Ja , loopt daar al een topic van me. Wel iets vooruit. Ik dreig het op te geven.quote:
Van een Nederlandse Marrokaan begreep ik dat Marokkanen een 'bloedhekel' hebben aan hun Nederlandse nationaliteitsgenoten, omdat ze zich enorm asociaal gedragen in Marokko..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mooi pasje, een carte national. Tis geen paspoort, maar een identiteitskaart. Voor de lokale bevolking aldaar ben ik eveneens een toerist.
Ik krijg soms echt de neiging om naar het Noorden te verhuizen. Het is hier NIET meer te doen met het verkeer.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn ochtendspits sinds vandaag dik 5 minuten fietsen en als ik pech heb even wachten bij een verkeerslicht
Tweede baan alweer?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach net een dagje bezig maar het lijkt me zeker leuk. Inhoudelijk uitdagend enzo.
Als je verkleed ben als Captain Kirk wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:49 schreef Monidique het volgende:
Ik download automatisch elk uur de Astronomy Picture of the Day, voor mijn startpagina. Is dat nerdish?
Jij zit toch in de IT?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je verkleed ben als Captain Kirk wel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je verkleed ben als Captain Kirk wel.
Eerst iets bootables op de harde schijf prutsen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
SOS
Wie helpt me:
Ik heb een computer tweedehands gekocht. Zonder Windows. Niets.
Ik wil XP installeren. Dat lukt maar niet. Ik wil XP vanaf USB stick installeren, daar systeem geen optische drive heeft.
Jemig, nooit geweten dat dat zo onmogelijk lijkt....
Ik heb usb-stick bootable gemaakt. Booten lukt. Verder staat I386 directory op stick vanwaaruit ik wil installeren.
Wat gebeurt er: setup ziet steeds de stick als hardisk.
Hoe los ik dat op?
Hee, ik hoef het verder niet te weten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja , loopt daar al een topic van me. Wel iets vooruit. Ik dreig het op te geven.
Ik ga het nog proberen met PartPe en Norton Ghost.
En dan weet ik het niet meer
Oh, maar vanochtend hagelde het hier ook en daar doet de politiek óók niks aanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik krijg soms echt de neiging om naar het Noorden te verhuizen. Het is hier NIET meer te doen met het verkeer.
Politiek doet NIKS.![]()
Heb me es uit de brand man!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee, ik hoef het verder niet te weten.![]()
Nerdish!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb een poster van Darth Vader, telt dat?
Ja, het is toch een godgeklaag, paar sneeuwvlokken en bijna heel Nederland staat vast.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, maar vanochtend hagelde het hier ook en daar doet de politiek óók niks aan.
ALLES!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heb me es uit de brand man!![]()
Wat doe ik fout?
Of je past woon- en werkplaats een beetje op elkaar afquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik krijg soms echt de neiging om naar het Noorden te verhuizen. Het is hier NIET meer te doen met het verkeer.
Politiek doet NIKS.![]()
Usquert, wanspeller!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, het is toch een godgeklaag, paar sneeuwvlokken en bijna heel Nederland staat vast.![]()
Ik wordt jaloer op jou, daar ergens in de buurt van Usqeurt.
En dan in Meppel moeten wonen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of je past woon- en werkplaats een beetje op elkaar af.
Tja je kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dan in Meppel moeten wonen.![]()
![]()
![]()
Is het echt zo erg?quote:
Klopt. USB is niet het probleem. BIos ondersteunt dit nl. Booten lukt dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef sigme het volgende:
BIOS Basic input output system.
USB is geen basic, al is het standaard. Eerst een (mini)OS op de HD.
Ik heb zo ongeveer het hel internet afgestruind, maar dank, ik ga het bestuderenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:01 schreef MrX1982 het volgende:
Heb je google al geprobeerd EchtGaaf om te kijken hoe je moet installeren vanaf een USB stick?
http://www.vandomburg.net(...)from-usb/#disclaimer
Zucht...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. USB is niet het probleem. BIos ondersteunt dit nl. Booten lukt dus.
USB stick heb ik bootable gemaakt WIN98bootfiles dmv een HP tooltje waarbij je stick laat gedragen als de vroegere opstart systeem diskette....Werkt voortreffelijk.
Verder heb ik de I386 directory van de Windows installatieCD op de stick gekopieerd.
Vervolgens
Xcopy32 C:\i386 d:\i386 (d is na Fdisk de harde schijf; c is usb drive)
Dan blijkt datniet de hele directory wordt gekopieerd, maar slechts "de dos bestanden""
Installatie direct vanuit de stick lukt ook niet; de setup ziet de stick dan als harddrive.
Daar zit het geneuk.
Was een testcase.quote:
Daar wordt je anders wel gevormdquote:Ik zat in Usquert op de crèche.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:05 schreef MrX1982 het volgende:
Je komt toch uit die regio du_ke? Terug naar die Heimat.
Succes.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb zo ongeveer het hel internet afgestruind, maar dank, ik ga het bestuderen
quote:Terwijl Arabieren ook van de Semieten afstammen.
Blijven doorademenquote:
Ik heb eerst Fdisk uitgevoerd en inderdaad een primary dos partition aangemaakt. Vervolgens het ik Format D: uitgevoerd. ik neem aan dat het FAT 32 is.quote:Volgens mij moet je eerst de harddisk op de juiste manier voorzien van een filesystem, ik vermoed dat je nu een dos-partitie hebt waar win xp geen raad meer mee weet.
Het probleem is dat de installatieprogramma (Winnt) dus niet met mogelijkheid komt om je drive te kiezen.quote:Installatie vanuit stick kan wel, maar dan geef je als lokatie je harddisk aan (d: of zo).
Twee borden zuurkool hebben het kanon onschadelijk gemaaktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Was een testcase.Het valt wel mee met de drank bij je
![]()
Jaha, en weet je: ik werd al toen ik nog maar een half jaar was naar een crèche gebracht. Crèches waren toen vrij nieuw, en mijn ouders waren principieel vóór. Mijn moeder werkte en mijn ouders waren ongetrouwd.quote:[..]
Daar wordt je anders wel gevormd
Zuur freet allez aanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Twee borden zuurkool hebben het kanon onschadelijk gemaakt.
En toch ben je liefquote:Jaha, en weet je: ik werd al toen ik nog maar een half jaar was naar een crèche gebracht. Crèches waren toen vrij nieuw, en mijn ouders waren principieel vóór. Mijn moeder werkte en mijn ouders waren ongetrouwd.
Ik ben een baarlijke duivel.
Niet! Hoewel, 't is beter dan "schattig"quote:
Dit krijg je toch wel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Blijven doorademen![]()
[..]
Ik heb eerst Fdisk uitgevoerd en inderdaad een primary dos partition aangemaakt. Vervolgens het ik Format D: uitgevoerd. ik neem aan dat het FAT 32 is.
Concreet: wat moet ik dan nu doen?
[..]
Het probleem is dat de installatieprogramma (Winnt) dus niet met mogelijkheid komt om je drive te kiezen.![]()
Terwijl de setup normaal eerst met een scherm komt waarbij je partities kan maken. Slaat dat dus over, hij begin direct de files te kopieren en wel naar dezelfde Usb stick.
Wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet! Hoewel, 't is beter dan "schattig".
Nee, dit krijg ik dus ook nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dit krijg je toch wel?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, dit krijg ik dus ook niet![]()
Wat is er aan de hand? Hoe komt het toch?![]()
![]()
![]()
Heb je een idee, waarom is dat *focking* scherm niet krijg ?
quote:MIAMI - Een oma in Florida is zwaargewond geraakt toen een van de vijf kinderen waar ze op paste een explosie veroorzaakte.
Het kind zette twee spuitbussen in de hete oven. Deze explodeerden, waarbij de oma vlam vatte aan haar benen, armen en borst.
De oude dame overleefde de aanslag maar ligt zwaargewond in het ziekenhuis, meldt Foxnews.
De brandweer is een onderzoek gestart. Wie van de vijf de spuitbussen liet exploderen is niet duidelijk. Uit voorzorg zijn alle kinderen naar een jeugddetentiecentrum gestuurd. Daar krijgen ze les over de gevaren van vuur.
klopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:29 schreef MrX1982 het volgende:
Staan de installatie bestanden wel op je c: schijf? Je moet volgens mij de bestanden van je usb stick op je harde schijf zetten en dan de installatie starten van je harde schijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |