Die kleuter kan het shakenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kleuter pleegt aanslag op babysitter
[..]
![]()
![]()
En bij xcopy/e?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
klopt.
Ik heb inderdaad de I386 directory van Windows gekopieerd naar de harde schijf. Met behulp van Xcopy32, dat normaal gesproken ook de onderliggende mappenstructuur meeneemt.
Als je daarna d:\I386\ dir geeft, dan blijkt dat er een heleboel bestanden niet zijn meegekopieerd. Sterker nog van de negen onderliggende mappen zijn er 7 niet meegekopieerd
Ik vermoedt dat slechts de "dos bestanden zijn gekopieerd![]()
ps omdat de USB stick de letter C heeft gekregen, heeft de harddisk de letter D gekregen na FDisk.
Tussen [] is van mijzelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is het niet wat om deze [zelfmoord]gids actief te gaan promoten onder zieken, verslaafden en uitkeringstrekkers. Wellicht dat een deel van deze mensen er wel wat in ziet, het kan op die manier de kosten van allerlei sociale regelingen drukken en wellicht kan ook de ziektenkostenpremie omlaag.
Als ik jou was zou ik aangifte doen van aanzetten tot moord & doodslag.quote:
Zover is de mens dus al afgegleden. Het is hier Sodom en Gomorra. Elke dag vraag ik me af tot hoever de genade van het Opperwezen, indien die bestaat, nog reikt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik aangifte doen van aanzetten tot moord & doodslag.
Nieuwe BIOS(s?)en kennen en kunnen het wel, volgens mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef sigme het volgende:
BIOS Basic input output system.
USB is geen basic, al is het standaard. Eerst een (mini)OS op de HD.
Ik zou zeggen, lees het verhaal er nog maar eens op na - de enige man die gered werd was die hufter dien z'n maagdelijke dochters aan de losgeslagen bende aanbood.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zover is de mens dus al afgegleden. Het is hier Sodom en Gomorra. Elke dag vraag ik me af tot hoever de genade van het Opperwezen, indien die bestaat, nog reikt.
http://www.refdag.nl/arti(...)+vergoeding+aan.htmlquote:Buitenlandse Zaken bood Herfkens vergoeding aan
HILVERSUM (ANP) – De permanente vertegenwoordiger van Nederland in New York heeft zelf in 2002 voorgesteld aan het ministerie van Buitenlandse Zaken om oud-minister Herfkens de omstreden vergoeding voor de huur van haar woning in New York te geven.
Dat blijkt uit een intern memo dat de SP in handen kreeg. Zowel de SP als de VVD wil opheldering van minister Verhagen (Buitenlandse Zaken), zeiden zij dinsdag in televisieprogramma Eenvandaag. Verhagen schreef eerder twee keer aan de Kamer dat niet te achterhalen valt wie het initiatief nam tot de verboden vergoeding.
Herfkens raakte vorig jaar in opspraak toen bleek dat zij tijdens haar baan bij de VN-organisatie UNDP jarenlang een vergoeding van het ministerie van Buitenlandse Zaken had gekregen, die in strijd is met de regels van de Verenigde Naties. Vooral haar partijgenoot PvdA-leider Bos viel haar zwaar af en stelde dat zij niet alleen zichzelf en Nederland, maar ook de PvdA schade had toegebracht.
Verhagen schreef in februari dit jaar dat behalve Herfkens, nog zeven andere Nederlanders een vergoeding hebben gekregen die in strijd was met de regels van de Verenigde Naties.
Herfkens heeft zelf altijd gezegd dat ze niet om het geld vroeg, maar dat het haar was aangeboden toen zij vroeg om hulp bij het zoeken naar een appartement. De memo uit oktober 2002 bevestigt dat beeld en suggereert dat de Kamer tot twee keer toe verkeerd is geïnformeerd. „Een politieke doodzonde”, stellen SP en VVD. Beide partijen vinden overigens wel dat Herfkens en de andere Nederlanders het geld moeten terugbetalen.
In de memo staat dat Herfkens „gelet op de hoogte van het inkomen” (8224,63 dollar bij een baan van 80 procent) en de kosten van levensonderhoud in New York, het „duidelijk” zal zijn „dat de huurkosten niet uit het VN-salaris” kunnen worden betaald. Het twee slaapkamerappartement kostte 6000 dollar per maand in het eerste jaar, oplopend tot 7000 dollar in het derde jaar. Volgens de opsteller van de memo is dat naar New Yorkse maatstaven redelijk geprijsd. Hij stelt voor Herfkens een vergoeding te geven.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:14 schreef Monidique het volgende:
Losgeslagen bende? Halve engelen.
quote:1 En die twee engelen kwamen te Sodom in den avond; en Lot zat in de poort te Sodom; en als Lot hen zag, stond hij op hun tegemoet, en boog zich met het aangezicht ter aarde.
2 En hij zeide: Ziet nu, mijne heren! keert toch in ten huize van uw knecht, en vernacht, en wast uw voeten; en gij zult vroeg opstaan, en gaan uws weegs. En zij zeiden: Neen, maar wij zullen op de straat vernachten.
3 En hij hield bij hen zeer aan, zodat zij tot hem inkeerden, en kwamen in zijn huis; en hij maakte hun een maaltijd, en bakte ongezuurde koeken, en zij aten.
4 Eer zij zich te slapen leiden, zo hebben de mannen dier stad, de mannen van Sodom, van den jongste tot den oudste toe, dat huis omsingeld, het ganse volk, van het uiterste einde af.
5 En zij riepen Lot toe, en zeiden tot hem: Waar zijn die mannen, die deze nacht tot u gekomen zijn? breng hen uit tot ons, opdat wij ze bekennen.
6 Toen ging Lot uit tot hen aan de deur, en hij sloot de deur achter zich toe;
7 En hij zeide: Mijn broeders! doet toch geen kwaad!
8 Ziet toch, ik heb twee dochters, die geen man bekend hebben; ik zal haar nu tot u uitbrengen, en doet haar, zoals het goed is in uw ogen; alleenlijk doet dezen mannen niets; want daarom zijn zij onder de schaduw mijns daks ingegaan.
quote:[4] Maar nog voordat Lot en zijn gasten konden gaan slapen, liepen alle mannen van Sodom bij Lots huis te hoop, jong en oud, niemand uitgezonderd. [5] ‘Waar zijn die mannen die bij je overnachten?’ riepen ze Lot toe. ‘Breng ze naar buiten, we willen ze nemen!’ [6] Lot ging naar buiten en deed de deur achter zich dicht. [7] ‘Maar vrienden, zoiets kunnen jullie toch niet doen!’ zei hij. [8] ‘Luister, ik heb twee dochters die nog nooit met een man geslapen hebben. Die zal ik bij jullie brengen, doe met hen wat jullie willen. Maar laat die mannen met rust, ik heb hun niet voor niets een veilig onderkomen geboden.’
Oh ja - de bijbel is meestal gruwelijker dan je onthoudt. Zo raar, een boek vol gruwel dat dan als toonbeeld van mooie verhalen en liefde wordt voorgesteld.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef Monidique het volgende:
Dan had ik dat verkeerd.
Toonbeeld. Liefde. Job.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja - de bijbel is meestal gruwelijker dan je onthoudt. Zo raar, een boek vol gruwel dat dan als toonbeeld van mooie verhalen en liefde wordt voorgesteld.
Je doet het met opzetquote:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6958854quote:2-delige Documentaire
over de klimaatsverandering op aarde, de gevolgen en de oplossingen.
Al in 1979 zei David Attenborough dat de mens een ongekende invloed op de natuur had. Inmiddels is die voorspelling helemaal uitgekomen. Wat is het verband tussen de recente natuurrampen en de klimaatverandering?.
Nog zo'n vréselijk bijbelverhaal aanhalen. Het wanstaltige verhaal Job, vol ellende, dood en verderf. Ben ik toch al wel eens over uitgevaren?quote:
Dat kan,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog zo'n vréselijk bijbelverhaal aanhalen. Het wanstaltige verhaal Job, vol ellende, dood en verderf. Ben ik toch al wel eens over uitgevaren?
toch schattig je ontkenning....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet! Hoewel, 't is beter dan "schattig".
quote:TS:Job is een man die destijds gruwelijk veel had en rijk was. Gelukkig gezin enz. En verloor alles maar alsnog bleef hij bij God en daardoor kreeg hij ook alles weer terug!
sigme: Weliswaar wordt Job na zijn beproeving weer rijk & gelukkig, om hem te beproeven zijn wel zijn herders afgeslacht en zijn kinderen verpletterd. Na de beproeving krijgt hij nieuwe zoons en dochters, maar toch, die eersten zijn wel dood. En dat omdat god zich door satan liet uitlokken om een goed, rechtvaardig en gelukkig man in het ongeluk te storten, en-passant vallen wat dodelijke slachtoffers. Ik hou niet van een god die op die wijze, en met die reden, mensen doodt en laat lijden.
TS: Hij krijgt gewoon weer alles terug wat hij ervoor had. Dus alles wordt weer hersteld zoals het was. Niet dat er onschuldige mensen worden afgeslacht ofzo.. Weet niet hoe je daar aankomt.
sigme: <stukje Job (Job 1, 17-19)>
TS: Ja enIk bedoel hij kreeg ze allemaal terug.... Waar wil je heen dan
Dat geintje was al een vervolg op een geintje van een jaar ervoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
toch schattig je ontkenning....![]()
is dit een vervolg op een geintje van 2 jaar geleden ?
Nee. Wel aan Franse Marokkanen. Bovendien krijg je de kans niet om asociaal te gedragen, tenzij je een knuppel op je hoofd wil.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Van een Nederlandse Marrokaan begreep ik dat Marokkanen een 'bloedhekel' hebben aan hun Nederlandse nationaliteitsgenoten, omdat ze zich enorm asociaal gedragen in Marokko..
Daarmee wil ik niet insinueren dat jij asociaal bent, maar klopt het dat veel 'autochtone Marokkanen' dit beeld hebben?
Verklaar je nader?quote:
Nou, sommigen daarvan worden gezien als arrogante, smerige, armzalige mensen. O en ze praten altijd Frans...tegen iedereen. En als je geen Frans kan, dan kan je de pot op. En luidruchtig, net Engelse wijven.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
yipp... kun je je voorstellen mijn ontdekking dat je er uitzag als de vrouw van die fishermansfriend-commercial.
quote:Sigme en 'dom blondje' wilde niet riijmen..
Okee rood haar, krullend, lang, plattelands of kustvrouwe... rechtop in de wind staand .. geen traantje.. doe me denk aan ht vrouwtje van Stavoren maar dan in Ierland..
Ook daar worden vaak goed & kwaad verminkt. De bijbel, en zeker het oude testament, is natuurlijk ook gewoon een geschiedenisboek. De historie van een volk en hun god.quote:btw de geschiedenis is net als de bijbel... ook was de werkelijkheid gruwelijker dan je wilt onthouden en ook valt er een moraal bij te winnen..
Licht dat eens toe.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:00 schreef Monolith het volgende:
Hugo Borst was ook lekker op dreef in DWDD vandaag.
Zat een vrouw met een kind die haar gezin op een of ander rauw voedsel dieet had gezet. Hij beschuldigde haar zo ongeveer van kindermishandeling en zei dat ze eens naar een psychiater moest. Toen mevrouw zei dat zij het voorbeeld was van het feit dat een dergelijk dieet gezond was, zei hij dat hij het ook geloofd had als iemand hem had verteld dat ze terminaal ziek was.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zat een vrouw met een kind die haar gezin op een of ander rauw voedsel dieet had gezet. Hij beschuldigde haar zo ongeveer van kindermishandeling en zei dat ze eens naar een psychiater moest. Toen mevrouw zei dat zij het voorbeeld was van het feit dat een dergelijk dieet gezond was, zei hij dat hij het ook geloofd had als iemand hem had verteld dat ze terminaal ziek was.
Kijk, het grote Voorbij Fok!-wedstrijdje 'Ik kan niet achterblijven bij mijn gebande broeders' vangt aan,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[Op dinsdag 25 maart 2008 23:11 schreef sigme het volgende:
Daar geldt de wet meer? Strenger? Vaker?]
Ben je echt zo dom? (...) Snappen die lijers zoals Marokko-aanhangers als jij misschien niet....
Kan ik me voorstellen, gezien onze discussies.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:01 schreef sigme het volgende:
Môgge!
[..]
Jij moest je ook maar eens op een POLmeet vertonen. Ben zeer benieuwd.
Nou, geschiedenis? Het oude testament nou juist niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:00 schreef sigme het volgende:
Ook daar worden vaak goed & kwaad verminkt. De bijbel, en zeker het oude testament, is natuurlijk ook gewoon een geschiedenisboek. De historie van een volk en hun god.
Oh, het zijn meer de overeenstemmingen die me nieuwsgierig makenquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:06 schreef Kees22 het volgende:
Zo dit gaat wel hard zeg.
[..]
Kan ik me voorstellen, gezien onze discussies.
hihihi,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kijk, het grote Voorbij Fok!-wedstrijdje 'Ik kan niet achterblijven bij mijn gebande broeders' vangt aan,.
.
klopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nieuwe BIOS(s?)en kennen en kunnen het wel, volgens mij.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kijk, het grote Voorbij Fok!-wedstrijdje 'Ik kan niet achterblijven bij mijn gebande broeders' vangt aan,.
.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
hihihi,
zeg, ze zoeken bij de Tros nog een volwaardige vervanger van André van Duin, niks voor jou??
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Iedere vaderlandse geschiedenis staat vol moord en doodslag en het volk/vaderland baseert zijn zelfbeeld slechts ten dele op die geschiedenis.. Het is maar net hoe men die geschiedenis leest... wat men selectief belicht als waarheid en als moraal. En het is ook maar net hoe een buitenstaander selectief de verhouding geschiedenis-volk beoordeelt...quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:19 schreef Kees22 het volgende:
Het volk dat op deze grondslag zijn zelfbeeld baseert, heeft het niet bepaald gemakkelijk in de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |