abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:08:34 #201
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57623337
Er staat trouwens wel een hoop waarheid in dat stukje over Orthorexia Nervosa, de meeste vegetariers of het exponent daarvan, de veganisten, hebben een superioriteitsgevoel. Zulke types vind je vooral bij groenlinks of de partij voor de dieren. Het is jammer voor die mensen dat ze nooit tevreden kunnen worden over iets.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_57623339
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat zei ik toen over Ellian?
Niks jij probeerde je discussiepartner weg te zetten als "extremist", iets wat Ellian met zulke uitspraken ook doet.
pi_57623410
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:08 schreef Aoristus het volgende:
Er staat trouwens wel een hoop waarheid in dat stukje over Orthorexia Nervosa, de meeste vegetariers of het exponent daarvan, de veganisten, hebben een superioriteitsgevoel. Zulke types vind je vooral bij groenlinks of de partij voor de dieren. Het is jammer voor die mensen dat ze nooit tevreden kunnen worden over iets.
Klopt en dergelijke dieten zijn ook al helemaal niet best als je ervanuit gaat dat het per definitie goed is, zoals mevrouw leek te doen. Volgens mij zijn dergelijke dieten mogelijk als je erg goed kijkt naar wat je eet en zeker ook genoeg calorieën binnenkrijgt. Met name een tekort aan vitamine B12 schijnt een aardig risico te zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_57623426
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:08 schreef Chewie het volgende:

[..]

Niks jij probeerde je discussiepartner weg te zetten als "extremist", iets wat Ellian met zulke uitspraken ook doet.
Dus dat betekend dat Ellian(net als ik) dom is. Alleen ik ben een reluser op het forum en hij is een zogenaamde geleerde die schrijft voor een blad.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:14:27 #205
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57623449
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt en dergelijke dieten zijn ook al helemaal niet best als je ervanuit gaat dat het per definitie goed is, zoals mevrouw leek te doen. Volgens mij zijn dergelijke dieten mogelijk als je erg goed kijkt naar wat je eet en zeker ook genoeg calorieën binnenkrijgt. Met name een tekort aan vitamine B12 schijnt een aardig risico te zijn.
O, maar daar gaan die lui ook prat op hoor, daar heb je voedingssuplementen voor. Ze willen alleen de herkomst niet van die vitamines niet weten. IJzertekort is ook zo'n probleem.
pi_57623603
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:14 schreef Aoristus het volgende:

[..]

O, maar daar gaan die lui ook prat op hoor, daar heb je voedingssuplementen voor. Ze willen alleen de herkomst niet van die vitamines niet weten. IJzertekort is ook zo'n probleem.
Ik heb eigenlijk maar met een half oor geluisterd naar wat dat mens allemaal neuzelde, dus ik heb niet meegekregen of ze ook daadwerkelijk op een verantwoorde manier omging met dat soort zaken. Volgens mij stak ze nog een of ander verhaaltje af over het feit dat de mens vroeger ook prima op een dergelijk dieet kon leven en dat soort onwetendheid kan toch aardig gevaarlijk zijn. Nog wat langer terug konden we bijvoorbeeld ook prima zonder vitamine C-houdend voedsel en dat zou ik de hedendaagse mens toch niet echt aanraden.
pi_57623710
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus dat betekend dat Ellian(net als ik) dom is.
Zover wou ik niet gaan.
quote:
Alleen ik ben een reluser op het forum en hij is een zogenaamde geleerde die schrijft voor een blad.
In dit geval vind ik dat niet uitmaken, Ellian verkondigt zijn mening in zijn eigen weblog, jij op een forum.

De Winter mag van mij best van mening zijn dat Ellian blijk geeft van ''een gekunstelde redeneertrant, gezochte, ongefundeerde en leugenachtige beschuldigingen'' en ''tot in het absurde verdraaide weergave van opvattingen van anderen'' maar waarom dan weer pleiten voor het weren een weblogger.

Beetje walgelijk van de Winter eigenlijk

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2008 15:27:51 ]
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:30:45 #208
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_57623784
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:04 schreef Autodidact het volgende:
Vlees is wel degelijk gezond, en niet eens 'op zijn tijd'. Elke dag. Veel. Varken, kip, koe, sjgapie.

Ze zien er vaak niet beter uit dan heroiïnejunks, die veganisten.

A hamburger a day
keeps the doctor away.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_57623939
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:27 schreef Chewie het volgende:

maar waarom dan weer pleiten voor het weren een weblogger.

Waarom walgelijk ?
Ik vind de demonisering die Ellian doet met permissie van de Elsevierredactie walgelijker...als we tioch dat woord moeten gebruiken.
Fijntjes wijst de Winter erop dat volgens de eigen Elseviernormen over fatsoenlijk reageren op hun site.. hun columnist geweerd moet worden...

Overigens is het niet beter dat Ellian mag doorhitsen van Elsevier... hij is een mooi voorbeeldje van hoe het niet moet en zijn nazificaties is een reclamestrategie gericht tegen zijn ideologische hoek.. ??
Give a man enough rope..
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:48:40 #210
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_57624123
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef Bluesdude het volgende:
Waarom walgelijk ?
Ik vind de demonisering die Ellian doet met permissie van de Elsevierredactie walgelijker...als we tioch dat woord moeten gebruiken.
Fijntjes wijst de Winter erop dat volgens de eigen Elseviernormen over fatsoenlijk reageren op hun site.. hun columnist geweerd moet worden...

Overigens is het niet beter dat Ellian mag doorhitsen van Elsevier... hij is een mooi voorbeeldje van hoe het niet moet en zijn nazificaties is een reclamestrategie gericht tegen zijn ideologische hoek.. ??
Give a man enough rope..
Wat is er onfatsoenlijk aan het verkondigen van de waarheid over De Winter en z'n antisemitische maatjes?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_57624128
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Waarom walgelijk ?
Omdat ik van mening ben dat hij moet kunnen zeggen wat hij vind, ben je het daar niet mee eens dan ga je in discussie maar je gaat niet vragen om iemand te weren.

Maar goed, ik ben daar ook een rare in, ik vind ook dat racisten voor hun mening uit mogen komen.
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:54:03 #212
Stranger than fiction
pi_57624220
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:48 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat is er onfatsoenlijk aan het verkondigen van de waarheid over De Winter en z'n antisemitische maatjes?

Waaruit blijkt dat antisemitische? Volgens mij is het niks anders dan het aloude zwartmaken. Als je het hard genoeg roept dan is het vanzelf waar.
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:57:10 #213
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_57624281
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waaruit blijkt dat antisemitische? Volgens mij is het niks anders dan het aloude zwartmaken. Als je het hard genoeg roept dan is het vanzelf waar.
Henryk Broder en een Duitse rechter. Hihi.
pi_57624316
Niet te doen. Installatie van XP op een pc zonder optische drive. Weer een miskoop rijker.
pi_57624360
CD?
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:01:02 #216
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_57624372
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Niet te doen. Installatie van XP op een pc zonder optische drive. Weer een miskoop rijker.
Prutser.
pi_57624431
quote:
Je kunt toch gewoon de harde schijf er even tijdelijk uitslopen, in een andere PC gooien, XP installeren en vervolgens weer terugzetten?
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:04:12 #218
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57624437
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk maar met een half oor geluisterd naar wat dat mens allemaal neuzelde, dus ik heb niet meegekregen of ze ook daadwerkelijk op een verantwoorde manier omging met dat soort zaken. Volgens mij stak ze nog een of ander verhaaltje af over het feit dat de mens vroeger ook prima op een dergelijk dieet kon leven en dat soort onwetendheid kan toch aardig gevaarlijk zijn. Nog wat langer terug konden we bijvoorbeeld ook prima zonder vitamine C-houdend voedsel en dat zou ik de hedendaagse mens toch niet echt aanraden.
Ze zal wel scheurbuik krijgen ofzoiets. Who cares?
pi_57624470
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:01 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Prutser.
Ach , dat zal dan verder wel. Ik krijg het echt niet voor elkaar.
pi_57624485
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:00 schreef Picchia het volgende:
CD?
Computer heeft geen optische drive. Ik heb wel een losse IDE/APA maar die past weer niet. (voeding etc).
pi_57624502
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon de harde schijf er even tijdelijk uitslopen, in een andere PC gooien, XP installeren en vervolgens weer terugzetten?
Ja,?

Ja gaat dat werkelijk?

Verschillende BIOSSEN en zo
pi_57624558
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:04 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ze zal wel scheurbuik krijgen ofzoiets. Who cares?
Dat ze dat zelf oploopt zal me een rotzorg zijn, maar het is nogal lullig voor zo'n kind.
pi_57624626
quote:
Bootable usb met xp install?
pi_57624706
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Computer heeft geen optische drive. Ik heb wel een losse IDE/APA maar die past weer niet. (voeding etc).
Pak je Windows XP floppy's.
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:18:35 #225
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57624729
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat ze dat zelf oploopt zal me een rotzorg zijn, maar het is nogal lullig voor zo'n kind.
Elke verandering wordt bewerkstelligt met een voorbeeld
pi_57624741
Werkte xcopy/e niet om alles van je usb-stick te kopiëren naar je harde schijf en de aanwijzingen op die site?

Niet opgeven EchtGaaf .
pi_57624953
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bootable usb met xp install?
Klopt. De stick bootable maken is een fluitje van een cent. Dat werkt perfect. Daarna I386 van de Windows CD erop gezet. Daarnaast wat extra DOS files zoals smartdrv, himem.sys om installatie te versnellen

Stick overgeplaats naar pc waar Xp op moet komen. Booten en vervolgesn naar de stick en daar winnt opgestart om installatie te starten.

Vervolgens begin ie direct de files te kopieren naar harddisk. Dat doet ie niet: hij kopieerd ze naar de stick.

Lijkt heel de harddisk niet te zien.
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:28:37 #228
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57624966
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zet je er toch gewoon slackware op joh. Kan jou het schelen.
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:29:37 #229
Stranger than fiction
pi_57624990
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:28 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Klopt. De stick bootable maken is een fluitje van een cent. Dat werkt perfect. Daarna I386 van de Windows CD erop gezet. Daarnaast wat extra DOS files zoals smartdrv, himem.sys om installatie te versnellen

Stick overgeplaats naar pc waar Xp op moet komen. Booten en vervolgesn naar de stick en daar winnt opgestart om installatie te starten.

Vervolgens begin ie direct de files te kopieren naar harddisk. Dat doet ie niet: hij kopieerd ze naar de stick.

Ik heb even 1 minuut voor je gezocht.
Hieronder staan hele handleidingen.

http://www.911cd.net/forums//index.php?showforum=37

Heb je wel gecontroleerd of je bios je hd herkent en of je hd wel functioneert?
pi_57625041
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja,?

Ja gaat dat werkelijk?

Verschillende BIOSSEN en zo
Dat moet niet zoveel uitmaken, maar desnoods gooi je toch gewoon alleen de installatiebestanden op die HD?
pi_57625043
Dus ik belde vanmiddag nog naar de zaak waar ik de pc heb gekocht, want ik wist het ook niet meer.

Ze gaven toe dat het niet makkelijk is. Er zijn dire manieren volgens hen:

1 Via net werk
2 optische drive aansluiten (intern)
3 installatie via stick. Doen ze met Norton Ghost. Maken een image van XP van een andere PC Die zetten ze dan terug op de nieuwe pc

Ghost geinstalleerd. Ff bekeken. hoef ik ook niet aan te beginnen. Als de dood dat ik OS van deze computer ook nog naar de donder help.

Ik waag nog 1 poging via het netwerk. Ook nog nooit gedaan. als dat niet lukt, houdt ik het voor gezien en pleur het ding op marktplaats om alsnog een complete pc te kopen.
pi_57625094
quote:

[..]

Het kan toch zijn dat hij tijdelijke bestanden laadt op je usb stick maar daarna gewoon bij setup komt waar je kunt kiezen waar je wilt installeren. Het is logisch dat hij bestanden moet laden.
pi_57625162
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef MrX1982 het volgende:
Werkte xcopy/e niet om alles van je usb-stick te kopiëren naar je harde schijf en de aanwijzingen op die site?

Niet opgeven EchtGaaf .
Thanks.

Verder BartPe werkt ook met image. Zoals Ghost...... Heb je ook nog extra software nodig , die ik niet heb. En verre van eenvoudig voor iemand die niks van computers afweet
pi_57625186
quote:

Als het een Sata schijf is deze in de bios in ide mode zetten.
pi_57625194
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Dus ik belde vanmiddag nog naar de zaak waar ik de pc heb gekocht, want ik wist het ook niet meer.

Ze gaven toe dat het niet makkelijk is. Er zijn dire manieren volgens hen:

1 Via net werk
2 optische drive aansluiten (intern)
3 installatie via stick. Doen ze met Norton Ghost. Maken een image van XP van een andere PC Die zetten ze dan terug op de nieuwe pc

Ghost geinstalleerd. Ff bekeken. hoef ik ook niet aan te beginnen. Als de dood dat ik OS van deze computer ook nog naar de donder help.

Ik waag nog 1 poging via het netwerk. Ook nog nooit gedaan. als dat niet lukt, houdt ik het voor gezien en pleur het ding op marktplaats om alsnog een complete pc te kopen.
Kan je de dvd/cd drive van de pc waar je nu op zit niet even in die andere computer zetten? Zo moeilijk kan het allemaal toch niet zijn.

Een complete pc kopen was misschien het makkelijkste geweest. Wilde je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten? .
pi_57625221
Moskeebestuur bedreigt PvdA-raadslid uit Amsterdam

Tijd om Kaplan uit de partij te zetten.
pi_57625227
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik heb even 1 minuut voor je gezocht.
Hieronder staan hele handleidingen.

http://www.911cd.net/forums//index.php?showforum=37

Thank you. Tja, ik heb al veel gelezen....en kwam ook niet veel verder. Maar ja, toegeven, ik weet er ook geen flikker van af. GEvaltje onderschattig .

[quote]
Heb je wel gecontroleerd of je bios je hd herkent en of je hd wel functioneert?
Ja, HD wordt herkend. In Dos althans. Maar niet in het setupprogramma in Windows volgens mij. Gezien het feit dat hij steeds windows wil gaan installeren
pi_57625279
Weet je zeker dat hij Windows wil gaan installeren op je usb stick en niet slechts bestanden tijdelijk laadt? Het lijkt me sterk dat hij automatisch begint met installeren zonder dat je iets hebt gekozen.
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:42:09 #239
Stranger than fiction
pi_57625284
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, HD wordt herkend. In Dos althans. Maar niet in het setupprogramma in Windows volgens mij. Gezien het feit dat hij steeds windows wil gaan installeren
De hd formateren helpt ook weleens. Wat voor pc heb je nu voor je dan? Een nieuwe of een oud beestje?
pi_57625312
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als het een Sata schijf is deze in de bios in ide mode zetten.
Nee is een IDE schijf. (flatcable geval)
pi_57625313
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:27 schreef Chewie het volgende:

Och, walgelijk... Beetje dom, eigenlijk. Flauw ook.
pi_57625322
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef MrX1982 het volgende:
Weet je zeker dat hij Windows wil gaan installeren op je usb stick en niet slechts bestanden tijdelijk laadt? Het lijkt me sterk dat hij automatisch begint met installeren zonder dat je iets hebt gekozen.
[edit] te laat

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2008 16:44:37 ]
pi_57625348
Ik had gewoon zin in walgen
pi_57625395
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Kan je de dvd/cd drive van de pc waar je nu op zit niet even in die andere computer zetten? Zo moeilijk kan het allemaal toch niet zijn.
Klopt. Is ook niet moeilijk, maar geloof me of niet: er zit niets eens een extra voedingsplug in het systeem. Het systeem zelf kan niet eens worden uitgebreid met extra drives

Ik heb wel een losse ATA DvD speler, die wilde ik aansluiten (ik neem aan dat ATA en IDE hetzelfde is )
quote:
Een complete pc kopen was misschien het makkelijkste geweest. Wilde je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten? .
Ja, met dat laatste snij ik me dus in de vingers. Eens en nooit meer. .

Ik dacht dat ff zo te doen. Dacht ik er bijna te zijn, maar drijf steeds verder af
pi_57625420
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

De hd formateren helpt ook weleens. Wat voor pc heb je nu voor je dan? Een nieuwe of een oud beestje?
Heb ik ook al gedaan.

De laatste keer met format /s De harde schijf is met de schakeloptie /s toch daarmee ook bootable?

Het is een oud beestje, ik denk een jaar of 3.

een Dell optiplex gx 270.
pi_57625516
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef MrX1982 het volgende:
Had ik eerlijk gezegd ook ff gedacht.

Die bestanden heten "MS DOs bestanden"
Na afloop van het kopieren meld ie dat hij opnieuw gaat opstarten. Dat doet die dan ook, maar komt dan weer met het allereerste opstartscherm, waarin je moet booten

als je dat vervolgens doet, dan komt ie met een blauw scherm waarin hij oa meldt dat er misschien een virus is. En zit da helemaal vast.
  woensdag 26 maart 2008 @ 17:25:53 #247
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57626229
Helft bevolking ziet wijk verloederen

ANP
gepubliceerd op 26 maart 2008 10:33, bijgewerkt op 26 maart 2008 14:31

VOORBURG - Bijna de helft (49 procent) van de bevolking vond vorig jaar dat haar woonbuurt verloedert. Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) woensdag heeft gepubliceerd.

De meeste mensen (34 procent) zeggen last te hebben van hondenpoep op straat. Een op de vijf noemt rommel een probleem en 16 procent heeft last van vernieling van bus- en tramhokjes. 7 Procent noemt graffiti als overlast.

Stedelingen zeggen meer hinder te hebben van verloedering van de buurt dan dorpelingen. In de stedelijke gemeenten ervaart 54 tot 61 procent van de bevolking overlast. Op het platteland is dit aantal 43 procent.

In de aandachtswijken, de zogenoemde Vogelaarwijken, heeft 71 procent hinder van verloedering, tegen 55 procent uit wijken elders in de stad. Opvallend is dat bewoners van de aandachtswijken zich bijna twee keer zoveel ergeren aan rommel op straat dan de bewoners in andere stadswijken.
  † In Memoriam † woensdag 26 maart 2008 @ 18:16:45 #248
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57627149
Ik mag lijen dat er nog koffie is!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:19:34 #249
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57627212
Dus hondenpoep = verloedering? Ah, dan gaat het hard... Ella, maak je borst maar nat!

Nee, serieus, de helft ziet het verloederen.. En maakt dat in hun ogen meteen de andere helft schuld, of heeft men daar zelf ook een bijdrage in? Of zelfs een remmende werking?!

[ Bericht 0% gewijzigd door Xtreem op 26-03-2008 18:31:40 (mega spelvaut verwijderd :X) ]
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:40:27 #250
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_57627732
quote:
Epicurius' Riddle
If God is willing to prevent evil, but is not able to
Then He is not omnipotent.

If He is able, but not willing