Nah, gewoon opscheren zou dan nog wel kunnen jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef pieter39 het volgende:
he Noisekick voor een vrouw zo'n milimeter koppie is wel erg sportief
Dapper!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef Svyatagor het volgende:
Vorige week van schouderlengte naar standje 4.
Schokeffect, maar het bevalt zeer goed
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef Svyatagor het volgende:
Vorige week van schouderlengte naar standje 4.
Schokeffect, maar het bevalt zeer goed
haha, je hebt dat roze pak ook maar meteen weggegooid hoop ik?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:26 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb niet echt een goeie vóór-foto, maar deze geeft wel een idee; denk hier nog maar ongeveer een jaar haar bij![]()
[afbeelding]
En nu:
[afbeelding]
Rechts ben ik.
Het ging om een vriend van me, die ik efkens hendig eruit gesoept hebquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:43 schreef pieter39 het volgende:
bij de voor of de na actie ,welke vind je mooier????
Ik ga dus komende zaterdag eens goed schrikken als ik in de spiegel ga kijken!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef pieter39 het volgende:
alles in 1 keer ,dat is schrikken!!!
Ik vind het juist wel lekker als het zo hard is. Als het namelijk zacht is betekent dat het eigenlijk alweer snel te lang wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:35 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?Ik ben zelf een vrouw
Gemilimeterd staat mooier en is in allerlei standen geschoren mooi![]()
En als het zachter wordt na een week ofzo![]()
Ja dat is zo; daarom altijd even snel aaien voordat de tondeuze weer in aantocht isquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:26 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker als het zo hard is. Als het namelijk zacht is betekent dat het eigenlijk alweer snel te lang wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |