Maar er staat toch ook ik wil langer haar en niet ik wil lang haarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:32 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nee dat net niet lange haar is lekker
Toen was het onverzorgd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:45 schreef Ricky_ het volgende:
Mijn moeder vindt het wel tof, "lekker jaren 70".
Open dan je eigen topic voor extreem lang haar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:32 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nee dat net niet lange haar is lekker
Bij mij ook, vorige week naar de kapper geweest, lijk nu net zo'n beatle.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:45 schreef Ricky_ het volgende:
Mijn moeder vindt het wel tof, "lekker jaren 70".
Ik gebruik dat ook alleen heb ik ook het idee dat het steeds kutter word na mate je haar langer groeit. Ik moet dus ook wat nieuws vinden....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:24 schreef Viper88 het volgende:
O God, een nieuwe Adothehague![]()
Ik gebruikte altijd shaper van de hema, wat tot nu toe echt goed werkte, maar nu wordt het een plakkerige zooi, moet dus even nieuw spul vinden.
Pic?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag mijn haar in een staart, maar ik voel me zo kaal
Wat heb je eraan verdient?quote:
ik weet niet hoe lang je haar nu is, maar 2 maanden lijkt me niet voldoende. Haar groeit ca. 1 cm per maand, dus reken maar uit hoe lang het duurt voor je 20 cm haar hebtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:20 schreef H-blast het volgende:
ik ga dit proberen te nemen:
[afbeelding]
Dus jullie zeggen: gewoon niet 2 maanden naar de kapper gaan?
OOMMGG, had dat nou niet gezegdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:31 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
ik weet niet hoe lang je haar nu is, maar 2 maanden lijkt me niet voldoende. Haar groeit ca. 1 cm per maand, dus reken maar uit hoe lang het duurt voor je 20 cm haar hebt
Had je nou echt verwacht dat je dat in 2 maanden bereikt? Afhankelijk van de lengte die je nu hebt, zal het misschien 2 jaar in beslag nemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef H-blast het volgende:
[..]
OOMMGG, had dat nou niet gezegd![]()
mijn mooie dag wat doe je
naa, ik kijk wel ff verder ofzo
![]()
nee 2 maande sowieso niet. Maar ik dacht zo 3 a 4 maanden. Mijn haar is nu denk zon 4 a5 cm...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Had je nou echt verwacht dat je dat in 2 maanden bereikt? Afhankelijk van de lengte die je nu hebt, zal het misschien 2 jaar in beslag nemen.En in de winter groeit het langzamer, dus dit is geen timing om te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |