorbeeld ook prima zonder vitamine C-houdend voedsel en dat zou ik de hedendaagse mens toch niet echt aanraden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O, maar daar gaan die lui ook prat op hoor, daar heb je voedingssuplementen voor. Ze willen alleen de herkomst niet van die vitamines niet weten. IJzertekort is ook zo'n probleem.
Zover wou ik niet gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus dat betekend dat Ellian(net als ik) dom is.
In dit geval vind ik dat niet uitmaken, Ellian verkondigt zijn mening in zijn eigen weblog, jij op een forum.quote:Alleen ik ben een reluser op het forum en hij is een zogenaamde geleerde die schrijft voor een blad.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:04 schreef Autodidact het volgende:
Vlees is wel degelijk gezond, en niet eens 'op zijn tijd'. Elke dag. Veel. Varken, kip, koe, sjgapie.
Ze zien er vaak niet beter uit dan heroiïnejunks, die veganisten.
Waarom walgelijk ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:27 schreef Chewie het volgende:
maar waarom dan weer pleiten voor het weren een weblogger.
Beetje walgelijk van de Winter eigenlijk
Wat is er onfatsoenlijk aan het verkondigen van de waarheid over De Winter en z'n antisemitische maatjes?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef Bluesdude het volgende:
Waarom walgelijk ?
Ik vind de demonisering die Ellian doet met permissie van de Elsevierredactie walgelijker...als we tioch dat woord moeten gebruiken.
Fijntjes wijst de Winter erop dat volgens de eigen Elseviernormen over fatsoenlijk reageren op hun site.. hun columnist geweerd moet worden...
Overigens is het niet beter dat Ellian mag doorhitsen van Elsevier... hij is een mooi voorbeeldje van hoe het niet moet en zijn nazificaties is een reclamestrategie gericht tegen zijn ideologische hoek.. ??
Give a man enough rope..
Omdat ik van mening ben dat hij moet kunnen zeggen wat hij vind, ben je het daar niet mee eens dan ga je in discussie maar je gaat niet vragen om iemand te weren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom walgelijk ?
Ik vind de demonisering die Ellian doet met permissie van de Elsevierredactie walgelijker...als we tioch dat woord moeten gebruiken.
Fijntjes wijst de Winter erop dat volgens de eigen Elseviernormen over fatsoenlijk reageren op hun site.. hun columnist geweerd moet worden...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is er onfatsoenlijk aan het verkondigen van de waarheid over De Winter en z'n antisemitische maatjes?
Henryk Broder en een Duitse rechter. Hihi.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waaruit blijkt dat antisemitische?Volgens mij is het niks anders dan het aloude zwartmaken. Als je het hard genoeg roept dan is het vanzelf waar.
Prutser.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Niet te doen. Installatie van XP op een pc zonder optische drive. Weer een miskoop rijker.
Je kunt toch gewoon de harde schijf er even tijdelijk uitslopen, in een andere PC gooien, XP installeren en vervolgens weer terugzetten?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Niet te doen. Installatie van XP op een pc zonder optische drive. Weer een miskoop rijker.
Ze zal wel scheurbuik krijgen ofzoiets. Who cares?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar met een half oor geluisterd naar wat dat mens allemaal neuzelde, dus ik heb niet meegekregen of ze ook daadwerkelijk op een verantwoorde manier omging met dat soort zaken. Volgens mij stak ze nog een of ander verhaaltje af over het feit dat de mens vroeger ook prima op een dergelijk dieet kon leven en dat soort onwetendheid kan toch aardig gevaarlijk zijn. Nog wat langer terug konden we bijvoorbeeld ook prima zonder vitamine C-houdend voedsel en dat zou ik de hedendaagse mens toch niet echt aanraden.
Computer heeft geen optische drive. Ik heb wel een losse IDE/APA maar die past weer niet. (voeding etc).quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:00 schreef Picchia het volgende:
CD?
Ja,?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de harde schijf er even tijdelijk uitslopen, in een andere PC gooien, XP installeren en vervolgens weer terugzetten?
Dat ze dat zelf oploopt zal me een rotzorg zijn, maar het is nogal lullig voor zo'n kind.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze zal wel scheurbuik krijgen ofzoiets. Who cares?
Bootable usb met xp install?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Pak je Windows XP floppy's.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Computer heeft geen optische drive. Ik heb wel een losse IDE/APA maar die past weer niet. (voeding etc).
Elke verandering wordt bewerkstelligt met een voorbeeldquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ze dat zelf oploopt zal me een rotzorg zijn, maar het is nogal lullig voor zo'n kind.
Klopt. De stick bootable maken is een fluitje van een cent. Dat werkt perfect. Daarna I386 van de Windows CD erop gezet. Daarnaast wat extra DOS files zoals smartdrv, himem.sys om installatie te versnellenquote:
Zet je er toch gewoon slackware op joh. Kan jou het schelen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Computer heeft geen optische drive. Ik heb wel een losse IDE/APA maar die past weer niet. (voeding etc).
Ik heb even 1 minuut voor je gezocht.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. De stick bootable maken is een fluitje van een cent. Dat werkt perfect. Daarna I386 van de Windows CD erop gezet. Daarnaast wat extra DOS files zoals smartdrv, himem.sys om installatie te versnellen
Stick overgeplaats naar pc waar Xp op moet komen. Booten en vervolgesn naar de stick en daar winnt opgestart om installatie te starten.
Vervolgens begin ie direct de files te kopieren naar harddisk. Dat doet ie niet: hij kopieerd ze naar de stick.
Lijkt heel de harddisk niet te zien.
Dat moet niet zoveel uitmaken, maar desnoods gooi je toch gewoon alleen de installatiebestanden op die HD?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja,?
Ja gaat dat werkelijk?
Verschillende BIOSSEN en zo
Het kan toch zijn dat hij tijdelijke bestanden laadt op je usb stick maar daarna gewoon bij setup komt waar je kunt kiezen waar je wilt installeren. Het is logisch dat hij bestanden moet laden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. De stick bootable maken is een fluitje van een cent. Dat werkt perfect. Daarna I386 van de Windows CD erop gezet. Daarnaast wat extra DOS files zoals smartdrv, himem.sys om installatie te versnellen
Stick overgeplaats naar pc waar Xp op moet komen. Booten en vervolgesn naar de stick en daar winnt opgestart om installatie te starten.
Vervolgens begin ie direct de files te kopieren naar harddisk. Dat doet ie niet: hij kopieerd ze naar de stick.
Lijkt heel de harddisk niet te zien.
Thanks.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef MrX1982 het volgende:
Werkte xcopy/e niet om alles van je usb-stick te kopiëren naar je harde schijf en de aanwijzingen op die site?
Niet opgeven EchtGaaf.
Kan je de dvd/cd drive van de pc waar je nu op zit niet even in die andere computer zetten? Zo moeilijk kan het allemaal toch niet zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Dus ik belde vanmiddag nog naar de zaak waar ik de pc heb gekocht, want ik wist het ook niet meer.
Ze gaven toe dat het niet makkelijk is. Er zijn dire manieren volgens hen:
1 Via net werk
2 optische drive aansluiten (intern)
3 installatie via stick. Doen ze met Norton Ghost. Maken een image van XP van een andere PC Die zetten ze dan terug op de nieuwe pc![]()
Ghost geinstalleerd. Ff bekeken. hoef ik ook niet aan te beginnen. Als de dood dat ik OS van deze computer ook nog naar de donder help.
Ik waag nog 1 poging via het netwerk. Ook nog nooit gedaan. als dat niet lukt, houdt ik het voor gezien en pleur het ding op marktplaats om alsnog een complete pc te kopen.
Ja, HD wordt herkend. In Dos althans. Maar niet in het setupprogramma in Windows volgens mij. Gezien het feit dat hij steeds windows wil gaan installerenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb even 1 minuut voor je gezocht.
Hieronder staan hele handleidingen.
http://www.911cd.net/forums//index.php?showforum=37
Thank you. Tja, ik heb al veel gelezen....en kwam ook niet veel verder. Maar ja, toegeven, ik weet er ook geen flikker van af. GEvaltje onderschattig .![]()
[quote]
Heb je wel gecontroleerd of je bios je hd herkent en of je hd wel functioneert?
De hd formateren helpt ook weleens. Wat voor pc heb je nu voor je dan? Een nieuwe of een oud beestje?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, HD wordt herkend. In Dos althans. Maar niet in het setupprogramma in Windows volgens mij. Gezien het feit dat hij steeds windows wil gaan installeren
Nee is een IDE schijf. (flatcable geval)quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als het een Sata schijf is deze in de bios in ide mode zetten.
Och, walgelijk... Beetje dom, eigenlijk. Flauw ook.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:27 schreef Chewie het volgende:
Beetje walgelijk van de Winter eigenlijk
[edit] te laatquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef MrX1982 het volgende:
Weet je zeker dat hij Windows wil gaan installeren op je usb stick en niet slechts bestanden tijdelijk laadt? Het lijkt me sterk dat hij automatisch begint met installeren zonder dat je iets hebt gekozen.
Klopt. Is ook niet moeilijk, maar geloof me of niet: er zit niets eens een extra voedingsplug in het systeem. Het systeem zelf kan niet eens worden uitgebreid met extra drivesquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kan je de dvd/cd drive van de pc waar je nu op zit niet even in die andere computer zetten? Zo moeilijk kan het allemaal toch niet zijn.
Ja, met dat laatste snij ik me dus in de vingers. Eens en nooit meer.quote:Een complete pc kopen was misschien het makkelijkste geweest. Wilde je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten?.
Heb ik ook al gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De hd formateren helpt ook weleens. Wat voor pc heb je nu voor je dan? Een nieuwe of een oud beestje?
Had ik eerlijk gezegd ook ff gedacht.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef MrX1982 het volgende:
Weet je zeker dat hij Windows wil gaan installeren op je usb stick en niet slechts bestanden tijdelijk laadt? Het lijkt me sterk dat hij automatisch begint met installeren zonder dat je iets hebt gekozen.
quote:Epicurius' Riddle
If God is willing to prevent evil, but is not able to
Then He is not omnipotent.
If He is able, but not willing
Then He is malevolent.
If He is both able and willing
Then whence cometh evil?
If He is neither able nor willing
Then why call Him God?
WeirdMicky!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Een meisje uit mijn middelbare schoolklas zei desgevraagd dat de kersttsunami, rwandese genocide e.d. passen in God's plan en dat er wel een rede voor zou zijn geweest. Hopelijk een argument uit armoede.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Einde discussie.
Ach, eerst dacht men dat donder & bliksem door Goden veroorzaakt werden. Sommige mensen werden wijzer en leerde dat er verklaringen waren of helemaal niet nodig zijn, anderen blijven in sprookjes geloven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:53 schreef problematiQue het volgende:
Een meisje uit mijn middelbare schoolklas zei desgevraagd dat de kersttsunami, rwandese genocide e.d. passen in God's plan en dat er wel een rede voor zou zijn geweest. Hopelijk een argument uit armoede.
Napalm adviseert seksuologie.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef sigme het volgende:
Hoi 'tiek. Al een studie gekozen?
Belachelijk, proberen onvrede weg te nemen bij PVV stemmers. Die mensen, voor zover racisten mensen zijn, dienen niet geholpen te worden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:48 schreef Picchia het volgende:
Het dieptepunt van het knuffelbeleid van links Amsterdam vond plaats in maart vorig jaar:
http://www.parool.nl/nieuws/2007/MRT/12/ams5.html
Aldus Montov, voorzitter van extremistisch links?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Belachelijk, proberen onvrede weg te nemen bij PVV stemmers. Die mensen, voor zover racisten mensen zijn, dienen niet geholpen te worden.
Ja man, mensen met voorkeuren zouden allemaal dood moeten!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:11 schreef Montov het volgende:
Belachelijk, proberen onvrede weg te nemen bij PVV stemmers. Die mensen, voor zover racisten mensen zijn, dienen niet geholpen te worden.
Ik wacht nog op de dag dat Jan-Peter en Wouter samen de onderwijscrisis aangrijpen om newspeak te introduceren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja man, mensen met voorkeuren zouden allemaal dood moeten!
Ja, geneeskunde.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef sigme het volgende:
Hoi 'tiek. Al een studie gekozen?
Ik zou minder initiatieven en een verlaging van de gemeentelijke lasten voorstellen om de onvrede onder PVV stemmers te verminderen. Overheidsinitiatieven en PVV-stemmers zijn olie en vuur. Ze zitten echt niet te wachten op een project tegen radicalisering en polarisering.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat zou mij serieus niet eens verbazen. De vandale heeft daar toch al een klein beetje geholpen door een gritstelijke gecensureerd woordenboek uit te brengen waar voor veel woorden niet meer in stonden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:31 schreef Napalm het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat Jan-Peter en Wouter samen de onderwijscrisis aangrijpen om newspeak te introduceren.
Mij ook niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat zou mij serieus niet eens verbazen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:49 schreef problematiQue het volgende:
Zou ik iedereen trouwens mogen wijzen op het laatste hoogstepuntje in de muziekgeschiedenis, Portishead - Machine Gun?
