Ja , loopt daar al een topic van me. Wel iets vooruit. Ik dreig het op te geven.quote:
Van een Nederlandse Marrokaan begreep ik dat Marokkanen een 'bloedhekel' hebben aan hun Nederlandse nationaliteitsgenoten, omdat ze zich enorm asociaal gedragen in Marokko..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mooi pasje, een carte national. Tis geen paspoort, maar een identiteitskaart. Voor de lokale bevolking aldaar ben ik eveneens een toerist.
Ik krijg soms echt de neiging om naar het Noorden te verhuizen. Het is hier NIET meer te doen met het verkeer.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn ochtendspits sinds vandaag dik 5 minuten fietsen en als ik pech heb even wachten bij een verkeerslicht
Tweede baan alweer?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach net een dagje bezig maar het lijkt me zeker leuk. Inhoudelijk uitdagend enzo.
Als je verkleed ben als Captain Kirk wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:49 schreef Monidique het volgende:
Ik download automatisch elk uur de Astronomy Picture of the Day, voor mijn startpagina. Is dat nerdish?
Jij zit toch in de IT?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je verkleed ben als Captain Kirk wel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je verkleed ben als Captain Kirk wel.
Eerst iets bootables op de harde schijf prutsen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
SOS
Wie helpt me:
Ik heb een computer tweedehands gekocht. Zonder Windows. Niets.
Ik wil XP installeren. Dat lukt maar niet. Ik wil XP vanaf USB stick installeren, daar systeem geen optische drive heeft.
Jemig, nooit geweten dat dat zo onmogelijk lijkt....
Ik heb usb-stick bootable gemaakt. Booten lukt. Verder staat I386 directory op stick vanwaaruit ik wil installeren.
Wat gebeurt er: setup ziet steeds de stick als hardisk.
Hoe los ik dat op?
Hee, ik hoef het verder niet te weten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja , loopt daar al een topic van me. Wel iets vooruit. Ik dreig het op te geven.
Ik ga het nog proberen met PartPe en Norton Ghost.
En dan weet ik het niet meer
Oh, maar vanochtend hagelde het hier ook en daar doet de politiek óók niks aanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik krijg soms echt de neiging om naar het Noorden te verhuizen. Het is hier NIET meer te doen met het verkeer.
Politiek doet NIKS.![]()
Heb me es uit de brand man!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee, ik hoef het verder niet te weten.![]()
Nerdish!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb een poster van Darth Vader, telt dat?
Ja, het is toch een godgeklaag, paar sneeuwvlokken en bijna heel Nederland staat vast.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, maar vanochtend hagelde het hier ook en daar doet de politiek óók niks aan.
ALLES!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heb me es uit de brand man!![]()
Wat doe ik fout?
Of je past woon- en werkplaats een beetje op elkaar afquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik krijg soms echt de neiging om naar het Noorden te verhuizen. Het is hier NIET meer te doen met het verkeer.
Politiek doet NIKS.![]()
Usquert, wanspeller!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, het is toch een godgeklaag, paar sneeuwvlokken en bijna heel Nederland staat vast.![]()
Ik wordt jaloer op jou, daar ergens in de buurt van Usqeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |