aah neej, laat t zo, mn hersenen krijgen al genoeg 02 binnen zoquote:
Volgens mij zijn ze bij de kijkshop wel vrij goedkoop maar ach anders volg je gewoon je laatste eigen suggestie !quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:27 schreef Jelleee het volgende:
Ahoy, heb pasgeleden ook m'n kop gemilimeterd, ik had echt te lang haar en werd zo ziek van die kutwind en regen iedere keer. Heb 't een keer gewoon laten milimeteren.
Ik krijg wel complimentjes dat ik 'r volwassener uitzag, ben net 18.. maar toch!
k'was wel blij.
Binnenkort 'ff een cheap scheerapparaat kopen. heb geen zin om om de 3 weken 11 euro uit te geven bij de kapper.
Weet iemand 'n goedkope en goede ergens? (10~20 euro?)
Misschien doe ik 't gewoon wel helemaal kaal, ofzo.
Helemaal mee eens, Antonie is een van de weinige mannen die er veel beter uit ziet met lang haar dan zonder.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:10 schreef Samson het volgende:
Helaas staat echt kort haar (kaal in dit geval) niet iedereen, zie hier Antonie Kamerling. Die lijkt wel een terminale patient op deze manier![]()
[ afbeelding ]
Lekker he ?quote:Op zondag 23 maart 2008 09:29 schreef Alexey-s het volgende:
mn hersenen krijgen nu zuurstof binnen
grappig, je hebt direct een heel andere uitstraling (positief trouwens) Veel vlotter op deze manierquote:Op maandag 24 maart 2008 18:25 schreef mystic_eye het volgende:
Ja, ook ik moet er aan geloven...
Alleen herkent niemand mij meer![]()
voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
haha idd, toen ik hier ooit begon met posten was ik juist altijd in het "ik wil mn haar langer laten groeien" topic te vindenquote:Op maandag 24 maart 2008 18:39 schreef TeChNo2 het volgende:
Mystic-eye: Idd wat Samson zegt: veel vlotter, frisser.
Trouwens, "Samson" vind ik wel een toepasselijke naam in dit topic
Spreek je uit ervaring dan? Volgens mij haal jij er telkens niet meer dan 0,5 mm af...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:35 schreef TeChNo2 het volgende:
Wat wel echt jammer is dat je dan het geweldige gevoel mist van de tondeuse die in 1 keer je haar er af maait en dat is echt zonde want dat is juist zo lekker![]()
haha mijn moeder vindt het ook niet leuk had het vorige week donderdag ook best kort standje 3 ofzo ze vindt het dus letterlijk en figuurlijk een kanker kapselquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben vorige week trouwens van haar tot over mijn ogen/oren/schouders naar standje 2 op tondeuse gegaan![]()
hehe vond het wel stoer van mezelf en vind het nog staan ook, meeste in mijn omgeving ook, alleen me moeder vind me eruit zien als een jodenjong uit een concetratiekamp
kapper kan het sowiesoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:05 schreef GuyFawkes het volgende:
Weet iemand een tondeuse die 4 of 5 mm kan scheren? Ik vind 3 te kort en 6 te lang. Maar alle tondeuses hebben deze standaardlengtes.
6 is inderdaad te lang en 3 is niet te kort.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:05 schreef GuyFawkes het volgende:
Weet iemand een tondeuse die 4 of 5 mm kan scheren? Ik vind 3 te kort en 6 te lang. Maar alle tondeuses hebben deze standaardlengtes.
hier hetzelfde, mijn ouders vinden het maar niks maar ik krijg van iedereen positieve reacties nu het zo kort is. Vind het zelf ook een stuk lekkerder en moet er even niet aandenken dat ik weer met gel moet gaan werkenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:35 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
haha mijn moeder vindt het ook niet leuk had het vorige week donderdag ook best kort standje 3 ofzo ze vindt het dus letterlijk en figuurlijk een kanker kapseldat vind ik nergens op slaan je ziet tegenwoordig zoveel mensen met gemilllimeterd haar dus ze moet niet zeuren!
meeste mensen vinden het wel goed staan btw
het is eigenlijk net het zelfde als je haar wassen allen jij scheert hetquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:12 schreef TeChNo2 het volgende:
Welkomenne bijhouden onder de douche went erg snel hoor... doe ik zelf om de 2 a 3 dagen (het scheren onder de douche dan,ik douche me natuurlijk wel elke dag..duh)...
ligt er aan of je zeker van je zaak bent als je zeker weet van dit wil ik kun je het zelf doen en anders laat je het doen en kun je stap voor stap korter gaan en dan zit de achterkant voor jou gevoel netjes (hoop je )]quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef gers het volgende:
morgen ga ik een tondeuse halen bij de kijkshop ,maar hoe kan je jezelf nou het beste millimeteren of kan ik het beter iemand anders laten doen?
thanxxxquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:32 schreef TeChNo2 het volgende:
Hahaja nooit zo over gedacht, maar dat is eigenlijk wel zo, er komt zelfs (scheer)zeep aan te pas
![]()
(leuke sig trouwens)
Gewoon zelf doen, gewoon dat ding over je hoofd halen (tegen de groeirichting in) totdat je merkt dat er geen haar meer afkomt, kijken of je het wat vindt: korter opzetstukje/geen opzetstukje en dat net zo lang herhalen tot het naar je zin is. Het effect is wel leuker als je het gewoon in een keer doet (dus niet stapje voor stapje, maar ja dat moet je zelf weten).quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef gers het volgende:
morgen ga ik een tondeuse halen bij de kijkshop ,maar hoe kan je jezelf nou het beste millimeteren of kan ik het beter iemand anders laten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |