een cm zei iemand in het vorige deel geloof ik.quote:
Haha ja klopt ja... maar ik denk dat ik stop bij de korste tondeuse stand.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:17 schreef TeChNo2 het volgende:
Zolang je het niet kunt kammen valt het wel min of meer onder de "doelgroep" lijkt mij, 't gaat toch van kwaad tot erger
Ja, toen ik het met de tondeuse deed, inderdaad ook een keer per week, tegenwoordig scheer ik het om de dag (met een scheermesje dus) alles went, dus het gaat steeds makkelijker/eenvoudiger en vooral: sneller! Ik scheer me gewoon als ik mijn kin/baard ook scheer, ga gewoon als het ware iets verder doorquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:34 schreef uppie83 het volgende:
Is het niet zo dat hoe korter het is, hoe vaker je het moet bijhouden? Met opzetklem 1 op de tondeuse doe ik het nu 1 keer in de week... maar ik neem aan dat wanneer je het korter hebt en zo wilt houden dat je vaker bezig bent?
bron: Met kale kop gratis naar hiphopper Extincequote:Met kale kop gratis naar hiphopper Extince
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: woensdag 5 maart 2008 @ 15:11
Mensen die hun hoofd kaal laten scheren, mogen op zaterdag 22 maart gratis naar het concert van hiphopper Extince in het Patronaat in Haarlem. Bij de ingang staan twee kappers klaar met een scheerapparaat om bezoekers van hun hoofdhaar te ontdoen, aldus het muziekcentrum woensdag. Vervolgens graveren ze een P van Patronaat op het achterhoofd.
Ook als het concert is uitverkocht, kunnen mensen met een kaalwens gratis naar binnen. Zij kunnen zich aanmelden bij het Patronaat, waardoor ze op een speciale kaallijst komen te staan. Bezoekers die hun haardos willen behouden, betalen 12,50 euro.
De Nederlandse hiphopartiest Extince, een pseudoniem van Peter Kops, maakte raps als Spraakwater, Viervoeters en Kaal of Kammen.
ja, om nou naar de kapper te gaan en 16 euro te dokken om met een tondeuse eroverheen te gaan gaat mij idd een beetje verquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:51 schreef TeChNo2 het volgende:
Millimeteren is echt het simpelste/goedkoopste kapsel dat bestaat om zelf bij te houden... echt niet slim om daarvoor een kapper te bezoeken, het idee is simpel, opzetkam kiezen (of beter ng: niet...) en dan net zo lang (tegen de groei in) over je hoofd gaan totdat er niets meer afkomt en klaar/cool ben je.
dan mogen ze dat wel met style gedaan hebbenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:03 schreef TeChNo2 het volgende:
Aan de andere kant: David Beckham betaalde ooit 1000 Engelse pond voor precies zo´n kapsel
Milimeteren zonder het netjes af te werken met een kappersmesje is lelijkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:51 schreef TeChNo2 het volgende:
Millimeteren is echt het simpelste/goedkoopste kapsel dat bestaat om zelf bij te houden... echt niet slim om daarvoor een kapper te bezoeken, het idee is simpel, opzetkam kiezen (of beter ng: niet...) en dan net zo lang (tegen de groei in) over je hoofd gaan totdat er niets meer afkomt en klaar/cool ben je.
Ik heb deze http://www.hairshop.nl/product_info.php?products_id=797 Bevalt best en wordt ook vaak aangeraden. Heb er alleen meer voor betaaldquote:Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef gers het volgende:
Sinds afgelopen donderdag ook bijna kaal en bevalt prima alleen van de week nog even een tondeuse kopen,suggesties?
Check me fobo zou ik zeggen, alleen nu wel iets korterquote:Op maandag 17 maart 2008 17:57 schreef TeChNo2 het volgende:
wordt 't niet eens tijd voor wat fotootjes ? voor en na en zo...
Ik zal zelf wel beginnen alleen voor en na is bij mij vrijwel hetzelfde...
[ afbeelding ]
enne Uppie: hoe bevalt het ?
Nou Cindy, dat lange haar staat je ook goed hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 18:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Check me fobo zou ik zeggen, alleen nu wel iets korter
Ach je moet er even aan wennen, geven het even tijd (je zult wel moeten trouwensquote:Op maandag 17 maart 2008 20:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Heb het vandaag op standje 1 gedaan. Maar vind het toch maar niet zo leuk.
Dat ding bevalt bestquote:Op maandag 17 maart 2008 17:57 schreef TeChNo2 het volgende:
wordt 't niet eens tijd voor wat fotootjes ? voor en na en zo...
Ik zal zelf wel beginnen alleen voor en na is bij mij vrijwel hetzelfde...
Edit: Kijk eigenlijk bij mij ook maar gewoon in mij fobo...
enne Uppie: hoe bevalt het ?
Mijn coupe heb ik nu sinds...uhm...zo'n 3 kwart jaar. Bevalt best, maar ik wil denk ik nog naar standje 0 wil met de tondeuse (heb nu nog klem 1)... twijfel alleen of het me gaat staan en of ik het dan niet nog vaker moet onderhoudenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:01 schreef TeChNo2 het volgende:
Mooi dattie bevaltmaar ik bedoelde meer hoe je "coupe" beviel ...
eens!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, dat zou je prima staan. Krijg je wel een 'ruige' kop van overigens.
Hmm, ik heb een baan waarbij ik veel bij klanten over de vloer kom....denk niet dat m'n baas het kan waarderen als de klanten bang wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, dat zou je prima staan. Krijg je wel een 'ruige' kop van overigens.
Tegenwoordig zijn klanten echt niet bang van een kaal koppie hoor, of je moet tattoos op je hoofd hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:08 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Hmm, ik heb een baan waarbij ik veel bij klanten over de vloer kom....denk niet dat m'n baas het kan waarderen als de klanten bang worden
Wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:45 schreef s0k het volgende:
Hebben jullie kale knikkers last van roos?
en wanneer maak je het af ?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:58 schreef Alexey-s het volgende:
heb t net half uurtje naar 3 mm geschoren... feels good!
Als je aan de Franse Riviera ligt, laat je het insmeren...quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:58 schreef s0k het volgende:
Zou zo maar kunnen.
En jullie smeren je zeker ook op je bolleboos in als je aan de riviera ligt?
aah neej, laat t zo, mn hersenen krijgen al genoeg 02 binnen zoquote:
Volgens mij zijn ze bij de kijkshop wel vrij goedkoop maar ach anders volg je gewoon je laatste eigen suggestie !quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:27 schreef Jelleee het volgende:
Ahoy, heb pasgeleden ook m'n kop gemilimeterd, ik had echt te lang haar en werd zo ziek van die kutwind en regen iedere keer. Heb 't een keer gewoon laten milimeteren.
Ik krijg wel complimentjes dat ik 'r volwassener uitzag, ben net 18.. maar toch!
k'was wel blij.
Binnenkort 'ff een cheap scheerapparaat kopen. heb geen zin om om de 3 weken 11 euro uit te geven bij de kapper.
Weet iemand 'n goedkope en goede ergens? (10~20 euro?)
Misschien doe ik 't gewoon wel helemaal kaal, ofzo.
Helemaal mee eens, Antonie is een van de weinige mannen die er veel beter uit ziet met lang haar dan zonder.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:10 schreef Samson het volgende:
Helaas staat echt kort haar (kaal in dit geval) niet iedereen, zie hier Antonie Kamerling. Die lijkt wel een terminale patient op deze manier![]()
[ afbeelding ]
Lekker he ?quote:Op zondag 23 maart 2008 09:29 schreef Alexey-s het volgende:
mn hersenen krijgen nu zuurstof binnen
grappig, je hebt direct een heel andere uitstraling (positief trouwens) Veel vlotter op deze manierquote:Op maandag 24 maart 2008 18:25 schreef mystic_eye het volgende:
Ja, ook ik moet er aan geloven...
Alleen herkent niemand mij meer![]()
voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
haha idd, toen ik hier ooit begon met posten was ik juist altijd in het "ik wil mn haar langer laten groeien" topic te vindenquote:Op maandag 24 maart 2008 18:39 schreef TeChNo2 het volgende:
Mystic-eye: Idd wat Samson zegt: veel vlotter, frisser.
Trouwens, "Samson" vind ik wel een toepasselijke naam in dit topic
Spreek je uit ervaring dan? Volgens mij haal jij er telkens niet meer dan 0,5 mm af...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:35 schreef TeChNo2 het volgende:
Wat wel echt jammer is dat je dan het geweldige gevoel mist van de tondeuse die in 1 keer je haar er af maait en dat is echt zonde want dat is juist zo lekker![]()
haha mijn moeder vindt het ook niet leuk had het vorige week donderdag ook best kort standje 3 ofzo ze vindt het dus letterlijk en figuurlijk een kanker kapselquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben vorige week trouwens van haar tot over mijn ogen/oren/schouders naar standje 2 op tondeuse gegaan![]()
hehe vond het wel stoer van mezelf en vind het nog staan ook, meeste in mijn omgeving ook, alleen me moeder vind me eruit zien als een jodenjong uit een concetratiekamp
kapper kan het sowiesoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:05 schreef GuyFawkes het volgende:
Weet iemand een tondeuse die 4 of 5 mm kan scheren? Ik vind 3 te kort en 6 te lang. Maar alle tondeuses hebben deze standaardlengtes.
6 is inderdaad te lang en 3 is niet te kort.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:05 schreef GuyFawkes het volgende:
Weet iemand een tondeuse die 4 of 5 mm kan scheren? Ik vind 3 te kort en 6 te lang. Maar alle tondeuses hebben deze standaardlengtes.
hier hetzelfde, mijn ouders vinden het maar niks maar ik krijg van iedereen positieve reacties nu het zo kort is. Vind het zelf ook een stuk lekkerder en moet er even niet aandenken dat ik weer met gel moet gaan werkenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:35 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
haha mijn moeder vindt het ook niet leuk had het vorige week donderdag ook best kort standje 3 ofzo ze vindt het dus letterlijk en figuurlijk een kanker kapseldat vind ik nergens op slaan je ziet tegenwoordig zoveel mensen met gemilllimeterd haar dus ze moet niet zeuren!
meeste mensen vinden het wel goed staan btw
het is eigenlijk net het zelfde als je haar wassen allen jij scheert hetquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:12 schreef TeChNo2 het volgende:
Welkomenne bijhouden onder de douche went erg snel hoor... doe ik zelf om de 2 a 3 dagen (het scheren onder de douche dan,ik douche me natuurlijk wel elke dag..duh)...
ligt er aan of je zeker van je zaak bent als je zeker weet van dit wil ik kun je het zelf doen en anders laat je het doen en kun je stap voor stap korter gaan en dan zit de achterkant voor jou gevoel netjes (hoop je )]quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef gers het volgende:
morgen ga ik een tondeuse halen bij de kijkshop ,maar hoe kan je jezelf nou het beste millimeteren of kan ik het beter iemand anders laten doen?
thanxxxquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:32 schreef TeChNo2 het volgende:
Hahaja nooit zo over gedacht, maar dat is eigenlijk wel zo, er komt zelfs (scheer)zeep aan te pas
![]()
(leuke sig trouwens)
Gewoon zelf doen, gewoon dat ding over je hoofd halen (tegen de groeirichting in) totdat je merkt dat er geen haar meer afkomt, kijken of je het wat vindt: korter opzetstukje/geen opzetstukje en dat net zo lang herhalen tot het naar je zin is. Het effect is wel leuker als je het gewoon in een keer doet (dus niet stapje voor stapje, maar ja dat moet je zelf weten).quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef gers het volgende:
morgen ga ik een tondeuse halen bij de kijkshop ,maar hoe kan je jezelf nou het beste millimeteren of kan ik het beter iemand anders laten doen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:53 schreef uppie83 het volgende:
Zoals al gemeld vorige keer gevallen voor het standje zonder opzetstukje, dus vandaag herhaald
Mijn ma vond het uiteraard niets...boeieAlleen zal ik van mijn oma wel weer op mijn klote krijgen haha
Ja hoor, anders raak ik mn kracht kwijt, dat begrijp jequote:Op woensdag 2 april 2008 18:53 schreef TeChNo2 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met het haar van Samson? Is dat er sowieso nog wel eigenlijk ?
Ja, wel goeie nemen aub (als je hoofdhuid je wat waard is...) ze slijten wel sneller maar ja je gebruikt ze ook intensiever (je hebt gewoon meer/(en dikker) haar op je hoofd dan op je kin, hoop ik dan voor je...). Goed douchen vooraf, scheelt trouwens een hele hoop... (qua levensduur mesjes en ook qua gladder/zonder sneetjes scheren, en da's allebei fijn!) succes !quote:Op donderdag 3 april 2008 11:48 schreef wickedweirdo het volgende:
Oeh, fijn topic
TeChNo2, ik hou m'n haar nu al een tijdje gewoon kort (paar mm hooguit) met de tondeuse (zoiets?) en zit er al een poosje aan te denken om er ook gewoon een keer met het scheermes overheen te gaan. Is dit met 'gewone' scheermesjes te doen? Aangezien ik ook verhalen heb gehoord dat scheermesjes daar snel van naar de klote gaan.
wat klinkt dat denigrerendquote:Op donderdag 10 april 2008 11:01 schreef Jekoos het volgende:
mijn hoofd is daar echt niet voor gemaakt. ik ben ook niet zo'n type
Dus je hebt er wel de kop voor, en je bent toch wel zo'n type ?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:12 schreef Jekoos het volgende:
volgende week ga ik naar de kapper, dan doe ik het niet kaal, maar wel kort
Nee hier (brabant) nog niet opgevallen. Vorig jaar daarentegen leek het wel een trend te zijn...quote:Op maandag 28 april 2008 11:11 schreef TeChNo2 het volgende:
Is het nog meer mensen opgevallen ?
Eindelijk een weekend met geweldig mooi weer en overal vers geschoren kale koppies. Ik was dit weekend in Limburg en daar was het echt opvallend, vooral omdat het grootste deel nogal witte hoofden had![]()
In ieder geval lijkt het "seizoen" weer begonnen te zijn
Heb je je erop staan rukken? Wat is dat met jou en het feit dat je iedereen een kaal hoofd aan praat?quote:Op maandag 28 april 2008 11:11 schreef TeChNo2 het volgende:
Is het nog meer mensen opgevallen ?
Eindelijk een weekend met geweldig mooi weer en overal vers geschoren kale koppies. Ik was dit weekend in Limburg en daar was het echt opvallend, vooral omdat het grootste deel nogal witte hoofden had![]()
In ieder geval lijkt het "seizoen" weer begonnen te zijn
quote:Op maandag 28 april 2008 11:14 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Heb je je erop staan rukken? Wat is dat met jou en het feit dat je iedereen een kaal hoofd aan praat?
Gefeliciteerd: het is jou gelukt de meeste achterlijke reactie in dit (en de vorige 5 topics hierover) te plaatsen, wat doe je in dit topic als je er zo over denkt?quote:Op maandag 28 april 2008 11:14 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Heb je je erop staan rukken? Wat is dat met jou en het feit dat je iedereen een kaal hoofd aan praat?
Je ontwijkt mijn vraag. Waarom praat je iedereen een kaal hoofd aan, waarom wil je dat iedereen kaal is?quote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd: het is jou gelukt de meeste achterlijke reactie in dit (en de vorige 5 topics hierover) te plaatsen, wat doe je in dit topic als je er zo over denkt?
Jij bent zeker meer dit type:
[ afbeelding ]
Ik praat niemand wat aan, dat maak jij er van... (alsof iemand trouwens z'n kop kaal zou scheren omdat iemand dat op een internetforum zou adviseren...quote:Op maandag 28 april 2008 12:36 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag. Waarom praat je iedereen een kaal hoofd aan, waarom wil je dat iedereen kaal is?
Ik zeg nergens dat alle kale mensen naar concentratiekampen moeten ofzo hoor.
Ik zelf heb het overigens gemilimeterd, misschien dat ik daarom dit topic volg.
Face it man, je hebt gewoon een kaalhoofd-fetisj. Niets om je voor te schamen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:09 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ik praat niemand wat aan, dat maak jij er van... (alsof iemand trouwens z'n kop kaal zou scheren omdat iemand dat op een internetforum zou adviseren...) en ik vind het een achterlijke reactie om te suggereren dat ik daar "op sta te rukken"
![]()
.
Het topic gaat over je hoofd kaalscheren, logisch dat ik het daar dus (en dus niet over je haar millimeteren) over heb.
...quote:Op donderdag 10 april 2008 17:51 schreef GuyFawkes het volgende:
Gewoon doen.
Self improvement is masturbation. Now self destruction..
hmm, ik zie het verband niet tussen zelfdestructie en iedereen stimuleren om helemaal kaal (op het hoofd) te gaan? Je probeert de aandacht nu op mij te focussen, maar de vraag blijft; waarom wil jij zo graag dat iedereen kaal gaat? Simpele vraag. Ik probeer je niet aan te vallen. Als ik je dat gevoel heb gegeven mijn excuses.quote:Op maandag 28 april 2008 15:24 schreef TeChNo2 het volgende:
...en jij bent de dorpsgek-psycholoog of zo ?
en dat wordt dan gezegd door iemand die in werkelijk alle topics die met kaal//kapsels te maken hebben reageert... met dit soort uitspraken...
[..]
...
Geen Myspace account, is er een andere manier?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:49 schreef JustJap het volgende:
Hier ff een oudere foto van me:
Klik
Zou millimeteren me staan of zal ikk het lang houden?:P
Ik heb geen Myspace account, is er een andere manier?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:49 schreef JustJap het volgende:
Hier ff een oudere foto van me:
Klik
Zou millimeteren me staan of zal ikk het lang houden?:P
up 'm ff op tinypic.com ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:23 schreef JustJap het volgende:
Misschien werkt deze wel zonder dat je myspace account nodig hebt
Klik
In principe wel, maar ik zou wel even kijken of je oren er niet erg door uit gaan staan zeg maar. Dat je geen al te grote flaporen krijgt om het maar recht voor zn raap te zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:14 schreef Myself90 het volgende:
Wat denken jullie, zou het staan?
[ afbeelding ]
Zo lang is je haar toch al niet, dus lijkt me van wel ...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:14 schreef Myself90 het volgende:
Wat denken jullie, zou het staan?
[ afbeelding ]
Nog langerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:44 schreef JustJap het volgende:
http://i30.tinypic.com/20uq0s7.jpg
Geen geweldige foto maar gaat ff om het idee
Tis nu een stuk langer..
Dan kun je beter ander werk gaan zoekenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
Als je 't wil, dan moet je 't doen. Vrij simpel.
(Tenzij je daardoor ergens ontslagen zou worden oid.)
Precies !quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:55 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dan kun je beter ander werk gaan zoeken
Als je je haar lang laat groeien en je gooit het naar achter met gel, zo verhoog je je voorhoofd een beetjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:46 schreef JustJap het volgende:
Ik zou het bijna overwegen![]()
Half jaar geleden ging ik het langer laten groeien, maar ik heb zo dik haar dat ik er nu echt hopeloos van wordt.
Maar ik heb een lang voorhoofd en ik vrees dus dat ook dit niet zal staan
Met een pet op gaan slapen, dan heb je de volgende dag mooi plat haar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:27 schreef jakkop het volgende:
Is het zo dat kort haar (dus als het weer aangroeit) bij sommige mensen mooi plat ligt, maar bij sommige mensen overeind staat? Of kan je er voor zorgen dat het plat blijft liggen?
Tja, zal niemand hier wel weer verbazen, maar ik vind dat het je geweldig staat.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:18 schreef Eraser127 het volgende:
Zo, na 2 weekjes haar laten staan, maar weer snel alles eraf gehaald
[ afbeelding ]
Een vraag aan LV:Op welke stand heb je het gedaan met de tondeuse ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:27 schreef LV het volgende:
Niet kaal maar toch...
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Standje 2quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:20 schreef Brandwacht het volgende:
[..]
Een vraag aan LV:Op welke stand heb je het gedaan met de tondeuse ?
Staat je goed!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:18 schreef Eraser127 het volgende:
Zo, na 2 weekjes haar laten staan, maar weer snel alles eraf gehaald
[ afbeelding ]
gemillimeterd staat bij jou (zoals je het nu hebt) beter dan kaal denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:40 schreef KamikazeKoe het volgende:
Laatst na 10 jaar lang haar m'n hoofd kaal geschoren.
Nog geen spijt van!
voor: [ afbeelding ]
Na: [ afbeelding ]
Je ziet er op de na-foto een stuk jonger uit, maar dat ligt misschien ook wel aan je kleding op de foto's .quote:Op zondag 25 mei 2008 00:40 schreef KamikazeKoe het volgende:
Laatst na 10 jaar lang haar m'n hoofd kaal geschoren.
Nog geen spijt van!
voor: [ afbeelding ]
Na: [ afbeelding ]
Eigenlijk ben je best wel een draaikont he...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:52 schreef DennisMoore het volgende:
Een collega van me ging gisteren van langharig naar 3mm. Vond het wel een goede reden om 'm maar te imiteren.
*ijdelheid opzij schuif*
't Ziet er niet uit, maar damn, wat aait dat lekker.
Dat ga ik ook eens proberen bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:28 schreef Enteny het volgende:
Ik heb het ideale scheermiddel voor je hoofd gevonden, tenminste tot ik iets beters vind, maar dat lijkt me lastig... Het heet Bold for men (boldformen.com) en er is 1 Nederlandse retailer van (whatuwear.nl).
Het is een transparante gel die je op je hoofd smeert, ff laat inwerken en dan maak je je mesje een beetje nat en kan je gewoon scheren. Echt ideaal, geen hoeveelheden schuim enzo, geen gedoe met water, nog nooit zo'n glad bolletje gehad.
En? Al getest?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:46 schreef TeChNo2 het volgende:
Dat ga ik ook eens proberen bedankt voor de tip!
er staat sommigequote:
Ben er vorige week ook mee begonnen, spaart een boel kapperskosten uit.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:02 schreef Pumatje het volgende:
scheer me haar nu al 2 jaar om de 3 dagen met tondeuze, zonder opzetstuk.
heerlijk
Ik ga één keer per jaar kaal, en rest van het jaar niet naar de kapper. Dat scheelt ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben er vorige week ook mee begonnen, spaart een boel kapperskosten uit.
Dat zal er fantastisch uitzienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:46 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ga één keer per jaar kaal, en rest van het jaar niet naar de kapper. Dat scheelt ook.
Met wat gel in is het geen probleem, maar zonder gel is het geen gezicht. Maar ik wacht nog even tot het echt mooi weer is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zal er fantastisch uitzien.
Effe voor en na foto's maken danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:28 schreef jakkop het volgende:
Ik heb nog een heel klein stukje knoop door te hakken om vandaag m'n haar er af te laten halen...maar ik twijfel toch nog. Naja, waarschijnlijk doe ik het toch wel.
Je hebt een klein zetje nodig zo te lezen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:28 schreef jakkop het volgende:
Ik heb nog een heel klein stukje knoop door te hakken om vandaag m'n haar er af te laten halen...maar ik twijfel toch nog. Naja, waarschijnlijk doe ik het toch wel.
Dat hielp, het gaat gebeurenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:27 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je hebt een klein zetje nodig zo te lezen...
![]()
dus:
kom op..je kunt het !
Het gaat maandagavond gebeuren, nog even geduld dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Effe voor en na foto's maken dan.
De beste oplossing iigquote:
haha nee hoor voor de mannen is het ook nog is handig hahaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
Je hoofd kaalscheren doe je toch alleen maar als je niet tevreden bent met je haar?
Ik zou het in ieder geval nooit doen!
Ik zie wel. Mijn vriendin is niet blij dat ze nu niet meer door mijn haar kan kroelen, maar tegen de tijd dat ik weer in Nederland ben is het toch wel weer aangegroeid. Mijn prachtige inhammen zijn nu idd lekker zichtbaar maar ik vind het eigenlijk mooier zo, dan toen het lang was (de inhammen). Als mijn haar langer is valt het er zo "omheen" en dan vallen ze alleen maar meer op. Plus, op zich heb ik er niet zo'n problemen mee dat je ze ziet. Ben er nog nooit om afgewezenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:55 schreef Brandwacht het volgende:
Ziet er goed uit, al lijkt het wel korter dan 9 mm maar kan misschien komen omdat de foto wat verder af genomen is. Al zijn je kalende plekken wel beter zichtbaar nu, maar dat geeft helemaal niets. Ziet er goed uit, nu bijhouden voor in de zomer, of ga je het al weer aan laten groeien ?
Ik oa.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
Gaat er hier iemand ook met scheermesje overheen?
Mijn mening, het lijkt me dat het in verhouding bovenop toch echt te lang is. Als je het kort doet moet je het bovenop ook korter doen. De zijkanten zijn bijna helemaal weg en idd door die inhammen lijkt het nu net of je een semi hanekammetje hebt. Het kan echt overal geen 9mm zijn als ik het zo zie.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef Slarioux het volgende:
Vandaag in een spontane bui naar de kapper gelopen. Het is nu 9mm lang.
Van dittem:
[ link | afbeelding ]
Naar dattum:
[ link | afbeelding ]
Meningen?
Ok, thx! Ik zal straks eens kritisch in de spiegel kijken; zo snel zie ik wel wat je bedoelt idd, maar ik hoop dat het de foto is en niet mijn haarquote:Op maandag 23 juni 2008 17:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Mijn mening, het lijkt me dat het in verhouding bovenop toch echt te lang is. Als je het kort doet moet je het bovenop ook korter doen. De zijkanten zijn bijna helemaal weg en idd door die inhammen lijkt het nu net of je een semi hanekammetje hebt. Het kan echt overal geen 9mm zijn als ik het zo zie.
tja, kan altijd aan de foto liggen natuurlijk, gewoon nog wat mensen om je heen vragen wat zij ervan denken, maar het gaat er uiteindelijk om of je het zelf mooi vind!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ok, thx! Ik zal straks eens kritisch in de spiegel kijken; zo snel zie ik wel wat je bedoelt idd, maar ik hoop dat het de foto is en niet mijn haar.
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef Slarioux het volgende:
Vandaag in een spontane bui naar de kapper gelopen. Het is nu 9mm lang.
Van dittem:
[ link | afbeelding ]
Naar dattum:
[ link | afbeelding ]
Meningen?
Hehe ik geef de foto de schuld. Een kritische blik van mij en wat vrienden laat geen verschil zien. Het is mijn punthoofd denk ik. Thanks voor je kritische blikquote:Op maandag 23 juni 2008 18:41 schreef Samson het volgende:
[..]
tja, kan altijd aan de foto liggen natuurlijk, gewoon nog wat mensen om je heen vragen wat zij ervan denken, maar het gaat er uiteindelijk om of je het zelf mooi vind!
pwndquote:Op maandag 23 juni 2008 22:27 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb me pas geleden kaalgeschoren, maar vond het toch niet zo heel geweldig. Wil het toch weer paar millimeter laten groeien, maar krijg nu alleen maar van dat pluizig donshaar terug
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
Gaat er hier iemand ook met scheermesje overheen?
Ziet er goed uit, maar welke stand heb je het gedaan ? 4 ? ik denk ik dat iets korter je nog beter zou staan..quote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef jakkop het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rechterfoto is wel nogal crappy, maargoed.
Inderdaad lijk je er wel ietsje jonger door, maar dat geeft niets, staat je gewoon goedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:40 schreef jakkop het volgende:
4 ja. Ietsje korter had ook nog wel gekund inderdaad (heb heel dik haar, dus het dekt dan sowieso nog wel) maar het was de eerste keer sinds 8 jaar ofzo, dus ik vond het nog wel een beetje spannend.
roger that!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:00 schreef DennisMoore het volgende:
Voor de lol + ervaring + afwisseling: ja.
Voor de looks: nee..
Huisarts vragen. Er zijn verschillende methoden om die weg te halen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:57 schreef Duvekoater het volgende:
Weet iemand of je veilig over een moedervlek kan gaan met een scheermes? Hij steekt wel beetje uit en heb geen zin om er per ongeluk in te snijden want dat bloedt als een gek. Als ik m wil laten weghalen bij de dokter dan blijft er een litteken achter toch, of ligt dat aan de moedervlek hoe diep hij zit enzo?
hehe sommige kale vrouwen zijn wel sexyquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:27 schreef BabblingBrook het volgende:
Het lijkt me erg cool om dat ook eens te doen, maar op een of andere manier...vrouwen+kaal=chemokuurreacties.
T klinkt misschien heel burgerlijk, maar t is dat mn vriend t geen goed idee lijkt, anders had ik t misschien wel gedaan. Ik heb wel de zijkanten een keer afgeschoren, dat vond ik zelf erg stoerquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe sommige kale vrouwen zijn wel sexy
en bij sommige kale mannen lijtk het idd ook een chemo'tje_!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
T klinkt misschien heel burgerlijk, maar t is dat mn vriend t geen goed idee lijkt, anders had ik t misschien wel gedaan. Ik heb wel de zijkanten een keer afgeschoren, dat vond ik zelf erg stoer
Langer vond ik mooier, maar is persoonlijk, maar wat heb je nu aan op die ene foto, je pyama?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:10 schreef kalinho het volgende:
Ik heb het vandaag ook maar weer eens op stand 1 gezet (al was het volgens degene die het de vorige keer bij mij deed toch echt stand 2)
Van:
[ afbeelding ]
Via
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds niet uit wat het beste staat. Kort zit wel het lekkerst vind ik
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:10 schreef kalinho het volgende:
Ik heb het vandaag ook maar weer eens op stand 1 gezet (al was het volgens degene die het de vorige keer bij mij deed toch echt stand 2)
Van:
[ afbeelding ]
Via
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds niet uit wat het beste staat. Kort zit wel het lekkerst vind ik
Uiteraard, het gaat mij er alleen om in welke vorm het het minste opvaltquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou Ronald, ik vind het sexy. Een kutkop blijf je toch wel hebben.
een beetje zelfspot staat meestal wel goed in combinatie met een kale kopquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:15 schreef kalinho het volgende:
[..]
Uiteraard, het gaat mij er alleen om in welke vorm het het minste opvalt(zichtbaar heb ik het dan over voor het geval je scherp probeert te zijn
)
Voor de rol van T-Bag?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
Na tijden te hebben meegelezen als gast
als dank mij aangemeld en me haar der af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uiteraard al gesoliciteerd voor de nieuwe prison break ...
Een hele transformatie zo te zien ondergaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind jou een van de meer succesvolle transformaties.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, vind het zelfs beter staan dan het langere haar bij jou...quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9 mm is inderdaad een goeie lengte, langer is het niets met tondeuse, heb zelf bovenop ook 9 mm, misschien over een tijdje 6 mm proberen..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb vorige week de tondeuse weer over mn hoofd laten gaan. 9mm is het nu en dat vind ik persoonlijk wel een relaxte lengte, kreeg echt lang haar en was er (zoals zo vaak) op een gegeven moment gewoon flauw van en de tondeuse er over laten gaan.
Ik heb 6 en 3mm ook wel eens gehad, maar vind 9 toch het beste staan. Anders ben ik net een criminele hangjoegoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:03 schreef Brandwacht het volgende:
[..]
9 mm is inderdaad een goeie lengte, langer is het niets met tondeuse, heb zelf bovenop ook 9 mm, misschien over een tijdje 6 mm proberen..
Vooral als ik me een dagje niet scheer, dan valt het echt opquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:39 schreef Brandwacht het volgende:
hahahaha is het zo erg dan ?
Ligt er inderdaad net aan hoe het je staat.
lijkt me een hels karwei en je krijgt wrs een onregelmatig resultaat en er blijft 2-3 mm zitten gok ikquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:17 schreef Swindler het volgende:
Kan ik het ook gewoon met de trimmer van mijn scheerapparaat doen? Hoeveel mm is het dan ongeveer?
het is al kort +/- 2 cm zijkant misschien 0,7mm , ik heb me haar laten kleuren maar het resultaat isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
lijkt me een hels karwei en je krijgt wrs een onregelmatig resultaat en er blijft 2-3 mm zitten gok ik
pet op en een tondeuse kopen, scheren zonder opzet stukjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:23 schreef Swindler het volgende:
[..]
het is al kort +/- 2 cm zijkant misschien 0,7mm , ik heb me haar laten kleuren maar het resultaat is
haha tnhx zal ik doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
pet op en een tondeuse kopen, scheren zonder opzet stukje
voor mij geldt hoe korter hoe mooierquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zit met 4 mm te klooien.
Nu vraag ik me af of mm dan ook mooi gaat worden.
Durf het nog niet goed aan.
ik vind over het algemeen, gemillimeterd haar langer dan 6 mm bij iedereen een anti luizen coupequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja maar dat is dus niet bij iedereen zo...
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou het is een inham en dat is niet van me pet maar gewoon me schedel.
Maar nu ik kijk en voel is dat geloof ik normaal.
Denk dat k 't gewoon probeer.
Nothing to loose
Heb trouwens wel zo'n inham gehad toen ik nog meer haar had en dan had de kapster er gewoon moeite mee, die kwam dan steeds in zo'n knik. Ze heeft toen gevraagd of ik de dag van de afspraak me pet af kon laten zodat die rand er niet zo inzit
Dat is wel zo, het staat niet direct iedereen. Sommigen hebben het hoofd er gewoon voor en anderen niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:38 schreef JustJap het volgende:
Woon net in Amsterdam, en afspraak gemaakt met de kapper. Denk dat ik mijn lange haar er maar af ga laten halen
Heb het lange haar geprobeerd, maar het is gewoon vervelend
Eerste ff vragen of het me zou staan, en als de kapper 'ja' zegt gaat het eraf
doet me beetje denken aan Winston Post.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahah welkom bij de club, maar het is idd superpraktischquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef Larcie het volgende:
Bedankt, denk ik
krijg wel een hoop positieve reacties van mensen, laat het voorlopig maar even zo
tis standje 1 btw, heb steeds de neiging het opnieuw te scheren tis alweer 3 dagen geleden:P
o en het is zo'n verademing met sporten, motorrijden en 's ochtends opstaan
waarom had ik het niet eerder gedaan...
Ja praktisch is het zeker, bevalt mij ook perfect, nu voor het eerst al 3 weken laten groeien, van het weekend weer lekker kort. Normaal gaat het bij mij iedere 2 weken er af, en dat verschil merk ik nu wel duidelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hahah welkom bij de club, maar het is idd superpraktisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |