abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57603855
Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_57603898
Zichtbare baliekluivers.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_57603912
Ja.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:58:02 #4
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57603918
Jehan heeft altijd de voorkeur als het om nieuwe topictitels gaat. Sorry, Echt-iets
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_57603929
ja
pi_57603935
SOS

Wie helpt me:

Ik heb een computer tweedehands gekocht. Zonder Windows. Niets.

Ik wil XP installeren. Dat lukt maar niet. Ik wil XP vanaf USB stick installeren, daar systeem geen optische drive heeft.

Jemig, nooit geweten dat dat zo onmogelijk lijkt....

Ik heb usb-stick bootable gemaakt. Booten lukt. Verder staat I386 directory op stick vanwaaruit ik wil installeren.

Wat gebeurt er: setup ziet steeds de stick als hardisk.

Hoe los ik dat op?

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 25-03-2008 18:08:17 ]
pi_57603957
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_57603983
Zwellichaam.
pi_57604068
Nee, dat lijkt me geen goede nieuwe naam. Verkeerde associaties enzo.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_57604089
Ik drink en fok gewoonlijk niet tegelijkertijd - hieruit volgt dat ik niet veel drink.

Ik heb nu een kanon op, godskolere wat gaat dat ten koste van type- en spelvaardigheid .
pi_57604103
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:07 schreef sigme het volgende:
Nee, dat lijkt me geen goede nieuwe naam. Verkeerde associaties enzo.
Ow.

Het leek zo krachtig.
pi_57604125
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:08 schreef sigme het volgende:
Ik drink en fok gewoonlijk niet tegelijkertijd - hieruit volgt dat ik niet veel drink.

Ik heb nu een kanon op, godskolere wat gaat dat ten koste van type- en spelvaardigheid .
Ik dacht het al te merken ja.
pi_57604208
.
pi_57604217
Ik wil dat je stopt met vloeken op god, sigme. Je kwetst.
pi_57604218
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:10 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik dacht het al te merken ja.
Met jouw spelvaardigheid? Lijkt me stug .
pi_57604286
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:14 schreef Autodidact het volgende:
Ik wil dat je stopt met vloeken op god, sigme. Je kwetst.
Vloeken op god? En schrijf god met een hoofdletter, jij lasteraar.

Ik gebruik hooguit diens naam ijdel.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:23:05 #17
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57604398
dat weten we, kun je daar onmiddelijk mee ophouden?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_57604418
Nieuwe topic nieuwe foto (niet door mij gemaakt)

Allah Al Watan Al Malik
pi_57604449
Oh ja Mutant, kwam jij in Marokko vroeger op plaatsen met politieafzettingen? Zo een waar ze je naam, paspoortnummer, naam van je ouders noteerden in een groot schrift?
pi_57604506
.
  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2008 @ 18:28:16 #22
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57604508
Bladieblablablabla, pak gewoon een kop koffie.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_57604583
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:25 schreef sigme het volgende:
Oh ja Mutant, kwam jij in Marokko vroeger op plaatsen met politieafzettingen? Zo een waar ze je naam, paspoortnummer, naam van je ouders noteerden in een groot schrift?
Ik kwam wel op plaatsen met politie afzettingen...alhoewel dat zijn geen agenten he. Dat is de gendarmarie, die hebben van die grijze pakken en grijs-witte jeeps. Maar die afzettingen waren niet meer dan lichte controles waarbij je 1 sec bij een stopbord moet stoppen om vervolgens weer verder te kunnen rijden. En die afzettingen zijn er nu nog trouwens. Er werd alleen nooit iets genoteerd.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2008 @ 18:32:30 #24
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57604585
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
SOS

Wie helpt me:

Ik heb een computer tweedehands gekocht. Zonder Windows. Niets.

Ik wil XP installeren. Dat lukt maar niet. Ik wil XP vanaf USB stick installeren, daar systeem geen optische drive heeft.

Jemig, nooit geweten dat dat zo onmogelijk lijkt....

Ik heb usb-stick bootable gemaakt. Booten lukt. Verder staat I386 directory op stick vanwaaruit ik wil installeren.

Wat gebeurt er: setup ziet steeds de stick als hardisk.

Hoe los ik dat op?
DIG, nerd.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_57604654
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kwam wel op plaatsen met politie afzettingen...alhoewel dat zijn geen agenten he. Dat is de gendarmarie, die hebben van die grijze pakken en grijs-witte jeeps. Maar die afzettingen waren niet meer dan lichte controles waarbij je 1 sec bij een stopbord moet stoppen om vervolgens weer verder te kunnen rijden. En die afzettingen zijn er nu nog trouwens. Er werd alleen nooit iets genoteerd.
Toen ik iets meer dan tien jaar geleden in Marokko was, waren die afzettingen er véél vaker dan nu. En werd er trouwens ook serieus notitie gemaakt.

Wat me toen juist zo opviel was dat overal, altijd, al die heren ook mij de hand wilden schudden. Ik probeerde me dan nog beleefd wat op de achtergrond te houden, maar geen sprake van.

En altijd, altijd, een preek over dat we niet getrouwd waren. Want dat komt dan natuurlijk steeds ter sprake. 'Burgelijke staat? ..'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')