Ow.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:07 schreef sigme het volgende:
Nee, dat lijkt me geen goede nieuwe naam. Verkeerde associaties enzo.
Ik dacht het al te merken ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:08 schreef sigme het volgende:
Ik drink en fok gewoonlijk niet tegelijkertijd - hieruit volgt dat ik niet veel drink.
Ik heb nu een kanon op, godskolere wat gaat dat ten koste van type- en spelvaardigheid.
Met jouw spelvaardigheid? Lijkt me stugquote:
Vloeken op god? En schrijf god met een hoofdletter, jij lasteraar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:14 schreef Autodidact het volgende:
Ik wil dat je stopt met vloeken op god, sigme. Je kwetst.
Ik kwam wel op plaatsen met politie afzettingen...alhoewel dat zijn geen agenten he. Dat is de gendarmarie, die hebben van die grijze pakken en grijs-witte jeeps. Maar die afzettingen waren niet meer dan lichte controles waarbij je 1 sec bij een stopbord moet stoppen om vervolgens weer verder te kunnen rijden. En die afzettingen zijn er nu nog trouwens. Er werd alleen nooit iets genoteerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:25 schreef sigme het volgende:
Oh ja Mutant, kwam jij in Marokko vroeger op plaatsen met politieafzettingen? Zo een waar ze je naam, paspoortnummer, naam van je ouders noteerden in een groot schrift?
DIG, nerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
SOS
Wie helpt me:
Ik heb een computer tweedehands gekocht. Zonder Windows. Niets.
Ik wil XP installeren. Dat lukt maar niet. Ik wil XP vanaf USB stick installeren, daar systeem geen optische drive heeft.
Jemig, nooit geweten dat dat zo onmogelijk lijkt....
Ik heb usb-stick bootable gemaakt. Booten lukt. Verder staat I386 directory op stick vanwaaruit ik wil installeren.
Wat gebeurt er: setup ziet steeds de stick als hardisk.
Hoe los ik dat op?
Toen ik iets meer dan tien jaar geleden in Marokko was, waren die afzettingen er véél vaker dan nu. En werd er trouwens ook serieus notitie gemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kwam wel op plaatsen met politie afzettingen...alhoewel dat zijn geen agenten he. Dat is de gendarmarie, die hebben van die grijze pakken en grijs-witte jeeps. Maar die afzettingen waren niet meer dan lichte controles waarbij je 1 sec bij een stopbord moet stoppen om vervolgens weer verder te kunnen rijden. En die afzettingen zijn er nu nog trouwens. Er werd alleen nooit iets genoteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |