pwndquote:Op maandag 23 juni 2008 22:27 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb me pas geleden kaalgeschoren, maar vond het toch niet zo heel geweldig. Wil het toch weer paar millimeter laten groeien, maar krijg nu alleen maar van dat pluizig donshaar terug
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
Gaat er hier iemand ook met scheermesje overheen?
Ziet er goed uit, maar welke stand heb je het gedaan ? 4 ? ik denk ik dat iets korter je nog beter zou staan..quote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef jakkop het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rechterfoto is wel nogal crappy, maargoed.
Inderdaad lijk je er wel ietsje jonger door, maar dat geeft niets, staat je gewoon goedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:40 schreef jakkop het volgende:
4 ja. Ietsje korter had ook nog wel gekund inderdaad (heb heel dik haar, dus het dekt dan sowieso nog wel) maar het was de eerste keer sinds 8 jaar ofzo, dus ik vond het nog wel een beetje spannend.
roger that!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:00 schreef DennisMoore het volgende:
Voor de lol + ervaring + afwisseling: ja.
Voor de looks: nee..
Huisarts vragen. Er zijn verschillende methoden om die weg te halen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:57 schreef Duvekoater het volgende:
Weet iemand of je veilig over een moedervlek kan gaan met een scheermes? Hij steekt wel beetje uit en heb geen zin om er per ongeluk in te snijden want dat bloedt als een gek. Als ik m wil laten weghalen bij de dokter dan blijft er een litteken achter toch, of ligt dat aan de moedervlek hoe diep hij zit enzo?
hehe sommige kale vrouwen zijn wel sexyquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:27 schreef BabblingBrook het volgende:
Het lijkt me erg cool om dat ook eens te doen, maar op een of andere manier...vrouwen+kaal=chemokuurreacties.
T klinkt misschien heel burgerlijk, maar t is dat mn vriend t geen goed idee lijkt, anders had ik t misschien wel gedaan. Ik heb wel de zijkanten een keer afgeschoren, dat vond ik zelf erg stoerquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe sommige kale vrouwen zijn wel sexy
en bij sommige kale mannen lijtk het idd ook een chemo'tje_!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
T klinkt misschien heel burgerlijk, maar t is dat mn vriend t geen goed idee lijkt, anders had ik t misschien wel gedaan. Ik heb wel de zijkanten een keer afgeschoren, dat vond ik zelf erg stoer
Langer vond ik mooier, maar is persoonlijk, maar wat heb je nu aan op die ene foto, je pyama?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:10 schreef kalinho het volgende:
Ik heb het vandaag ook maar weer eens op stand 1 gezet (al was het volgens degene die het de vorige keer bij mij deed toch echt stand 2)
Van:
[ afbeelding ]
Via
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds niet uit wat het beste staat. Kort zit wel het lekkerst vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |