Eric hoort het aan en loopt naar boven om te helpen en weer een SL.quote:
Brian irriteert zich aan de tepels van Claire, die kijken hem aan, ze moet zich omdraaien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:51 schreef rooie3 het volgende:
Pffffffffffffff weer streamlock.vind het nu ook wel genoeg geweest hoor,Huub krijgt iedereen tegen hem opgezet en Brian alle hulp.En dat al maandenlang.Houd ook geen mens vol.
P: Het kan ook allemaal teveel voor je woorden, je hebt al zoveel voor je kiezen gekregen. Maar die 2 nieuwe gastspelers heeft dat je laten ontploffen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
Jaap: En wij ons maar inhouden tegen Amanda omdat ze anders flipt en de poort uitgegooid wordt.
En laten we vooral niet de USB stick vergeten!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:02 schreef tipsch het volgende:
Huub denkt dat hij een boete krijgt of zo? Sorry hoor, maar Brian is toch ook nooit beboet toen hij een tik uitdeelde terwijl Huub al door de beveiliging werd afgevoerd?
Dat kan ook niet. Je wordt op allerlei manieren tegengewerkt, waarbij de onmetelijke domheid van én tegenstanders én achter je grootste vijand is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:29 schreef FSR het volgende:
Het is ook niet zo raar dat hij zo reageerd....
Hij zit in een huis met aso beren, die veel meer mogen, en altijd hun zin krijgen...
Hoe moet hij dan nog op een rationele manier het spel spelen..... ?
Makkelijk lullen, voor het zondagskind van de kooi. Feit is dat dat nooit zal gebeuren.quote:11:29 - Gelukkig moet Amanda's haar goedzitten!
Het is misschien maar goed dat Amanda nog niet echt wakker was en eerst haar haar ging doen, voordat ze naar boven ging. Anders zou ze zich natuurlijk ook in de discussie hebben gemengd en was de situatie meer uit de hand gelopen door alle emoties. Brian is met zijn vriendinnetje in de Private Room teruggetrokken en vertelt rustig wat er is voorgevallen. Hij zegt haar vandaag gewoon rustig te blijven en lekker te gaan paardrijden. “Ik ben heel blij dat je niet naar boven bent gekomen! Ik wil het alleen aan. Laat ze met z’n tienen om me heen staan, het maakt me geen moer uit!”, vertelt hij de Amsterdamse. Als je maar rustig blijft Brian! Krop alles maar lekker op voor aankomende zondag. Dan zul je zeker winnen!
Precies....quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
Petraa!![]()
Te laat voor de vorige:
[..]
Dat kan ook niet. Je wordt op allerlei manieren tegengewerkt, waarbij de onmetelijke domheid van én tegenstanders én achter je grootste vijand is.
Nou inderdaad dat zou mooi zijn dat ze die Amanda niet mogen laten flippen . . . . . .quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:36 schreef FSR het volgende:
[..]
Precies....
Huub en Jaap hoor je nu zeggen dat het onmogelijk is om te spelen... Ze geven gewoon toe, dat het allemaal niet meer te doen is...
Ik zou het helemaal geweldig vinden als Huub, Jaap, Eric en Claire zo de poort uit zouden lopen, en alles openbaar zouden gooien..... met als laatste woorden "Sterf Redactie, ga maar lekker verder geilen op Bwian en Amandrama"
antwoord 1 ; omdat die denkt heel cool te zijn dan . . . . . als een echte vechter betaamt . . . . dat is dus na de 17de over dit gedrag . . . .quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:43 schreef noekje het volgende:
Twee dingen:Waarom praat Brian altijd als Dirty Harry in een spannende film als die gaat schelden? Claire die vraagt aan de Rus: Wat doe jij hier in godsnaam??
Terechte vraag imo.
Dat is me bijgebleven van de wanvertoning die ik net hoorde.
sorry hoor dat weet ik en vele met mij (ook brainless) al meer dan een JAAR!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:41 schreef GeenStyle het volgende:
[..]
Nou inderdaad dat zou mooi zijn dat ze die Amanda niet mogen laten flippen . . . . . .
Do you feel lucky, punk?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:43 schreef noekje het volgende:Waarom praat Brian altijd als Dirty Harry in een spannende film als die gaat schelden?
Ha Ha nou dat zou mooi zijn die Yuri als avond butler vanavond als warming up . . . . .quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:50 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
sorry hoor dat weet ik en vele met mij (ook brainless) al meer dan een JAAR!
ik wil Yoegoslaven in die Zooi..........................
Dit is al lang bekend.. net als bij Bwian en ZDNGMW....quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:41 schreef GeenStyle het volgende:
[..]
Nou inderdaad dat zou mooi zijn dat ze die Amanda niet mogen laten flippen . . . . . .
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:41 schreef GeenStyle het volgende:
[..]
a blow a day
keeps
the doctor away
+1quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
Dank Peet![]()
Ja Huub, daar zit je dan. Laat ze allemaal de vinkentering krijgen en ga lekker naar huis.
[ afbeelding ]
Wat Jaap dan moeten zeggen, mee janken met Huub, die ook alleen maar een uitleg geeft voor de streams . . . . ik snap juist heel goed waarom Jaap het zo doet . . . . . . Ik mag ze beiden wel . . . .quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:49 schreef Katewalker het volgende:
Huub lucht zijn hart bij Jaap...niet dat hij er wat aan heeft want Jaap kan zich absoluut niet emotioneel inleven in iemand anders...zijn reactie op Huub's praten is rationeel en op zichzelf gericht..
Tis een rare knakker...en ik mag hem absoluut, helemaal niet...
Ik weet niet meer wie ooit die theorie erin gooide, maar het zou me steeds minder verbazen als het luchtje wat aan de kooi zit inderdaad iets hiermee te maken heeft.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:53 schreef FSR het volgende:
Maar goed, trash moe je beschermen... anders kidnapen ze Mol Jr..![]()
zelfde vraag kan je aan alle bewoners stellenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:43 schreef noekje het volgende:
Twee dingen:Waarom praat Brian altijd als Dirty Harry in een spannende film als die gaat schelden? Claire die vraagt aan de Rus: Wat doe jij hier in godsnaam??
Terechte vraag imo.
Dat is me bijgebleven van de wanvertoning die ik net hoorde.
tuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
Huub blijft toch wel !
OH ja, die zet ik nog ff in de OP, voor het geval de redaktie hier leest.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:02 schreef tipsch het volgende:
Huub denkt dat hij een boete krijgt of zo? Sorry hoor, maar Brian is toch ook nooit beboet toen hij een tik uitdeelde terwijl Huub al door de beveiliging werd afgevoerd?
Mee eens, mooie OP weer, bedankt !!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:02 schreef petraa het volgende:
Palma is wel heel lief tegen Huub! En zegt ware dingen.
Hij is weer helemaalquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:01 schreef petraa het volgende:
Hehe OP is klaar.
ik 4 maanden terug..en ik weet het wel zeker!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie ooit die theorie erin gooide, maar het zou me steeds minder verbazen als het luchtje wat aan de kooi zit inderdaad iets hiermee te maken heeft.
Ik heb dat al verschillende keren gezegd in de COS, er klopt gewoon iets niet maar kan mijn vinger er niet opleggen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet meer wie ooit die theorie erin gooide, maar het zou me steeds minder verbazen als het luchtje wat aan de kooi zit inderdaad iets hiermee te maken heeft.
Peetjequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:04 schreef petraa het volgende:
[..]
OH ja, die zet ik nog ff in de OP, voor het geval de redaktie hier leest.
het huub speciaal voor de treamers inrtrospectie momentjequote:Op donderdag 14 februari 2008 11:39 schreef rooie3 het volgende:
Wel mooi hoe Huub alles ziet nu.Hij noemt zijn eigen een mongool en kansloos.Waar ben ik mee bezig zegt hij.
Als je ff nagaat: Natasia is een bekende van de redactie, Bwian, Hans evenals Carlos zijn "bekende" uit het prive leven van Natasia.... en zo zijn er nog een paar..quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Langer geleden toch, tijdens Nastasia, en een of andere crimineel in de kooi.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:07 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik 4 maanden terug..en ik weet het wel zeker!
ja toen dachten we er zo over klopt, maar sinds een maand of 4 is het meer dat J de MOL ( de man de met mensen speelt) zijn Family beschermt en bepaalde mensen...........quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Langer geleden toch, tijdens Nastasia, en een of andere crimineel in de kooi.
Niet voor het een of ander maar uit wat Huub net zei maakte ik op dat hij zelf op deze manier wilde spelen. Heb dat stukje in de vorige COS gepost...alleen nu blijkt dat hij het toch moeilijk vindt omdat hij zich laat provoceren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:16 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk dat de binnenkomst van die twee russen de druppel voor Huub is geweest..niet eens om die twee zelf, dat zijn nitwits, dombo's die wat geld binnen willen halen, maar dat de febo 2 mensen er in zet die meteen al gaan roepen dat Huub er uit moet..en dat zij dat gaan doen..
Dat weet ik wel zeker. Huub was pislink toen hij van de week terugkwam van het hokje. Ik neem aan dat hij toen gehoord heeft wat er ging gebeuren. Dat was vlak voordat de fakkels buiten stonden en die nitwitrussen binnenkwamen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:16 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk dat de binnenkomst van die twee russen de druppel voor Huub is geweest..niet eens om die twee zelf, dat zijn nitwits, dombo's die wat geld binnen willen halen, maar dat de febo 2 mensen er in zet die meteen al gaan roepen dat Huub er uit moet..en dat zij dat gaan doen..
En gelijk het einde van de kooi.... !!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:19 schreef Ning het volgende:
Bij de buren denken ze dat het een exit word. Ik ben benieuwd. Als de redactie echt van hem af wil is dit hun kans
En dat terwijl de stinkrat Brian zich sinds sinds ongeveer aan maand na binnenkomst van Amanda, om backup geen zorgen hoeft te maken. Ik vond het opvallend dat Eric vanaochtend zei dat Brian "al veel langer geleden heeft verloren".. Er wordt echt iets heel lelijks verzwegen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:16 schreef Katewalker het volgende:
Dat was inderdaad de speculatie waar ik op doelde.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:19 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ja toen dachten we er zo over klopt, maar sinds een maand of 4 is het meer dat J de MOL ( de man de met mensen speelt) zijn Family beschermt en bepaalde mensen...........
als je alles eens na gaat wie en hoe 99% daarna in de Zooi is gekomen............aiiaiaiaaiai
.Beetje para gedachtes, Carlos was al een bekende in de tv media die heeft talpa benaderd om daar sport les te geven. Hans is een kickboks expert en kennis van Carlos. Brian en Bart willen gaan kickboksen, Carlos stelt Hans voor aan de tvmakers. Natasia kent die twee gasten omdat ze zelf ook een beetje in het uitsmijter circuit.quote:Als je ff nagaat: Natasia is een bekende van de redactie, Bwian, Hans evenals Carlos zijn "bekende" uit het prive leven van Natasia.... en zo zijn er nog een paar..
Amanda word in bescherming genomen door de Redactie, puur voor het belang van Bwian.. !
Is het "toeval" dat ze elkaar allemaal kennen en gerelateerd zijn aan een bepaald Milieu.. ?
Alles, maar dan ook echt alles word gedaan om Bwian te beschermen, terwijl spelers die niet in of bij Bwian straatje passen, worden heen gezonden...
How odd..
meer dan een jaar geleden geloofde ik nog deze complot theoriequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:13 schreef FSR het volgende:
[..]
Als je ff nagaat: Natasia is een bekende van de redactie, Bwian, Hans evenals Carlos zijn "bekende" uit het prive leven van Natasia.... en zo zijn er nog een paar..
Amanda word in bescherming genomen door de Redactie, puur voor het belang van Bwian.. !
Is het "toeval" dat ze elkaar allemaal kennen en gerelateerd zijn aan een bepaald Milieu.. ?
Alles, maar dan ook echt alles word gedaan om Bwian te beschermen, terwijl spelers die niet in of bij Bwian straatje passen, worden heen gezonden...
How odd..
ik hoop het Huub er uit....dan een boek maken en die zooi is over! make my day!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:19 schreef Ning het volgende:
Bij de buren denken ze dat het een exit word. Ik ben benieuwd. Als de redactie echt van hem af wil is dit hun kans
quote:Als de partijen zich weer over de Villa verdelen, bedaart de boel weer een beetje. Huub zoekt zijn grote vriend Jaap op in de fitnessruimte en hij uit zijn frustraties over Brian. Bij Jaap krijgt hij tenminste complimentjes over zijn daden, in tegenstelling tot de overige Miljonairs, die hem alleen maar de grond in praten. Behalve Claire natuurlijk, die verdedigt haar vriendje natuurlijk door dik en dun, nu het weer 'aan' is tussen de twee. Ze moet natuurlijk wel haar achterban beschermen!
Wat een vresdelijk dom wijf is dat zeg. Huub uitte niet zijn frustraties over Brian, maar wel over zijn eigen zelfbeheersing. Whatever. Roekiepoekie is vanaf geboorte al afgestompt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:24 schreef beequeen het volgende:
Kan PoekieRoekie eens wat minder gekleurd lullen in VV, het is weer raak hoor.
[..]
bovendien was tas DE ideale kandidaat omdat ze voor een paar lousy eurotjes haar koters een jaar aleen wilde latenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:22 schreef GeenStyle het volgende:
[..]
.Beetje para gedachtes, Carlos was al een bekende in de tv media die heeft talpa benaderd om daar sport les te geven. Hans is een kickboks expert en kennis van Carlos. Brian en Bart willen gaan kickboksen, Carlos stelt Hans voor aan de tvmakers. Natasia kent die twee gasten omdat ze zelf ook een beetje in het uitsmijter circuit.
Niet door een exit. Als Huub de poort uit gaat, hoop ik met een opgegeheven hoofdquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:23 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik hoop het Huub er uit....dan een boek maken en die zooi is over! make my day!
Eerder onder het tapijt geschoffeld, we weten allemaal toch van het douche incident en de versplinterde deuren, ieder ander had een onmiddelijke exit gehad, ik denk dat Eric daar op doelt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dat terwijl de stinkrat Brian zich sinds sinds ongeveer aan maand na binnenkomst van Amanda, om backup geen zorgen hoeft te maken. Ik vond het opvallend dat Eric vanaochtend zei dat Brian "al veel langer geleden heeft verloren".. Er wordt echt iets heel lelijks verzwegen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:23 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik hoop het Huub er uit....dan een boek maken en die zooi is over! make my day!
Peetje.... mooie OP maar vergeet je ook de USB-stick nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:04 schreef petraa het volgende:
[..]
OH ja, die zet ik nog ff in de OP, voor het geval de redaktie hier leest.
Lees dit eens, misschien begint het je dan te dagen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:22 schreef Nomrc2 het volgende:
meer dan een jaar geleden geloofde ik nog deze complot theorie
maar met wat simpel redeneren kom je er snel achter dat er niks van klopt
he he eindelijk . . . . . er zijn meerdere die wel realistisch en logisch blijven denken en niet de feiten door elkaar gaat halen, gaan veranderen of wat smeuig aanpassen . . . . . en voorlopig is mevr.Tas wel uit gescheten bij de media . . . . . die heeft een beetje domme after sales toegepast . . . . .quote:bovendien was tas DE ideale kandidaat omdat ze voor een paar lousy eurotjes haar koters een jaar aleen wilde laten
voor mij in ieder geval welquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:21 schreef FSR het volgende:
[..]
En gelijk het einde van de kooi.... !!
Je blijft hoop houden hè?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:32 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
er komen jougoslaven yessssssssssssssssssssssssss
gelukkig maar he,neee dan Huub zijn boekje die wil ik wel lezen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mmmmm dat was ene gestoorde tas ook van plan
nooit meer iets van gehoord
Misschien dat ze wel de connecties hebben maar ik kan me niet voorstellen dat DGK zo belangrijk is voor die mensen dat ze zich er mee bemoeien, John de Mol is door zijn geld misschien wel een doelwit maar om nou te zeggen dat de kooi een aanleiding is om hem te ontvoeren....ik weet het niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees dit eens, misschien begint het je dan te dagen.
Holleeder tuig in DGK.
is niet waarquote:Maar het gaat je ook niet in de koude kleren zitten, spel spelen tegen Brian en amanda, wetende dat ze niets mogen doen van achter.
geen zuivere koffie,nou het is koffie uit Columbia.... en het is geen douwe egberts.............quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien dat ze wel de connecties hebben maar ik kan me niet voorstellen dat DGK zo belangrijk is voor die mensen dat ze zich er mee bemoeien, John de Mol is door zijn geld misschien wel een doelwit maar om nou te zeggen dat de kooi een aanleiding is om hem te ontvoeren....ik weet het niet.
Dus weglullen is steeds harder, constant hetzelfde zinnetje gillen, en zeggen dat Claire gepijpt wordt?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
is niet waar
vanacht pakte huub mannie keihard aan
"over haar vader en moeder"
alleen jammer voor huub dat mannie nu precies weet hoe hij inelkaar zit en hem verbaal gewoon ko sloeg
als je niet meegaat in huubs discussie techniekje heeft hij het behoorlijk zwaar
denk dat dat de reden is dat hij nu de pest in heeft
hij was toch de verbale koning in de villa
nu wordt hij door een mannie selene en zelfs brian weggeluld
Blijft een goed verhaal. Als je dat boven water weet te halen... (goeie scoop, heb ik wel een paar nachtjes in de kou voor over)quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de speculatie waar ik op doelde.
'koffie'?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:39 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
geen zuivere koffie,nou het is koffie uit Columbia.... en het is geen douwe egberts.............
Zou kunnen, maar waarom zou Jaap eind februari Claire eruitstemmen? is dan toch zijn eigen doodvonnis tekenen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:40 schreef Katewalker het volgende:
Huub naar huis...ik hou er terdege rekening mee...of hij wordt weg gestuurd of hij krijgt weer een boete van een tonnetje...de 8e ondertussen?..plus de rekening van het plasmascherm...het huis wordt door niemand gewonnen want de 2 jaar haalt niemand in die kooi...tel uit je winst Huub..buiten kan hij meer verdienen en Huub vertrekt uit zichzelf...
Eind feb Claire er uit...eind maart Jaap er uit...april en mei vechten Amanda en Brian het uit...Juni programma afgelopen...
Ik ga dat niet meer mee maken, ik lees het wel in de krant..![]()
Is er hier op Fok nog een ander leuk forum?
hahahah kijk eens wat er nu in die kooi loopt. is toch niet normaal! of ben ik nu gek..?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
'koffie'?![]()
Zuivere koffie is het idd niet, maar om nu te zeggen dat DGK een georganiseerde misdaad synficaat is.
Mijn speculatie is meer dat de winst van de kooi al vergeven is aan een (viavia) handlanger van die schimmige figuren. Amanda of Brian, lood om oud ijzer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:36 schreef kahaarin het volgende:
Misschien dat ze wel de connecties hebben maar ik kan me niet voorstellen dat DGK zo belangrijk is voor die mensen dat ze zich er mee bemoeien, John de Mol is door zijn geld misschien wel een doelwit maar om nou te zeggen dat de kooi een aanleiding is om hem te ontvoeren....ik weet het niet.
Hoop dat het voor die RAT het ziekenhuis wordtquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef AnTjUh het volgende:
je zal zien dat het de komende dagen erg rustig wordt daar
ook met oog op de wedstrijd met brian
jammerrrrrrrrrr
en toen waren er nog maar Sjors en Sjimmie.. Missie "Febo" geslaagtquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar waarom zou Jaap eind februari Claire eruitstemmen? is dan toch zijn eigen doodvonnis tekenen?
oudnieuws en leuke speculaasquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees dit eens, misschien begint het je dan te dagen.
Holleeder tuig in DGK.
Ik denk dat Claire zelf weg gaat als Huub weg is. Die gaat het niet redden alleen..met/aan Jaap heeft ze niks én ze is erg verliefd op Huub..( dat had ik ff vergeten erbij te schrijven)quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar waarom zou Jaap eind februari Claire eruitstemmen? is dan toch zijn eigen doodvonnis tekenen?
Om dat zooitje ongeregeld nu georganiseerd te noemen gaat me een beetje te ver!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:44 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
hahahah kijk eens wat er nu in die kooi loopt. is toch niet normaal! of ben ik nu gek..?
Gaan we samen op scoopjacht!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef dieenebart het volgende:
Blijft een goed verhaal. Als je dat boven water weet te halen... (goeie scoop, heb ik wel een paar nachtjes in de kou voor over)
Heb je hem nog gevraagd hoe hij erbij kwam dat Amanda zo'n lieve meid was?quote:Vader van Claire gesproken. gaat goed met hem. Ron was erg zenuwachtig voorafgaand aan zijn gesprek met zijn dochter. Achteraf was hij erg opgelucht (vooral omdat hij Huub en Brian niet heeft neergeslagen:)).
Bram en zijn broer hoeven geen U te zeggen tegen pa. Claire eigenlijk ook niet, maar het is blijven hangen.\
Voor de duidelijkheid: ik zeg dus geen U tegen Ron. Maar dat leek me cristalclear.
En ik kan 'm steeds minder ongelijk geven. Helaas.quote:Huub naar huis? Kans wordt steeds groter, lijkt het.
Ik ken ze niet en dat wil ik graag zo houden. Stelletje simplisten.quote:En kent echt niemand die twee nitwitrussen? Als het van die enorme feestbeesten zijn, dan zou je ze toch af en toe in het uitgaansleven moeten tegenkomen? (iig niet op school, gezien de hoeveelheid stijl- en schrijffouten op hun zieluguh site)
Middag!quote:En verder (ben net wakker:) Goede Morgen!
mooie voorspelling op VVquote:12:18 - Amanda buiten schot
Amanda luistert goed naar haar vriendje en is bezig met haar paardrijles. Ze is vandaag nog buiten schot gebleven, geen discussies voor de Amsterdamse. Zal dit zo blijven of wordt ze straks toch nog meegesleurd in alle ontwikkelingen? Vanavond staat een romantisch diner voor twee gepland samen met Brian. Nu is het maar te hopen dat ze hier ook echt van kunnen gaan genieten!
13.50 uur, zonder de russen, die worden weggeloodst.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:46 schreef mazaru het volgende:
Kunnen we ergens gokken tot hoe laat deze SL duurt?
Ik gok op 15.34
Vrije associatie:quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn speculatie is meer dat de winst van de kooi al vergeven is aan een (viavia) handlanger van die schimmige figuren. Amanda of Brian, lood om oud ijzer.
Dan maar een kopje koffie bij dat speculaasje.
een para-vliegje...quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:39 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat ik daar een vliegje aan de muur was
duh... die associatie loopt al veel langer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:07 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik 4 maanden terug..en ik weet het wel zeker!
wat zijn we het weer eens dan hequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
PoekieRoekie neemt niet eens de moeite het te verbloemen, het is toch godsgeklaagd.
Amanda buiten schot
![]()
![]()
![]()
Edit: Ik zie dat Guus het stukje al geplaats heeft, sorry.
yupquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus weglullen is steeds harder, constant hetzelfde zinnetje gillen, en zeggen dat Claire gepijpt wordt?
ik snap gewoon niet dat ze die twee russen erbij gooidenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:42 schreef rooie3 het volgende:
Wat willen ze nu eigelijk daar die programmamakers.Ze willen tv en gooien er elke keer vijanden voor Huub in.Huub moet dan weer alle energie verspillen en Brian rust uit.Dan word er ingegrepen terwijl ze toch weten dat zoiets mis gaat.Hoe vaak hebben wij hier alles zien aankomen en de redactie ziet niks.Hoe dom kan je zijn.
hehe, eindelijk denken ze mee met ons streamsquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:00 schreef AnTjUh het volgende:
brian krijgt sl met zn gitaar
Heleboel CPenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:58 schreef kit2u het volgende:
Heeft Brian eigenlijk voor de glazen deuren betaald ontvangen?
Kleuters pakken altijd het grootst ogende (zie haar boobies)quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft snel het grootste kado gepakt.
Egoist.
Die hadden ze van???
poekie.... dat vrouwtje wat de thaise massage geeftquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef blomst het volgende:
Egoist.
Die hadden ze van???
Denk Mister Valentine..quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef blomst het volgende:
Egoist.
Die hadden ze van???
Ik mag hopen dat het geurtje niet lekker ruikt bij haar.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef blomst het volgende:
Egoist.
En dan Lieke voor "hebbert" uitmaken!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef blomst het volgende:
Egoist.
Die hadden ze van???
huub heeft toch ook gekregen wat hij wilde ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:58 schreef Desii het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet dat ze die twee russen erbij gooiden
Eindelijk hadden we weer leuke streams (Claire, Huub en Eric met af en toe Japie erbij)...... humorterror en eindelijk ballen op Brian en Amanda....
Las net ook dat Huub ermee akkoord ging, maar het hokje moet toch ook weten dat Huub al vanaf december op een smal strookje van zelfbeheersing balanceert...
en als je dan vergelijk met wat Brian allemaal mag om hem rustig en bezig te houden
Geurtje rook naar Natasia zei ze, die rook ook altijd sow...quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het geurtje niet lekker ruikt bij haar.
waarom zou hij dat niet mogen ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:07 schreef beequeen het volgende:
Die nitwitrus loopt weer lekker te stoken. Hij wil dat Huub een boete krijgt. Waar bemoeit die idioot zich mee?
Ooooo, en Claire is een eigenwijs kreng volgens Raspoetin.
Ah gossie, wat schattig....quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:07 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Geurtje rook naar Natasia zei ze, die rook ook altijd sow...
Hij wilde idd zijn vader bellen. Dat zei hij toen hij samen met Claire uit kantoor kwam.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:07 schreef tipsch het volgende:
Ging Huub bellen? Mogen we dat niet zien?
Ik hoop dat dit een retorische vraag is.quote:
Was van die gast van de Playseats...quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef blomst het volgende:
Egoist.
Die hadden ze van???
Die Mongoolsequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:16 schreef Desii het volgende:
Wat zijn die 2 van de russische brigade nu aan het doen
ze gooien allemaal kleren uit een kast en SL op stream 3 en 4
En dat is toch ook de bedoelingquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:21 schreef FSR het volgende:
[..]
En gelijk het einde van de kooi.... !!
Ze vinden zichzelf ws erg belangrijk en nemen nu gewoon ruimte in.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:16 schreef Desii het volgende:
Wat zijn die 2 van de russische brigade nu aan het doen
ze gooien allemaal kleren uit een kast en SL op stream 3 en 4
Zal de redactie alles open gegooid hebben... geen bescherming meerquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:28 schreef mazaru het volgende:
Niemand lijkt erg onder de indruk van wat er is gebeurt. Behalve misschien brrrr, want die krijgen we niet te zien
Hij is geweldig Petraaquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:01 schreef petraa het volgende:
Hehe OP is klaar.
Of ze hebben gezegd wanneer het programma gaat stoppenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef FSR het volgende:
[..]
Zal de redactie alles open gegooid hebben... geen bescherming meer
Wishfull thinking?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef FSR het volgende:
[..]
Zal de redactie alles open gegooid hebben... geen bescherming meer
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef Desii het volgende:
De hond moet eruit....... hehe, dat werd tijd
yupquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef mazaru het volgende:
een SL op de raspoetins?
Alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben blij voor de streamers, zou Dilana nog terug komen dan?
Ik vind Mongolen beter bij ze passenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef mazaru het volgende:
een SL op de raspoetins?
Jaaaa weg met die incestueuze nitwits!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:33 schreef Desii het volgende:
[..]
yup... en wat mij betreft, een permanente SL
En terecht...En dat is geen hond maar een genetisch gemanipuleerde muisquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:34 schreef T-lex het volgende:
Huub heeft weer zitten zeiken zeker...die hond moet de villa uit.
Serieus?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef Desii het volgende:
De hond moet eruit....... hehe, dat werd tijd
ik zou wel graag zien hoe hoog ze kunnen vliegenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaa weg met die incestueuze nitwits!!!
Weet ik niet, ik heb wel geneukt. En Jij?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:35 schreef avonne het volgende:
die hond is ook vervelend. Die russen ook.
Hebben Huub en Claire nog geneukt vannacht?
Was maar een vraagje, ik vind het zielig voor het beestje, jarenlang op de spullen van haar baasje gepast en nu moet ze weg omdat hij het beter heeft in dat hok dan daarbuiten.quote:
Oh God, daar gaat dat keffertje helemaal in te keer, ben ik bang.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef petraa het volgende:
Hond hoeft niet weg, ze gaan het nog één keer proberen, ze laten een bench komen.
tuurlijk niet, ik moet het hebben van de streams.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb wel geneukt. En Jij?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:41 schreef petraa het volgende:
Palma zit een truitje van Amanda te maken! Kan die trut dat zelf niet.
ze hebben niet geneukt, wel gezoend zei Huub vanochtend tegen Jaap.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef avonne het volgende:
[..]
tuurlijk niet, ik moet het hebben van de streams.
Daar heb je personeel voor hé.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:41 schreef petraa het volgende:
Palma zit een truitje van Amanda te maken! Kan die trut dat zelf niet.
Nou goed dan, na vannacht (slapeloze Brianquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, daar gaat dat keffertje helemaal in te keer, ben ik bang.
Er zijn tegenwoordig ook geluid en lucht dichte benches te koop. Die zijn ideaal voor deze situatiequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef petraa het volgende:
Hond hoeft niet weg, ze gaan het nog één keer proberen, ze laten een bench komen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
IK las het even letterlijk, dat Palma van Amanda een truitje maakt. Soort angora-truitje, maar dan anders.
Gelukkig zijn er streamloacks, voor even een handmatig tussendoortje...quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Goh, wie zouden er mogen als er gastspelers weggaan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:44 schreef avonne het volgende:
ballonvaart wordt uitgesteld vanwege het weer
Er gaat niets boven een potje streamlock neuqenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Je bedoeld die luchtdichte....quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig ook geluid en lucht dichte benches te koop. Die zijn ideaal voor deze situatie
Wie zal überhaupt de eerste gastspeler zijn die vertrekt? Eric toch?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goh, wie zouden er mogen als er gastspelers weggaan?
This post is worthless without caps!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:48 schreef avonne het volgende:
heeft Claire niks anders dan zwart? En een maatje groter?
Ik vind het echt niet mooi
Nee tuurlijk niet.... Ze mag natuurlijk er niet mooier en verzorgder uitzien dan het prinsesjequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:48 schreef avonne het volgende:
heeft Claire niks anders dan zwart? En een maatje groter?
Ik vind het echt niet mooi
Sleentje is aan haar laatste week begonnen toch? Het zou me niet verbazen als ze tegelijkertijd weg moeten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wie zal überhaupt de eerste gastspeler zijn die vertrekt? Eric toch?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:52 schreef FSR het volgende:
Ik zie Amandrama nog wel in bed duiken met die 2 Chernobyl kindertjes....
De enige 'gastspeler' die daadwerkelijk wat inhoudelijks kan toevoegen is Eric, dus ik denk dat Eric als eerste vertrekt, namelijk morgen al.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sleentje is aan haar laatste week begonnen toch? Het zou me niet verbazen als ze tegelijkertijd weg moeten.
Njet!! ze is vrijwel onzichtbaar!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:55 schreef noekje het volgende:
Maar die Cristina, heeft die al meer dan 2 zinnen gezegd?
Njet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:55 schreef noekje het volgende:
zoiets?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig ook geluid en lucht dichte benches te koop. Die zijn ideaal voor deze situatie
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
De enige 'gastspeler' die daadwerkelijk wat inhoudelijks kan toevoegen is Eric, dus ik denk dat Eric als eerste vertrekt, namelijk morgen al.![]()
Selene heeft meen ik gezegd zondag te zullen vertrekken. Dan ben ik alleen nog benieuwd wanneer rat Mike vertrekt. Zijn vertrek is op het moment nog wel het meest urgent.
Dan nog die 2 kutrussen, hoe verzinnen ze dat toch achter.
Shit vergeten in de OP ff toevoegen!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:59 schreef avonne het volgende:
Wat een stilte aan tafel. Misschien kunnen ze even DE USB-STICK ter sprake brengen
Ja hoor, ze heeft gezegd dat ze een hekel heeft aan Huub. En dat ze wil dat die de poort uitgaat.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:55 schreef noekje het volgende:
Wie van de twee koters is Emin in zijn vorige lichaam?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:01 schreef Guuskeee het volgende:
duidelijk aristocraten... in hun doorzonwoninkje in landsmeer
[ afbeelding ]
Het waren "vroeger" aristocraten, tegenwoordig is het gewoon Russische olie-maffiaquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:01 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat wordt vanavond weer film kijken. Eén groep in de slaapkamer en de andere in de woonkamer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:59 schreef Leandra het volgende:
Huub en Eric zijn akelig stil, en als Mike langswandelt zijn ze helemaal stil, er wordt gezwegen en gekeken...
Daarna roept Huub even "Dilana, Dilana"
De meest rechtse. Ja, die met dat lange haar, zij.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie van de twee koters is Emin in zijn vorige lichaam?
Ja! die ken ik! Heet die bench niet 'koelkast'?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef Borga het volgende:
[..]
ja dat viel me ook op ja. maar ja, als die vader nederlander zou zijn zouden ze toch wel beter nederlands praten?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het waren "vroeger" aristocraten, tegenwoordig is het gewoon Russische olie-maffia
Wat ziet die man er trouwens Nederlands uit... is Xtina d'r moeder niet gewoon geïmporteerd door iemand die een echtgenote nodig had??
Misschien d'r zus ook wel, en dan snappen we gelijk hoe neef en nicht in NL terechtgekomen zijn.
Die Mike is echt zo'n lamme mongool he. Jammer dat Brian en Amanda onschendbaar zijn. Als Brian Mike een keer afwijst pleegt ie zeker zelfmoord.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:03 schreef mazaru het volgende:
Mike loopt de boel op te stoken dat die keffer in ZIJN bed mag slapen. En dat Huub niet aan de keffer mag komen. Anders bemoeit HIJ zich er ook wel even mee.
En het blijft maar doorgaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die Mike is echt zo'n lamme mongool he. Jammer dat Brian en Amanda onschendbaar zijn. Als Brian Mike een keer afwijst pleegt ie zeker zelfmoord.
Geinig hoe die jacuzzi een stukje omhoog lijkt te komenquote:
Als die man haar stiefvader is, en de moeder van Raspoetin ook geïmporteerd is door een Nederlander.. dan kunnen ze nog jaren een dramatisch accent hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja dat viel me ook op ja. maar ja, als die vader nederlander zou zijn zouden ze toch wel beter nederlands praten?
S p e l l e t j equote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef diedirk het volgende:
Voor de zoveelste keer ...zal het niet eeens tijd worden dat de refdactie/FEBO nu eens niet als laffe stagaire optreed en nu eens echt maatregelen tegen Huub neemt?
Het aanraken/ slaan van Brian was toch helemaal uit den boze?
J. de Mol had dat toch persoonlijk verteld.
Waarom gelden de regels nooit voor Huub?
Altijd weer een laatste waarschuwing , waar Huub zich niks van aantrekt!
Wie bedenkt daar de regels ?
Huub soms?
Een langspeelplaat is lang! Een langspeelplaat is lang!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef diedirk het volgende:
Voor de zoveelste keer ...zal het niet eeens tijd worden dat de refdactie/FEBO nu eens niet als laffe stagaire optreed en nu eens echt maatregelen tegen Huub neemt?
Huub soms?
o ja zo had ik het nog niet bekeken, maar dat lijkt me zeeer waarschijnlijk. das ook weer opgelost dan.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die man haar stiefvader is, en de moeder van Raspoetin ook geïmporteerd is door een Nederlander.. dan kunnen ze nog jaren een dramatisch accent hebben.
Ik wil dat ze doorgaan met HARDE Aktie!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:12 schreef Leandra het volgende:
Eric en Huub gaan richting Private waar Claire al zit... beetje plaatjes draaien en "vrolijk doen"
Dat was trouwens pure onzinquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Een langspeelplaat is lang! Een langspeelplaat is lang!
Ach gossie heb je dat stukje van Jeroenski in je achterhoofd!
Hondenkop komt binnen dus moeten Eric en Huub vertrekken. Ik denk dat Huub en Brian (weer) een tijdje niet in elkaars buurt mogen komen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:12 schreef Leandra het volgende:
Eric en Huub gaan richting Private waar Claire al zit... beetje plaatjes draaien en "vrolijk doen"
....de naald.....en de groef....quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef diedirk het volgende:
Huub soms?
Het was zo ongeloofwaardig , echt een BS verhaal.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:13 schreef mazaru het volgende:
Dat was trouwens pure onzin
Er was een reactie op Nowlive
Er staat nog een filmpje dat Huub afgevoerd word, en Bwian nog even een stomp geeft aan Huub....quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef diedirk het volgende:
Huub soms?
Nee, die moeten samen in de finale, en dan wint Brian door een ondoorzichtige formule vanwege zijn langere verblijf in dat hok, fuck de popo en de streamers, St.Brian moet en zal winnen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hondenkop komt binnen dus moeten Eric en Huub vertrekken. Ik denk dat Huub en Brian (weer) een tijdje niet in elkaars buurt mogen komen.
Als brr die villa zou winnen, en de hekken zijn weg. Dan vliegt die villa gegarandeerd plotseling onverklaarbaar in de brand. Hopelijk met die rat en al zijn vriendjes en vriendinnetjes er bijquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, die moeten samen in de finale, en dan wint Brian door een ondoorzichtige formule vanwege zijn langere verblijf in dat hok, fuck de popo en de streamers, St.Brian moet en zal winnen.
En Hans corrigeerde vlgs mij; halfbroer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als brr die villa zou winnen, en de hekken zijn weg. Dan vliegt die villa gegarandeerd plotseling onverklaarbaar in de brand. Hopelijk met die rat en al zijn vriendjes en vriendinnetjes er bij
Hans verteld dat hij de vader van Amanda goed heeft gekend
Brian verteld dat het de broer van Brian Roy was.
Het is allemaal 1 grote criminele vriendenclub. Huub en Jaap zijn er gewoon per ongeluk tussen gekomen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:22 schreef 2live het volgende:
[..]
En Hans corrigeerde vlgs mij; halfbroer.
Nou, dat is toch toevallig!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
Hondenkop heeft de vader van Amanda goed gekend, da's nou ook toevallig?
Hetzelfde schimmige wereldje duikt wederom de kop op.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
Hondenkop heeft de vader van Amanda goed gekend, da's nou ook toevallig?
Glenn Talk??quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ken een Glenn met bijna dezelfde achternaam ... Het zou toch niet?
Oeh.. jij gangsterliefje, ik denk dat we even een poll moeten houden of we "jouw soort" hier nog wel willenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
Zoiets, maar dan anders.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:28 schreef noekje het volgende:
Glenn Talk??
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
Oeh.. jij gangsterliefje, ik denk dat we even een poll moeten houden of we "jouw soort" hier nog wel willen
Glenn Bal?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
daar woonde Nena toch ook???quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:01 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de overgebleven chihuahua?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan anders.
[..]![]()
Jonguh! Ik stuur straks m'n moeder op je af! En de mopshond van mijn schoonzus!
Oh jee ja, en the infamous Goldie (wiens vaders kledingontwerpen 'gestolen' zijn door topontwerper Jan.... die op zijn beurt weer het schitterende roze jurkje voor Amanda maakte).quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
daar woonde Nena toch ook???
We hebben de trainingen in de sportschool in beverwijk natuurlijk niet gezien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:35 schreef FSR het volgende:
Er klopt iets helemaal niet met dat trainen van Bwian....
Hij heeft maar een enkele sparringstrainingen gehad.. Dat naar mijn weten een beetje weiinig om een K1 gevecht te doen... In de tijd dat ik bokste en Judo wedstrijden deed, moest ik veel meer trainen... maar dan echt veel meer... en pijn.. zeuren.. dat was klappen krijgen....
Normaal moet je wel veel meer sparren om ervaring en techniek te ontwikkelen...
Ik heb zo'n vermoeden dat het een doorgestoken kaart is....
Versterk met het idee dat Hans de organisator in zin vriendenkring heeft.
Ik heb begrepen dat het geen echt K1 gevecht is maar een soort showgevecht. Brian staat ook niet op de affiches, de echte boksers wel. Correct me if I'm wrong.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:35 schreef FSR het volgende:
Er klopt iets helemaal niet met dat trainen van Bwian..
Ik heb zo'n vermoeden dat het een doorgestoken kaart is....
Versterk met het idee dat Hans de organisator in zin vriendenkring heeft.
..dan hoop ikwel dat zijn tegenstander "voor de show' even een paar RATtenbotjes kneust...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het geen echt K1 gevecht is maar een soort showgevecht. Brian staat ook niet op de affiches, de echte boksers wel. Correct me if I'm wrong.
de posterquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het geen echt K1 gevecht is maar een soort showgevecht. Brian staat ook niet op de affiches, de echte boksers wel. Correct me if I'm wrong.
Zeker, dat mag best beloond worden met een exit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:43 schreef cobain94 het volgende:
Dus huub heeft brian een bloedneus geslagen vannacht...Mooi werk huub..
Nee goed, maar als je een K1 of uberbhaubt in de ring gaat staan, moet je wel meer ervaring hebben dan die 2x dat hij het nu heeft...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:38 schreef Verida het volgende:
[..]
We hebben de trainingen in de sportschool in beverwijk natuurlijk niet gezien.
Ik ben wel met je eens dat het niet lijkt op de voorbereiding voor een echte wedstrijd.
Het zal wel op het laatste moment afgelast gaan worden ben ik bang, een of andere kutreden, de rus is ziek, brian is opeens geblesseerd oid.
Ik heb wel vertrouwen in Yuri, check het filmpje. Je moet wel inloggen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:43 schreef -Blurk- het volgende:
..dan hoop ikwel dat zijn tegenstander "voor de show' even een paar RATtenbotjes kneust...
Dat denk ik al vanaf het begin. Het zal me 100, nee 1000% meevallen als Brian verliest.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:48 schreef FSR het volgende:
Vandaar dat ik denk dat het doorgestoken kaart is...
Daar hoop ik wel op, ik zou het heel leuk vinden als Hans de handdoek in de ring moet gooien voordat het gevecht over is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik al vanaf het begin. Het zal me 100, nee 1000% meevallen als Brian verliest.
Ik noemde het showgevecht omdat ik niet weet hoe dat daar allemaal werkt, sorry voor het misverstand.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:51 schreef Madhouse1979 het volgende:
Brain vecht K1 Max, dat is een korte wedstrijd voor nieuwkomers binnen het K1. K1 zelf is veel groter en daar kom je zomaar niet tussen. Dus het is absoluut geen doorgestoken kaart.
Daarbij K1 is absoluut geen showgevecht. Tenminste ik zou niet voor de show meedoen want dan beland ik zeker in het ziekenhuis.
[edit] Brain gaat echt niet verliezen van die Yuri, die Yuri is namelijk niks! [/edit]
En Brian is wel iets?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:51 schreef Madhouse1979 het volgende:
[edit] Brain gaat echt niet verliezen van die Yuri, die Yuri is namelijk niks! [/edit]
Gezien BQ, en Brian heeft geen enkele kans, mooi!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Yuri, check het filmpje. Je moet wel inloggen.![]()
Yuri
Ja ik ken Yuri, als vechter....Yuri gaat echt neer tegen Brain...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik noemde het showgevecht omdat ik niet weet hoe dat daar allemaal werkt, sorry voor het misverstand.
Ken jij Yuri?
Bummer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:56 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ja ik ken Yuri, als vechter....Yuri gaat echt neer tegen Brain...
Dan zit je op het verkeerde forum, dat zijn VOLlers en Nolifers die zoiets doen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:56 schreef Realistisch het volgende:
Huub heeft dus weer fysiek geweld gebruikt, nu ook tegen Brian. Dat betekend dus een EXIT!
Btw: wat zijn de Huublovers ineens stil...als Huub zoiets zou hebben uitgesproken over Brian waren er allemaal petities geopend op het Internet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |