Dat ga ik ook eens proberen bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:28 schreef Enteny het volgende:
Ik heb het ideale scheermiddel voor je hoofd gevonden, tenminste tot ik iets beters vind, maar dat lijkt me lastig... Het heet Bold for men (boldformen.com) en er is 1 Nederlandse retailer van (whatuwear.nl).
Het is een transparante gel die je op je hoofd smeert, ff laat inwerken en dan maak je je mesje een beetje nat en kan je gewoon scheren. Echt ideaal, geen hoeveelheden schuim enzo, geen gedoe met water, nog nooit zo'n glad bolletje gehad.
En? Al getest?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:46 schreef TeChNo2 het volgende:
Dat ga ik ook eens proberen bedankt voor de tip!
er staat sommigequote:
Ben er vorige week ook mee begonnen, spaart een boel kapperskosten uit.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:02 schreef Pumatje het volgende:
scheer me haar nu al 2 jaar om de 3 dagen met tondeuze, zonder opzetstuk.
heerlijk
Ik ga één keer per jaar kaal, en rest van het jaar niet naar de kapper. Dat scheelt ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben er vorige week ook mee begonnen, spaart een boel kapperskosten uit.
Dat zal er fantastisch uitzienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:46 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ga één keer per jaar kaal, en rest van het jaar niet naar de kapper. Dat scheelt ook.
Met wat gel in is het geen probleem, maar zonder gel is het geen gezicht. Maar ik wacht nog even tot het echt mooi weer is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zal er fantastisch uitzien.
Effe voor en na foto's maken danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:28 schreef jakkop het volgende:
Ik heb nog een heel klein stukje knoop door te hakken om vandaag m'n haar er af te laten halen...maar ik twijfel toch nog. Naja, waarschijnlijk doe ik het toch wel.
Je hebt een klein zetje nodig zo te lezen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:28 schreef jakkop het volgende:
Ik heb nog een heel klein stukje knoop door te hakken om vandaag m'n haar er af te laten halen...maar ik twijfel toch nog. Naja, waarschijnlijk doe ik het toch wel.
Dat hielp, het gaat gebeurenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:27 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je hebt een klein zetje nodig zo te lezen...
![]()
dus:
kom op..je kunt het !
Het gaat maandagavond gebeuren, nog even geduld dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Effe voor en na foto's maken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |