quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:10 schreef kalinho het volgende:
Ik heb het vandaag ook maar weer eens op stand 1 gezet (al was het volgens degene die het de vorige keer bij mij deed toch echt stand 2)
Van:
[ afbeelding ]
Via
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds niet uit wat het beste staat. Kort zit wel het lekkerst vind ik
Uiteraard, het gaat mij er alleen om in welke vorm het het minste opvaltquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou Ronald, ik vind het sexy. Een kutkop blijf je toch wel hebben.
een beetje zelfspot staat meestal wel goed in combinatie met een kale kopquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:15 schreef kalinho het volgende:
[..]
Uiteraard, het gaat mij er alleen om in welke vorm het het minste opvalt(zichtbaar heb ik het dan over voor het geval je scherp probeert te zijn
)
Voor de rol van T-Bag?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
Na tijden te hebben meegelezen als gast
als dank mij aangemeld en me haar der af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uiteraard al gesoliciteerd voor de nieuwe prison break ...
Een hele transformatie zo te zien ondergaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind jou een van de meer succesvolle transformaties.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, vind het zelfs beter staan dan het langere haar bij jou...quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9 mm is inderdaad een goeie lengte, langer is het niets met tondeuse, heb zelf bovenop ook 9 mm, misschien over een tijdje 6 mm proberen..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb vorige week de tondeuse weer over mn hoofd laten gaan. 9mm is het nu en dat vind ik persoonlijk wel een relaxte lengte, kreeg echt lang haar en was er (zoals zo vaak) op een gegeven moment gewoon flauw van en de tondeuse er over laten gaan.
Ik heb 6 en 3mm ook wel eens gehad, maar vind 9 toch het beste staan. Anders ben ik net een criminele hangjoegoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:03 schreef Brandwacht het volgende:
[..]
9 mm is inderdaad een goeie lengte, langer is het niets met tondeuse, heb zelf bovenop ook 9 mm, misschien over een tijdje 6 mm proberen..
Vooral als ik me een dagje niet scheer, dan valt het echt opquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:39 schreef Brandwacht het volgende:
hahahaha is het zo erg dan ?
Ligt er inderdaad net aan hoe het je staat.
lijkt me een hels karwei en je krijgt wrs een onregelmatig resultaat en er blijft 2-3 mm zitten gok ikquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:17 schreef Swindler het volgende:
Kan ik het ook gewoon met de trimmer van mijn scheerapparaat doen? Hoeveel mm is het dan ongeveer?
het is al kort +/- 2 cm zijkant misschien 0,7mm , ik heb me haar laten kleuren maar het resultaat isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
lijkt me een hels karwei en je krijgt wrs een onregelmatig resultaat en er blijft 2-3 mm zitten gok ik
pet op en een tondeuse kopen, scheren zonder opzet stukjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:23 schreef Swindler het volgende:
[..]
het is al kort +/- 2 cm zijkant misschien 0,7mm , ik heb me haar laten kleuren maar het resultaat is
haha tnhx zal ik doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
pet op en een tondeuse kopen, scheren zonder opzet stukje
voor mij geldt hoe korter hoe mooierquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zit met 4 mm te klooien.
Nu vraag ik me af of mm dan ook mooi gaat worden.
Durf het nog niet goed aan.
ik vind over het algemeen, gemillimeterd haar langer dan 6 mm bij iedereen een anti luizen coupequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja maar dat is dus niet bij iedereen zo...
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou het is een inham en dat is niet van me pet maar gewoon me schedel.
Maar nu ik kijk en voel is dat geloof ik normaal.
Denk dat k 't gewoon probeer.
Nothing to loose
Heb trouwens wel zo'n inham gehad toen ik nog meer haar had en dan had de kapster er gewoon moeite mee, die kwam dan steeds in zo'n knik. Ze heeft toen gevraagd of ik de dag van de afspraak me pet af kon laten zodat die rand er niet zo inzit
Dat is wel zo, het staat niet direct iedereen. Sommigen hebben het hoofd er gewoon voor en anderen niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:38 schreef JustJap het volgende:
Woon net in Amsterdam, en afspraak gemaakt met de kapper. Denk dat ik mijn lange haar er maar af ga laten halen
Heb het lange haar geprobeerd, maar het is gewoon vervelend
Eerste ff vragen of het me zou staan, en als de kapper 'ja' zegt gaat het eraf
doet me beetje denken aan Winston Post.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahah welkom bij de club, maar het is idd superpraktischquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef Larcie het volgende:
Bedankt, denk ik
krijg wel een hoop positieve reacties van mensen, laat het voorlopig maar even zo
tis standje 1 btw, heb steeds de neiging het opnieuw te scheren tis alweer 3 dagen geleden:P
o en het is zo'n verademing met sporten, motorrijden en 's ochtends opstaan
waarom had ik het niet eerder gedaan...
Ja praktisch is het zeker, bevalt mij ook perfect, nu voor het eerst al 3 weken laten groeien, van het weekend weer lekker kort. Normaal gaat het bij mij iedere 2 weken er af, en dat verschil merk ik nu wel duidelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hahah welkom bij de club, maar het is idd superpraktisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |