Maakt geen moer uit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
Kaal zijn is lekker
ben elke zomer kaal
Even een vraagje tussen door is het waar dat als jekaal scheert minder snel kaal wordt later?
Dan groeit mijn haar zeker sneller... ik scheer het om de dagquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:04 schreef Stansfield het volgende:
Mijn haar groeit echt super snel. Dus doe mijn haar nu lekker kort en dan na 6 weken wanneer de kapster weer komt (vriendin van mijn moder die mij thuis knipt) bekijk ik wel even of het een blijvertje wordt of dat het weer langer wordt.
quote:ben je al (weer) kaal ?![]()
Whehehe, ik dacht dat je een vrouw was dus ik schrok toen ik deze post zag.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
-Bij mij begint het na 3 weken toch wel weer erg lang te worden... volgende week er maar weer eens overheen
Lijkt me een eng ding, kun je weer opnieuw leren scheren, met een 'traditioneel' scheermes heb je toch al wat feeling opgebouwd.quote:
Misschien is het ook wel meer voor de beginnersquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:10 schreef eL. het volgende:
[..]
Lijkt me een eng ding, kun je weer opnieuw leren scheren, met een 'traditioneel' scheermes heb je toch al wat feeling opgebouwd.
Nou...dan weet je wat je te doen staat heequote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Bij mij kan er gelukkig weer gel in..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |