abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:05:13 #51
209515 Alexey-s
www.acoustic-funk.com
pi_57507093
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

en wanneer maak je het af ?
aah neej, laat t zo, mn hersenen krijgen al genoeg 02 binnen zo
Opera is when a guy gets stabbed in the back and, instead of bleeding, he sings
pi_57523811
Ahoy , heb pasgeleden ook m'n kop gemilimeterd, ik had echt te lang haar en werd zo ziek van die kutwind en regen iedere keer. Heb 't een keer gewoon laten milimeteren.
Ik krijg wel complimentjes dat ik 'r volwassener uitzag, ben net 18.. maar toch!
k'was wel blij.

Binnenkort 'ff een cheap scheerapparaat kopen. heb geen zin om om de 3 weken 11 euro uit te geven bij de kapper.
Weet iemand 'n goedkope en goede ergens? (10~20 euro?)
Misschien doe ik 't gewoon wel helemaal kaal, ofzo.
Nee.
pi_57524346
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 17:27 schreef Jelleee het volgende:
Ahoy , heb pasgeleden ook m'n kop gemilimeterd, ik had echt te lang haar en werd zo ziek van die kutwind en regen iedere keer. Heb 't een keer gewoon laten milimeteren.
Ik krijg wel complimentjes dat ik 'r volwassener uitzag, ben net 18.. maar toch!
k'was wel blij.

Binnenkort 'ff een cheap scheerapparaat kopen. heb geen zin om om de 3 weken 11 euro uit te geven bij de kapper.
Weet iemand 'n goedkope en goede ergens? (10~20 euro?)
Misschien doe ik 't gewoon wel helemaal kaal, ofzo.
Volgens mij zijn ze bij de kijkshop wel vrij goedkoop maar ach anders volg je gewoon je laatste eigen suggestie ! voel je je nog veeel blijer
Gelukkig zonder haar
pi_57528652
Sacha Visser ziet er sinds vanmiddag ook een stuk beter uit:
voor:

tijdens:

na:

Maar ja om het nou echt "kaal" te noemen is ook een tikkie overdreven, het was overigens naar aanleiding van een poll:

en zijn eigen paginaatje op tmf met de reacties op zijn nieuwe coupe:
http://www.tmf.nl/microsites/reaction/blog/vj/Sascha
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 22 maart 2008 @ 01:14:50 #55
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_57533250
Sinds 4 weken scheer ik me elke week kaal

Maar wel met een scheermesje
pi_57533309
Ik ben vorige week trouwens van haar tot over mijn ogen/oren/schouders naar standje 2 op tondeuse gegaan hehe vond het wel stoer van mezelf en vind het nog staan ook, meeste in mijn omgeving ook, alleen me moeder vind me eruit zien als een jodenjong uit een concetratiekamp
pi_57533553
Elke week 3mm.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 10:15:39 #58
209515 Alexey-s
www.acoustic-funk.com
pi_57535669
Ik voel me gabber met kaal hoofd, maar hou niet echt van Hardcore
pi_57538452
Cool, nog even en dan zijn de mannen met haar in de minderheid
Gelukkig zonder haar
pi_57542007
Kort haar vind ik op zich best ok, het staat mezelf ook goed, enkel het grootste nadeel vind ik dat je het juist meer bij moet houden en er dus meer voor moet doen dan voor langer haar. Het leukst zit het nl nadat het net met de tondeuze bewerkt is maar een paar weken later is het al niet veel meer en zou je dus weer aan de slag moeten. Met langer haar ga je gewoon om de paar maanden langs je kapper en je kunt zo je wilt nog wat aankloten met gel/wax e.d

Helaas staat echt kort haar (kaal in dit geval) niet iedereen, zie hier Antonie Kamerling. Die lijkt wel een terminale patient op deze manier

Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57542123
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 17:10 schreef Samson het volgende:

Helaas staat echt kort haar (kaal in dit geval) niet iedereen, zie hier Antonie Kamerling. Die lijkt wel een terminale patient op deze manier

[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, Antonie is een van de weinige mannen die er veel beter uit ziet met lang haar dan zonder.
Gelukkig zonder haar
  zondag 23 maart 2008 @ 09:29:32 #62
209515 Alexey-s
www.acoustic-funk.com
pi_57553091
mn hersenen krijgen nu zuurstof binnen
pi_57553631
quote:
Op zondag 23 maart 2008 09:29 schreef Alexey-s het volgende:
mn hersenen krijgen nu zuurstof binnen
Lekker he ?
Gelukkig zonder haar
pi_57554447
Ja en de mijne zien nu voor het eerste eens zon, gaat wat worden op Salou Net kaal en nu al naar Spanje kijken hoe de meisjes er daar over denken haha
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_57583502
Ja, ook ik moet er aan geloven...

Alleen herkent niemand mij meer

voor:

Na:

pi_57583614
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:25 schreef mystic_eye het volgende:
Ja, ook ik moet er aan geloven...

Alleen herkent niemand mij meer

voor:

[ afbeelding ]

Na:

[ afbeelding ]
grappig, je hebt direct een heel andere uitstraling (positief trouwens) Veel vlotter op deze manier
pi_57583721
Mystic-eye: Idd wat Samson zegt: veel vlotter, frisser.

Trouwens, "Samson" vind ik wel een toepasselijke naam in dit topic
Gelukkig zonder haar
pi_57583761
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:39 schreef TeChNo2 het volgende:
Mystic-eye: Idd wat Samson zegt: veel vlotter, frisser.

Trouwens, "Samson" vind ik wel een toepasselijke naam in dit topic
haha idd, toen ik hier ooit begon met posten was ik juist altijd in het "ik wil mn haar langer laten groeien" topic te vinden
pi_57584040
..maar aan het eind komt het altijd wel weer goed, toch
Gelukkig zonder haar
  maandag 24 maart 2008 @ 19:07:30 #70
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57584272
Ik ben bijna kaal zijn weer zat laat het nu lekker wild groeien
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57585901
hee guys ben nieuw hier maar heb een vraag wil me of helemaal kaal laten scheren of millimeteren maar ben bang dat ik een rare vorm van me hoofd krijg ben een keer kaal geweest maar dat is alweer tien jaar terug en toen stond het me wel maar toen was ik ook 20 kilo zwaarder en nu heb ik zoiets van zal het me weer staan
hair today maybey not tommorow
pi_57586148
Die 20 kilo zat toch niet aan je hoofd je hoofd verandert toch niet van vorm ???

En tja uiteindelijk is er maar een manier om er achter te komen, maarre je kunt natuurlijk gewoon naar een kapper (of vriend/in met tondeuse) gaan en zeggen dat je eigenlijk kaal wilt, maar het in stukjes wilt doen, zodat je telkens ziet hoe het er uit ziet...

Wat wel echt jammer is dat je dan het geweldige gevoel mist van de tondeuse die in 1 keer je haar er af maait en dat is echt zonde want dat is juist zo lekker

Oh enne meneer JL: You'll be back
Gelukkig zonder haar
pi_57587098
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:35 schreef TeChNo2 het volgende:

Wat wel echt jammer is dat je dan het geweldige gevoel mist van de tondeuse die in 1 keer je haar er af maait en dat is echt zonde want dat is juist zo lekker
Spreek je uit ervaring dan? Volgens mij haal jij er telkens niet meer dan 0,5 mm af...
pi_57587782
Tegenwoordig wel, maar dat is pas sinds een paar jaar, daarvoor deed ik het ook af en toe gewoon met de tondeuse, en eerlijk gezegd: geen beter gevoel dan de tondeuse door je (liefst zo lang mogelijke) haar.(zoals jij het dus af en toe ook doet...wordt het trouwens niet weer eens tijd ? )
Gelukkig zonder haar
pi_57589784
ronalld1 , ik zou me niet storen aan wat extra gewicht. Zelf ben ik ook niet echt de lichtste, maar toen een vriendin me de eerste keer helemaal kaal zag en merkte dat ik zelf niet 100% zeker was, vond ze dat ik het toch een tijdje zo moest houden omdat ze het wel leuk vond. Het is natuurlijk wel iets anders dus je moet het echt wel willen, maar als je het echt wil gewoon doen. Tondeuze kort is ook wel leuk maar helemaal glad is toch echt iets anders. Trouwens, in het slechtste geval heb je binnen enkele dagen toch weer gewoon tondeuze-kort haar dus het risico (als het toch niet zou bevallen) is beperkt als je anders toch voor tondeuzekort zou kiezen. Natuurlijk hangt dat laatste wel af van welk standje op de tondeuze maar ik zou echt zeggen dat als je het wil je dit gewoon moet doen. Veel succes en plezier in elk geval!
pi_57590140
Hij is niet zwaarder geworden, maar afgevallen... (ik had het zelf ook eerst verkeerd gelezen)
Gelukkig zonder haar
pi_57590461
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben vorige week trouwens van haar tot over mijn ogen/oren/schouders naar standje 2 op tondeuse gegaan hehe vond het wel stoer van mezelf en vind het nog staan ook, meeste in mijn omgeving ook, alleen me moeder vind me eruit zien als een jodenjong uit een concetratiekamp
haha mijn moeder vindt het ook niet leuk had het vorige week donderdag ook best kort standje 3 ofzo ze vindt het dus letterlijk en figuurlijk een kanker kapsel dat vind ik nergens op slaan je ziet tegenwoordig zoveel mensen met gemilllimeterd haar dus ze moet niet zeuren!

meeste mensen vinden het wel goed staan btw
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_57595767
Weet iemand een tondeuse die 4 of 5 mm kan scheren? Ik vind 3 te kort en 6 te lang. Maar alle tondeuses hebben deze standaardlengtes.
pi_57597958
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:05 schreef GuyFawkes het volgende:
Weet iemand een tondeuse die 4 of 5 mm kan scheren? Ik vind 3 te kort en 6 te lang. Maar alle tondeuses hebben deze standaardlengtes.
kapper kan het sowieso
pi_57603635
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:05 schreef GuyFawkes het volgende:
6 is inderdaad te lang en 3 is niet te kort.

echt.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_57605978
D'r zit toch vaak zo'n schuifje of hendeltje op een tondeuse voor de 'fijnafstelling'? Als je die op z'n langst zet, en dan het ding van 3mm erop zet, dan is 't ongeveer 4 of 5 mm?
pi_57606257
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:35 schreef st0fzuiger het volgende:

[..]

haha mijn moeder vindt het ook niet leuk had het vorige week donderdag ook best kort standje 3 ofzo ze vindt het dus letterlijk en figuurlijk een kanker kapsel dat vind ik nergens op slaan je ziet tegenwoordig zoveel mensen met gemilllimeterd haar dus ze moet niet zeuren!

meeste mensen vinden het wel goed staan btw
hier hetzelfde, mijn ouders vinden het maar niks maar ik krijg van iedereen positieve reacties nu het zo kort is. Vind het zelf ook een stuk lekkerder en moet er even niet aandenken dat ik weer met gel moet gaan werken
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_57607113
weet wel wat mijn ouders zeggean als het er weer af is och jee daar hebben we onze hooligan ze vinden het drie keer niks maar ja ik loop er mee en zij niet
pi_57608624
Ouders wennen er echt wel aan hoor, ze hebben ook weinig keus, en als dat het "ergste" is wat je als zoon uithaalt,mogen ze niet klagen ook eigenlijk.
Gelukkig zonder haar
pi_57608809
ja tegen mij zeiden ze dat dit de laatste keer was dat ik het mocht doen maarja wil toch mss liever wat korter houden
pi_57609034
Hoe oud ben je eigenlijk?
Gelukkig zonder haar
pi_57618123
het zou een mooie zaak zijn als je ouders bepalen wat jij voor kapsel heb dat doen wij toch ook niet zie het al voor me dat ik zeg wat voor kapsel hun moeten dragen (zou wel eens leuk zijn maar dit ter zijde)
pi_57624174
*meld zich!

Al jaren met de tondeuse 2x per week terug naar 3 mm (ja ik hou van kort en verzorgd) maar sinds dinsdag glad door het leven. Een kleine uitschieter met het scheermes, waarmee ik normaal gesproken de randen netjes strak maak, dus dan maar helemaal glad

Tot zover bevalt het zeer zeer goed, even een juiste manier vinden van het bijhouden nu.
pi_57624596
Welkom enne bijhouden onder de douche went erg snel hoor... doe ik zelf om de 2 a 3 dagen (het scheren onder de douche dan,ik douche me natuurlijk wel elke dag..duh)...
Gelukkig zonder haar
pi_57625611
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:12 schreef TeChNo2 het volgende:
Welkom enne bijhouden onder de douche went erg snel hoor... doe ik zelf om de 2 a 3 dagen (het scheren onder de douche dan,ik douche me natuurlijk wel elke dag..duh)...
het is eigenlijk net het zelfde als je haar wassen allen jij scheert het
pi_57627534
Haha ja nooit zo over gedacht, maar dat is eigenlijk wel zo, er komt zelfs (scheer)zeep aan te pas

(leuke sig trouwens )
Gelukkig zonder haar
pi_57635431
morgen ga ik een tondeuse halen bij de kijkshop ,maar hoe kan je jezelf nou het beste millimeteren of kan ik het beter iemand anders laten doen?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_57640168
Heb het nu sinds een jaar zo kort.

[ Bericht 24% gewijzigd door Emmanuell op 27-03-2008 03:43:39 ]
pi_57656715
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef gers het volgende:
morgen ga ik een tondeuse halen bij de kijkshop ,maar hoe kan je jezelf nou het beste millimeteren of kan ik het beter iemand anders laten doen?
ligt er aan of je zeker van je zaak bent als je zeker weet van dit wil ik kun je het zelf doen en anders laat je het doen en kun je stap voor stap korter gaan en dan zit de achterkant voor jou gevoel netjes (hoop je )]

[ Bericht 8% gewijzigd door Mylene op 03-04-2008 08:27:04 (gefixt) ]
pi_57657224
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:32 schreef TeChNo2 het volgende:
Haha ja nooit zo over gedacht, maar dat is eigenlijk wel zo, er komt zelfs (scheer)zeep aan te pas

(leuke sig trouwens )
thanxxx
pi_57673987
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef gers het volgende:
Gewoon zelf doen, gewoon dat ding over je hoofd halen (tegen de groeirichting in) totdat je merkt dat er geen haar meer afkomt, kijken of je het wat vindt: korter opzetstukje/geen opzetstukje en dat net zo lang herhalen tot het naar je zin is. Het effect is wel leuker als je het gewoon in een keer doet (dus niet stapje voor stapje, maar ja dat moet je zelf weten).

Maar ja ik reageer een beetje laat dus waarschijnlijk ben je al kaal ?! Zo niet: waarom niet Zo ja: lekker he
Gelukkig zonder haar
pi_57677506
Zoals al gemeld vorige keer gevallen voor het standje zonder opzetstukje, dus vandaag herhaald

Mijn ma vond het uiteraard niets...boeie Alleen zal ik van mijn oma wel weer op mijn klote krijgen haha
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_57678798
Doe foto dan
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_57678966
Ja doe wat RoOoytJuH zegt

Oh enne RoOoytJuH zelf ook ! (was jij niet in Salou meisjes ana het versieren met ene tondeuse-coupe eigenlijk ?)
Gelukkig zonder haar
  woensdag 2 april 2008 @ 16:56:47 #100
58063 uppie83
Sousousou
pi_57783066
Sorry... heb niet echt een fototoestel daarvoor.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')