Ik las laatst op Wikipedia (zoek op 'Baldness') dat de zogenaamde Comb-over waar jij het over hebt gepatenteerd is. Ik moest er zo om lachenquote:Ik vind (bijna) kaalgeschoren een heel stuk beter staan dan van die mensen die krampachtig proberen met een lok hun kalende hoofd te bedekken.
Die het net niet haaldenquote:
Bril opzettenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:49 schreef TeChNo2 het volgende:
Waar blijft de foto van Tali-banaan zelf eigenlijk ? (nog nooit een kale banaan gezien dus kom maar op)
[bril on] Sorry, niet goed gekeken [bril off] staat je goed, maar ja 't kan altijd korter he ...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Tali-banaan het volgende:
Zelf ben ik niet kaal, maar kort. Je kan Tali-banaan in al zijn glorie zien op pagina 3 van dit topic, helemaal onderaan
Dat vraagt om een foto!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:42 schreef Dutch_Courage het volgende:
Gisteren weer standje 1 over de kop getrokken en ook maar gelijk bij een vriend van me gedaan. Het blijft gewoon zwaar makkelijk, geen gekloot met gel enzo. Vrouwen vinden het er ook goed uitzien dus ik laat het mooi zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |