Ow.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:07 schreef sigme het volgende:
Nee, dat lijkt me geen goede nieuwe naam. Verkeerde associaties enzo.
Ik dacht het al te merken ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:08 schreef sigme het volgende:
Ik drink en fok gewoonlijk niet tegelijkertijd - hieruit volgt dat ik niet veel drink.
Ik heb nu een kanon op, godskolere wat gaat dat ten koste van type- en spelvaardigheid.
Met jouw spelvaardigheid? Lijkt me stugquote:
Vloeken op god? En schrijf god met een hoofdletter, jij lasteraar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:14 schreef Autodidact het volgende:
Ik wil dat je stopt met vloeken op god, sigme. Je kwetst.
Ik kwam wel op plaatsen met politie afzettingen...alhoewel dat zijn geen agenten he. Dat is de gendarmarie, die hebben van die grijze pakken en grijs-witte jeeps. Maar die afzettingen waren niet meer dan lichte controles waarbij je 1 sec bij een stopbord moet stoppen om vervolgens weer verder te kunnen rijden. En die afzettingen zijn er nu nog trouwens. Er werd alleen nooit iets genoteerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:25 schreef sigme het volgende:
Oh ja Mutant, kwam jij in Marokko vroeger op plaatsen met politieafzettingen? Zo een waar ze je naam, paspoortnummer, naam van je ouders noteerden in een groot schrift?
DIG, nerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
SOS
Wie helpt me:
Ik heb een computer tweedehands gekocht. Zonder Windows. Niets.
Ik wil XP installeren. Dat lukt maar niet. Ik wil XP vanaf USB stick installeren, daar systeem geen optische drive heeft.
Jemig, nooit geweten dat dat zo onmogelijk lijkt....
Ik heb usb-stick bootable gemaakt. Booten lukt. Verder staat I386 directory op stick vanwaaruit ik wil installeren.
Wat gebeurt er: setup ziet steeds de stick als hardisk.
Hoe los ik dat op?
Toen ik iets meer dan tien jaar geleden in Marokko was, waren die afzettingen er véél vaker dan nu. En werd er trouwens ook serieus notitie gemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kwam wel op plaatsen met politie afzettingen...alhoewel dat zijn geen agenten he. Dat is de gendarmarie, die hebben van die grijze pakken en grijs-witte jeeps. Maar die afzettingen waren niet meer dan lichte controles waarbij je 1 sec bij een stopbord moet stoppen om vervolgens weer verder te kunnen rijden. En die afzettingen zijn er nu nog trouwens. Er werd alleen nooit iets genoteerd.
LOLquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Toen ik iets meer dan tien jaar geleden in Marokko was, waren die afzettingen er véél vaker dan nu. En werd er trouwens ook serieus notitie gemaakt.
Wat me toen juist zo opviel was dat overal, altijd, al die heren ook mij de hand wilden schudden. Ik probeerde me dan nog beleefd wat op de achtergrond te houden, maar geen sprake van.
En altijd, altijd, een preek over dat we niet getrouwd waren. Want dat komt dan natuurlijk steeds ter sprake. 'Burgelijke staat? ..'
Zijn ze nors tegen Marokkanen? Maar ja, dat ze tegen toeristen altijd extra vriendelijk zijn was steeds duidelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
LOL.
Ja de afzettingen zijn er nu veel minder en noteren doen ze dus ook al voor zover ik mij kan herinneren al jaren niet. Maar tegen mij zijn ze altijd heel nors, zullen dan toch wel je vrouwelijke charmes zijn Sigme. Maar goed, toeristen worden natuurlijk altijd beter behandelt he
Vertel eens wat nieuws....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
Naja nors, ze zijn tough. En corrupt. Als de neten.
Hihi, ja, ik heb er wel eens eentje een kofferbak zien openen waarop er twee volmaakt onschuldig kijkende schapen opdoken. Een kleine handschudding en het kon weer verder.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
Naja nors, ze zijn tough. En corrupt. Als de neten.
Wat ben jij dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar goed, toeristen worden natuurlijk altijd beter behandelt he
Mijn ochtendspits sinds vandaag dik 5 minuten fietsen en als ik pech heb even wachten bij een verkeerslichtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geloof dat ik deze ochtendspits maar even oversla...![]()
Nee want die punten van hun boeien de kiezers niet. Rechts conservatief kan prima terecht bij een van de confessionele partijen of desnoods de van Baalen kant van de VVD.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:19 schreef Picchia het volgende:
Zou de PVV een groter succes zijn als rechts-conservatieve partij als ze niet op Moslims zouden hameren?
Mutant heeft zo'n bewijs dat 'ie Marokkaan is - je weet wel, die onverliesbare nationaliteit.quote:
Oh, ik ben in Marokko ook wel diep ongelukkige Nederlands-Marokkaanse toeristenjochies tegengekomen. Dolblij weer eens een gewone kaaskop te treffenquote:Het laatste boek van Paul Scheffer begint met zo'n scene. Een Nederlands-Marokkaanse jongen introduceert hem door trots te zeggen 'welkom in mijn land' en vervolgens wordt hij door iedereen zelf als toerist gezien.
Hoe is de nieuwe baan? (Afgezien van 'dichtbij')quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn ochtendspits sinds vandaag dik 5 minuten fietsen en als ik pech heb even wachten bij een verkeerslicht
Ach net een dagje bezig maar het lijkt me zeker leuk. Inhoudelijk uitdagend enzoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe is de nieuwe baan? (Afgezien van 'dichtbij')
Mijn ochtendspits momenteel: de kachel, blatende schapen en katten die naar binnen willen.
Ik heb zo'n mooi pasje, een carte national. Tis geen paspoort, maar een identiteitskaart. Voor de lokale bevolking aldaar ben ik eveneens een toerist.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat ben jij dan?
Het laatste boek van Paul Scheffer begint met zo'n scene. Een Nederlands-Marokkaanse jongen introduceert hem door trots te zeggen 'welkom in mijn land' en vervolgens wordt hij door iedereen zelf als toerist gezien.
En in Stad? Of ben je al verhuisd naar Meppel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach net een dagje bezig maar het lijkt me zeker leuk. Inhoudelijk uitdagend enzo.
Klopt ik ben er zeker blij meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:31 schreef sigme het volgende:
Huisje in Meppel én daar leuk nieuw werk, je bent niks te beklagen.
Jij wel he?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:33 schreef Monidique het volgende:
Nee, du_ke niet!
Wanneer ga jij met de grotemensenwereld meedoen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:33 schreef Monidique het volgende:
Nee, du_ke niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |