abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57785168
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 17:53 schreef uppie83 het volgende:
Zoals al gemeld vorige keer gevallen voor het standje zonder opzetstukje, dus vandaag herhaald

Mijn ma vond het uiteraard niets...boeie Alleen zal ik van mijn oma wel weer op mijn klote krijgen haha

ZIET ER GOED UIT JONGEN!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57785450
Hoe is het eigenlijk met het haar van Samson? Is dat er sowieso nog wel eigenlijk ?
Gelukkig zonder haar
pi_57789737
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:53 schreef TeChNo2 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met het haar van Samson? Is dat er sowieso nog wel eigenlijk ?
Ja hoor, anders raak ik mn kracht kwijt, dat begrijp je
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 3 april 2008 @ 11:48:18 #104
160313 wickedweirdo
Dude.. Wait, what?
pi_57801093
Oeh, fijn topic

TeChNo2, ik hou m'n haar nu al een tijdje gewoon kort (paar mm hooguit) met de tondeuse (zoiets? ) en zit er al een poosje aan te denken om er ook gewoon een keer met het scheermes overheen te gaan. Is dit met 'gewone' scheermesjes te doen? Aangezien ik ook verhalen heb gehoord dat scheermesjes daar snel van naar de klote gaan.
pi_57809277
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:48 schreef wickedweirdo het volgende:
Oeh, fijn topic

TeChNo2, ik hou m'n haar nu al een tijdje gewoon kort (paar mm hooguit) met de tondeuse (zoiets? ) en zit er al een poosje aan te denken om er ook gewoon een keer met het scheermes overheen te gaan. Is dit met 'gewone' scheermesjes te doen? Aangezien ik ook verhalen heb gehoord dat scheermesjes daar snel van naar de klote gaan.
Ja, wel goeie nemen aub (als je hoofdhuid je wat waard is...) ze slijten wel sneller maar ja je gebruikt ze ook intensiever (je hebt gewoon meer/(en dikker) haar op je hoofd dan op je kin, hoop ik dan voor je...). Goed douchen vooraf, scheelt trouwens een hele hoop... (qua levensduur mesjes en ook qua gladder/zonder sneetjes scheren, en da's allebei fijn!) succes !

(oh ik gebruik altijd gilette fusion, en voordat die bestonden met mach3) ik zou echt geen bic op mijn hoofd durven zetten...
Gelukkig zonder haar
pi_57947686
*meldt*

Sinds week ofzo ook een kaal koppie. Al langere tijd standje 1 op de tondeuse, maar moeders was zéér tegen het scheermes.

Uiteindelijk gewoon gedaan, was even schrikken voor een aantal mensen

Verder wordt er regelmatig gedacht dat ik chemokuren heb gehad, wat tot wel leuke situaties lijdt

Hoevaak houden jullie het bij? Ik nu om de dag, vind het er niet uitzien als het weer een béétje 'langer' begint te worden
pi_57951757
Ik doe het 2x per week met een mes.
Mijn hoofd scheren bedoel ik dan he
- NAC Breda -
pi_57952804
mijn hoofd is daar echt niet voor gemaakt. ik ben ook niet zo'n type
pi_57957074
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:01 schreef Jekoos het volgende:
mijn hoofd is daar echt niet voor gemaakt. ik ben ook niet zo'n type
wat klinkt dat denigrerend
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_57961385
Haha...afgelopen zondag mijn oma weer gezien Blijkt dat ze toch liever mij ziet met mijn te korte haar dan mensen met te lang haar.... Uiteraard geef ik haar groot gelijk
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_57965405
heb de tondeuse er nu ook maar over heen gehaald zijkanten nummer eeen en boven op nummer 3 wel ff wennen maar volgende keer nog korter
hair today maybey not tommorow
pi_57965880
volgende week ga ik naar de kapper, dan doe ik het niet kaal, maar wel kort
pi_57966417
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:12 schreef Jekoos het volgende:
volgende week ga ik naar de kapper, dan doe ik het niet kaal, maar wel kort
Dus je hebt er wel de kop voor, en je bent toch wel zo'n type ?
Gelukkig zonder haar
  zondag 13 april 2008 @ 20:02:30 #114
209515 Alexey-s
www.acoustic-funk.com
pi_58027051
Heb eindelijk mijn hele hoofd kaalgeschoren...
Vet beterzzzzz
Opera is when a guy gets stabbed in the back and, instead of bleeding, he sings
pi_58028389
Dat zeg ik. lekker he...

en waar is de foto ?
Gelukkig zonder haar
pi_58355406
Is het nog meer mensen opgevallen ?

Eindelijk een weekend met geweldig mooi weer en overal vers geschoren kale koppies. Ik was dit weekend in Limburg en daar was het echt opvallend, vooral omdat het grootste deel nogal witte hoofden had
In ieder geval lijkt het "seizoen" weer begonnen te zijn
Gelukkig zonder haar
  maandag 28 april 2008 @ 11:12:39 #117
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_58355444
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:11 schreef TeChNo2 het volgende:

Eindelijk een weekend met geweldig mooi weer en overal vers geschoren kale koppies. Ik was dit weekend in Limburg en daar was het echt opvallend, vooral omdat het grootste deel nogal witte hoofden had
Nee hier (brabant) nog niet opgevallen. Vorig jaar daarentegen leek het wel een trend te zijn...
pi_58355485
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:11 schreef TeChNo2 het volgende:

Heb je je erop staan rukken? Wat is dat met jou en het feit dat je iedereen een kaal hoofd aan praat?
  maandag 28 april 2008 @ 11:16:43 #119
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_58355548
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:14 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Heb je je erop staan rukken? Wat is dat met jou en het feit dat je iedereen een kaal hoofd aan praat?
pi_58355842
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:14 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Gefeliciteerd: het is jou gelukt de meeste achterlijke reactie in dit (en de vorige 5 topics hierover) te plaatsen, wat doe je in dit topic als je er zo over denkt?

Jij bent zeker meer dit type:
Gelukkig zonder haar
pi_58356191
Zaterdag stukje gefietst. Toen ik thuis kwam zag ik dat ik toch wel enigszins verbrand was.
Het mooie was, dat de gaten van mijn helm, op mijn hoofd zichtbaar waren
- NAC Breda -
pi_58357291
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd: het is jou gelukt de meeste achterlijke reactie in dit (en de vorige 5 topics hierover) te plaatsen, wat doe je in dit topic als je er zo over denkt?

Jij bent zeker meer dit type:
[ afbeelding ]
Je ontwijkt mijn vraag. Waarom praat je iedereen een kaal hoofd aan, waarom wil je dat iedereen kaal is?
Ik zeg nergens dat alle kale mensen naar concentratiekampen moeten ofzo hoor.

Ik zelf heb het overigens gemilimeterd, misschien dat ik daarom dit topic volg.
pi_58357878
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:36 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Je ontwijkt mijn vraag. Waarom praat je iedereen een kaal hoofd aan, waarom wil je dat iedereen kaal is?
Ik zeg nergens dat alle kale mensen naar concentratiekampen moeten ofzo hoor.

Ik zelf heb het overigens gemilimeterd, misschien dat ik daarom dit topic volg.
Ik praat niemand wat aan, dat maak jij er van... (alsof iemand trouwens z'n kop kaal zou scheren omdat iemand dat op een internetforum zou adviseren... ) en ik vind het een achterlijke reactie om te suggereren dat ik daar "op sta te rukken" .
Het topic gaat over je hoofd kaalscheren, logisch dat ik het daar dus (en dus niet over je haar millimeteren) over heb.
Gelukkig zonder haar
pi_58359574
quote:
Op maandag 28 april 2008 13:09 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Ik praat niemand wat aan, dat maak jij er van... (alsof iemand trouwens z'n kop kaal zou scheren omdat iemand dat op een internetforum zou adviseren... ) en ik vind het een achterlijke reactie om te suggereren dat ik daar "op sta te rukken" .
Het topic gaat over je hoofd kaalscheren, logisch dat ik het daar dus (en dus niet over je haar millimeteren) over heb.
Face it man, je hebt gewoon een kaalhoofd-fetisj. Niets om je voor te schamen.
pi_58360337
...en jij bent de dorpsgek-psycholoog of zo ?

en dat wordt dan gezegd door iemand die in werkelijk alle topics die met kaal//kapsels te maken hebben reageert... met dit soort uitspraken...
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:51 schreef GuyFawkes het volgende:
Gewoon doen.

Self improvement is masturbation. Now self destruction..
...
Gelukkig zonder haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')