Hoe cynisch zijn we geworden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef Napalm het volgende:
[..]
Mij ook niet.![]()
Uiteraard onder de noemer van het niet beledigen en kwetsen der mensen icm godsdienstvrijheid.
Raad het citaat.quote:'Dat van zulk een type, met name in geldkringen, allicht een niet benijdenswaardigen invloed kan uitgaan, valt niet tegen te spreken. Het Arische karakter kan erdoor worden bedreigd. Geweldpleging, manslag, (...) misdaden waaraan de Jood blijkens de statistiek minder schuldig staat, zijn orde-, rust- en vredeverstorend; en toch maakt zelfs de rooverhoofdman soms nog minder onaangenamen indruk dan een geslepen, sluwe bedrieger. In den rooverhoofdman hoorde men soms de leeuw brullen, in den sluwen bedrieger sijfelt de slang... in zoover is de beduchtheid, dat er bij de volkeren van Europa een min gewenschte karakterverzwakking voor den deur zou kunnen staan, noch van alle grond ontbloot, noch ook met het oog op onze toekomst zonder ernstige bedenking.'
Geweldige plaat ja.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:49 schreef problematiQue het volgende:
Zou ik iedereen trouwens mogen wijzen op het laatste hoogstepuntje in de muziekgeschiedenis, Portishead - Machine Gun?
Ik dacht Hitler, maar het zal vast Churchill zijnquote:
Abraham Kuyper. Balkenendes grote voorbeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:58 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Ik dacht Hitler, maar het zal vast Churchill zijn
Nog zo'n falangist dus.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
Abraham Kuyper. Balkenendes grote voorbeeld.
Waar lees jij dat die plaat uit is? Heb je een tip om dat een beetje bij te houden?quote:
klikquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waar lees jij dat die plaat uit is? Heb je een tip om dat een beetje bij te houden?
Mooie studie. Soms heb ik spijt dat ik geen cardioloog of radiodiagnost ben geworden.quote:
Ik zou als premier precies hetzelfde doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:54 schreef PJORourke het volgende:
En nog een Mohammed-filmpjeWanneer roept Balkie de staat van beleg uit?
Waarom?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:43 schreef Reya het volgende:
In mijn volgende leven ben ik profeet.
The Guardian heeft wel een aardig muziekatern.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Klopkoek het volgende:
Waar lees jij dat die plaat uit is? Heb je een tip om dat een beetje bij te houden?
Ja, zo'n pseudostaatsgreep door een religieuze extremist uit Zeeland, da's netjes.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou als premier precies hetzelfde doen.
Wat een verhuftering zeg.
We verloederen met z'n allenquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:19 schreef Xtreem het volgende:
Dus hondenpoep = verloedering? Ah, dan gaat het hard... Ella, maak je borst maar nat!
Nee, serieus, de helft ziet het verloederen.. En maakt dat in hun ogen meteen de andere helft schuld, of heeft men daar zelf ook een bijdrage in? Of zelfs een remmende werking?!
Waarheden ansich niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, zo'n pseudostaatsgreep door een religieuze extremist uit Zeeland, da's netjes.
Sinds wanneer is trouwens de waarheid verhuftering?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:32 schreef kLowJow het volgende:
Het zal niet lang meer duren voor de islam als tegencultuur onder jongeren populair wordt. Ik zie deze de gangstercultuur nog wel verdringen. Geen petjes en bling meer op straathoeken, bankjes en parkjes, maar islamitische hoedjes en djellabas.
spreek voor jezelfquote:
poep is vies. Met poep rondlopen is nog viezer. Risico's op kruisbesmetting enzo.quote:Of gewoon alle hondenbezitters verplichten een schep en een zakje bij zich te dragen als ze buiten lopen met hun hond en anders direct een boete.
Hoe lang ga je het dit keer volhouden hierquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:52 schreef PJORourke het volgende:
Als er een iemand een teken van verloedering is dan is het CPN Ella zelf wel.
Dan kan ik er ook niet meer omheen. Die onzekerheid relatie is bmw keihard. Is vestig hier mijn zekerheden op.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Heisenberg heeft het mij gegarandeerd.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:52 schreef PJORourke het volgende:
Als er een iemand een teken van verloedering is dan is het CPN Ella Rita zelf wel.
Lang, nu Mutant op zwart staat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:53 schreef du_ke het volgende:
Hoe lang ga je het dit keer volhouden hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |