haha nee hoor voor de mannen is het ook nog is handig hahaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
Je hoofd kaalscheren doe je toch alleen maar als je niet tevreden bent met je haar?
Ik zou het in ieder geval nooit doen!
Ik zie wel. Mijn vriendin is niet blij dat ze nu niet meer door mijn haar kan kroelen, maar tegen de tijd dat ik weer in Nederland ben is het toch wel weer aangegroeid. Mijn prachtige inhammen zijn nu idd lekker zichtbaar maar ik vind het eigenlijk mooier zo, dan toen het lang was (de inhammen). Als mijn haar langer is valt het er zo "omheen" en dan vallen ze alleen maar meer op. Plus, op zich heb ik er niet zo'n problemen mee dat je ze ziet. Ben er nog nooit om afgewezenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:55 schreef Brandwacht het volgende:
Ziet er goed uit, al lijkt het wel korter dan 9 mm maar kan misschien komen omdat de foto wat verder af genomen is. Al zijn je kalende plekken wel beter zichtbaar nu, maar dat geeft helemaal niets. Ziet er goed uit, nu bijhouden voor in de zomer, of ga je het al weer aan laten groeien ?
Ik oa.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
Gaat er hier iemand ook met scheermesje overheen?
Mijn mening, het lijkt me dat het in verhouding bovenop toch echt te lang is. Als je het kort doet moet je het bovenop ook korter doen. De zijkanten zijn bijna helemaal weg en idd door die inhammen lijkt het nu net of je een semi hanekammetje hebt. Het kan echt overal geen 9mm zijn als ik het zo zie.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef Slarioux het volgende:
Vandaag in een spontane bui naar de kapper gelopen. Het is nu 9mm lang.
Van dittem:
[ link | afbeelding ]
Naar dattum:
[ link | afbeelding ]
Meningen?
Ok, thx! Ik zal straks eens kritisch in de spiegel kijken; zo snel zie ik wel wat je bedoelt idd, maar ik hoop dat het de foto is en niet mijn haarquote:Op maandag 23 juni 2008 17:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Mijn mening, het lijkt me dat het in verhouding bovenop toch echt te lang is. Als je het kort doet moet je het bovenop ook korter doen. De zijkanten zijn bijna helemaal weg en idd door die inhammen lijkt het nu net of je een semi hanekammetje hebt. Het kan echt overal geen 9mm zijn als ik het zo zie.
tja, kan altijd aan de foto liggen natuurlijk, gewoon nog wat mensen om je heen vragen wat zij ervan denken, maar het gaat er uiteindelijk om of je het zelf mooi vind!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ok, thx! Ik zal straks eens kritisch in de spiegel kijken; zo snel zie ik wel wat je bedoelt idd, maar ik hoop dat het de foto is en niet mijn haar.
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef Slarioux het volgende:
Vandaag in een spontane bui naar de kapper gelopen. Het is nu 9mm lang.
Van dittem:
[ link | afbeelding ]
Naar dattum:
[ link | afbeelding ]
Meningen?
Hehe ik geef de foto de schuld. Een kritische blik van mij en wat vrienden laat geen verschil zien. Het is mijn punthoofd denk ik. Thanks voor je kritische blikquote:Op maandag 23 juni 2008 18:41 schreef Samson het volgende:
[..]
tja, kan altijd aan de foto liggen natuurlijk, gewoon nog wat mensen om je heen vragen wat zij ervan denken, maar het gaat er uiteindelijk om of je het zelf mooi vind!
pwndquote:Op maandag 23 juni 2008 22:27 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb me pas geleden kaalgeschoren, maar vond het toch niet zo heel geweldig. Wil het toch weer paar millimeter laten groeien, maar krijg nu alleen maar van dat pluizig donshaar terug
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
Gaat er hier iemand ook met scheermesje overheen?
Ziet er goed uit, maar welke stand heb je het gedaan ? 4 ? ik denk ik dat iets korter je nog beter zou staan..quote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef jakkop het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rechterfoto is wel nogal crappy, maargoed.
Inderdaad lijk je er wel ietsje jonger door, maar dat geeft niets, staat je gewoon goedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:40 schreef jakkop het volgende:
4 ja. Ietsje korter had ook nog wel gekund inderdaad (heb heel dik haar, dus het dekt dan sowieso nog wel) maar het was de eerste keer sinds 8 jaar ofzo, dus ik vond het nog wel een beetje spannend.
roger that!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:00 schreef DennisMoore het volgende:
Voor de lol + ervaring + afwisseling: ja.
Voor de looks: nee..
Huisarts vragen. Er zijn verschillende methoden om die weg te halen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:57 schreef Duvekoater het volgende:
Weet iemand of je veilig over een moedervlek kan gaan met een scheermes? Hij steekt wel beetje uit en heb geen zin om er per ongeluk in te snijden want dat bloedt als een gek. Als ik m wil laten weghalen bij de dokter dan blijft er een litteken achter toch, of ligt dat aan de moedervlek hoe diep hij zit enzo?
hehe sommige kale vrouwen zijn wel sexyquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:27 schreef BabblingBrook het volgende:
Het lijkt me erg cool om dat ook eens te doen, maar op een of andere manier...vrouwen+kaal=chemokuurreacties.
T klinkt misschien heel burgerlijk, maar t is dat mn vriend t geen goed idee lijkt, anders had ik t misschien wel gedaan. Ik heb wel de zijkanten een keer afgeschoren, dat vond ik zelf erg stoerquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe sommige kale vrouwen zijn wel sexy
en bij sommige kale mannen lijtk het idd ook een chemo'tje_!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
T klinkt misschien heel burgerlijk, maar t is dat mn vriend t geen goed idee lijkt, anders had ik t misschien wel gedaan. Ik heb wel de zijkanten een keer afgeschoren, dat vond ik zelf erg stoer
Langer vond ik mooier, maar is persoonlijk, maar wat heb je nu aan op die ene foto, je pyama?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:10 schreef kalinho het volgende:
Ik heb het vandaag ook maar weer eens op stand 1 gezet (al was het volgens degene die het de vorige keer bij mij deed toch echt stand 2)
Van:
[ afbeelding ]
Via
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds niet uit wat het beste staat. Kort zit wel het lekkerst vind ik
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:10 schreef kalinho het volgende:
Ik heb het vandaag ook maar weer eens op stand 1 gezet (al was het volgens degene die het de vorige keer bij mij deed toch echt stand 2)
Van:
[ afbeelding ]
Via
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds niet uit wat het beste staat. Kort zit wel het lekkerst vind ik
Uiteraard, het gaat mij er alleen om in welke vorm het het minste opvaltquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou Ronald, ik vind het sexy. Een kutkop blijf je toch wel hebben.
een beetje zelfspot staat meestal wel goed in combinatie met een kale kopquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:15 schreef kalinho het volgende:
[..]
Uiteraard, het gaat mij er alleen om in welke vorm het het minste opvalt(zichtbaar heb ik het dan over voor het geval je scherp probeert te zijn
)
Voor de rol van T-Bag?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
Na tijden te hebben meegelezen als gast
als dank mij aangemeld en me haar der af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uiteraard al gesoliciteerd voor de nieuwe prison break ...
Een hele transformatie zo te zien ondergaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind jou een van de meer succesvolle transformaties.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, vind het zelfs beter staan dan het langere haar bij jou...quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9 mm is inderdaad een goeie lengte, langer is het niets met tondeuse, heb zelf bovenop ook 9 mm, misschien over een tijdje 6 mm proberen..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb vorige week de tondeuse weer over mn hoofd laten gaan. 9mm is het nu en dat vind ik persoonlijk wel een relaxte lengte, kreeg echt lang haar en was er (zoals zo vaak) op een gegeven moment gewoon flauw van en de tondeuse er over laten gaan.
Ik heb 6 en 3mm ook wel eens gehad, maar vind 9 toch het beste staan. Anders ben ik net een criminele hangjoegoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:03 schreef Brandwacht het volgende:
[..]
9 mm is inderdaad een goeie lengte, langer is het niets met tondeuse, heb zelf bovenop ook 9 mm, misschien over een tijdje 6 mm proberen..
Vooral als ik me een dagje niet scheer, dan valt het echt opquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:39 schreef Brandwacht het volgende:
hahahaha is het zo erg dan ?
Ligt er inderdaad net aan hoe het je staat.
lijkt me een hels karwei en je krijgt wrs een onregelmatig resultaat en er blijft 2-3 mm zitten gok ikquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:17 schreef Swindler het volgende:
Kan ik het ook gewoon met de trimmer van mijn scheerapparaat doen? Hoeveel mm is het dan ongeveer?
het is al kort +/- 2 cm zijkant misschien 0,7mm , ik heb me haar laten kleuren maar het resultaat isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
lijkt me een hels karwei en je krijgt wrs een onregelmatig resultaat en er blijft 2-3 mm zitten gok ik
pet op en een tondeuse kopen, scheren zonder opzet stukjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:23 schreef Swindler het volgende:
[..]
het is al kort +/- 2 cm zijkant misschien 0,7mm , ik heb me haar laten kleuren maar het resultaat is
haha tnhx zal ik doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
pet op en een tondeuse kopen, scheren zonder opzet stukje
voor mij geldt hoe korter hoe mooierquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zit met 4 mm te klooien.
Nu vraag ik me af of mm dan ook mooi gaat worden.
Durf het nog niet goed aan.
ik vind over het algemeen, gemillimeterd haar langer dan 6 mm bij iedereen een anti luizen coupequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja maar dat is dus niet bij iedereen zo...
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou het is een inham en dat is niet van me pet maar gewoon me schedel.
Maar nu ik kijk en voel is dat geloof ik normaal.
Denk dat k 't gewoon probeer.
Nothing to loose
Heb trouwens wel zo'n inham gehad toen ik nog meer haar had en dan had de kapster er gewoon moeite mee, die kwam dan steeds in zo'n knik. Ze heeft toen gevraagd of ik de dag van de afspraak me pet af kon laten zodat die rand er niet zo inzit
Dat is wel zo, het staat niet direct iedereen. Sommigen hebben het hoofd er gewoon voor en anderen niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:38 schreef JustJap het volgende:
Woon net in Amsterdam, en afspraak gemaakt met de kapper. Denk dat ik mijn lange haar er maar af ga laten halen
Heb het lange haar geprobeerd, maar het is gewoon vervelend
Eerste ff vragen of het me zou staan, en als de kapper 'ja' zegt gaat het eraf
doet me beetje denken aan Winston Post.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahah welkom bij de club, maar het is idd superpraktischquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef Larcie het volgende:
Bedankt, denk ik
krijg wel een hoop positieve reacties van mensen, laat het voorlopig maar even zo
tis standje 1 btw, heb steeds de neiging het opnieuw te scheren tis alweer 3 dagen geleden:P
o en het is zo'n verademing met sporten, motorrijden en 's ochtends opstaan
waarom had ik het niet eerder gedaan...
Ja praktisch is het zeker, bevalt mij ook perfect, nu voor het eerst al 3 weken laten groeien, van het weekend weer lekker kort. Normaal gaat het bij mij iedere 2 weken er af, en dat verschil merk ik nu wel duidelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hahah welkom bij de club, maar het is idd superpraktisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |