abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:32:43 #151
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41204477
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:01 schreef H-blast het volgende:

[..]

nee 2 maande sowieso niet. Maar ik dacht zo 3 a 4 maanden. Mijn haar is nu denk zon 4 a5 cm...
Die fase ben ik al erg lang voorbij, en bovendien ben ik nog land niet op dat kapsel dat jij wilt hebben, kan je nagaan hoelang je erover doet.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:58:00 #152
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_41205198
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:32 schreef Klapdeur het volgende:

[..]

Die fase ben ik al erg lang voorbij, en bovendien ben ik nog land niet op dat kapsel dat jij wilt hebben, kan je nagaan hoelang je erover doet.
zal is met mijn kapperstertje gaan praten
pi_41205280
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:31 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

ik weet niet hoe lang je haar nu is, maar 2 maanden lijkt me niet voldoende. Haar groeit ca. 1 cm per maand, dus reken maar uit hoe lang het duurt voor je 20 cm haar hebt
Nou bij mij niet Vanaf maart tot eergister ofzo was mn haar 14 cm gegroeid
......Signature-loos......
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:03:09 #154
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_41205333
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:01 schreef Even het volgende:

[..]

Nou bij mij niet Vanaf maart tot eergister ofzo was mn haar 14 cm gegroeid
je hebt me zojuist heel veel hoop gegeven..
pi_41205352
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:03 schreef H-blast het volgende:

[..]

je hebt me zojuist heel veel hoop gegeven..
Je klinkt een beetje alsof je het snel gedaan wilt hebben. Nou, dat gaat dus echt niet lukken. 14 centimeter sinds maart is wel heul veel.
pi_41218807
Dat gaat idd lang duren, en in de tijd dat het groeit zal je zeker een aantal momenten ondergaan wanneer je het liefst alles eraf knipt (zoals ik op het moment ) Mijn haar is nu iets van 11 cm van voren, maar het moet gewoon een stuk langer. Ik ben pas blij als het achter mijn oren kan Stel dat ik het niet voor die tijd opgeef zal ik volgende zomer mijn ideale kapsel hebben
pi_41220387
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef H-blast het volgende:

[..]

OOMMGG, had dat nou niet gezegd mijn mooie dag wat doe je naa, ik kijk wel ff verder ofzo
Je bent zeker zo'n modepopje die om de 2 maanden een compleet nieuwe "styl0" heeft. Grapjas, lang haar is zo onderhand een levensstyle.
pi_41220471
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:58 schreef Viper88 het volgende:
Stel dat ik het niet voor die tijd opgeef zal ik volgende zomer mijn ideale kapsel hebben
Als je eenmaal het ideale kapsel hebt he, hoe lang ga je het dan nog lang houden? Want dan heb je in principe je doel bereikt, maar gaat het dan niet vervelen?
pi_41220508
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:02 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Als je eenmaal het ideale kapsel hebt he, hoe lang ga je het dan nog lang houden? Want dan heb je in principe je doel bereikt, maar gaat het dan niet vervelen?
Ik ben zo onderhand door een hel gegaan voor langer haar, dus nee, van deze prestatie geniet ik nog elke dag
pi_41221206
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:02 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Nee, ik denk niet dat het gaat vervelen. Het mooie van lang haar is dat je er verschillende kanten mee op kan. Ik bedoel, kijk eens naar alle verschillende foto's in de "ik wil langer haar" topics Ik ben dan ook van plan het best wel een tijd zo lang te houden, en als ik dan naar de kapper ga kan ik het steeds een beetje anders laten bijknippen, afhankelijk van het model dat ik dan wil.
pi_41221225
Bij mij is het anders wel simpel qua "verschillende kanten". Alhoewel dat ook komt omdat ik er niks mee doe
pi_41224517
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:32 schreef Geqxon het volgende:
Bij mij is het anders wel simpel qua "verschillende kanten". Alhoewel dat ook komt omdat ik er niks mee doe
Hoezo niet? Je zegt dat je door hel moest gaan om aan deze lengte te komen, en nu doe je er niks mee? Wat een verspilde moeite
  zondag 27 augustus 2006 @ 15:51:44 #163
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_41225230
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:59 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Je bent zeker zo'n modepopje die om de 2 maanden een compleet nieuwe "styl0" heeft. Grapjas, lang haar is zo onderhand een levensstyle.
ik ben geen modepopje, maar ik heb nu al 18 jaar vrij kort haar, en heb besloten dat het anders moet. Of ik dan stylo ben of niet, boeit mij niet.
pi_41228300
Hmm, ik heb een beetje crisis nu. Zoals je kon lezen in een vorige post van me, weet ik niet wat ik in mijn haar moet stoppen. Als ik er niks in stop gaat het best wel bol staan, dus ik moet er wel iets mee doen. Nou gebruikte ik tot nu toe altijd hema shaper, en dat werkte goed op korter haar, maar nu dat het langer is wordt het heel plakkerig en vies. Daarnaast heb ik hema gelwax gebruikt, dat is ook erg vies en wordt slierterig. L'oreal invisible gel werkt gewoon niet voor mij, net zomin als de meeste soorten wax. Van mouse gaat het ook bol staan, dus dat is ook geen optie. Ik heb stijl, dun haar, maar wel veel haar. Heeft iemand een idee?
pi_41228524
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 15:28 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Je zegt dat je door hel moest gaan om aan deze lengte te komen, en nu doe je er niks mee? Wat een verspilde moeite
Ik heb het gewoon achter mijn oren gedaan, en ik was het twee keer per week. Dat bedoel ik dus
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:26:45 #166
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41228562
Deze post moet ik even in de gaten houden, heb precies hetzelfde haar als dat jij hebt en gebruik ook die HEMA shaper.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
pi_41228745
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:26 schreef Klapdeur het volgende:
Deze post moet ik even in de gaten houden, heb precies hetzelfde haar als dat jij hebt en gebruik ook die HEMA shaper.
En bij jou begint het nu ook vies en nietwerkend te worden?
pi_41228886
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:20 schreef Viper88 het volgende:
Hmm, ik heb een beetje crisis nu. Zoals je kon lezen in een vorige post van me, weet ik niet wat ik in mijn haar moet stoppen. Als ik er niks in stop gaat het best wel bol staan, dus ik moet er wel iets mee doen. Nou gebruikte ik tot nu toe altijd hema shaper, en dat werkte goed op korter haar, maar nu dat het langer is wordt het heel plakkerig en vies. Daarnaast heb ik hema gelwax gebruikt, dat is ook erg vies en wordt slierterig. L'oreal invisible gel werkt gewoon niet voor mij, net zomin als de meeste soorten wax. Van mouse gaat het ook bol staan, dus dat is ook geen optie. Ik heb stijl, dun haar, maar wel veel haar. Heeft iemand een idee?
Herkenbaar, ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruik mousse, maar dan gaat het al snel weer gewoon plat naar beneden hanger, terwijl ik er toch een beetje volume in wil hebben.
pi_41237505
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:20 schreef Viper88 het volgende:
Je haar uit laten dunnen? Dan verandert er weinig aan de lengte, maar wordt het wel minder 'bol'.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:05:43 #170
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41237612
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:33 schreef Viper88 het volgende:

[..]

En bij jou begint het nu ook vies en nietwerkend te worden?
Slierterig zeg maar, en totaal geen volume erin.
pi_41239125
Nivea cream gel = koningsch
pi_41239631
Wat voor spul is dat?
pi_41247754
ik meld me ook aan ik kom van 6mm 2 maanden geleden, nu laten groeien, gewoon af en toe naar de kapper om te laten bijknippen
pi_41248703
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef Ricky_ het volgende:
Wat voor spul is dat?
goed spul en het ruikt lekker beetje waxerige meuk, maar niet vet.
pi_41250530
mensen koop gewoon FUDGE SHAPER dan ben je van het gekloot af..en je haar zit veel beter en ziet er veel mooier en gezonder uit..
ReAl MeN WeAr PiNk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')