Tja.. heb je meestal wel een pak aan? Ik kan mijn voorstellen als je het echt kaal hebt dat je er dan inderdaad vuig uitziet, maar gemillimeterd moet het toch wel meevallenquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:39 schreef brrt het volgende:
Model?
Nee, ik werk gewoon op kantoor (marketing afdeling), maar moet ook vaak op bezoek bij klanten. Vind 't niet echt gepast als ik er dan plots als een crimineel uit zie...
Daar heeft ie inderdaad de kop ook voorquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:06 schreef veer0318 het volgende:
Ik zou 't zo laten, anders word je zo'n uitsmijter
Als je niet te veel ijzer aan je kop hebt hangen, er geen plakplaatjes op hebt zitten en geen trainingspakken draagt dan zal dat wel mee vallen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zit zelf met tzelfde probleem..
wil me haar graag millimeteren.. maar weet nie of t staat.. straks zie ik eruit als een lelijke gabber
Zo heb ik het ook gedaan maar dan van 7 naar 3 en later nog naar 1. En ik snap niet wat er niet representatief aan is. Zolang de rest van je kleding maar in orde is. Het heeft wat mij betreft alleen maar voordelen (goedkoop, geen bad hair day, niet lang voor de spiegel staan...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:05 schreef R0ADKILL het volgende:
inderdaad... gewoon langzaam opbouwen met de tondeuse
Mijn eerste poing was op 9mm en ik kreeg best veel (positief) kommentaar
Daarna op 6mm reageerde maar een enkeling
Ik zit nu op 3mm en het is niemand opgevallen
Whehe, ik dacht toch echt eerst dat je een vrouw was.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zit zelf met tzelfde probleem..
wil me haar graag millimeteren.. maar weet nie of t staat.. straks zie ik eruit als een lelijke gabber
Precies, als je werkgever er niet blij mee is, ga je toch gewoon een paar weekjes met betaald verlof, tot het weer gegroeid is?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
Je weet 't pas als je 't probeert.
Zoals R0ADKILL al zei: gewoon telkens een standje korter.
En dan nog, binnen een paar weken zit het er weer aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |