Maakt geen moer uit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
Kaal zijn is lekker
ben elke zomer kaal
Even een vraagje tussen door is het waar dat als jekaal scheert minder snel kaal wordt later?
Dan groeit mijn haar zeker sneller... ik scheer het om de dagquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:04 schreef Stansfield het volgende:
Mijn haar groeit echt super snel. Dus doe mijn haar nu lekker kort en dan na 6 weken wanneer de kapster weer komt (vriendin van mijn moder die mij thuis knipt) bekijk ik wel even of het een blijvertje wordt of dat het weer langer wordt.
quote:ben je al (weer) kaal ?![]()
Whehehe, ik dacht dat je een vrouw was dus ik schrok toen ik deze post zag.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
-Bij mij begint het na 3 weken toch wel weer erg lang te worden... volgende week er maar weer eens overheen
Lijkt me een eng ding, kun je weer opnieuw leren scheren, met een 'traditioneel' scheermes heb je toch al wat feeling opgebouwd.quote:
Misschien is het ook wel meer voor de beginnersquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:10 schreef eL. het volgende:
[..]
Lijkt me een eng ding, kun je weer opnieuw leren scheren, met een 'traditioneel' scheermes heb je toch al wat feeling opgebouwd.
Nou...dan weet je wat je te doen staat heequote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Bij mij kan er gelukkig weer gel in..
.
Voorlopig maar effe niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:21 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou...dan weet je wat je te doen staat hee
des te leuker als je over een tijdje opeens het wel weer wil... hoe meer er af kan, hoe gaver... bij mij is het effect niet zo groot, doe het om de dagquote:
Bodygroom is geen optie voor het hoofd. Op de verpakking staat allbody maar in de bijsluiter staat 'niet geschikt voor hoofd- of gezichtshuid'. Exit Bodygroom dus. Het geld gelijk maar besteed aan een familiepak Mach 3 Turbo. Dat werkt tenminste wel goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef wonko het volgende:
Iemand ervaring met de Philips bodygroom?
Soort Natalie Portman?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik had het ooit ook gemillimeterd, toen ik een jaar of twintig was. Ben een meisje (was in m'n GI Jane-periode). Het stond me best tof, maar ik werd nogal eens aangezien voor neo-nazi.
Als je voor de rest een vriendelijk, intelligent en beschaafd hoofd hebt valt dat dus ontzettend meequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef A_L_N_F het volgende:
ik ben bang dat ik een tuigkop krijg of ga lijken op zo'n lonsdale-mongool
Het hangt vooral ook af van de vorm van je hoofd. Als je een 'bultig' of vrij 'lang' hoofd hebt, is het meestal niet mooi. Bij een mooie ronde schedel kan het prachtig zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef A_L_N_F het volgende:
ik ben bang dat ik een tuigkop krijg of ga lijken op zo'n lonsdale-mongool
http://www.baldlygo.com/Virtual_headshaving.htmquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:20 schreef A_L_N_F het volgende:
weet iemand trouwens een site waar je een foto van jezelf kunt bewerken zodat je een kale kop hebt?
ik weet niet of een kaal hoofd mij staat en zie liever eerst virtueel zoiets dan dat ik de tondeuser er meteen inzet
die heb ik al een keer geprobeerd en nooit wat terug gekregen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:28 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
http://www.baldlygo.com/Virtual_headshaving.htm
maarre wees stoer: doe 't gewoon... trouwens met een tondeuse millimeter je, kaal doe je met een scheermesje !
In de film 'V for Vendetta' zit een gevangenis-scene waarin ze wordt kaalgeschoren.quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:44 schreef TeChNo2 het volgende:
zo te zien is er ook geen enkele reden het langer dan niks (0) te laten groeien ziet er toch hartstikke goed uit zo.
Ja, eensch.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:44 schreef TeChNo2 het volgende:
zo te zien is er ook geen enkele reden het langer dan niks (0) te laten groeien ziet er toch hartstikke goed uit zo.
Ik zou het nu ook absoluut niet meer doen. Maar toen paste het bij me.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:06 schreef TeChNo2 het volgende:
je hoofd kaal scheren is nou eens duidelijk een mannen/jongens ding... houden jullie (v) het nou maar bij andere lichaamsdelen
Foto!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik kreeg complimentjes over mijn schedel toen ik kaal was, dus het was blijkbaar wel mooi.
Mja, en het aait ook heel lekker.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef Noisekick het volgende:
Er gaat niks boven een man met een kale kopVan dat zachte gemilimeterde haar
![]()
Mits het je staat that is...
Kan met een tondeuse ook, alleen glimt het dan gelukkig niet...quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef Noisekick het volgende:
Met scheermesje ziet er te vies glad en gelikt uit![]()
Kaal en niet glimmend... da's 't mooistquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef Noisekick het volgende:
Met scheermesje ziet er te vies glad en gelikt uit![]()
quote:
Juist!quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef Kindervriend het volgende:
En dan niet overal precies even kort, maar een 'model' er in, voor zover dat kan met zulk kort haar.
Ach ja, 't is vooral m'n moeke hoor. 't Zelfde verhaal als ik zo nu en dan een pet draag: "Zet dat ding toch af jongen! Je lijkt wel een gabber!".quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:52 schreef eL. het volgende:
Lekkere omgeving heb je dan, van het type stempelkussen ?
Ik heb toch best wat tendy en dure kennissen om me heen en die vinden het allemaal prima staan. Nota bene een stel nichten uit de categorie 'trendy' vinden het super, oh ja, het zijn kappers, wsl bekende kappers, maar ik let nooit op kappers. Niet dat die kennissen het beter kunnen weten dan jouw omgeving, maar 'lowlife' zegt eigenlijk wel een hoop over dat soort mensen hè ?.
Ik neem aan dat jij toch ook wel eens iets hoort ? Mijn moeder is er trouwens ook niet gelukkig van hoor, maar da's meer smaak dan stempel. Sowieso een hoop mensen zien toch liever haar, behalve mensen die er verstand van hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:58 schreef TeChNo2 het volgende:
wat heeft een kale kop nou weer met "low-life" te maken...nah jaa
Zullen wel weer van die burgerlijke politiek correcte mensen zijn, die alles meteen in een hokje willen stoppen en je meteen denken te kennen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:58 schreef TeChNo2 het volgende:
wat heeft een kale kop nou weer met "low-life" te maken...nah jaa
nauwelijks... ik krijg eigenlijk alleen commentaar als ik het een paar dagen niet heb geschoren... zo van "hee je moet je hoofd scheren"... nu is iedereen er bij mij wel aan gewend... maar de eerste keer ook geen negatieve reacties gehad eigenlijk...quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:02 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij toch ook wel eens iets hoort ? Mijn moeder is er trouwens ook niet gelukkig van hoor, maar da's meer smaak dan stempel. Sowieso een hoop mensen zien toch liever haar, behalve mensen die er verstand van hebben natuurlijk..
Dat is inderdaad wel simpeler en makkelijker...maar 'echt" geschoren voelt zo veel gaver aan...quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik blijf erbij, gewoon ouderwets de tondeuse erover ipv moeilijk doen met een scheermes.
haha ja een zonnetje..bruin kleurtje...verder...he-le-maal niets ! (ook niet 1 mm)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:37 schreef Atuniel het volgende:
Tsja met dit weer moet je gewoon wat op je hoofd hebben.
1 mm bij mij, al jaren.
Volgen. Maar nu effe niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
This thread is worthless without pics.
heb ik nooit...tip: gebruik een mach3 ipv de tondeuse, dan heb je dat "ongelijke" ook nooit meer (anders zou het topic ook wel "Hoofd millimeteren" heten, tochquote:Op maandag 17 juli 2006 23:16 schreef Dauthi het volgende:
En op de een of andere manier is het afentoe ook een beetje ongelijk. lijkt het net alsof je niet met de tondeuse over je kop bent gegaan, op dat plekje echt super vaag
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
This thread is worthless without pics.
Neequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:06 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
heb ik nooit...tip: gebruik een mach3 ipv de tondeuse, dan heb je dat "ongelijke" ook nooit meer (anders zou het topic ook wel "Hoofd millimeteren" heten, toch
Nah dat zou betekenen dat ik het iedere dag moet scheren. Ik scheer me gewoon slechts 2x per week, dan ga ik me kop echt niet iedere dag scheren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:06 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
heb ik nooit...tip: gebruik een mach3 ipv de tondeuse, dan heb je dat "ongelijke" ook nooit meer (anders zou het topic ook wel "Hoofd millimeteren" heten, toch
En zie je niet alle dames willen het glad hebbenquote:
Nee, dat is het niet, met een scheermesje krijg je zo'n supergladde glimmende kopquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:26 schreef Dauthi het volgende:
En zie je niet alle dames willen het glad hebben
Besides als ik het glad scheer hoef ik niet meer uit te gaan want dan kom ik nergens meer binnen omdat ik er dan meteen uit zie als een of andere vage skinhead
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef pieter39 het volgende:
jij heb het ge milimeterd ,is dat fijner???
Nah, gewoon opscheren zou dan nog wel kunnen jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef pieter39 het volgende:
he Noisekick voor een vrouw zo'n milimeter koppie is wel erg sportief
Dapper!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef Svyatagor het volgende:
Vorige week van schouderlengte naar standje 4.
Schokeffect, maar het bevalt zeer goed
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef Svyatagor het volgende:
Vorige week van schouderlengte naar standje 4.
Schokeffect, maar het bevalt zeer goed
haha, je hebt dat roze pak ook maar meteen weggegooid hoop ik?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:26 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb niet echt een goeie vóór-foto, maar deze geeft wel een idee; denk hier nog maar ongeveer een jaar haar bij![]()
[afbeelding]
En nu:
[afbeelding]
Rechts ben ik.
Het ging om een vriend van me, die ik efkens hendig eruit gesoept hebquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:43 schreef pieter39 het volgende:
bij de voor of de na actie ,welke vind je mooier????
Ik ga dus komende zaterdag eens goed schrikken als ik in de spiegel ga kijken!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef pieter39 het volgende:
alles in 1 keer ,dat is schrikken!!!
Ik vind het juist wel lekker als het zo hard is. Als het namelijk zacht is betekent dat het eigenlijk alweer snel te lang wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:35 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?Ik ben zelf een vrouw
Gemilimeterd staat mooier en is in allerlei standen geschoren mooi![]()
En als het zachter wordt na een week ofzo![]()
Ja dat is zo; daarom altijd even snel aaien voordat de tondeuze weer in aantocht isquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:26 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker als het zo hard is. Als het namelijk zacht is betekent dat het eigenlijk alweer snel te lang wordt.
Not bad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:10 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Zojuist maar weer ns mn 2xperweekse scheerbeurt gedaan, deze keer met n fotootje ter illustratie:
[afbeelding]
[tondeuse op standje nul, trouwens...]
thanks!quote:
zonde...verder dan max. 2 dagen haalt 't hier niet hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hier tiert het alweer 4,5 week welig
Jawel, ik moest twee dagen wachten, ivm vervellen. Nu is alles weer glad en met een vers vel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:33 schreef TeChNo2 het volgende:
wat een stilte..we laten toch niet stiekem onze haren groeien he...zeker niet bij dit soort temparturen
Kijk met jou kan ik praten... voelt weer veel beter natuurlijk !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jawel, ik moest twee dagen wachten, ivm vervellen. Nu is alles weer glad en met een vers vel.
Vriend van me had dat ook (teelbalkanker), eerst wat emontioneel vanwege het feit dat je het echt gaat zien dat je 'ziek' bent. Maar het stond hem prima, hij had het geluk dat er snel wat zon overheen ging en die kleur trok toch vrij snel bij. Enorme sterkte met je chemokuur.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Tharalom het volgende:
Ook hier een kaal koppie. Wel noodgedwongen helaas.. (chemo) Had lang haar tot mijn middel. Gek genoeg valt het me niet heel erg tegen, alleen mijn hoofdhuid is zo wit, terwijl mijn gezicht van de zon al een lekker kleurtje had!! Niet echt fashionableDus maar met petjes en buffs aan de slag!
Ja in het begin is het nooit leuk als je kaal wordt van nature. Ik was er al vrij snel klaarmee, mensen om me heen vonden langer eerst leuker, maar ik vind kalend geen bal aan. Ik had er dan ook vrij snel het mes overheen. Ik zou dit misschien ook wel aanhouden als er weer volop haar zou groeien, het is nu alleen maar jammer dat je de keuze niet hebt (echt precies niet iets voor mij).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:33 schreef Tali-banaan het volgende:
-knip-
Mach 3. Maar ook ik moet al vrij snel weer scheren hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:40 schreef Italo het volgende:
Ik scheer m'n hoofd 1x per week met m'n tondeuse (stand 0)...
Eigenlijk is het na een paar dagen al weer te lang, wie heeft er tips, scheerapparaat of mesje of....??
ik doe 't om de dag ...jij ? (of heb je dat al eens verteld ?)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mach 3. Maar ook ik moet al vrij snel weer scheren hoor.
Wentworth Millerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef Tali-banaan het volgende:
Hier de plaatjes die ik op mijn computer heb staan.
Als ik naar sommige mensen kijk op de plaatjes kan ik ze niet eens voorstellen met haar. Of in ieder geval geen voorstelling maken hoe dat beter zou kunnen staan. (je zou het voor de grap natuurlijk op kunnen zoeken)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
O ja die laatste ben ik trouwens. Valt een beetje in het niet tussen al die mooie mensen natuurlijkMisschien is het wel leuk dat iedereen even een plaatje plaatst van zijn favoriete kale bekendheid, dan hebben we straks een hele collectie. Als er dan nog iemand een stomme opmerking maakt van: "je hoofd kaal scheren?! dat doe je toch niet?!", dan laat je ze even die pagina zien met deze knappe kale koppen van beroemdheden
Er zit altijd wel iemand tussen die men een goede acteur vindt of een goede atleet!
Ziet er goed uit hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef Tali-banaan het volgende:
O ja die laatste ben ik trouwens. Valt een beetje in het niet tussen al die mooie mensen natuurlijk![]()
in de oorlog hadden mensen ook kleren aan dus nee ik vind het niet mooi om te zienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:50 schreef zhe-devilll het volgende:
in de oorlog werden ze ook kaalgeschoren dus nee ik vind het niet mooi om te zien
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:56 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind alleen Michael Owen en die man van mevrouw Beckham niet kaal...
Hangt van het weer en de huid af. 's Winters laat ik een stoppel staan, tot zeg maar standje 1. 's Zomers is het glad kaal en scheer ik het om de dag of twee dagen. Als het verbrand is wacht ik een paar dagen met scheren, anders trek ik de vellen eraf.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef TeChNo2 het volgende:
ik doe 't om de dag ...jij ? (of heb je dat al eens verteld ?)
Dat is ook een besef wat moet komen bij mensen hoor..... onderschat dat niet.. het is best een grote stap. Ik weet dat ik er ook lang over gedaan heb toen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:32 schreef MaLo het volgende:
Mijn vriend heeft sinds een paar weken ook gemilimiteerd haar. Standje 1 van de tondeuse. Ik vind het.
Hij werd best wel kaal bovenop zijn hoofd, vandaar dat hij besloot het er dan maar helemaal af te doen.
Ik vind (bijna) kaalgeschoren een heel stuk beter staan dan van die mensen die krampachtig proberen met een lok hun kalende hoofd te bedekken.
Ja, dat is ook wel zo. Het scheelt dat mijn vriend vroegah gabber was, en dus al eerder een millimeterkapsel had gehad. Hij wist dat het hem wel stond.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:06 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is ook een besef wat moet komen bij mensen hoor..... onderschat dat niet.. het is best een grote stap. Ik weet dat ik er ook lang over gedaan heb toen..
Ben in 1 maand tijd van haar tot op mijn schouders naar de milimeters gegaan.. kun je nagaan.. ik had ook dat kaalheid in de familie zit.. op 21e al zo kaal als maar zijn kan... en het wordt nog steeds erger..
helemaal glad mag niet van m'n vriendin.. dunno why btw.. maar altijd standje 1 op de tondeuse.
Heeft die gast trouwens een haargroei van 5cm per week ofzo, ik zie em helemaal kaal en 3 weken later loopt ie met een bos krullen waar Gullit in zijn beste dagen jaloers op zou zijn...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:05 schreef Tali-banaan het volgende:
David Beckham doe ik er niet bij, omdat die buzzcut een van zijn metroseksuele fratsen is. Hij heeft elke week weer wat anders, dus ik vind niet dat hij tussen de walk of fame van de kaalgeschoren celebs mag staan
Ik las laatst op Wikipedia (zoek op 'Baldness') dat de zogenaamde Comb-over waar jij het over hebt gepatenteerd is. Ik moest er zo om lachenquote:Ik vind (bijna) kaalgeschoren een heel stuk beter staan dan van die mensen die krampachtig proberen met een lok hun kalende hoofd te bedekken.
Die het net niet haaldenquote:
Bril opzettenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:49 schreef TeChNo2 het volgende:
Waar blijft de foto van Tali-banaan zelf eigenlijk ? (nog nooit een kale banaan gezien dus kom maar op)
[bril on] Sorry, niet goed gekeken [bril off] staat je goed, maar ja 't kan altijd korter he ...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Tali-banaan het volgende:
Zelf ben ik niet kaal, maar kort. Je kan Tali-banaan in al zijn glorie zien op pagina 3 van dit topic, helemaal onderaan
Dat vraagt om een foto!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:42 schreef Dutch_Courage het volgende:
Gisteren weer standje 1 over de kop getrokken en ook maar gelijk bij een vriend van me gedaan. Het blijft gewoon zwaar makkelijk, geen gekloot met gel enzo. Vrouwen vinden het er ook goed uitzien dus ik laat het mooi zo.
Voor lang haar hoef je niks te doen (behalve niet naar de kapper gaan), voor je kop kaalscheren is toch beduidend meer lef nodig!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:12 schreef Tali-banaan het volgende:
Donders. Hoe kan het zo zijn dat dit topic pas aan numero 2 toe is en dat het "ik wil langer haar" bij weet ik veel, 34 is ofzo??? Volgens mij moeten we een slogan verzinnen ofzo om zieltjes te winnen
Ik was eerst ook een sletje van het "Ik wil langer haar topic".quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:12 schreef Tali-banaan het volgende:
Donders. Hoe kan het zo zijn dat dit topic pas aan numero 2 toe is en dat het "ik wil langer haar" bij weet ik veel, 34 is ofzo??? Volgens mij moeten we een slogan verzinnen ofzo om zieltjes te winnen
Inderdaad. Als straks het gepeupel er ook mee gaat lopen haak ik af!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:48 schreef Schorpioen het volgende:
Het moet wel een beetje exclusief blijven he!
Ik denk dat jij lekker moet gaan slapen, zeikstraalquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Alleen paupers gaan niet naar een kapper
lekker goedkoop he?
![]()
straks ben je kaal als je oud bent...piep je wel anders!
Zonde van je koppie! Kaal
Nu nog even niet! toch?
Dat moet ze steeds alleen, vandaar de wat verzuurde reacties.quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:07 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij lekker moet gaan slapen, zeikstraal![]()
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:09 schreef sig000 het volgende:
Dat moet ze steeds alleen, vandaar de wat verzuurde reacties.![]()
Eerlijk gezegd vind ik het beter bij je staan als het wat langer is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:00 schreef Dutch_Courage het volgende:
Mijn porum tijdens het WK:
[afbeelding]
Ik heb het nu nog iets korter.
Mooie slogan: "Met kaal scoor je de vrouwen allemaal!"![]()
Waarom piep je wel anders als je later kaal wordt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Alleen paupers gaan niet naar een kapper
lekker goedkoop he?
![]()
straks ben je kaal als je oud bent...piep je wel anders!
Zonde van je koppie! Kaal
Nu nog even niet! toch?
Balen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef Tali-banaan het volgende:
Probleem met je kop kaalscheren is dat je der wel een mooi hoofdhuidje voor nodig hebt he. Zelf heb ik last van Seborroisch eczeem (http://www.medicinfo.nl/%(...)8877-a1da7dd01bb1%7D). Niet in extreme mate ofzo, maar als ik mijn haar weg zou scheren, dan zou het wel zichtbaar en voelbaar zijn voor de rest. Af en toe een rode plek en een schilfertje enzo. Maarja, je hebt er wel speciale lotions voor enzo. Ik zie nog wel. Zolang ik niet écht kale plekken heb laat ik mijn haar d'er maar op zitten he
..'t is een begin...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef Kindervriend het volgende:
Gisteren een Philips QC5050 gekocht, draadloos, dat wel.
[afbeelding]
Was 34,95 maar 't is tenminste een betere dan de Princess die ik had. Deze Philips hoeft trouwens niet geolied te worden. Top!
tja je zegt het zelf eigenlijk al.. het zou veel handiger zijn (en sowieso: gaver, stoerder, cooler, mega-er, vet-ter...enz. enz.)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:39 schreef Tali-banaan het volgende:
Ja anders gaat het eraf he. Ik ga niet haar over mijn schedel kammen wat denk je wel niet?
Ik denk dat het wel goed komt. Sowieso moet je hoofdhuid makkelijker te zijn behandelen als er geen haartjes in de weg zitten he
Een begin? Spannender dan dit wordt het niet hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:34 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Balen...want anders ?
![]()
[..]
..'t is een begin...![]()
![]()
ach wat is nou 6mm meer of minderquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:13 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Een begin? Spannender dan dit wordt het niet hoor.
Ik ga me heus niet helemaal kaal scheren... Ik ben 20 jaar man! Kom nou! Gewoon 6 mm, da's mooi zat.
Nee hoor (alleen jou), zoals je zelf al eerder zei: 't moet wel een beetje bijzonder blijvenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:27 schreef Tali-banaan het volgende:
Techno wil volgens mij iedereen kaal hebben hiero
jeps, maar veel mensen (ik niet) vinden millimeteren ook kaal... eigenlijk zou er een topic "hoofd millimeteren" moeten bijkomenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:02 schreef elcastel het volgende:
Het topic gaat toch (eigenlijk) over KAAL scheren ?
ach ik vind het best maarre die watjes met opzetkammetjes maken maar een eigen topic-je, dat zijn tenslotte eigenlijk hippiesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:05 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik stel voor om er het kaal- en korthaartopic van te maken... maar dan moeten sommigen er wel wat flexibeler omgaan met kortgeschoren mensenHet is ook zo dat mensen met gemillimeterd haar ook best wel kaal willen proberen (sommigen dan). Maarja das mijn mening
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:44 schreef Italo het volgende:
[..]
Daarom zit jij ook niet bij de beste kale vrienden club![]()
Optiefen, boer![]()
ach met wat hulp van jou... (enne meneer banaan niet te vergeten)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
Als elcastel en TeChNo2 met z'n tweeën een topic kunnen vullen....
Ik ben alweer een gel-gebruiker!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:53 schreef TeChNo2 het volgende:
ach met wat hulp van jou... (enne meneer banaan niet te vergeten)
Daar zijn kloons voor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
Als elcastel en TeChNo2 met z'n tweeën een topic kunnen vullen....
Echt veel mannen hebben altijd nog links of rechts in de nek wat haartjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:28 schreef Kindervriend het volgende:
Alleen de nek is wat lastig... laat ik soms effe doen door een huisgenoot.
Precies. Vaak heel dun, maar die groeien nét een andere richt op ofzo, lastig te raken met de tondeuse als je het zelf doet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:23 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Echt veel mannen hebben altijd nog links of rechts in de nek wat haartjes![]()
Tondeuse stand 0 (ofwel zonder opzetstuk), badkamermat aan de kant, verlengsnoer en tondeuse aansluiten (want geen stopcontact in de badkamer), shirt hou ik aan (kriebelt weer wat minder, shirt wel goed uitschudden/kloppen nadien).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:28 schreef Kindervriend het volgende:
Wat is jullie ritueel trouwens? En dan vraag ik dat vooral aan de millimeteraars in dit topic.![]()
Daarnaast volgt zo'n Gilette Venus de contouren van je hoofd ook perfect. Zelfs als je het "blind" scheert.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:10 schreef eL. het volgende:
[..]
Lijkt me een eng ding, kun je weer opnieuw leren scheren, met een 'traditioneel' scheermes heb je toch al wat feeling opgebouwd.
Ja dat herken ik wel... gewoon volhouden op een gegeven moment krijg je de tegenovergestelde reacties... scheer ik me een paar dagen niet dan krijg ik tegenwoordig juist opmerkingen van "hee moet je je niet scheren ?"of "wat wordt je haar lang!" (als er weer enigzins mini-stoppeltjes te zien zijn). Veel mensen houden nou eenmaal niet zo van (extreme) veranderingen: ben je eenmaal kaal, verwachten ze dat je dat ook blijft, heb je nou eenmaal (lang) haar, dan verwachten ze dat dat zo blijft... de afgelopen dagen scheer ik me dagelijks (ipv om de dag)... dus momenteel blijft het zoals het isquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:37 schreef TrenTs het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat het mij perfect bevalt. Alleen vraag ik me af waarom nu ineens iedereen die ik ken me moet vertellen dat ik 'zulk mooi haar had'.
Zo klinkt het net of ik het pas een week kaal heb.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:10 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel... gewoon volhouden op een gegeven moment krijg je de tegenovergestelde reacties... scheer ik me een paar dagen niet dan krijg ik tegenwoordig juist opmerkingen van "hee moet je je niet scheren ?"of "wat wordt je haar lang!" (als er weer enigzins mini-stoppeltjes te zien zijn). Veel mensen houden nou eenmaal niet zo van (extreme) veranderingen: ben je eenmaal kaal, verwachten ze dat je dat ook blijft, heb je nou eenmaal (lang) haar, dan verwachten ze dat dat zo blijft... de afgelopen dagen scheer ik me dagelijks (ipv om de dag)... dus momenteel blijft het zoals het isEn ach het blijft wel grappig die reacties, de meeste mensen zien de lol er wel van in... zolang je dat zelf ook maar ziet...
..en het is al 2 weken ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:36 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zo klinkt het net of ik het pas een week kaal heb.
Sommige mannen hadden gewoon écht mooi haar. Maar vaak wordt het gewoon uitgekraamd door wat sufkutten die een kale kop niet vinden kunnen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:37 schreef TrenTs het volgende:
Alleen vraag ik me af waarom nu ineens iedereen die ik ken me moet vertellen dat ik 'zulk mooi haar had'.
Krijgen we er eigenlijk nog een foto van te zien ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:37 schreef TrenTs het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat het mij perfect bevalt. Alleen vraag ik me af waarom nu ineens iedereen die ik ken me moet vertellen dat ik 'zulk mooi haar had'.
..dus het is langer dan een halve mm ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:35 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb het nu ook voor het eerste gedaan deze zomer en het is echt geweldig. Niks geen gezeik met gel en petjes na het zwemmen enz. Ideaal. Alleen zit ik nu op zo'n irritante lengte dat ik er niks mee kan en het toch te lang is om niks aan te doen.
Tijd om de tondeuse ten tweede male ter hand te nemen me dunkt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:35 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb het nu ook voor het eerste gedaan deze zomer en het is echt geweldig. Niks geen gezeik met gel en petjes na het zwemmen enz. Ideaal. Alleen zit ik nu op zo'n irritante lengte dat ik er niks mee kan en het toch te lang is om niks aan te doen.
Sterktequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:32 schreef Stansfield het volgende:
Ik weet dat het vloeken in de kerk is maar ik ga het weer wat langer laten groeien. Volgend jaar zomer weer kaal.
Die laatste stap is ongeveer een halve mm.! (en zou dus eigenlijk voor een beetje "skinsoldier" geen probleem mogen zijn, toch ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:48 schreef skinsoldier het volgende:
Het is weer lekker rustig hier maar ik mag niks zeggen, ook deze zomer weer niet kaal gegaan maar wel een nieuw record zijkanten en achterkant standje 0 boven op 0,5, maar ja die laatste stap he
Ziet er weer netjes uitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:32 schreef Tali-banaan het volgende:
Vandaag de tondeuse er weer s over heen gehad. Even wat foto's van gemaakt for y'all to enjoy
[afbeelding]
[afbeelding]
"Waarom kijkt ie zo boos? Vindt ie het toch niet zo mooi?"
Jawel, maar dat is GANGSTAAAA !!Dat hoort nou eenmaal zo. In het dagenlijks leven maak ik veel grappies en doe ik nog geen vlieg kwaad haha. Maar zo komt de kale kop nooit van zn tuig-imago af natuurlijk
Hahaha. Gluurderd!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ziet er weer netjes uit"doggie"
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:32 schreef Tali-banaan het volgende:
Vandaag de tondeuse er weer s over heen gehad. Even wat foto's van gemaakt for y'all to enjoy
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel, maar dat is GANGSTAAAA !!Dat hoort nou eenmaal zo. In het dagenlijks leven maak ik veel grappies en doe ik nog geen vlieg kwaad haha. Maar zo komt de kale kop nooit van zn tuig-imago af natuurlijk
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef vogeltje het volgende:
Gisteren is er bij mij ook een tondeuze over heen gegaan, de laatste keer is alweer jaren geleden![]()
Okeej is goed, maar er zat nog wel een opzetstukje op de tondeuse, dus ik ben nog wel een beetje te herkennenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:10 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Zal het ff inprenten, anders herken ik je de volgende keer niet meer
Haha gek is dat he. Met zo'n korte kop voel je je meteen een stuk stoerder. Waarschijnlijk omdat er een boel mensen zijn die het niet durven. En het is de look van stoere soldatenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:44 schreef Nosh het volgende:
[..]!
Toen ik net m'n haar kort had (jaartje terug), ging mijn blik ook automatisch op standje '9 uur 's ochtends en de koffie moet nog gezet worden'.
[afbeelding]
Heb inmiddels al een tijd weer haar.quote:
idd hoe langer je haar des te leuker er een tondeuse (of erger) door te halen, al die geshockeerde mensen... ik ben geloof ik iets te verslaafd er aan... heb al tijden geen (lang) haar gehad... ('t zou bijna een reden zijn het eens te laten groeien) .quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
alleen al voor de verbaasde reactie's van m'n omgeving.
Staat je echt harstikke goed. Je hebt er wel een hoofd voor. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:32 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt. Het doet me echt goed om dat te horenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Staat je echt harstikke goed. Je hebt er wel een hoofd voor. Gefeliciteerd.![]()
Mijn hoofd glimt niet zo (gelukkig maar, want met zo'n biljartballetje val je al genoeg op zonder dat het lijkt alsof je hem ook nog eens hebt opgepoetst) maar er bestaat (echt waar) speciale anti-glans-aftershave voor je hoofd ! Trouwens ook speciale glans-aftershave... kijk eens op http://www.headblade.nl Gebruik dat psul zelf trouwens niet (gebruik gewoon nivea-aftershave balsem, werkt ook prima).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:07 schreef BertV het volgende:
(Hoe) halen jullie die glans weg... en/of heb ik een vette kop?
k, dank, voor alles is een product...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:36 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Mijn hoofd glimt niet zo (gelukkig maar, want met zo'n biljartballetje val je al genoeg op zonder dat het lijkt alsof je hem ook nog eens hebt opgepoetst) maar er bestaat (echt waar) speciale anti-glans-aftershave voor je hoofd ! Trouwens ook speciale glans-aftershave... kijk eens op http://www.headblade.nl Gebruik dat psul zelf trouwens niet (gebruik gewoon nivea-aftershave balsem, werkt ook prima).
1 mm geeft bij sommige een crimi-look, bij anderen weer niet. Met scheermesje weer een chemo look, bij anderen weer niet. Het is een kweste van uitproberen.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:29 schreef NiTiN het volgende:
wordt tijd om er bij mij ook weer eens een tondeuse over te halen, liefst weer zonder opzetstuk dus 1 mm lang ofzois relax. Of scheermesjes, maar dat zie ik nog wel.
Inderdaad, het zit altijd goed. Je snijdt je niet en geen vette troep nodig. Ik heb nooit last van pluizenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:56 schreef Tali-banaan het volgende:
ik vind juist t voordeel van tondeuse-haar dat je niet meer hoeft te smeren met allerlei plaksels en voor de spiegel hoeft te staan enzo
Ik heb het in de zomer gedaan en dat is idd het grote voordeel ervan. Nadeel is dat wanneer mijn haar weer ietsje te lang is het bij mij wel erg gaat pluizen, maar dan moet ik er gewoon een heel klein beetje gel in doen en dan zit het perfect.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, het zit altijd goed. Je snijdt je niet en geen vette troep nodig. Ik heb nooit last van pluizen![]()
Je kan beter een duurdere kopen. Had ook eerst goedkope = 3 x niks.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Iemand nog tips/ervaringen mbt goede tondeuses trouwens?
Ik heb nu een extreem goedkope (5 euro @ blokker) maar als je die te snel over je hoofd haalt dan snijdt ie t haar niet meer maar gaat ie eerder 'happen' ofzo, dat t haar breekt zeg maar.
Veel geld, vond ik toen ook. Maar ik was er snel uit. Het appararaat is echt super.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:46 schreef Tali-banaan het volgende:
Ja inderdaad. 80 euro is een hoop geld, maar ga eens na wat 5 jaar kapperbezoek zou hebben gekostDaarom mag het best wat kosten vind ik! Al heb ik geen idee wat voor merk wij thuis hebben. Doet het prima in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |