Voorlopig maar effe niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:21 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou...dan weet je wat je te doen staat hee
des te leuker als je over een tijdje opeens het wel weer wil... hoe meer er af kan, hoe gaver... bij mij is het effect niet zo groot, doe het om de dagquote:
Bodygroom is geen optie voor het hoofd. Op de verpakking staat allbody maar in de bijsluiter staat 'niet geschikt voor hoofd- of gezichtshuid'. Exit Bodygroom dus. Het geld gelijk maar besteed aan een familiepak Mach 3 Turbo. Dat werkt tenminste wel goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef wonko het volgende:
Iemand ervaring met de Philips bodygroom?
Soort Natalie Portman?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik had het ooit ook gemillimeterd, toen ik een jaar of twintig was. Ben een meisje (was in m'n GI Jane-periode). Het stond me best tof, maar ik werd nogal eens aangezien voor neo-nazi.
Als je voor de rest een vriendelijk, intelligent en beschaafd hoofd hebt valt dat dus ontzettend meequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef A_L_N_F het volgende:
ik ben bang dat ik een tuigkop krijg of ga lijken op zo'n lonsdale-mongool
Het hangt vooral ook af van de vorm van je hoofd. Als je een 'bultig' of vrij 'lang' hoofd hebt, is het meestal niet mooi. Bij een mooie ronde schedel kan het prachtig zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef A_L_N_F het volgende:
ik ben bang dat ik een tuigkop krijg of ga lijken op zo'n lonsdale-mongool
http://www.baldlygo.com/Virtual_headshaving.htmquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:20 schreef A_L_N_F het volgende:
weet iemand trouwens een site waar je een foto van jezelf kunt bewerken zodat je een kale kop hebt?
ik weet niet of een kaal hoofd mij staat en zie liever eerst virtueel zoiets dan dat ik de tondeuser er meteen inzet
die heb ik al een keer geprobeerd en nooit wat terug gekregen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:28 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
http://www.baldlygo.com/Virtual_headshaving.htm
maarre wees stoer: doe 't gewoon... trouwens met een tondeuse millimeter je, kaal doe je met een scheermesje !
In de film 'V for Vendetta' zit een gevangenis-scene waarin ze wordt kaalgeschoren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |