quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:53 schreef uppie83 het volgende:
Zoals al gemeld vorige keer gevallen voor het standje zonder opzetstukje, dus vandaag herhaald
Mijn ma vond het uiteraard niets...boeieAlleen zal ik van mijn oma wel weer op mijn klote krijgen haha
Ja hoor, anders raak ik mn kracht kwijt, dat begrijp jequote:Op woensdag 2 april 2008 18:53 schreef TeChNo2 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met het haar van Samson? Is dat er sowieso nog wel eigenlijk ?
Ja, wel goeie nemen aub (als je hoofdhuid je wat waard is...) ze slijten wel sneller maar ja je gebruikt ze ook intensiever (je hebt gewoon meer/(en dikker) haar op je hoofd dan op je kin, hoop ik dan voor je...). Goed douchen vooraf, scheelt trouwens een hele hoop... (qua levensduur mesjes en ook qua gladder/zonder sneetjes scheren, en da's allebei fijn!) succes !quote:Op donderdag 3 april 2008 11:48 schreef wickedweirdo het volgende:
Oeh, fijn topic
TeChNo2, ik hou m'n haar nu al een tijdje gewoon kort (paar mm hooguit) met de tondeuse (zoiets?) en zit er al een poosje aan te denken om er ook gewoon een keer met het scheermes overheen te gaan. Is dit met 'gewone' scheermesjes te doen? Aangezien ik ook verhalen heb gehoord dat scheermesjes daar snel van naar de klote gaan.
wat klinkt dat denigrerendquote:Op donderdag 10 april 2008 11:01 schreef Jekoos het volgende:
mijn hoofd is daar echt niet voor gemaakt. ik ben ook niet zo'n type
Dus je hebt er wel de kop voor, en je bent toch wel zo'n type ?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:12 schreef Jekoos het volgende:
volgende week ga ik naar de kapper, dan doe ik het niet kaal, maar wel kort
Nee hier (brabant) nog niet opgevallen. Vorig jaar daarentegen leek het wel een trend te zijn...quote:Op maandag 28 april 2008 11:11 schreef TeChNo2 het volgende:
Is het nog meer mensen opgevallen ?
Eindelijk een weekend met geweldig mooi weer en overal vers geschoren kale koppies. Ik was dit weekend in Limburg en daar was het echt opvallend, vooral omdat het grootste deel nogal witte hoofden had![]()
In ieder geval lijkt het "seizoen" weer begonnen te zijn
Heb je je erop staan rukken? Wat is dat met jou en het feit dat je iedereen een kaal hoofd aan praat?quote:Op maandag 28 april 2008 11:11 schreef TeChNo2 het volgende:
Is het nog meer mensen opgevallen ?
Eindelijk een weekend met geweldig mooi weer en overal vers geschoren kale koppies. Ik was dit weekend in Limburg en daar was het echt opvallend, vooral omdat het grootste deel nogal witte hoofden had![]()
In ieder geval lijkt het "seizoen" weer begonnen te zijn
quote:Op maandag 28 april 2008 11:14 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Heb je je erop staan rukken? Wat is dat met jou en het feit dat je iedereen een kaal hoofd aan praat?
Gefeliciteerd: het is jou gelukt de meeste achterlijke reactie in dit (en de vorige 5 topics hierover) te plaatsen, wat doe je in dit topic als je er zo over denkt?quote:Op maandag 28 april 2008 11:14 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Heb je je erop staan rukken? Wat is dat met jou en het feit dat je iedereen een kaal hoofd aan praat?
Je ontwijkt mijn vraag. Waarom praat je iedereen een kaal hoofd aan, waarom wil je dat iedereen kaal is?quote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd: het is jou gelukt de meeste achterlijke reactie in dit (en de vorige 5 topics hierover) te plaatsen, wat doe je in dit topic als je er zo over denkt?
Jij bent zeker meer dit type:
[ afbeelding ]
Ik praat niemand wat aan, dat maak jij er van... (alsof iemand trouwens z'n kop kaal zou scheren omdat iemand dat op een internetforum zou adviseren...quote:Op maandag 28 april 2008 12:36 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag. Waarom praat je iedereen een kaal hoofd aan, waarom wil je dat iedereen kaal is?
Ik zeg nergens dat alle kale mensen naar concentratiekampen moeten ofzo hoor.
Ik zelf heb het overigens gemilimeterd, misschien dat ik daarom dit topic volg.
Face it man, je hebt gewoon een kaalhoofd-fetisj. Niets om je voor te schamen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:09 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ik praat niemand wat aan, dat maak jij er van... (alsof iemand trouwens z'n kop kaal zou scheren omdat iemand dat op een internetforum zou adviseren...) en ik vind het een achterlijke reactie om te suggereren dat ik daar "op sta te rukken"
![]()
.
Het topic gaat over je hoofd kaalscheren, logisch dat ik het daar dus (en dus niet over je haar millimeteren) over heb.
...quote:Op donderdag 10 april 2008 17:51 schreef GuyFawkes het volgende:
Gewoon doen.
Self improvement is masturbation. Now self destruction..
hmm, ik zie het verband niet tussen zelfdestructie en iedereen stimuleren om helemaal kaal (op het hoofd) te gaan? Je probeert de aandacht nu op mij te focussen, maar de vraag blijft; waarom wil jij zo graag dat iedereen kaal gaat? Simpele vraag. Ik probeer je niet aan te vallen. Als ik je dat gevoel heb gegeven mijn excuses.quote:Op maandag 28 april 2008 15:24 schreef TeChNo2 het volgende:
...en jij bent de dorpsgek-psycholoog of zo ?
en dat wordt dan gezegd door iemand die in werkelijk alle topics die met kaal//kapsels te maken hebben reageert... met dit soort uitspraken...
[..]
...
Geen Myspace account, is er een andere manier?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:49 schreef JustJap het volgende:
Hier ff een oudere foto van me:
Klik
Zou millimeteren me staan of zal ikk het lang houden?:P
Ik heb geen Myspace account, is er een andere manier?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:49 schreef JustJap het volgende:
Hier ff een oudere foto van me:
Klik
Zou millimeteren me staan of zal ikk het lang houden?:P
up 'm ff op tinypic.com ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:23 schreef JustJap het volgende:
Misschien werkt deze wel zonder dat je myspace account nodig hebt
Klik
In principe wel, maar ik zou wel even kijken of je oren er niet erg door uit gaan staan zeg maar. Dat je geen al te grote flaporen krijgt om het maar recht voor zn raap te zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:14 schreef Myself90 het volgende:
Wat denken jullie, zou het staan?
[ afbeelding ]
Zo lang is je haar toch al niet, dus lijkt me van wel ...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:14 schreef Myself90 het volgende:
Wat denken jullie, zou het staan?
[ afbeelding ]
Nog langerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:44 schreef JustJap het volgende:
http://i30.tinypic.com/20uq0s7.jpg
Geen geweldige foto maar gaat ff om het idee
Tis nu een stuk langer..
Dan kun je beter ander werk gaan zoekenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
Als je 't wil, dan moet je 't doen. Vrij simpel.
(Tenzij je daardoor ergens ontslagen zou worden oid.)
Precies !quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:55 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dan kun je beter ander werk gaan zoeken
Als je je haar lang laat groeien en je gooit het naar achter met gel, zo verhoog je je voorhoofd een beetjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:46 schreef JustJap het volgende:
Ik zou het bijna overwegen![]()
Half jaar geleden ging ik het langer laten groeien, maar ik heb zo dik haar dat ik er nu echt hopeloos van wordt.
Maar ik heb een lang voorhoofd en ik vrees dus dat ook dit niet zal staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |