En dat terwijl de stinkrat Brian zich sinds sinds ongeveer aan maand na binnenkomst van Amanda, om backup geen zorgen hoeft te maken. Ik vond het opvallend dat Eric vanaochtend zei dat Brian "al veel langer geleden heeft verloren".. Er wordt echt iets heel lelijks verzwegen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:16 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk dat de binnenkomst van die twee russen de druppel voor Huub is geweest..niet eens om die twee zelf, dat zijn nitwits, dombo's die wat geld binnen willen halen, maar dat de febo 2 mensen er in zet die meteen al gaan roepen dat Huub er uit moet..en dat zij dat gaan doen..
Dat was inderdaad de speculatie waar ik op doelde.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:19 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ja toen dachten we er zo over klopt, maar sinds een maand of 4 is het meer dat J de MOL ( de man de met mensen speelt) zijn Family beschermt en bepaalde mensen...........
als je alles eens na gaat wie en hoe 99% daarna in de Zooi is gekomen............aiiaiaiaaiai
.Beetje para gedachtes, Carlos was al een bekende in de tv media die heeft talpa benaderd om daar sport les te geven. Hans is een kickboks expert en kennis van Carlos. Brian en Bart willen gaan kickboksen, Carlos stelt Hans voor aan de tvmakers. Natasia kent die twee gasten omdat ze zelf ook een beetje in het uitsmijter circuit.quote:Als je ff nagaat: Natasia is een bekende van de redactie, Bwian, Hans evenals Carlos zijn "bekende" uit het prive leven van Natasia.... en zo zijn er nog een paar..
Amanda word in bescherming genomen door de Redactie, puur voor het belang van Bwian.. !
Is het "toeval" dat ze elkaar allemaal kennen en gerelateerd zijn aan een bepaald Milieu.. ?
Alles, maar dan ook echt alles word gedaan om Bwian te beschermen, terwijl spelers die niet in of bij Bwian straatje passen, worden heen gezonden...
How odd..
meer dan een jaar geleden geloofde ik nog deze complot theoriequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:13 schreef FSR het volgende:
[..]
Als je ff nagaat: Natasia is een bekende van de redactie, Bwian, Hans evenals Carlos zijn "bekende" uit het prive leven van Natasia.... en zo zijn er nog een paar..
Amanda word in bescherming genomen door de Redactie, puur voor het belang van Bwian.. !
Is het "toeval" dat ze elkaar allemaal kennen en gerelateerd zijn aan een bepaald Milieu.. ?
Alles, maar dan ook echt alles word gedaan om Bwian te beschermen, terwijl spelers die niet in of bij Bwian straatje passen, worden heen gezonden...
How odd..
ik hoop het Huub er uit....dan een boek maken en die zooi is over! make my day!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:19 schreef Ning het volgende:
Bij de buren denken ze dat het een exit word. Ik ben benieuwd. Als de redactie echt van hem af wil is dit hun kans
quote:Als de partijen zich weer over de Villa verdelen, bedaart de boel weer een beetje. Huub zoekt zijn grote vriend Jaap op in de fitnessruimte en hij uit zijn frustraties over Brian. Bij Jaap krijgt hij tenminste complimentjes over zijn daden, in tegenstelling tot de overige Miljonairs, die hem alleen maar de grond in praten. Behalve Claire natuurlijk, die verdedigt haar vriendje natuurlijk door dik en dun, nu het weer 'aan' is tussen de twee. Ze moet natuurlijk wel haar achterban beschermen!
Wat een vresdelijk dom wijf is dat zeg. Huub uitte niet zijn frustraties over Brian, maar wel over zijn eigen zelfbeheersing. Whatever. Roekiepoekie is vanaf geboorte al afgestompt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:24 schreef beequeen het volgende:
Kan PoekieRoekie eens wat minder gekleurd lullen in VV, het is weer raak hoor.
[..]
bovendien was tas DE ideale kandidaat omdat ze voor een paar lousy eurotjes haar koters een jaar aleen wilde latenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:22 schreef GeenStyle het volgende:
[..]
.Beetje para gedachtes, Carlos was al een bekende in de tv media die heeft talpa benaderd om daar sport les te geven. Hans is een kickboks expert en kennis van Carlos. Brian en Bart willen gaan kickboksen, Carlos stelt Hans voor aan de tvmakers. Natasia kent die twee gasten omdat ze zelf ook een beetje in het uitsmijter circuit.
Niet door een exit. Als Huub de poort uit gaat, hoop ik met een opgegeheven hoofdquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:23 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik hoop het Huub er uit....dan een boek maken en die zooi is over! make my day!
Eerder onder het tapijt geschoffeld, we weten allemaal toch van het douche incident en de versplinterde deuren, ieder ander had een onmiddelijke exit gehad, ik denk dat Eric daar op doelt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dat terwijl de stinkrat Brian zich sinds sinds ongeveer aan maand na binnenkomst van Amanda, om backup geen zorgen hoeft te maken. Ik vond het opvallend dat Eric vanaochtend zei dat Brian "al veel langer geleden heeft verloren".. Er wordt echt iets heel lelijks verzwegen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:23 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik hoop het Huub er uit....dan een boek maken en die zooi is over! make my day!
Peetje.... mooie OP maar vergeet je ook de USB-stick nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:04 schreef petraa het volgende:
[..]
OH ja, die zet ik nog ff in de OP, voor het geval de redaktie hier leest.
Lees dit eens, misschien begint het je dan te dagen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:22 schreef Nomrc2 het volgende:
meer dan een jaar geleden geloofde ik nog deze complot theorie
maar met wat simpel redeneren kom je er snel achter dat er niks van klopt
he he eindelijk . . . . . er zijn meerdere die wel realistisch en logisch blijven denken en niet de feiten door elkaar gaat halen, gaan veranderen of wat smeuig aanpassen . . . . . en voorlopig is mevr.Tas wel uit gescheten bij de media . . . . . die heeft een beetje domme after sales toegepast . . . . .quote:bovendien was tas DE ideale kandidaat omdat ze voor een paar lousy eurotjes haar koters een jaar aleen wilde laten
voor mij in ieder geval welquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:21 schreef FSR het volgende:
[..]
En gelijk het einde van de kooi.... !!
Je blijft hoop houden hè?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:32 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
er komen jougoslaven yessssssssssssssssssssssssss
gelukkig maar he,neee dan Huub zijn boekje die wil ik wel lezen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mmmmm dat was ene gestoorde tas ook van plan
nooit meer iets van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |