Hoop dat het voor die RAT het ziekenhuis wordtquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef AnTjUh het volgende:
je zal zien dat het de komende dagen erg rustig wordt daar
ook met oog op de wedstrijd met brian
jammerrrrrrrrrr
en toen waren er nog maar Sjors en Sjimmie.. Missie "Febo" geslaagtquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar waarom zou Jaap eind februari Claire eruitstemmen? is dan toch zijn eigen doodvonnis tekenen?
oudnieuws en leuke speculaasquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees dit eens, misschien begint het je dan te dagen.
Holleeder tuig in DGK.
Ik denk dat Claire zelf weg gaat als Huub weg is. Die gaat het niet redden alleen..met/aan Jaap heeft ze niks én ze is erg verliefd op Huub..( dat had ik ff vergeten erbij te schrijven)quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar waarom zou Jaap eind februari Claire eruitstemmen? is dan toch zijn eigen doodvonnis tekenen?
Om dat zooitje ongeregeld nu georganiseerd te noemen gaat me een beetje te ver!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:44 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
hahahah kijk eens wat er nu in die kooi loopt. is toch niet normaal! of ben ik nu gek..?
Gaan we samen op scoopjacht!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef dieenebart het volgende:
Blijft een goed verhaal. Als je dat boven water weet te halen... (goeie scoop, heb ik wel een paar nachtjes in de kou voor over)
Heb je hem nog gevraagd hoe hij erbij kwam dat Amanda zo'n lieve meid was?quote:Vader van Claire gesproken. gaat goed met hem. Ron was erg zenuwachtig voorafgaand aan zijn gesprek met zijn dochter. Achteraf was hij erg opgelucht (vooral omdat hij Huub en Brian niet heeft neergeslagen:)).
Bram en zijn broer hoeven geen U te zeggen tegen pa. Claire eigenlijk ook niet, maar het is blijven hangen.\
Voor de duidelijkheid: ik zeg dus geen U tegen Ron. Maar dat leek me cristalclear.
En ik kan 'm steeds minder ongelijk geven. Helaas.quote:Huub naar huis? Kans wordt steeds groter, lijkt het.
Ik ken ze niet en dat wil ik graag zo houden. Stelletje simplisten.quote:En kent echt niemand die twee nitwitrussen? Als het van die enorme feestbeesten zijn, dan zou je ze toch af en toe in het uitgaansleven moeten tegenkomen? (iig niet op school, gezien de hoeveelheid stijl- en schrijffouten op hun zieluguh site)
Middag!quote:En verder (ben net wakker:) Goede Morgen!
mooie voorspelling op VVquote:12:18 - Amanda buiten schot
Amanda luistert goed naar haar vriendje en is bezig met haar paardrijles. Ze is vandaag nog buiten schot gebleven, geen discussies voor de Amsterdamse. Zal dit zo blijven of wordt ze straks toch nog meegesleurd in alle ontwikkelingen? Vanavond staat een romantisch diner voor twee gepland samen met Brian. Nu is het maar te hopen dat ze hier ook echt van kunnen gaan genieten!
13.50 uur, zonder de russen, die worden weggeloodst.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:46 schreef mazaru het volgende:
Kunnen we ergens gokken tot hoe laat deze SL duurt?
Ik gok op 15.34
Vrije associatie:quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn speculatie is meer dat de winst van de kooi al vergeven is aan een (viavia) handlanger van die schimmige figuren. Amanda of Brian, lood om oud ijzer.
Dan maar een kopje koffie bij dat speculaasje.
een para-vliegje...quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:39 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat ik daar een vliegje aan de muur was
duh... die associatie loopt al veel langer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:07 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik 4 maanden terug..en ik weet het wel zeker!
wat zijn we het weer eens dan hequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
PoekieRoekie neemt niet eens de moeite het te verbloemen, het is toch godsgeklaagd.
Amanda buiten schot
![]()
![]()
![]()
Edit: Ik zie dat Guus het stukje al geplaats heeft, sorry.
yupquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus weglullen is steeds harder, constant hetzelfde zinnetje gillen, en zeggen dat Claire gepijpt wordt?
ik snap gewoon niet dat ze die twee russen erbij gooidenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:42 schreef rooie3 het volgende:
Wat willen ze nu eigelijk daar die programmamakers.Ze willen tv en gooien er elke keer vijanden voor Huub in.Huub moet dan weer alle energie verspillen en Brian rust uit.Dan word er ingegrepen terwijl ze toch weten dat zoiets mis gaat.Hoe vaak hebben wij hier alles zien aankomen en de redactie ziet niks.Hoe dom kan je zijn.
hehe, eindelijk denken ze mee met ons streamsquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:00 schreef AnTjUh het volgende:
brian krijgt sl met zn gitaar
Heleboel CPenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:58 schreef kit2u het volgende:
Heeft Brian eigenlijk voor de glazen deuren betaald ontvangen?
Kleuters pakken altijd het grootst ogende (zie haar boobies)quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft snel het grootste kado gepakt.
Egoist.
Die hadden ze van???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |